he hoe komt het dat die ike ook hier is:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:10 schreef Etsu het volgende:
Had ik ook een keertje. Ik werd wel 30x gebeld en heb iedere keer weggedrukt. Toen was ik het zat en heb ik eens gezegd: "Nee, ik ben niet geïnteresseerd. En nu oprotten". En sindsdien nooit wat meer van gehoord...![]()
en nee dat ben ik niet...want hij is al lid van marokko.nl sinds maart....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:10 schreef Etsu het volgende:
Had ik ook een keertje. Ik werd wel 30x gebeld en heb iedere keer weggedrukt. Toen was ik het zat en heb ik eens gezegd: "Nee, ik ben niet geïnteresseerd. En nu oprotten". En sindsdien nooit wat meer van gehoord...![]()
http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3629197#85567894quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:10 schreef Etsu het volgende:
In een ander topic vertelde je ooit dat je zelf niet kon bellen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:10 schreef Etsu het volgende:
Ja en?quote:Op zondag 16 juni 2013 04:41 schreef Faaluser het volgende:
[..]
In een ander topic vertelde je ooit dat je zelf niet kon bellen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je wel contact opnemen met je provider dat die ziet dat het om stalking gaat zodat ze dat nummer (wat voor jou onbekend is) wel blokkeren. Ik zou in ieder geval een poging wagen.
Bovenstaande. Je kunt daar zien waar het nummer oorspronkelijk vandaan komt en waar het nu zit. Of het in gebruik is, ja of nee.quote:Op zondag 16 juni 2013 04:36 schreef erkel het volgende:
Via opta.nl is te zien bij welke provider je nummer zit. Is openbare informatie.
Ik vind het ook altijd zo verschrikkelijk om slecht nieuws over de telefoon te moeten krijgen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |