quote:
mir lief aankijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn tt was veul mooier, die zullen jullie nu moeten missen
NEINZ IK BEN NU BELEDIGD ENDE GEKWETST!quote:
Ik zou helemaal gek worden van zo'n pony. Dat kriebelt in je ogenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
kan ook paar plukjes doen:
[ afbeelding ]
Zij moet haar pony knippen, hij is te langquote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
kan ook paar plukjes doen:
[ afbeelding ]
Voor carnaval?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga deze falen denk ik:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga deze falen denk ik:
[ afbeelding ]
ja iets korter ofcquote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden van zo'n pony. Dat kriebelt in je ogen
quote:
Dat is geen playmobile meer, dat is een lego-poppetjequote:
Ik vind het persoonlijk gewoon een lillek dingquote:Op zondag 23 juni 2013 22:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]nee dat niet
ik vind hem echt tofmaar hij zou mij niet staan denkje?
Ik vind de polkadots te groot waardoor het iets carnavalesque krijgt.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]nee dat niet
ik vind hem echt tofmaar hij zou mij niet staan denkje?
hm okay. zit wel wat in ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk gewoon een lillek ding![]()
En zeer onflatteus bij de tetten ook
hmz ja vind die grote polkadots juist leukquote:Op zondag 23 juni 2013 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind de polkadots te groot waardoor het iets carnavalesque krijgt.
Zij lijkt zo vaak echt moeite te doen om er raar uit te zienquote:Op zondag 23 juni 2013 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
dafuq shakirawat een kutkapsel
voor een bruiloft kun je gewoon een hergebruiken johquote:Op zondag 23 juni 2013 22:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
hm okay. zit wel wat in ja.
[..]
hmz ja vind die grote polkadots juist leuk
aargh. ik wil dus een leuke jurk hebben voor een bruiloft in september, en vind het echt lastig iets te vinden wat appropriate is
die stof is echt ultra cheap en staat niet mooi, dat kan ik je zo wel vertellen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
hm okay. zit wel wat in ja.
[..]
hmz ja vind die grote polkadots juist leuk
aargh. ik wil dus een leuke jurk hebben voor een bruiloft in september, en vind het echt lastig iets te vinden wat appropriate is
zo'n mooie vrouw als ze geen moer doetquote:Op zondag 23 juni 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zij lijkt zo vaak echt moeite te doen om er raar uit te zien
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo'n mooie vrouw als ze geen moer doet
ja kan ook ja. maar meh.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
voor een bruiloft kun je gewoon een hergebruiken joh
zeeeer mooi!quote:
Ze heeft er hier in ieder geval niet beheurlijk wat aan gedaan om er raar uit te zienquote:Op zondag 23 juni 2013 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
zeeeer mooi!
Alleen heeft ze daar toch beheurlijk wat aan gedaan om er zo uit te zien
* Molo trauma heeft van mensen die denken dat Molo er niks aan haar gezicht en krullen doet om er zo uit te zien
absoluut eensquote:Op zondag 23 juni 2013 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft er hier in ieder geval niet beheurlijk wat aan gedaan om er raar uit te zien
ditquote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
absoluut eens
Zo is ze wel het mooist, geen rare half-negerlooks in je haar enzo
psychiatrisch kapseltjequote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan ook een miley kapsel nemen:
[ afbeelding ]
ik zeg doenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is pittig kort in het kwadraatquote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ruilen?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
much, much betterquote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
en dezon? dit is die roze die SQ ook heeft.
die is al tofferquote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
met dat korte haar zie je haar gezicht nóg meer, ik vind haar zo lelijk/onprettig/psychiatrisch eruit zien hequote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is pittig kort in het kwadraat
Mooi!\Ik vind paars alleen altijd een moeilijke kleur.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
het is toch blauw?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mooi!\Ik vind paars alleen altijd een moeilijke kleur.
Ik ben een beetje bang van paars
Ja die kleur staat me altijd wel goed, dat weet ik wel. Dit is beetje paarsblauw dusquote:Op zondag 23 juni 2013 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mooi!\Ik vind paars alleen altijd een moeilijke kleur.
Ik ben een beetje bang van paars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |