quote:Op zondag 23 juni 2013 21:58 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik had het ook gezien, maar mijn baby van acht maanden krijgt bv, dus ik vind het een prachtig schema maar daar heb jij weinig aan natuurlijkMijn eerste reactie zou zijn als jij en baby er tevreden mee zijn houden zo, maar dat ligt qua hoeveelheden flesvoeding wellicht anders? Tot het eerste jaar is al het andere overigens bijvoeding hè? Gewoon regelmatig blijven aanbieden, dan komt het vanzelf wel.
Hier wordt ook weinig anders gedronken dan melk, wat wel een beetje een probleem is want de borst drinkt hij alleen goed tussen 19-7. Verder is al het andere boeiender. Best lastig, want vier dagen per week heb ik niet de tijd om het een uurtje later nog eens te proberen.
Oh, en ik moet vaker iets vragen hieropeens heeft meneer het licht gezien en wordt er 's ochtends en regelmatig ook 's middags 2 u lang geslapen! Ik weet niet hoe ik t heb na maandenlang al die 30 min slaapjes
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:09 schreef Mineola het volgende:
Ik was net aan het tikken dat ik ook graaaaag de nachtvoedingen zou willen lozen. Hoewel ik nu wel blij ben dat hij 's nachts goed drinkt omdat het overdag zo matig is. Maar ik ben nu ook op het punt dat ik dus niet meer weet hoe vaak ik eruit ga 's nachts. Drinken is iig niet meer dan twee keer, maar mijn nachtrust heeft wel erg te lijden eronder. Gelukkig hoef ik niet met de auto naar mn werk
2305 gram.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:18 schreef L0t.. het volgende:
Wat een supertoffe en lieve foto van N. en F. zeg!![]()
JuudWat fijn dat hij het zo goed doet! Hoeveel weegt ie nu?
Goed, zie bv-topic.....quote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Omentielvo het volgende:
Juud wat een schatje. Ik hoop dat hij snel met jou naar huis mag. Hoe gaat het met de bv?![]()
Sonnetje lekker dat je nu goede nachtrust hebt. En fijn dat je meisje zelf hebt kunnen aangeven dat ze niet meer wilde.omdat het einde van een tijdperk niet makkelijk is
Ik heb ook maandenlang op mijn telefoon bijgehouden op welke tijd ik met welke kant gevoed hadquote:Op maandag 24 juni 2013 05:02 schreef L0t.. het volgende:
Wow daar had ik nou nooit aan gedacht, een app om dat bij te houden! Eigenlijk heel logisch want waar bestaat nou geen app voorGa er ook meteen één downloaden
![]()
En Suiker, dat heb ik nou met flesvoedingZoveel schepjes, zoveel water, al die verschillende soorten, geen touw aan vast te knopen!
Ja ik vergeet het ook steeds en ook de tijden. Weet het meestal terug te halen door te bedenken waar ik zat tijdens de laatste keer voeden. Heb dan ook eigenlijk geen idee op hoeveel voedingen ze zit op een dag behalve dat het er veel zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 08:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb ook maandenlang op mijn telefoon bijgehouden op welke tijd ik met welke kant gevoed hadIk vergat het anders gewoon. Ook al ging ik het nu écht onthouden. Heb ze nog bewaard ook
Borstvoeding 2.0!quote:Op maandag 24 juni 2013 08:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik vergeet het ook steeds en ook de tijden. Weet het meestal terug te halen door te bedenken waar ik zat tijdens de laatste keer voeden. Heb dan ook eigenlijk geen idee op hoeveel voedingen ze zit op een dag behalve dat het er veel zijn. Maarrrr daar komt nu verandering in met mijn superhandige app
![]()
Gaat hier ook zo. Ik voed overdag echt op mijn verzoek, en het lijkt steeds minder te worden. Vannacht had hij bv om 4.15 nog gedronken en wilde hij pas om 8u weer een beetje. Eerder was het echt wegduwen en protesteren. Goed drinken was het pas om 8.45. Vandaag ben ik vrij dus niet zo erg, maar als ik werk is dat wel een probleem. Of nou ja, onhandig in elk geval.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mineola, ik vond het moeilijk om de knoop door te hakken om te stoppen met de borstvoeding, omdat ik bang was dat ze dan ook niet doorsliep en we dan zaten met flessen enzo. Maar goed ze slaapt dus prima door op de fles. En daar ben ik echt heel blij om.
Het scheelt dat ze zelf ook niet onwijs om borstvoeding vroeg. Ik legde aan op momenten "omdat het moest". Niet omdat ze zelf zo graag wilde.
Toch vind ik het wel gek hoor, einde van een tijdperk.
Ik zal je eerlijk zeggen...ik ben mij er niet eens meer bewust van. Bedoel, de eerste weken hield ik echt bij welke borst ik gaf en had als laatst had gegeven. Nu voel ik meestal wel welke voller is. Ik probeer ze allebei heel leeg te laten drinken. Soms wilt hij links niet maar rechts ineens wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:52 schreef Suikertante het volgende:
Ik lees vol bewondering mee, ik heb totaal geen verstand van bv maar telkens als jullie het erover hebben lijkt het meer en meer op raketkunde!
Ik draai nu vaak maar 1 nachtdienst dus dan hoef ik niet veel bij te slapen. Hoor het wel als de kindjes niet happy zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 04:03 schreef Shandaly het volgende:
Zijn nachtdiensten niet heel vervelend met zo'n kleintje thuis? Heb je eindelijk je kindje in een fijn ritme dat ie 's nachts wat meer tijd tussen de voedingen laat, moet jij juist slapen op de momenten dat ie nog vaak komt...
Loj, dat is knap! Eerste stap op weg naar zelfstandigheid...
Het valt best mee vwb de raketkunde, Suiker. Niets meer of minder dan bij fv. Dan moet je ook van alles bijhouden over hoeveel schepjes, hoeveel water, welke temperatuur, welke speen, hoe vaak per dag etc.
(moet zeggen dat ik heel fout een appje gebruik om bij te houden welke borst wanneer geweest is...kan het echt niet onthouden! Enneh... Gotta love statistics!)
Fijn dat de droger niet echt kapot is! Ik zat me laatst nog af te vragen hoe ik het vroeger met Lars deed qua wasjes, toen had ik mijn droger nog niet... Zo'n 'luxe' went erg snel!
Juud, wat tof toch dat je ventje het zo goed doet! En wat een prachtige foto's iedere keer. Mooi mutsje, Roodkapje!
Ik vond het na 2 weken zo irritant om mijn telefon steeds te pakken en die app te starten. Nu begin ik gewoon en ga ik op mijn gevoel af. Je kunt je wel vasthouden aan allerlei 'regels' en trucjes maar dat leidt mij soms alleen maar af.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:23 schreef Troeta het volgende:
Ik kneep ook altijd in mijn tieten om te voelen welke ik moest hebben, werkt dat bij jullie niet? lijkt me zoveel gedoe om een app bij te houden of speldjes op de juiste tiet.
Nadeel van fles lijkt mij dat je baby dan even moet wachten op zijn voeding. Als A. 's nachts wakker wordt dan ligt hij binnen een minuut aan de borst. Met fles moet je hem toch even laten wachten. Ook wel zo gebeurt maar je moet wel steeds je huis door.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:29 schreef Mineola het volgende:
Doe ik ook zo hoor Troeta!
Venco, ik hield de tijden bij omdat hij zelf er juist niet om vroeg. Zodat ik in de gaten kon houden dat hij genoeg voedingen kreeg
Mij lijkt flesvoeding juist rocketscience: schepjes en ml en maximale hoeveelheden per dag en hoeveel moet je nu weer maken als hij nog extra wil en aantal uur ertussen, pff... Ik vind bv zo lekker simpel dan! Kan en mag altijd, klaar! En zodra jij en kind het kunstje snappen is het meestal een fluitje van een cent.
Ja, soms is het allebei niet veel.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, de aanloop is wel echt ruk hier, maar ik hoop dat het straks ook echt makkelijk is, de bv!
Ik weet meestal nog wel welke aan de beurt is, maar anders knijp ik inderdaad evenAlleen 's avonds zegt dat niet zoveel, dan voelen ze allebei aan als theezakjes
Godzijdank! Ik las hier over apps en ik dacht: Ben ik nu zo'n idioot dat ik dat heel anders aanpak?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:23 schreef Troeta het volgende:
Ik kneep ook altijd in mijn tieten om te voelen welke ik moest hebben, werkt dat bij jullie niet? lijkt me zoveel gedoe om een app bij te houden of speldjes op de juiste tiet.
Ja, bij mijn zus was het vorige keer een ramp. Misschien omdat hij ineens in een kamer vol visite kwam. Gister was het gewoon rustig opstarten en daarna dolle boel.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Fijn he, als je je baby zonder problemen mee op pad kunt nemen. Nu is die van ons sowieso niet moeilijk, maar met veel mensen om zich heen is hij helemaal voorbeeldig, als hij maar persoonlijke aandacht krijgt
Vanmiddag weer eens naar het cb. Wordt o.a. zijn hartje gecontroleerd. Heb op zich geen enkele reden om aan te nemen dat er iets niet goed is (integendeel) maar vind het gezien de trubbels in de zwangerschap wel een fijn idee dat er na zo lang weer eens geluisterd wordt.
Becky, lastig. Hoop dat de overgang soepel gaat en dat ze ondanks het spugen genoeg binnenhoudt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Sneu Belle. Beterschap voor haar!
Silvijn tijgert sinds een paar dagen ineens de hele woonkamer door. Zo raar! Mijn kleine baby. En hij doet dat het liefst al piepend en kraaiend, waarbij hij een extra hoge octaaf kiest als hij de poes tegenkomt
Ik ben ook pas na 5 weken voor het eerst met hem naar mijn ouders gegaan. Dat ging al gelijk goed maar we zijn ook alleen buiten wezen wandelen, niet echt binnen gezeten. Ik wil namelijk ook niet tegenover iedereen borstvoeding geven. Ligt eraan wie het zijn gewoon.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn dame kon en kan ik altijd wel makkelijk meenemen maar in het begin vond ik dat zelf gewoon lastig. Lastig met voeden (dat deed ik dus niet makkelijk overal) en 'wat nou als ze gaat huilen'. Wat ze dus helemaal niet veel deed. Dat heeft niet heel lang geduurd gelukkig. Nu is ze ook heel gezellig als er mensen zijn. Behalve als ze te snel naar haar toe stormen. Dan doet ze ongeveer dit:![]()
![]()
![]()
. En dan ook in slow motion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:17 schreef Kwisted het volgende:
Ik kom ook weer even binnen vallen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laat je ons de uitkomst weten?
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:17 schreef Kwisted het volgende:
Ik kom ook weer even binnen vallen!
F.leur kan nu ook al langs de tafel af lopen! En ze kruipt, waar ze hiervoor alleen tijgerde!
Ik lees wel mee meiden, maar heb zo weinig tijd om overal op te reageren!
Oh en:KWIS! Zowel je berichtje als je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heeft mijne niet eens een poes voor nodigquote:Op maandag 24 juni 2013 12:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Sneu Belle. Beterschap voor haar!
Silvijn tijgert sinds een paar dagen ineens de hele woonkamer door. Zo raar! Mijn kleine baby. En hij doet dat het liefst al piepend en kraaiend, waarbij hij een extra hoge octaaf kiest als hij de poes tegenkomt
En dit dusquote:Op maandag 24 juni 2013 12:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Mijn dame kon en kan ik altijd wel makkelijk meenemen maar in het begin vond ik dat zelf gewoon lastig. Lastig met voeden (dat deed ik dus niet makkelijk overal) en 'wat nou als ze gaat huilen'. Wat ze dus helemaal niet veel deed. Dat heeft niet heel lang geduurd gelukkig.
Jep, 2 tegelijk...quote:
Dat deed elise in het begin ook. Beetje op de zijkanten van dr voet zich omhoog drukken ofzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef SupremeEvil het volgende:
Ohnee, beheerst zitten is er nog niet bij. Gewoon je op je kont laten vallen is het hier. Vallen is hier sowieso geen issue, lijkt wel of dat kind geen pijn voelt
Gaan staan ziet er hier wel apart uit, ze trekt zich op aan iets en dan duwt ze zich met haar voeten overeind. Maar dus over de wreef van haar voet, uhhh... Klinkt dat goed uitgelegd?
'Normaal' is eerst onder. Maar eerst boven komt vaak genoeg voor om niet abnormaal te zijn, dat dan weer wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jep, 2 tegelijk...
Ik was in de veronderstelling dat de meiden allebei de onderkant als eerste doorkwamen, maar mijn schoonmoeder zei dat het normaal was dat het eerst boven was... Maar goed, 2 tanden boven en vlijmscherp dus.
Hij bijt niet. Alleen om mn handen, omdat hij overal in wilt bijten... Maar die tepel das eten, daar moet je niet op bijten.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
'Normaal' is eerst onder. Maar eerst boven komt vaak genoeg voor om niet abnormaal te zijn, dat dan weer wel.
Vlijmscherpe tanden icm borstvoeding? Hoe gaat dat?
Fijn dat je werkgever meedenkt zodat jij je helemaal kunt focussen op je eigen herstel!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:37 schreef Suikertante het volgende:
lde net en hij wil me helemaal niet inplannen en ziek melden. Of hoe dat werkt als het een gevolg is van je zwangerschap. Ben benieuwd, ben helemaal niet bekend met dit traject. Ik vind het wel een opluchting eerlijk gezegd, maar ik wil
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:45 schreef Suikertante het volgende:
Ja ik ben gewoon eerlijk geweest en heb gezegd dat het niet schadelijk is als ik aan het werk ga, maar dat ik echt pijn heb als ik langer dan een uur sta of zit.
Dat bezoekje bij belle bijvoorbeeld, dan ben ik thuis echt beurs en moet ik echt gaan liggen.
Nou, hij vond het een lachwekkend idee dat ik liggend zou stylen en verkopen, dus hij begreep het probleem.Eigenlijk is het natuurlijk normaal, maar er zijn zat werkgevers niet zo begripvol, ik ben er blij mee.
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jep, 2 tegelijk...
Ik was in de veronderstelling dat de meiden allebei de onderkant als eerste doorkwamen, maar mijn schoonmoeder zei dat het normaal was dat het eerst boven was... Maar goed, 2 tanden boven en vlijmscherp dus.
Ik heb 2 abnormale meiden... Maar dat wist ik al.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:04 schreef Morretje het volgende:
[..]Mijne is abnormaal dan
Die heeft er 2 beneden..
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb 2 abnormale meiden... Maar dat wist ik al.
Wow! tot je 17e melktanden hebben!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hier een gemiddeld meisje. Ze begon met 9 mnd met haar 2 onderste centrale snijtandjes. En nu wachten we nog op de rest
. Ik ben zelf wel afwijkend want mijn laatste melkkies wisselde ik op mijn jawel 17e
Suiker, fijn, zo'n begripvolle werkgever!
Wow! tot je 17e melktanden hebben!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
17e
Suiker, fijn, zo'n begripvolle werkgever!
Ja he! Kan je nagaan, hoeveel van die eerste momentjes er nog komen... En dan daarna weer bij een tweede....quote:Op maandag 24 juni 2013 13:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Daar heeft mijne niet eens een poes voor nodigIk vind het wel wat trouwens, zo'n bewegende baby! Ik zei gister nog tegen man, het wordt écht steeds leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat sneu Becky. Ik zou bij oortjes wrijven nu ook eerst denken aan moeheid. Zeker als je kindje verder vrolijk is.
Tanden wisselen met 17 jaar is idd echt niet coolmaar wel een leuk verhaal!
Suikertante, echt fijn dat je werkgever meedenkt. Met jouw klachten zou het ook haast niet anders kunnen, maar toch.
Wij zijn net weer terug van het CB. Helemaal goedgekeurd. Hartje werkt zoals het moet werken en qua fysieke ontwikkeling en contact met de wereld zoeken/maken is ie verder dan zou moeten. Waren al lang niet geweest dus wel fijn.
Stats blijven lekker gemiddeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar!! De jouwe is ietsje ouder dan de mijne toch? Mijne is van 23/04.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:54 schreef Spirit82 het volgende:
voor Silvijn en voor de werkgever van Suiker. Heel fijn dat begrip, maar helaas inderdaad niet gebruikelijk. Mijn werkgever is ook top wat dat betreft, gelukkig. Vandaag besproken dat ik 5 augustus weer aan het werk ga. Dan zijn er nog 3 weken vakantie aan mijn verlof geplakt, maar evengoed is 5 augustus al Heul Snel voor mijn gevoel!
Mijn meisje begint net weer te mopperen omdat ze honger heeft. Dat is 4,5 uur na de vorige voeding waarvan ze 2 uur op mij geslapen heeftEn ik begin nu eindelijk dat verliefde gevoel te hebben waar ik hier zoveel over hoor. Niet dat ik haar hiervoor niet lief vond, maar toen was het vooral beschermend en verzorgend. Maar ze begint zomaar spontaan ineens zoveel meer te kunnen en er is ineens zoveel interactie ook!! Ze kijkt je aan en blijft je aankijken, ze volgt je, ze valt alleen nog op mij in slaap en kruipt vlak voor ze in slaap valt zo ongeveer in me.. Vanochtend trok ze ineens een
-hoofd toen ik een brrr-geluid met mijn lippen maakte wat ze niet eerder had gehoord en kon er toen geen genoeg van krijgen
Ik heb echt het liefst, mooiste, geweldigste meisje van de wereld
![]()
![]()
Ah, dat is wel fijn!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij bijt niet. Alleen om mn handen, omdat hij overal in wilt bijten... Maar die tepel das eten, daar moet je niet op bijten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
Nee joh, die van mij is anderhalve week jongerquote:Op maandag 24 juni 2013 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Herkenbaar!! De jouwe is ietsje ouder dan de mijne toch? Mijne is van 23/04.
Ik vind hem nu ook steeds leuker worden. Net ontdekt dat hij graag vliegtuigje speelt. Dan houd ik hem met beide handen op zijn buik hoog in de lucht.
Zetpil voor het slapen klinkt als een goed idee, hopelijk helpt het. Heeft ie alleen last met slapen/plat liggen? Oortjes? Zetpil helpt niet tegen krampjes denk ik eigenlijk. Sneu zegquote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef Fieder het volgende:
Soesa wist ik het maarIk vermoed toch krampjes oid. Helpt een zetpil tegen krampjes eigenlijk? Misschien geef ik hem er eentje voor het slapen. Hij had zo'n pijn vannacht. Spannend, tandje!!
Dat is idd wat oud voor krampjes zou je denken. Als het nou vannacht weer zo'n drama is zou ik toch wel even naar de huisarts gaan denk ik. Ik zou mezelf ook heel zielig gevonden hebben hoor! Terechtquote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef Fieder het volgende:
Och Omen gecondoleerd![]()
Soesa het komt en het gaat eigenlijk, zelfs als hij bij mij ligt worstelt ie af en toe. Ja Twinkle ik gebruik al n tijdje Orthiflor en het werkte heel goed. Hij is ook bijna 4 maanden dus dan zou je geen krampjes meer verwachten? Misschien een buikgriepje ofzo. Hij zat laatst ook verstopt dus de boel is aan t rommelen kennelijk. Geen koorts, en andere dingen kan ik ook niet ontdekken. Ik vind het vreselijk zielig maar tegelijkertijd vond ik mezelf vannacht ook heel zielig![]()
Ik kijk het nog even aan en dan kan ik het bedje verplaatsen proberen. Al is er niet veel mogelijk in t kamertje... Eigenlijk alleen een kwartslag draaien.
9 maanden volgens mij!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoe oud is Kwisteds meisje ook alweer?
Ik mis die lijst![]()
Oh ja nu je het zegt herinner ik me dat ze dat getypt had!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
9 maanden volgens mij!
ik ook, maar ik begin er niet meer over![]()
Dat heb ik nog steedsquote:Op maandag 24 juni 2013 21:14 schreef L0t.. het volgende:
Ik was trouwens al wel eens eerder 1,5 uur weggeweest naar een festival hier in de buurt samen met een vriendin en vond het toen zo raar dat niemand daar wist dat ik een kind had. Wilde het wel in het rond roepen "hallo, ik heb een baby hoor!!"Voelde heel 'kaal'.
En dan expres iets vragen, "ik zoek blabla VOOR MIJN DOCHTER"quote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds![]()
. Als ik alleen in de Prenatal loop bijvoorbeeld! Dan wil ik wel schreeuwen: 'ik heb óók heus een baby!'
Herkenbaarquote:Op maandag 24 juni 2013 21:14 schreef L0t.. het volgende:
Ik was trouwens al wel eens eerder 1,5 uur weggeweest naar een festival hier in de buurt samen met een vriendin en vond het toen zo raar dat niemand daar wist dat ik een kind had. Wilde het wel in het rond roepen "hallo, ik heb een baby hoor!!"Voelde heel 'kaal'.
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En dan expres iets vragen, "ik zoek blabla VOOR MIJN DOCHTER".
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:35 schreef Fieder het volgende:
Hahaha Lot herkenbaar!Ik denk dat ook regelmatig als ik ergens alleen ben. "Weten jullie wel dat ik MOEDER ben?"
(Toen ik laatst kdv ging bezoeken vroeg zo'n meisje wanneer de kleine geboren zou worden. Uhh die is er al 3 maandenGa er maar vanuit dat ze dat vroeg omdat er meestal zwangeren komen en niet vanwege mn figuur
)
Herkenbaar en dan t liefst er nog.bijzeggen over je zoonquote:Op maandag 24 juni 2013 21:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En dan expres iets vragen, "ik zoek blabla VOOR MIJN DOCHTER".
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:27 schreef Shandaly het volgende:
Ow ja, die regel heb ik ook wel eens gehoord. Maar uiteraard vergeet je dat soort dingen als je zelf in die situatie zit...
Het was op het randje dan, ze weegt nog net geen 9 pond, en ze werd net tegen kwart voor zeven zelf wakker.
Meh, ben er wel zelf nog een beetje naar van. De rampscenarios die ik me al in mijn hoofd had gehaald net voordat ik bij haar ging kijken... Brrr...
Oh ja, dat herken ik ook! Nog steeds hoor, als ik op mn werk rondloop of in een winkel iets een zo niet moeder-like outfit afreken of zo, dan denk ik 'weten jullie wel dat ik een baby van al acht maanden heb!!!'.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:14 schreef L0t.. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omen, gecondoleerd met je opa. Snel kan het dan opeens gaan he.. fijn dat je nog net vorige week met Riley langs bent geweest en daar leuke herinneringen aan hebt.
KyaraStom mens! Mijn inner viswijf had er erg veel moeite mee gehad denk ik.
En eerrfghhoestlijstjeterugproest...!
Zo. Ik dacht dat mijn nacht gister slecht was, maar boy, I was wrong. Hij zal overmorgen wel een hoop nieuwe dingen kunnen. Lopen en praten of zo, hoop ik, gezien de hoeveelheid nachtdrama.
Ik ga dus aan mijn derde dubbele koffie en dingen. Het positieve was dat kind uitermate gezellig was vanmorgen en goed dronk.
Ik heb t ook wel eens gehad rond die tijd, doodnerveus tien keer naar binnen lopen of hij het nog deed, en dan verbaasd zijn als hij wakker wordtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:09 schreef Shandaly het volgende:
Wat ik nou weer heb... mijn dochter slaapt al sinds half tien gisteravond! Ik schrok net wakker, durfde bijna niet bij haar te gaan kijken... maar ze ligt gewoon echt nog lekker te slapen! Alleen mijn borsten staan op knappen nu...![]()
En nu het dilemma.. maak ik haar wakker of laat ik haar lekker slapen..? Kan zo lang doorslapen bij zo'n kleintje (nog geen 6 weken) kwaad?
Brammetje schrikt ook wel eens onwijs... Dan zie ik eerst het lipje gaan... Dan pak ik m al vast en zeg al dat het goed is, maar soms is het zo erg dat hij wel even moet huilen dat het echt heus heeeel erg was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:08 schreef Spirit82 het volgende:
ik heb mijn meisje ontzettend laten schrikken vannacht. Ze was geluidjes aan het maken en aan het woelen, dus ik dacht dat ze weer gevoed wilde worden. Dekentje teruggeslagen en wrijf met mijn hand over haar buikje, wat een schrik! Ogen wijdopen, ademt piepend in, hoofdje zwiept heen en weer, lijf strak gespannen... En krijsen maar. Het arme ding, ik voelde me zo schuldig
Wist helemaal niet dat baby's zo konden schrikken!
Oww Spirit erg he? L kan ook zo schrikken. Van harde geluiden en onverwachte dingen. En dan ook zo krijjjjjsen. Hij doet het ook na de prikjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:08 schreef Spirit82 het volgende:
ik heb mijn meisje ontzettend laten schrikken vannacht. Ze was geluidjes aan het maken en aan het woelen, dus ik dacht dat ze weer gevoed wilde worden. Dekentje teruggeslagen en wrijf met mijn hand over haar buikje, wat een schrik! Ogen wijdopen, ademt piepend in, hoofdje zwiept heen en weer, lijf strak gespannen... En krijsen maar. Het arme ding, ik voelde me zo schuldig
Wist helemaal niet dat baby's zo konden schrikken!
Whut?! * Tante_Soesa kijkt naar haar eigen skinny en hoge hakken...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef Mineola het volgende:
[..]
Niet dat ik enorm trashy dingen koop hoor! Gewoon hippe dingen als een skinny of een shirt van een band of zo, iig de dingen die ik bij H&M zie hangen en waar de categorie 16-25 ook mee loopt. Want moeders lopen alleen in ANWB-outfits natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hou ik je aan! Ik wil wel graag een kleine marge inbouwen, overmorgen, mag dat ook nog?! Overigens schijn ik te zijn gaan lopen met negen maanden, vertelt mijn moeder me ongeveer eens per maand, dus compleet onmogelijk zou het ook niet zijn. Ik acht de kans dat mini dat ook doet overigens nihil.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Mineola, als jouw baby morgen loopt, krijg je van mij schoenen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Zo grappig om te lezen van die 'hallo weten jullie wel dat ik MOEDER ben en dus een BABY heb' gedachtes als je ergens loopt. Heb ik ook wel eens, maar dacht dat het aan mij lag.. Alsof we ons in een werkelijk unieke situatie bevinden
![]()
Heuj, heb je mijn moederquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:42 schreef Mineola het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan! Ik wil wel graag een kleine marge inbouwen, overmorgen, mag dat ook nog?! Overigens schijn ik te zijn gaan gelopen met negen maanden, vertelt mijn moeder me ongeveer eens per maand, dus compleet onmogelijk zou het ook niet zijn. Ik acht de kans dat mini dat ook doet overigens nihil.![]()
Soesa, het slaat nergens op hoorIk draag nog precies hetzelfde als toen ik geen kind had, terwijl ik voor mijn gevoel opeens MegaVolwassen ben. En natuurlijk is ook helemaal niet zo dat je er met kind opeens alleen maar degelijk en praktisch eruit ziet. er komt altijd tegelijk met mij zo'n superhippe moeder bij het kdv, dan voel ik me dus zo'n ANWB type terwijl ik dat meestal niet ben
hahaha, ik zie het al helemaal voor me, jullie hysterisch enthousiast en kind schrikt zich te pletter!
Mijne schrikt eigenlijk nooit, misschien omdat ik nogal lomp ben en hij dus wel gewend is aan onverwachte dingen.
haha ja ik weet hetquote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef Mangostine het volgende:
^^ wat omen zegt![]()
Ik heb zelf niks te melden maar wil alleen even op Kwisted reageren:
zOMG WAT DOE JE![]()
![]()
![]()
![]()
Als het positief is WIL IK OOOOOK!!Maar verstandelijk gaat er hier nog even de rem op.
Ik vind het gewoon zo tof, ik word gewoon emo bij het idee dat je een brusje gaat proberen te maken voor M's datumtweeling
En misschien wel bijna 2quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:02 schreef Kwisted het volgende:
Herkenbaar van de gevoelens van hállo ik ben moeder hoor, ziet iedereen dat wel! Helemaal omdat ik nog (relatief) jong ben (25jr). En dan goh wat ben je nog jong, ja nou ik heb anders wel al een dochter hoor![]()
Grappig, ik kende het al... Die babies gaan een soort uit...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:30 schreef LadyBlack het volgende:
Even inbreken met een filmpje over het sussen van huilende baby's, vond het te indrukwekkend om niet hier te delen!
Ja, eej, ik ben net een keer op dreef!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:24 schreef Gulara het volgende:
Ja kunnen jullie allemaal even een avondje stoppen met praten. Zo kan ik toch helemaal niet bijlezen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar mijn baby is pasgeboren!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
Tandje zou al kunnen hoor, mijn neefje had z'n eerste tandje met een maad of 3,5! Wie weet
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:46 schreef L-E het volgende:
[..]Dat herken ik van de eerste 4 weken. Om het uur of anderhalf uur komen. Het zo graag willen doen maar er zelf zo veel last van hebben overdag. En ik werd er zelf ontzettend depressief vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Praten met mijn man (en eigenlijk wie maar luisteren wilde) hielp wel maar ik hield wel een negatief gevoel over de keizersnede en de eerste minuten van haar leven buiten mijn buik
Nu de nachten beter gaan (en even afkloppen de laatste 3 dagen zelfs doorslapen) voel ik me een stuk energieker en beter. Dat depressieve gevoel sluimerd nog wel merk ik soms
maar ik probeer het zo veel mogelijk te verdringen of te verhelpen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Féline kwijlt als een idiootquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik had geen idee dat ze dat al zo zou zien!Ze ligt nu trouwens ook bloedjefanatiek te meppen naar wat knuffeltjes die aan de babygym hangen, met haar tong uit haar mond
Heb de babygym van mijn schoonzusje gekregen en dacht dat ik m niet zou gebruiken, maar ze vindt het toch echt heel leuk!
Aprilmoeders, kwijlen jullie baby's ook zoveel?Als ik niet beter wist zou ik denken dat E al tandjes krijgt; het stróómt eruit de hele dag
Naar mijn gevoel de mijne ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar mijn baby is pasgeboren!!!![]()
ze is heus nog niet bijna 3 maanden waardoor ik al bijna moet werken
Ohja, kwijllapjes, ga ik zoeken (of mn moeder laten maken)
Kwijlen hoort ook bij de orale fase. Ze stoppen alles in hun mond wat de slijmklieren activeert. Orale fase begint bij ongeveer 3 maanden. Nathan begon ook te kwijlen bij 3 maanden en pas bij 6 maanden de eerste tanden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:39 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn baby krijgt toch nog geen tanden?!?![]()
![]()
Belle, ze heeft regelmatig dr truitje drijfnat op de borst
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:17 schreef bellelena het volgende:
Ik ben nu al heel veel afgevallen (niet expres hoor!) en dat blijft nog doorgaan, dus al mijn kleding zakt nu af enzo.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Even zonder verder bijgelezen te zijn.
[..]500 per dag. Das een kwart meer dan je normaal zou etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Per dag natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:08 schreef pessie het volgende:
[..]
500 per dag. Das een kwart meer dan je normaal zou eten
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Per dag natuurlijkidd.
En aan die 500 zit je zo, drie behoorlijk belegde boterhammen of een halve rol koekjes o.i.d. en je bent er.
Ik wilde niet specifiek afvallen, maar ik kon een doos slagroomsoesjes per dag extra wegwerken en nog twee kilo in een week kwijtraken. Was niet helemaal de bedoeling ...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:03 schreef pessie het volgende:
[..]![]()
Een halve reep chocola lijkt meer op hoe ik et doe.
Verklaard wel waarom MN zwangerschapskilo's er nog niet af zijn. Maar goed, ik wil pas afvallen als we met bijvoeding beginnen en Lauren dus niet meer volledig van mij afhankelijk is.
Das niet normaal hoor. Das een baby!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef becky27 het volgende:
haai.....
Omen, gecondoleerd nog. Fijn dat jullie nog een waardevol moment hebben gehad met z'n allen.
Kwisted! Spannend!
As, lieve foto's!
LE, je hebt een heftige tijd gehad, misschien toch een keer een gesprek met iemand over een post traumatische stress syndroom of pnd. Het is echt niet niks en soms gewoon al fijn om je ervaringen face to face met iemand anders te delen.
Kwijlen, als een malle hier, allang. En ook alles gaat in de mond. Baby's gebruiken hun mond om dingen te ontdekken. Dus alles testen. Voorlopig nog geen tanden zeiden ze bij het cb.
Check nou wat mijn half jaar oude baby doet![]()
[ link | afbeelding ]
En achteruit tijgeren![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wilde niet specifiek afvallen, maar ik kon een doos slagroomsoesjes per dag extra wegwerken en nog twee kilo in een week kwijtraken. Was niet helemaal de bedoeling ...
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
Ben ik nou de enige hier met een rammelende man? Die blijft maar doorzeuren over dat ie ook nog een zoon van me krijgt
Volgens hem heb ik gewoon kieskeurige eitjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:37 schreef pessie het volgende:
[..]. Of het een zoon zou worden is aan hem
![]()
Mijn man wil niet meer
Initiatiefloos zaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens hem heb ik gewoon kieskeurige eitjesDie doen er zo lang over om te beslissen dat al zijn kerels al het loodje hebben gelegd...
J zou prima nog wel een kind willen. Maar het is echt wel druk als iedereen thuis is. Ik neig nu steeds meer naar nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:37 schreef pessie het volgende:
[..]. Of het een zoon zou worden is aan hem
![]()
Mijn man wil niet meer
Bedankt. Is ook wel erg leuk hoor. En vooral de interactie nu tussen die twee. Kan ik echt van genieten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef Troeta het volgende:
oooh wat een stuntvrouw becky!
ik was bij het cb:D En nog op tijd ook.
Ze is nu 8406 kg, kleintje he! Maar d'r curve is helemaal goed.
mooie foto's As! Lijkt me toch ook heel bijzonder hoor 2 broertjes!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens hem heb ik gewoon kieskeurige eitjesDie doen er zo lang over om te beslissen dat al zijn kerels al het loodje hebben gelegd...
Volgens de specialist wel, het ging alleen ook vanzelf weer over. Ik had het, in wat mindere mate, best nog even willen houden.quote:
Zijn kerels zwemmen gewoon niet snel genoeg, de dames zijn ze voorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Hier hebben we gewoon van alles wat. Hoeft er ook niks meer bij
Een grote broer om z'n kleine zus te beschermen
Becky, wat gaat Isabel toch hard!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou hehe daar is tandje nummer 1 dan eindelijk hoor... Nog net een paar dagen voordat madam 8 maanden oud wordt. Vooralsnog lijkt ze er (gelukkig) weinig last van te hebben .. Blij en vrolijk en lief zoals altijd
![]()
Volgens mij was Kwisted ook flink afgevallen doordat ze bv gaf?
Djen heeft ook vanaf een maand of 3 flink gekwijld. Al die tijd gedacht: ha, dan komen de tanden! Maar zoals je hierboven leest.. nu dus pas![]()
Pessie, ik geloofde ook niet in sprongen () ... Maar het gaf me wel een soort van 'houvast' om haar afwijkende gedrag te peilen
... Gaf me een soort van rust ofzo .. kweet niet. Maakte me dan gelijk minder zorgen en wist dat het wel weer goed zou komen met een paar dagen
![]()
L-E, succes en sterkte! Fijn dat je zo'n fijne vent hebt waar je prima op terug kunt vallen.. Ik was ook zo'n muts die de nachtvoedingen niet af wilde staan 'want dat vond ik zielig voor mijn vent'. Maar misschien is het idd beter voor jezelf om daar een keer dankbaar gebruik van te maken
.. Even een nachtje doortrekken is zo heerlijk!
Och As kiek daar dan... Wat mooi en lief!
Belle wat een mooie mobiel!
Als Djen huilde (doet ze nu bijna nooit meer .. meestal alleen als ze moe is en dan is het zo over als ik haar te slapen leg).. dan begon ik zachtjes te zingen. Op een gegeven moment moest ze zo haar best doen om mij te horen.. dan was ze heel snel stil. Zingen..Doe het nu nog iedere dag en het gaat nergens over en ik verzin van alles en nog wat .. En kerstliedjes met 35 graden
![]()
Ik ben 28 maar wordt vaak begin 20 geschat. Ik weet nog wel dat ik op mijn nieuwe werk begon met (voornamelijk) mannen om mij heen .. Heb ze maar gelijk op dag 1 duidelijk gemaakt 'dat ik toevallig wel een trotse mama ben ja!' .... Gelijk kon ik zelf koffie gaan halen voort... Nee dat valt ook wel weer mee... wordt op handen gedragen
. Maar mensen verwachten gewoon niet dat ik 'al' een kind heb .. ik denk dus omdat ik er veel jonger uit zie dan ik werkelijk ben. Mja .. soms wil ik me wel wat 'mama achtiger' kleden, maar dat past niet bij me
.. Dus meestal loop ik nog steeds in dezelfde kledingstijl rond als voor de zwangerschap.
O en Kwis je maakt me onwijs aan het rammelen! Maar ik denk dat mijn man een hartverzakking krijgt als ik nu aan kom dat ik er nu al nog eentje wil![]()
En ik heb een soort van ideaalplaatje (waar ik me mijn hele leven al niet aan houd).. en in dat ideaalplaatje heb ik nu nog geen nieuw kindje gepland
![]()
O en ik heb de laatste tijd best wat foto's gespamd maar dees kan ik jullie echt niet onthouden:Leuk Twink het eerste tandje!! En wat een ontzettend mooie foto. Jouw man kan er wat van zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As jij ook een mooie foto van je kindjes!
Becky wat goed al van I! Leuk is die fase als ze ineens gaan bewegen he
Over afvallen van borstvoeding, nou zeg dat wel! Mijn startgewicht was 68, eindgewicht 82. Maar binnen 4 maanden zat ik op 57kg. Ik vond het gewoon eng worden! Daarbij viel mijn haar extreem uit en werd ik lusteloos. Voor mij was dat het moment om te kiezen om de borstvoeding af te bouwen, heb wel nog de ochtendvoeding aangehouden tot 8 maanden. Maar het was niet alleen de bv, ook de stress van dat je leven zo ontzettend veranderen. En geen tijd maken voor eten, omdat ik zo druk was met F.leur.
Nou ik rammel wel al ontzettend!! En ik merk dat mijn man ook graag een tweede wil. Dus ja, wat let onsEn aangezien het bij F 6 maanden heeft geduurd (al wil dat niet perse iets zeggen natuurlijk).
Maar ik verwacht dat de test negatief zal zijn hoor. Het is meer ter bevestiging, als ik sochtends nog niet ongesteld ben. Want savonds heb ik een feestje![]()
Ik dacht dat ik er nu heel relaxed instond, omdat het niet persé nu moet (en vorige keer wel) maar toch vind ik het wel heel spannend!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Even zonder verder bijgelezen te zijn.
[..]Dankje, ik hou dat even in de gaten, maar weet bijna zeker dat het door andere dingen komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef becky27 het volgende:
Echt af en toe he hier in huis......RothormonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil echt naar je kind rennen om aar te troosten
Gaat dit ooit nog over? Niet handig bij andermans kinderen.
Wat een moppies Beckyen jij hebt echt een mooie stem
Sarcasme. Herken het.
Nu weet je ook pas écht hoe het is om moeder te zijn. En hoeveel je van zo'n kleintje gaat houden, en hoe snel dat al is. Denk dat het daardoor een extra (positieve!) lading krijgt, en dan is het vanzelf spannendquote:
Echt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
RothormonenIk wil echt naar je kind rennen om aar te troosten
Meestal sta ik er zo ook in inderdaad. Hij kan zo heerlijk kwaad worden als hij ineens heeft bedacht dat hij honger heeft. En vervolgens meer dan de helft laten staan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt?Er is toch niks aan de hand?
Saartje doet ook wel eens zo als haar iets niet lukt/als ze boos is omdat we haar aankleden/als we niet snel genoeg zijn met drinken/als ze moe is. Dan zeg ik gewoon iets van "niks aan de hand! Aansteller" of "We gaan al naar bed, kun je lekker slapen
" of "Hier is de fles al, kleine zuchtige!".
Echt troosten is voor verdriet/pijn/datsoortdingen. Althans, dat is mijn gevoel erbij.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:
5 maanden, wow! En ik ben benieuwd naar de foto's!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef Kyara het volgende:
ik kan jullie niet bijhouden dus ik ga maar slapen
![]()
Vermaanddag nummer 5 vandaag!
en bellelena nog bedankt voor de tip mbt objectief, ik heb hem vandaag binnen gekregen en hij is super, heerlijk licht ook. Ga er morgen leuk mee spelen!
Doe gewoon joh!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef As1981 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nu moet ik ook nog een kleine zus die beschermd word door haar twee broers....
Ik moet altijd een beetje om haar lachen als ze zich zo druk maakt om niksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef As1981 het volgende:
[..]
Meestal sta ik er zo ook in inderdaad. Hij kan zo heerlijk kwaad worden als hij ineens heeft bedacht dat hij honger heeft. En vervolgens meer dan de helft laten staan.
Maar als hij echt pijn heeft, dat vind ik wel zo sneu.
Oh hier mogen de meiden echt niet aan Bram zitten hoor. Ze slaan elkaar de hele dag de hersens in en zeker de jongste is in staat om Bram "terug" te slaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef pessie het volgende:
Becky. Wel een eye opener voor mij. Kleine zusjes kunnen best wat hebben als ik N zo met haar zusje zie slepen. Ik moet misschien iets relaxter worden.
Haha As![]()
Omen, ik vind Nathan ook nog steeds een super mooie naam, ik hoor hem niet heel vaak. Voluit heet hij Nathaniël, maar dat vond ik te lang voor een klein mannetje.
De sprong overleven we wel, heb alleen met Lauren nog nooit echt zo met MN handen in het haar gezeten dus ben blij dat ik er nu even bij stil kan staan dat ze gewoon veel contact met mij nodig heeft de komende dagen. Ze komt er wel weer uit en dan zal ze vast iets kunnen wat ze eerst nog niet kon.
Oeh! Hier hoeft Noortje Isabel niet te delen dus dat scheelt wel hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh hier mogen de meiden echt niet aan Bram zitten hoor. Ze slaan elkaar de hele dag de hersens in en zeker de jongste is in staat om Bram "terug" te slaan.
Hoe oud is noortje? Volgens mij is die ook al een jaar of 4 toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef becky27 het volgende:
[..]
Oeh! Hier hoeft Noortje Isabel niet te delen dus dat scheelt wel he
Toen ik net bevallen was ging ik boodschappen doen en hoorde ik een baby huilen. Ik ging op zoek en merkte dat mijn tieten lektequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
RothormonenIk wil echt naar je kind rennen om aar te troosten
Gaat dit ooit nog over? Niet handig bij andermans kinderen.
Wat een moppies Beckyen jij hebt echt een mooie stem
Oh ik dacht een complete glijbaan, maar dit is echt ideaal! Gaaf ding, Noortje zat er ook zo lekker relaxed opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef becky27 het volgende:
Wij hebben trouwens een speelplank, wat een uitvinding is dat zeg!!
[ link | afbeelding ]
'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben gewoon een vreselijke muts in sommige dingen.
De meiden hebben elkaar om de hersenen in te slaan, Bram hou ik gewoon nog even tussen het gevecht uit. Dat komt over een jaar vanzelf.
Goede zussen hoor!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:24 schreef Ticootje het volgende:
Ach donderdag mag leyla de fles geven. En heb ik een boze jen. Vandaag had ik een boze leyla.
Ze zijn allebei heel erg dan Bram van hun is.
Dit herken ik meer ja. Leyla noem ik vaak bambam.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie is een algehele sloopkogel. Het speelgoed van Luuk is het leukst en het is heel vervelend als Luuk daar zelf mee wil spelen (dit is trouwens meer wat voor het peutertopic)
Maar ze vind hem wel heel leuk en lief verder!
Nee helemaal niet! Noortje is toch voorzichtig?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef becky27 het volgende:
Jullie gaan me niet melden bij 'meld kindermishandeling anoniem' of iets dergelijks toch? :p
Ja dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen ik net bevallen was ging ik boodschappen doen en hoorde ik een baby huilen. Ik ging op zoek en merkte dat mijn tieten lekte
Ben ik maar snel naar huis gegaanKnuffelen met mijn meisje
Proestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |