Dit.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon ziek trainen, problem solved.
Vakantie moet je van genieten bra, alleen alcohol niet te veel iddquote:Op maandag 24 juni 2013 00:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Nog mensen die op zuipvakantie gaan? Ga nu voor het zesde jaar op rij, en zie er eigenlijk tegenop. Ik heb het in januari geboekt en kan het niet annuleren, maar het is echt een uitputtingsslag voor je lichaam (slecht eten, slecht slapen, veel alcohol). Hopelijk kan ik het een beetje inperken door overdag zo veel mogelijk eiwitten te pakken en met het bier enigszins rustig aan te doen. En dan als ik terug ben maar twee dagen goed rusten en dan weer knallen..
Alsof je na een weekje zon zee zuipen ineens 5kg spiermassa kwijt bentquote:Op maandag 24 juni 2013 00:55 schreef Push. het volgende:
[..]
All-in naar Mallorca.
Heb er wel zin in om de zon te zien en de vrouwen. Zuipen an sich ook wel, maar wel balen van al je werk vóór de vakantie. Aan de andere kant heb je t ook snel genoeg terug door muscle memory.
Brah als je zulke domme dingen doet, mag je ook niet afstuderen.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:06 schreef Sapstengel het volgende:
Kutzooi, laatste toets voor ik kan afstuderen en heb geen legitimatie bij me, alleen een kopie. Maar mag hem niet maken...
Brb in maart afstuderen ipv november en een half jaar collegegeld betalen voor 1 toets. Nu maar hopen dat de examencommissie soepel is.
quote:Op maandag 24 juni 2013 09:06 schreef Sapstengel het volgende:
Kutzooi, laatste toets voor ik kan afstuderen en heb geen legitimatie bij me, alleen een kopie. Maar mag hem niet maken...
Brb in maart afstuderen ipv november en een half jaar collegegeld betalen voor 1 toets. Nu maar hopen dat de examencommissie soepel is.
Nee, mooie kutzooi. Ben ik door die refohoer gewoon 800 euro collegegeld kwijt plus gemiste inkomsten omdat ik een half jaar eerder had kunnen werken.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:36 schreef MarMar het volgende:
Ik ga handschoentjes aanschaffen, nu voel ik me een mietje
Omdat degenen die ik met handschoentjes heb zien trainen mietjes zijn die trainen met mietjesgewichtenquote:
Ik heb toen ik bulkte een doos van 20 frikandellen in 4 dagen opgegeten, gewoon als snack tussendoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:07 schreef MarMar het volgende:
Gezond slank is wel weer vermakelijk deze editie trouwens
Iets met elke dag een frikadel en dan niet snappen dat dat niet de beste keuze is.
lol.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:09 schreef no1uknow het volgende:
nog even kudo's voor RaymondK met z'n geweldige filmpje
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb toen ik bulkte een doos van 20 frikandellen in 4 dagen opgegeten, gewoon als snack tussendoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |