quote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Hee, hallo daar. Zag dit berichtje even over het hoofd.
Groetjes
Waarom doe jij zo onaardig tegen Spatie eigenlijk?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:45 schreef msacras het volgende:
[..]
waarom doe je onaardig tegen faaluser?
Op zondag? Wat moet je allemaal doen dan?quote:
Nee, niet gezien, ik heb wat andere dingen gehaald.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
had je de chocoladerozijnen gevonden?
mja, past wel bij jouquote:Op zondag 23 juni 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iewl.
[ afbeelding ]!
[..]
Waarom blijf je dan roepen dat die gozer uit je UI zo knap is?
Dat weet hij zelf denk ik ook welquote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo onaardig tegen Spatie eigenlijk?.
Jij komt me bekend voor eigenlijk...quote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Hee, hallo daar. Zag dit berichtje even over het hoofd.
Groetjes
Morgen hét tentamen van het jaar. Erop of eronder..quote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op zondag? Wat moet je allemaal doen dan?
Dat was toch niet beledigend, ik zei dat ik je best onaardig vond om het lief te zeggen. Ik bedoel gewoon dat ik je soms onaardig vind. Ben ik nu gelijk onbetrouwbaar ofso!quote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef msacras het volgende:
[..]
iemand stuurde me een linkje van een bepaalde JNG SC
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, niet gezien, ik heb wat andere dingen gehaald.Chocoladereep, chips, fruittoetje, komkommer en marshmallows. Heb zo ook een voorraad
[..]
mja, past wel bij jou
Lekkerquote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, niet gezien, ik heb wat andere dingen gehaald.Chocoladereep, chips, fruittoetje, komkommer en marshmallows. Heb zo ook een voorraad
[..]
mja, past wel bij jou
Hè, bah.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Morgen hét tentamen van het jaar. Erop of eronder..
Krijg helemaal de kriebels als ik het typ
Dafuq?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Boeren die geven nooit op, boeren die geven nooit op, boeren die staan aan de top!
je weet heel goed wat je nog meer heb gepost en gezegdquote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was toch niet beledigend, ik zei dat ik je best onaardig vond om het lief te zeggen. Ik bedoel gewoon dat ik je soms onaardig vind. Ben ik nu gelijk onbetrouwbaar ofso!
'ofso'quote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was toch niet beledigend, ik zei dat ik je best onaardig vond om het lief te zeggen. Ik bedoel gewoon dat ik je soms onaardig vind. Ben ik nu gelijk onbetrouwbaar ofso!
same herequote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Morgen hét tentamen van het jaar. Erop of eronder..
Krijg helemaal de kriebels als ik het typ
Hoiquote:
Dat je op de cam minder knap bent dan op foto's ?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef msacras het volgende:
[..]
je weet heel goed wat je nog meer heb gepost en gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |