gewoon aan de creatine gaan. Kun je jet als die Geordie en Jersey sjorde gasten lkkr loesoe gaan.quote:
"the situation", dikkere armen dan zijn benen,lolquote:Op maandag 24 juni 2013 01:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
gewoon aan de creatine gaan. Kun je jet als die Geordie en Jersey sjorde gasten lkkr loesoe gaan.
Insgelijks.quote:
Je wilt niet weten.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alsof je pro bent en er geld mee moet verdienen
Net zoals Ronnie.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
gewoon aan de creatine gaan. Kun je jet als die Geordie en Jersey sjorde gasten lkkr loesoe gaan.
Wij gaan ver komen in dit leven. Klokov zal trots op ons zijn.quote:
Hij heeft de raarste abs die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
"the situation", dikkere armen dan zijn benen,lol
Áls ik drink pas ik t ook in jaquote:Op maandag 24 juni 2013 01:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik ga in september voor 6 maanden naar budapest. Ik zuip hier al bijna nooit, heel soms 2~3 biertjes maar stem dat af met mijn macro's(). Vrienden waarmee ik ga zullen het niet accepteren als ik me daar niet volgiet maar ik zie het zelf niet zo zitten. Paddo's en wiet heb ik geen moeite mee, maar alcohol liever niet dus gaat nog lastig worden
.
squatten met je armen en benchen met je benen. Beetje clen en diana erbij en hoppaquote:Op maandag 24 juni 2013 01:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
"the situation", dikkere armen dan zijn benen,lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
idd. Goed lichaam en gratis geld.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:35 schreef ChesterPerry het volgende:
ok heb een scenario voor jullie:
Het postuur van de kerel hierboven mij(en het blijft zo ook met trainen) en financieel onafhankelijk.
Het postuur van de kerel hieronder en in de bijstand.Hoezo financieel onafhankelijk en hoezo in de bijstand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Dat is wat ik in eerste instantie al dacht, maar wist niet dat Overeem daadwerkelijk poor was. Jouw uitleg doet mij denken aan:quote:Op maandag 24 juni 2013 01:52 schreef Panzermaus het volgende:
Die Alistair leeft echt in een klein kuthuisje met die vrouw en kids. Laat een homemade filmpje gezien waarin hij werd geinterviewd terwijl hij aan het koken was.
met de hoeveelheid biefstuk dat hij eet is het ook niet zo gek dat hij op z'n crib moet bezuinigen.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:52 schreef Panzermaus het volgende:
Die Alistair leeft echt in een klein kuthuisje met die vrouw en kids. Laat een homemade filmpje gezien waarin hij werd geinterviewd terwijl hij aan het koken was.
Dat is 2009. Zo leeft hij tegenwoordig toch allang niet meer?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef VMSDKR het volgende:
Deze bedoel je Panzr, is indd net zo'n Bijlmerflatje, wtf.
Ik mag hopen van niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is 2009. Zo leeft hij tegenwoordig toch allang niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |