Ja, die had ik ook wel graag willen zien. Maar ja, festivalleven...quote:
Stukje gezien, leuk. Even zitten en benen laten rusten.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, die had ik ook wel graag willen zien. Maar ja, festivalleven...
Mijn vriendin vroeg nog hoe de fokkers Kurt Vile gevonden hadden, want zij had de indruk dat zij het wel leuk vond maar een hoop andere mensen niet.
Stonden totaal verkeerd geprogrammeerd. Dat had gewoon in tent 2 moeten staan. Het veld liep in het begin nog wel vol maar naarmate het optreden vorderde ook leger en leger. Nu kwam het ook op mij niet over in ieder geval en was het de enige echte tegenvaller van dit festival.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mijn vriendin vroeg nog hoe de fokkers Kurt Vile gevonden hadden, want zij had de indruk dat zij het wel leuk vond maar een hoop andere mensen niet.
Strak, echt beter dan de vorige keer dat ik hem zag. Maar hij is inderdaad gewoon geen mainstage act. Alt-J en Portishead hadden mainstage gemoeten.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja, Kurt is dus ook verplaatst van podium door al die afzeggingen...quote:Op maandag 24 juni 2013 19:51 schreef portie het volgende:
[..]
Stonden totaal verkeerd geprogrammeerd. Dat had gewoon in tent 2 moeten staan. Het veld liep in het begin nog wel vol maar naarmate het optreden vorderde ook leger en leger. Nu kwam het ook op mij niet over in ieder geval en was het de enige echte tegenvaller van dit festival.
Nee, portishead had echt niet openlucht gemoetenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:03 schreef neohu het volgende:
Strak, echt beter dan de vorige keer dat ik hem zag. Maar hij is inderdaad gewoon geen mainstage act. Alt-J en Portishead hadden mainstage gemoeten.
En Alt-J ook zeker niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, portishead had echt niet openlucht gemoeten
Hmm ja snap ik, in een grotere tent op zijn minst.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, portishead had echt niet openlucht gemoeten
Wowiewowiewowiewowie. Nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:03 schreef neohu het volgende:
[..]
Maar hij is inderdaad gewoon geen mainstage act. Alt-J en Portishead hadden mainstage gemoeten.
Ik denk dat dat ook toe te schrijven is aan het weer. Kurt Vile met een zonnetje is heerlijk. En laat hem verdomme die band eens thuis laten.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:20 schreef neohu het volgende:
En omdat ik toch heel benieuwd was naar Kurt was het voor mij wel een domper dat er werkelijk nul sfeer was.....
En Kurtje moet het van de sfeer hebben..Maar Kurt had de pech dat hij van plaats in het schema volledig veranderd is. Volgens mij stond hij sowieso stage 2, in de middag, voor Suuns. Dat was het perfecte tijdslot geweest. Dit was net jammer ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:20 schreef neohu het volgende:
En omdat ik toch heel benieuwd was naar Kurt was het voor mij wel een domper dat er werkelijk nul sfeer was.....
Klopt, dat laatste nummer was wel weer in het donker en dat was echt prachtigquote:Op maandag 24 juni 2013 20:25 schreef neohu het volgende:
Eigenlijk kwamen alleen Balthazar en Damien Rice (wat bijzonder knap is van één man met één gitaar) volledig tot hun recht op de mainstage, van wat ik er gezien heb. SIgur Ros ook wel maar eigenlijk had het gewoon helemaal donker moeten zijn om de lichtshow helemaal tot zijn recht te laten komen.
Popplagid live is sowieso uniek. Dat krijgt bij mij geen andere band voor elkaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Klopt, dat laatste nummer was wel weer in het donker en dat was echt prachtig![]()
Ze hadden Macklemore & Ryan Lewis ook wel op de main mogen zetten. Niet dat het zo goed was maar het puilde uit van de mensen. Een terechte opmerking in het eindinterview: Het podium in de tent was te laag.
Na lowlands was ik echt een paar dagen van slag toenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Popplagid live is sowieso uniek. Dat krijgt bij mij geen andere band voor elkaar.
Ik had hetzelfde na Werchter. Maar ik was toen 14..quote:Op maandag 24 juni 2013 21:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Na lowlands was ik echt een paar dagen van slag toen
Geweldig!quote:
Herkenbaar. Ik stond gister ook wel een minuutje of tien uit te blazenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Na lowlands was ik echt een paar dagen van slag toen
Leuk stukje. Laatste foto is erg gaafquote:Op maandag 24 juni 2013 22:28 schreef Pink_Floyd het volgende:
Hier nog maar even spammen
Evenement: Best Kept Secret festival 2013
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |