Gaat gewoon helemaal goed komenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
We gaan het meemaken, ik ga nog steeds voor het eindgesprek in augustus. Dan hoop ik iig een hoop stress kwijt te zijn en het zwarte gat geaccepteerd te hebben
Sweet dreams Cuequote:Op maandag 24 juni 2013 01:04 schreef Cue_ het volgende:
Morgen voor 6 uur op en ik slaap nog niet
Dus ik ga het maar proberen
Sterkte, slaap lekker!quote:Op maandag 24 juni 2013 01:04 schreef Cue_ het volgende:
Morgen voor 6 uur op en ik slaap nog niet
Dus ik ga het maar proberen
Wat zijn dat voor verdovende middelen?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:06 schreef minthy het volgende:
Kreeg net een berichtje "denk je aan je pil?". Geweldig dat mensen zo meedenken![]()
![]()
Heb een flink aantal nachten wakker gelegen, toch maar weer eens een halfje innemen.
Zopiclon, een slaapmiddelquote:Op maandag 24 juni 2013 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor verdovende middelen?
Dat klinkt me bekend in de oren, volgens mij verbotenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nais, ik gebruik altijd rohypnol bij het uitgaan.
Naja slaap lekker.
Beetje foute zin zo KTquote:Op maandag 24 juni 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nais, ik gebruik altijd rohypnol bij het uitgaan.
Naja slaap lekker.
Oh ja, dat was het!quote:Op maandag 24 juni 2013 01:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje foute zin zo KT
Rohypnol staat ook wel bekend als de date rape drug.
En als je dan zegt dat je het gebruikt bij het uitgaan.....
Fixedquote:Op maandag 24 juni 2013 08:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Altijd mooi om te zien dat de nacht iedereen zo langzamerhand in slaap laat dommelen hier. Nu weer in de ochtend, we zijn weer wakker, kut zooien we gaan er weer tegenaan!
![]()
Gelijk heb je oude baas! Ik moet ook niet zo zeikenquote:
Ik heb blijkbaar nog moeite met verlies nemen. Cutting of your losses and let it go. Ik krijg het maar niet in mijn hoofd hoe iemand van het ene op het andere moment kan breken, en de wereld met je wil delen en daarna 180 graden draait en je de duivel vindt. Echt bizar. Complete mindfuck!quote:Op maandag 24 juni 2013 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel je hebt het echt geprobeerd.. maar het heeft niet gewerkt. En kijk wat je nu voor leuke vriendin (neem ik aan) ervoor terug hebt gekregen!
Ik dacht die dans altijd te kunnen ontspringen! Viel een beetje tegen helaas.quote:Met het laatste eens. Je hebt een mooie tijd gehad, een klote einde eraan. En thats life. Zal vast nog wel een keer gebeuren met wat pech. Maar ik weet ook heel goed dat logica en gevoel niet altijd samen gaan
Maar in mijn geval komen er dan toch wel flinke suicide trekjes naar boven. Zo ver zelfs dat je twijfelt, ach, je bent je ook maar aan het aanstellen, zie, al die anderen, die moeten dat allemaal nog meemaken wat jij al een keer hebt gedaan. En je zit nog te zeiken? Wat is er mis met je! Kan je net zo goed het knopje omzetten.quote:Aah in die zin. Jah snap ik. Heb ik na het lezen van al die verhalen ook hoor. Dat ik me afvraag waarom ik in godsnaam de tijd van een psych met mijn 'gedoe' ga vermoeien terwijl er andere mensen beter hulp zouden kunnen gebruiken.
Ik voel vrij weinig op het moment. Doe veel op het 'losse pols' gevoel. Ik heb wel degelijk gevoelens voor d'r en het is echt een lot uit een loterij. Bijna alle goede dingen hebben we samen en alle dingen die we haten ook.quote:Maar zou je niet een vriendin willen waarin je die liefde ook voelt.. dus niet alleen ziet/begrijpt/weet, maar ook voelt?
Dan kan je vriendin nog zo'n topper zijn, maar dan lijkt het mij meer een relatie uit begrip/logica dan eentje uit liefde.
Na verschillende gesprekken over hoe stom ik wel niet was, heeft ze wat informatie over mijn ex opgezocht (ze werkt bij een groot top internationaal bedrijf). En toen kreeg ik de wind nog meer van voren. Toen heb ik netjes verteld hoe de vork in de steel zat en toen was het vooral een reactie van; "quote:Hoe gaat je vriendin eigenlijk om met je gevoelens mbt je ex?
Borderliners slaan natuurlijk wat sneller om.quote:Mensen zijn rare wezens, kunnenz omaar ineens omslaan. Op het moment dat iemand je vriend(in) is, is diegene heilig.. daarna kan je er soms schijt aan hebben. Ligt maar net aan hoe je in elkaar zit hoe groot die omslag kan zijn.
Eens. Al moet gezegd worden dat deze breuk van een relatie dus als trauma wordt gezien door mijn psycholoog en ik hem niet mag vergelijken met een 'normale' relatie waar dingen wel eens fout gaan en er ruzies zijn.quote:Gelukkig heb je je vrienden en vriendin nogWant het zou toch nergens op slaan dat je je leven (bv) zou willen beeindigen omdat je niet over je ex heen kan komen (misschien wat qru gezegd, maar je snapt denk ik wel hoe ik het bedoel).
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje foute zin zo KT
Rohypnol staat ook wel bekend als de date rape drug.
En als je dan zegt dat je het gebruikt bij het uitgaan.....
Misschien maak ik soms wel grapjesquote:Op maandag 24 juni 2013 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het!
Inderdaad, zo staat het er wel heel gek
Ook niets van trots om kwijt te raken dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Ik denk meer in absolute getallen enzo.
Weet je wat ik ook heb? Ik heb eigenlijk helemaal niks om echt trots op te zijn.
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey... Wil jij misschien een keer samen met mij naar *insert tent waar je instaat* een drankje doen?
Als jij als een beest tekeer gaat omdat je je niet wil gedragen, dan is dat wel aan te raden ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:24 schreef Catnip het volgende:
Tering..
Morgen gesprek met de psychiater.
Ik kan niet meer thuis zijn, en bij mijn oma houd ik het ook niet lang meer vol.
Me laten opnemen is nogal een grote stap, maar misschien wel de beste?
Ik weet niet meer wat ik anders moet doen..
Hoezo, wat is er dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:24 schreef Catnip het volgende:
Tering..
Morgen gesprek met de psychiater.
Ik kan niet meer thuis zijn, en bij mijn oma houd ik het ook niet lang meer vol.
Me laten opnemen is nogal een grote stap, maar misschien wel de beste?
Ik weet niet meer wat ik anders moet doen..
Hey ik heb een date ingepland, je moet er om 8 uur zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:32 schreef Gray het volgende:
Ja, bijvoorbeeld.Of: "Hey, mijn naam is... Wil je eens met me uit? Geef me je nummer, dan bel ik je".
Wel ruimte overlaten voor haar om te reageren, hè?
Zoiets bewaar je alleen maar voor de ergste gevallen, niet in een geval waarin iemand zich alleen maar niet wilt gedragen -_-quote:Op maandag 24 juni 2013 13:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Als jij als een beest tekeer gaat omdat je je niet wil gedragen, dan is dat wel aan te raden ja.
Ik trek het thuis gewoon totaal niet meer, klinkt allemaal lekker sentimenteel. Maar er word enorm veel van me gevraagd ook goed gedrag..en daar heb ik erge moeite mee.quote:
Probleem was ook dat ik haar daar juist ben tegengekomen .. : (quote:Op maandag 24 juni 2013 12:21 schreef Royco1 het volgende:
@s_e je kwam uit het beleggingswereldje toch? Wil je daarin helemaal geen werk meer in doen? Aangezien je je daar de vorige keer helemaal geweldig bij voelde misschien een idee om weer een tijdje te gaan knallen, proberen je ex te vergeten.
Ik wil me juist misdragen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:37 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ik trek het thuis gewoon totaal niet meer, klinkt allemaal lekker sentimenteel. Maar er word enorm veel van me gevraagd ook goed gedrag..en daar heb ik erge moeite mee.
Ben nu al een aantal weken best wel down, en ik denk dat dat de enige optie is..naar huis gaan is geen optie helaas..ik zou het ook wel anders willen.
@Oh Gray..hoe kom je erbij!! Natuurlijk wil ik me wel gedragen..
Echt waar? Ik niet.quote:
Waar zou je opgenomen willen worden dan? Ben je ooit wel eens opgenomen geweest?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:40 schreef Catnip het volgende:
[..]
Echt waar? Ik niet.
Ik word gek van mezelf.
Heb continu woeddeaanvallen, en dat is zo vermoeiend.
Maar vanuit het perspectief van een ander is wanneer jij een woede aanval hebt, dat anderen dat als 'misdragen' zien? Dat kingtoppie "ik wil me juist misdragen" zegt verbaast me niksquote:Op maandag 24 juni 2013 13:40 schreef Catnip het volgende:
[..]
Echt waar? Ik niet.
Ik word gek van mezelf.
Heb continu woeddeaanvallen, en dat is zo vermoeiend.
Dan is de keuze aan jezelf.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiets bewaar je alleen maar voor de ergste gevallen, niet in een geval waarin iemand zich alleen maar niet wilt gedragen -_-
Of ben je sarcastisch ofzo??
Straks ga je ook vermelden dat je lekker in je neus zit te peuteren zeker?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef kingtoppie het volgende:
Wth, steken in mijn borst![]()
Naja nu weer weg wel vaag.
Ik heb dagbehandleing gedaan, en daar wel veel geleerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar zou je opgenomen willen worden dan? Ben je ooit wel eens opgenomen geweest?
Oeh, lekker aan mijn konthaar krabben.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straks ga je ook vermelden dat je lekker in je neus zit te peuteren zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |