quote:
mir lief aankijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn tt was veul mooier, die zullen jullie nu moeten missen
NEINZ IK BEN NU BELEDIGD ENDE GEKWETST!quote:
Ik zou helemaal gek worden van zo'n pony. Dat kriebelt in je ogenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
kan ook paar plukjes doen:
[ afbeelding ]
Zij moet haar pony knippen, hij is te langquote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
kan ook paar plukjes doen:
[ afbeelding ]
Voor carnaval?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga deze falen denk ik:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga deze falen denk ik:
[ afbeelding ]
ja iets korter ofcquote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden van zo'n pony. Dat kriebelt in je ogen
quote:
Dat is geen playmobile meer, dat is een lego-poppetjequote:
Ik vind het persoonlijk gewoon een lillek dingquote:Op zondag 23 juni 2013 22:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]nee dat niet
ik vind hem echt tofmaar hij zou mij niet staan denkje?
Ik vind de polkadots te groot waardoor het iets carnavalesque krijgt.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]nee dat niet
ik vind hem echt tofmaar hij zou mij niet staan denkje?
hm okay. zit wel wat in ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk gewoon een lillek ding![]()
En zeer onflatteus bij de tetten ook
hmz ja vind die grote polkadots juist leukquote:Op zondag 23 juni 2013 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind de polkadots te groot waardoor het iets carnavalesque krijgt.
Zij lijkt zo vaak echt moeite te doen om er raar uit te zienquote:Op zondag 23 juni 2013 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
dafuq shakirawat een kutkapsel
voor een bruiloft kun je gewoon een hergebruiken johquote:Op zondag 23 juni 2013 22:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
hm okay. zit wel wat in ja.
[..]
hmz ja vind die grote polkadots juist leuk
aargh. ik wil dus een leuke jurk hebben voor een bruiloft in september, en vind het echt lastig iets te vinden wat appropriate is
die stof is echt ultra cheap en staat niet mooi, dat kan ik je zo wel vertellen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
hm okay. zit wel wat in ja.
[..]
hmz ja vind die grote polkadots juist leuk
aargh. ik wil dus een leuke jurk hebben voor een bruiloft in september, en vind het echt lastig iets te vinden wat appropriate is
zo'n mooie vrouw als ze geen moer doetquote:Op zondag 23 juni 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zij lijkt zo vaak echt moeite te doen om er raar uit te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |