Newsflash: InZanity is een troll.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de finale tegen Nederland domineerde ze ook, ze waren met afstand de betere ploeg. In de halve finale tegen Spanje in 2010 ook. In de finale van EK 2008 domineerde ze ook tegen Rusland (halve finale) en Duitsland (finale).
quote:
Ah goed dat je het zegtquote:
Nah, geen zin.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga eens gastmodden. Ik haak af hier.
1-0 voor Uruguay.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Het is een kleine moeite om even een livescore bij de hand te houden oid. Dan zijn dit soort posts volledig overbodig.
Ambrosius is het hiermee eens.
Neen, he tis Tahiti die heel goed speeltquote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Uruguay is echt bijzonder matig aan het spelen
Ja dan kan je de hele tijd F5'en. Kan je net zo goed hier vragen aan iemand die het aan het kijken is.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Het is een kleine moeite om even een livescore bij de hand te houden oid. Dan zijn dit soort posts volledig overbodig.
FIFAquote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Klopt en in FIFA 13 is hij al helemaal beest.
Wat een onzin. Die finale tegen NEderland domineerden ze helemaal niet man. En nee, ik heb helemaal niks met het Nederlands elftal.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de finale tegen Nederland domineerde ze ook, ze waren met afstand de betere ploeg. In de halve finale tegen Duitsland in 2010 ook. In de finale van EK 2008 domineerde ze ook tegen Rusland (halve finale) en Duitsland (finale).
Dit is niet rullevant.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Brighton heeft zojuist Gus Poyet ontslagen. Je vraagt je af, wat is de relevantie hiervan? Gus Poyet zit momenteel commentaar te geven bij de BBC voor de Confederations Cup.
http://nl.soccerway.com/ refresht automatisch.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan kan je de hele tijd F5'en. Kan je net zo goed hier vragen aan iemand die het aan het kijken is.
Je, zeker jij niet, hoeft niet voor mij te praten.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je, zeker jij niet, hoeft niet voor mij te praten.
Kijk daar heb ik al meer aan.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nl.soccerway.com/ refresht automatisch.
Klopt ja, ik zat er helemaal naast. Spanje wint hun toernooien enkel door een flinke dosis geluk.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
FIFA
[..]
Wat een onzin. Die finale tegen NEderland domineerden ze helemaal niet man. En nee, ik heb helemaal niks met het Nederlands elftal.
Echt, Spanje en domineren.Dat doen ze zelden tot nooit en spelen ze het spel ook niet eens voor.
Laat je niet wegjagen Ajacied422, gewoon mee doorgaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je, zeker jij niet, hoeft niet voor mij te praten.
Ooh oke. Dan bedankt denk ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zijn paints.
[..]
Verkeerd geïnterpreteerd dan.
Jij bent een held met je tekeningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |