Zag wel meer foutjes. Zo stond Macklemore in de avond en niet in de middag.quote:
Brakke dag vandaag, heb t aangepastquote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zag wel meer foutjes. Zo stond Macklemore in de avond en niet in de middag.
Dat zag ik ook, beetje beteuterd voor zich uit staan kijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef Norrage het volgende:
Ik heb wel duizend keer een Aziaat met een tijger-muts gefilmd zien worden![]()
Die heb ik ook nog op de foto, stond vooraan bij Alt-Jquote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef Norrage het volgende:
Die gast was baasquote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef Norrage het volgende:
Hij ging op een gegeven moment wel steeds zwoelere gebaren maken. Geniale reactiesquote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, beetje beteuterd voor zich uit staan kijken.En iedereen juichen als hij in beeld kwam.
Bij/voor Balthazar was dat inderdaad. Cameraman stond erbij te lachenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij ging op een gegeven moment wel steeds zwoelere gebaren maken. Geniale reacties
je was er niet eens bijquote:Op maandag 24 juni 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ga je verder nooit zo vaak naar een meerdaags festival met camping ? Dit is echt standaard hoor. Hoort erbij.
Stonden jullie ook in de buurt die 'afterparty' naast die vijver ergens?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
je was er niet eens bij![]()
ik vond het lawaai op de camping vele malen erger dan op andere festivals, dit was gewoon niet leuk meer. De eerste nacht werkelijk geen oog dicht gedaan en ben heel wat gewend. Komt omdat er nul nachtprogrammering was waardoor iedereen ging lopen kutten op de camping.
En ik ben nog steeds ziek
Ja daar stond ik ook ongeveer ja. Mega irritant. Op een gegeven moment werd er ook gewoon lawaai om het lawaai gemaakt onder andere door de kleppen van die containers open en dicht te doen een half uur lang. Daar deed de bewaking gelukkig wat aan. Echt waanzinnig lawaaierig, de enige smet op festival. Ook gewoon achteloos naar mensen roepen die aan de andere kant van het veld liepen om 6u s nachts....quote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef arucard het volgende:
[..]
Stonden jullie ook in de buurt die 'afterparty' naast die vijver ergens?
Ik stond daar 20 meter vanaf, tot een uur of 6 nog van hun muziek mogen 'genieten'.
Ik snap dus gewoon niet waarom er niet een nachtprogrammering was, is dat vergunningstechnisch lastig of zo?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja daar stond ik ook ongeveer ja. Mega irritant. Op een gegeven moment werd er ook gewoon lawaai om het lawaai gemaakt onder andere door de kleppen van die containers open en dicht te doen een half uur lang. Daar deed de bewaking gelukkig wat aan. Echt waanzinnig lawaaierig, de enige smet op festival.
Denk het haast wel. De gemeente Hilvarenbeek doet wel vaker moeilijk tijdens evenementen, ook qua decibellimieten enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef neohu het volgende:
[..]
Ik snap dus gewoon niet waarom er niet een nachtprogrammering was, is dat vergunningstechnisch lastig of zo?
Op ITGWO lossen ze dat op met de Boulder. Ze zouden iets indoors moeten hebben. En anders zet je dat neer. Podium 4, maar dan binnen ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Denk het haast wel. De gemeente Hilvarenbeek doet wel vaker moeilijk tijdens evenementen, ook qua decibellimieten enzo
Ja die gast zat 's morgens al bij ons in de bus met wijd open mond te pitten in onze bus naar het terrein... zo niet intelligent met die muts opquote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef Norrage het volgende:
Onbegrijpelijk ook dat die op mainstage stondenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Er waren trouwens maar weinig bands die echt door het ijs gingen voor mij... Allah-Las deed me van al die dagen toch het minst
Ja maar dat had ik ook wel een beetje bij Kurt Vile... deed me eigenlijk ook helemaal nietsquote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef neohu het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ook dat die op mainstage stonden
Hij was er zelf ook ondersteboven van, wat dan weer aandoenlijk wasquote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dat had ik ook wel een beetje bij Kurt Vile... deed me eigenlijk ook helemaal niets
Wat ik echt nog steeds fantastisch vond was Thomas Azier... die blies echt stage 3 helemaal ondersteboven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |