Ja, maar omdat jij mij niet mag, doet hij vast aardig tegen mij! Hopelijk, en doe even alsof je me echt niet mag.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Faaluser is niet zo aardig als hij lijkt, tegen mij dan. Dus wees voorzichtig.
Hoi skatje.quote:
Maar nu is Rock er, tata.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
komt omdat je me gemist hebt en dan op alles wat ik post, wil reageren om aandacht
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er was ook ooit zo'n topic in JNG met een poll over wie de mooiste vrouwelijke artiest was. Ze won met 40% van de stemmen of zo.!
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar omdat jij mij niet mag, doet hij vast aardig tegen mij! Hopelijk, en doe even alsof je me echt niet mag.
Je zei bijna en dat is een synoniem voor 'niet'. Kan je dus nog wel tegenhouden.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben toch al getrouwd dus het maakt niet uit!
ik zal het je whatsappenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:45 schreef msacras het volgende:
[..]
waarom doe je onaardig tegen faaluser?
JNG is achterlijk?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er was ook ooit zo'n topic in JNG met een poll over wie de mooiste vrouwelijke artiest was. Ze won met 40% van de stemmen of zo.!
JNG niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oh wacht, Fok! zit vol met trolls...
ik ben al facebook-getrouwd hè, met die ene met wie we in een groepswhatsapp zittenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:45 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Je zei bijna en dat is een synoniem voor 'niet'. Kan je dus nog wel tegenhouden.
hij jou nietquote:Op zondag 23 juni 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik hem niet moet vertrouwen, of hij mij niet?
Schatteboutjes.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sb? Sugababes? Op die site zat ik vroeger.
Met mij goed hoor. Hoe gaat het met jou?
Ik stond op plaats 4 van grootste aandachtshoer van FOK! of KLB (ik weet niet meer precies welke). Dus vol met trolls zit het zeker ja, want dat klopt natuurlijk nietquote:Op zondag 23 juni 2013 22:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oh wacht, Fok! zit vol met trolls...
Ook goedquote:Op zondag 23 juni 2013 22:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Schatteboutjes.
Stress met een hoofdletter K.
Ja, jij verstopt je altijd!quote:Op zondag 23 juni 2013 22:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik stond op plaats 4 van grootste aandachtshoer van FOK! of KLB (ik weet niet meer precies welke). Dus vol met trolls zit het zeker ja, want dat klopt natuurlijk niet.
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik stond op plaats 4 van grootste aandachtshoer van FOK! of KLB (ik weet niet meer precies welke). Dus vol met trolls zit het zeker ja, want dat klopt natuurlijk niet.
Hee, hallo daar. Zag dit berichtje even over het hoofd.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben spatieloos. Nice to meetcha
iemand stuurde me een linkje van een bepaalde JNG SCquote:Op zondag 23 juni 2013 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vanwaar die haat ineens? Sorry voor gisteren trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |