Volgende keer maak ik wel een schreeuwfilmpje als ik aandacht wilquote:Op maandag 24 juni 2013 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
MarMar je bent wel een drama queen zeg.
je herkent het direct, he jongequote:Op maandag 24 juni 2013 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
MarMar je bent wel een drama queen zeg.
Zeg dat je 150kg kan squaten en eerst geen benen hadquote:Op maandag 24 juni 2013 00:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik wel een schreeuwfilmpje als ik aandacht wil
Dat is beter ja, van je 110 kg squat terwijl je oergeluiden produceert.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik wel een schreeuwfilmpje als ik aandacht wil
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is beter ja, van je 110 kg squat terwijl je oergeluiden produceert.
En die 150 squat ga ik halen, ooit, met of zonder benenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol, ja dat ja.
Ach weet je wat, dat filmpje kan rustig nog een keer:
En hierbij beloof ik dat als ik daartussen niet meer zou misstaan, er zeker een filmpje op youtube komt
All-in naar Mallorca.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Nog mensen die op zuipvakantie gaan? Ga nu voor het zesde jaar op rij, en zie er eigenlijk tegenop. Ik heb het in januari geboekt en kan het niet annuleren, maar het is echt een uitputtingsslag voor je lichaam (slecht eten, slecht slapen, veel alcohol). Hopelijk kan ik het een beetje inperken door overdag zo veel mogelijk eiwitten te pakken en met het bier enigszins rustig aan te doen. En dan als ik terug ben maar twee dagen goed rusten en dan weer knallen..
Ey, je moet natuurlijk wel genieten.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:55 schreef Push. het volgende:
[..]
All-in naar Mallorca.
Heb er wel zin in om de zon te zien en de vrouwen. Zuipen an sich ook wel, maar wel balen van al je werk vóór de vakantie. Aan de andere kant heb je t ook snel genoeg terug door muscle memory.
Zonder benen zou ik indrukwekkender vinden.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
[..]
En die 150 squat ga ik halen, ooit, met of zonder benen
Je mag in plaats van een krat bier ook een tube whey opsturen naarquote:Op maandag 24 juni 2013 00:54 schreef MarMar het volgende:
Ik heb jullie trouwens ook al eens een krat bier beloofd als ik ooit zou kunnen squatten, jullie vergeten toch alles
Ben m'n bak kwark aan het weg werken en aan t stretchen. Zie mij genieten.quote:
dit jaquote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef ChesterPerry het volgende:
laat je een vakantie schieten omdat je een lager vp wilt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
logisch, is slecht voor de gainsquote:Op maandag 24 juni 2013 00:54 schreef MarMar het volgende:
Ik heb jullie trouwens ook al eens een krat bier beloofd als ik ooit zou kunnen squatten, jullie vergeten toch alles
Heb je goed gelezen ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef ChesterPerry het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thisquote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef ChesterPerry het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alsof die 6 weken uitmaken op een heel jaarquote:Op maandag 24 juni 2013 01:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je goed gelezen ja.Ik ben goed bezig nu en als ik zes weken (!) weg ben dan haal ik mijn doelen voor volgend jaar ook niet. Alhoewel ik ook op kamers wil en daar komt ook het één en ander bij kijken. Zo'n roadtrip is leuk, maar twee weken was een ander verhaal geweest.
ik ga in september voor 6 maanden naar budapest. Ik zuip hier al bijna nooit, heel soms 2~3 biertjes maar stem dat af met mijn macro's(quote:Op maandag 24 juni 2013 00:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Nog mensen die op zuipvakantie gaan? Ga nu voor het zesde jaar op rij, en zie er eigenlijk tegenop. Ik heb het in januari geboekt en kan het niet annuleren, maar het is echt een uitputtingsslag voor je lichaam (slecht eten, slecht slapen, veel alcohol). Hopelijk kan ik het een beetje inperken door overdag zo veel mogelijk eiwitten te pakken en met het bier enigszins rustig aan te doen. En dan als ik terug ben maar twee dagen goed rusten en dan weer knallen..
In deze fase wel ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alsof die 6 weken uitmaken op een heel jaar
ik mag jouquote:Op maandag 24 juni 2013 01:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je goed gelezen ja.Ik ben goed bezig nu en als ik zes weken (!) weg ben dan haal ik mijn doelen voor volgend jaar ook niet. Alhoewel ik ook op kamers wil en daar komt ook het één en ander bij kijken. Zo'n roadtrip is leuk, maar twee weken was een ander verhaal geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |