Ow shoot ja!quote:Op zondag 23 juni 2013 14:13 schreef TAV74 het volgende:
Dacht al dat je dat niet wist: Because the night is van Bruce.
(geschreven in de tijd van Darkness on the edge of town, paste alleen niet op zijn CD en is toen door een ander opgenomen. Hij heeft hem zelf ook wel opgenomen trouwens:
)
Zo ziet het er live bij Bruce uitquote:Op zondag 23 juni 2013 14:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow shoot ja!
't was alleen niet zo loepzuiver als Patty
Ik zing het nog zo meequote:
Prachtig daar ja! (Limburg. Schotland ook natuurlijk).quote:Op zondag 23 juni 2013 15:23 schreef Sunnythesun het volgende:
zuid limburg, nog onder Valkenburg. Ben daar een tijdje geleden een weekendje met mijn moeder geweest, vlakbij de camping waar we naar toe gaan. Prachtig daar
We lopen daar zo de heuvels in
En ze hebben er ezeltjes op de camping
![]()
Volgend jaar gaan we weer 'fatsoenlijk' weg in de zomer, Schotland uiteraard![]()
![]()
Vind Limburg altijd erg on-Nederlands. En daarom zo mooi denk ikquote:Op zondag 23 juni 2013 15:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Prachtig daar ja!
Ooit wil ik nog eens in Limburg wonen. Onze mooiste provincie. Samen met Drenthe.
Ja inderdaad. Het is gewoon buitenland. Ik vind het bourgondische ook zalig.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind Limburg altijd erg on-Nederlands. En daarom zo mooi denk ik![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het is gewoon buitenland. Ik vind het bourgondische ook zalig.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb overigens net hier thuis aangekondigd dat we naar Turkije emigreren. Arty is er wel een beetje van in de war. Maar ik wil zooooo graag.![]()
Nu wil hij er eerst opvakantie. Maar wat mij betreft gaan we gewoon meteen. Al dat vooronderzoek
Ik vind het een heerlijk land. Zou ik aanvankelijk ook niet hebben gedacht, maar ik ga zelfs soms in mijn eentje. Ik voel me er enorm thuis. Als ik op het vliegveld aankom, is het net of ik eindelijk echt begin te ademen. Vreemd hè?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Turkije ja? Ik zou er niet dood gevonden willen worden, maar goed
![]()
Moedig besluit hoor
![]()
Nou, ik herken dat wel hoor, vind dat niet vreemd. Ik heb het alleen met Groot Brittanniëquote:Op zondag 23 juni 2013 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het een heerlijk land. Zou ik aanvankelijk ook niet hebben gedacht, maar ik ga zelfs soms in mijn eentje. Ik voel me er enorm thuis. Als ik op het vliegveld aankom, is het net of ik eindelijk echt begin te ademen. Vreemd hè?
Oh ja dat is herkenbaarquote:Op zondag 23 juni 2013 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het een heerlijk land. Zou ik aanvankelijk ook niet hebben gedacht, maar ik ga zelfs soms in mijn eentje. Ik voel me er enorm thuis. Als ik op het vliegveld aankom, is het net of ik eindelijk echt begin te ademen. Vreemd hè?
Nee vliegen is niet leuk.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:34 schreef Bluezz het volgende:
Een bevliegduderingTurkije
Wij zitten al stiekum wat routes in Aus te bekijken voor als we over 2 jaar of zo die richting op gaan
Dromen is leuk.
Vliegen niet
Ja precies. Thuiskomen inderdaad. Ik word er gewoon een gelukter mens van.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, ik herken dat wel hoor, vind dat niet vreemd. Ik heb het alleen met Groot BrittanniëMaar het gevoel van thuiskomen en dat alles klopt.. dat ken ik heel goed dus.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja precies. Thuiskomen inderdaad. Ik word er gewoon een gelukter mens van.
Ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zo herkenbaar
![]()
en heb je dan ook buikpijn van de heimwee de eerste weken nadat je terug bent??
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb het het hele jaar door eigenlijk wel. Dat ik me niet op mijn plek voel en verlang naar Dalyan en omgeving. Maar dan ga ik zo af en toe een weekje en dat helpt.![]()
Ik zie dat inderdaad ook terug in jullie liefde voor Schotland. Dat verlangen!
Ja ik zie jullie wel in GB inderdaad.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Bijzonder gevoel is het. Ik ben echt in het verkeerde land geboren..
Zat me net tijdens een rondje met Sam te bedenken dat het ook gewoon klopt. Ik voel me veel prettiger in warme, functionele kleding, staat me ook beter dan zomerjurkjes of zoquote:Op zondag 23 juni 2013 16:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik zie jullie wel in GB inderdaad.
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:18 schreef borisz het volgende:
We hebben al geboekt bij de B&B van Sun en Tav.
Herkenbaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zat me net tijdens een rondje met Sam te bedenken dat het ook gewoon klopt. Ik voel me veel prettiger in warme, functionele kleding, staat me ook beter dan zomerjurkjes of zo*rare gedachtegang*
Doe maar een cottage. Zelfcatering is geen probleemquote:Op zondag 23 juni 2013 16:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]self catering cottages worden het Boor.. of kamperen, mag ook
http://www.clancottages.com/ Zo iets zou ik heel tof vinden. Stuk of 2-3 huisjes. Waar ook hondjes welkom zijn in overlegquote:Op zondag 23 juni 2013 16:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Doe maar een cottage. Zelfcatering is geen probleem
Kamperen doe ik niet meer
Ja, leuk voor hem, na al die tegenslagen en valpartijen.quote:
Daar had iemand op FOK! extreem slechte ervaring mee. Was leuk op vakantie, maar om er te wonen was het totaal anders. Ze zijn terug gekeerd naar Nederland.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Als ik per se ver weg zou willen zou het Nieuw Zeeland worden.. lijkt op Noord Europa![]()
Dan kan je beter dichterbij naar Noord Europa gaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Als ik per se ver weg zou willen zou het Nieuw Zeeland worden.. lijkt op Noord Europa![]()
Daarom ook 'als ik per se ver we zou moeten'.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan kan je beter dichterbij naar Noord Europa gaan.
Zou er ook niet willen wonen.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar had iemand op FOK! extreem slechte ervaring mee. Was leuk op vakantie, maar om er te wonen was het totaal anders. Ze zijn terug gekeerd naar Nederland.
Dat heb ik dus andersom. Ik ben geen zonaanbidder, maar het kan me anderzijds niet heet genoeg zijn. Was vorig jaar een weekje alleen in Turkije en dan vermaak ik me prima bij 40 graden. Terwijl zelfs de Turken zitten te puffen.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zat me net tijdens een rondje met Sam te bedenken dat het ook gewoon klopt. Ik voel me veel prettiger in warme, functionele kleding, staat me ook beter dan zomerjurkjes of zo*rare gedachtegang*
Niks mis met Engeland! Ik zie coole huisjes voorbij komen in de diverse UK woonprogramma'squote:Op zondag 23 juni 2013 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben juist meer aangetrokken door ScandinaviëZweden
Noorwegen
Denemarken
Maar het zal ooit wel Engeland worden
O wat lief van jou. Dank je wel!quote:Op zondag 23 juni 2013 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Oja Dude het pakketje komt er deze week aan
Ik blijf het nog altijd apart vinden dat je als je de deur open doet direct in een huis komt. Geen halletje, gang of wat dan ookquote:Op zondag 23 juni 2013 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niks mis met Engeland! Ik zie coole huisjes voorbij komen in de diverse UK woonprogramma's
Ik ben wel tijdens ramadan in Turkije geweest en geen centje pijn hoor. Turken zijn zo super seculier, wat de huidige regening ook vindt.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:27 schreef borisz het volgende:
Mijn achterbuur heeft zijn tweede huis in Turkije. Hij vindt het er heerlijk. Hij is in het voor- en najaar daar. In de zomer en tijdens de Rammeledan is hij sowieso hier.Waar hij zit is het in die maand tijdens de Ramadan gewoon dood en zit hij liever hier.
Of juist een geweldige entree met indrukwekkende trapquote:Op zondag 23 juni 2013 17:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik blijf het nog altijd apart vinden dat je als je de deur open doet direct in een huis komt. Geen halletje, gang of wat dan ook
Fijn ook in de winter, alle warmte uit de woonkamer als iemand binnenkomt, nog los van de tochtquote:Op zondag 23 juni 2013 17:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik blijf het nog altijd apart vinden dat je als je de deur open doet direct in een huis komt. Geen halletje, gang of wat dan ook
Als het weken of maandenlang die temperatuur is wen je er eigenlijk aan, maar hier gaat het van 18 graden in een paar dagen naar 32 en een week later is het weer 19quote:Op zondag 23 juni 2013 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Eigenlijk is het ook gewoon gek om als (sub)tropisch diersoort niet zo van warmte te houdenWe 'horen' van nature goed te gedijen bij zo'n 30 graden. Maar dat is mij echt te warm. Blijkbaar ben ik wat verder door geëvolueerd op dat gebied of zo
Ik krijg soms het idee dat je je inbeeldt dat je in tropisch Italië zit, terwijl je koud over de grens in het burgerlijke Duitsland woont.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als het weken of maandenlang die temperatuur is wen je er eigenlijk aan, maar hier gaat het van 18 graden in een paar dagen naar 32 en een week later is het weer 19
Het was hier maandag 32 gradenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik krijg soms het idee dat je je inbeeldt dat je in tropisch Italië zit, terwijl je koud over de grens in het burgerlijke Duitsland woont.
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik krijg soms het idee dat je je inbeeldt dat je in tropisch Italië zit, terwijl je koud over de grens in het burgerlijke bureaucratisch Duitsland woont.
Geloof me, Duitsland in niet meer burocratisch dan Nederland, en ik heb een stuk betere ervaringen met de Duitse dan de Nederlandse burocratie.quote:
Nou, gefeliciteerd.quote:
Ross woonde gewoon in een huis met hal heur. Alleen geen wc op de begane grond, alleen een (gestoffeerde) badkamer met wc op de eerste etage.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:41 schreef borisz het volgende:
Het is wel degelijk een ander land met een andere manier van werken en omgaan met elkaar en zaken doen.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben erg fan van Duitsland, maar het is er net zo'n gedoe als Nederland. Ik moet er altijd erg om lachen dat jij het gevoel cultiveert in een andere wereld te leven, terwijl het natuurlijk een pot nat is. Maar je enthousiasme is wel vermakelijk, aandoenlijk en aanstekelijk.
Isa, als ik vragen mag (je hebt het er ooit zelf over gehad): ligt jullie toekomst met gezinnetje ed. in Engeland of hier?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross woonde gewoon in een huis met hal heur. Alleen geen wc op de begane grond, alleen een (gestoffeerde) badkamer met wc op de eerste etage.
Ja maar je hoeft je ook geen exoot te wanen Piet. Je stelt je soms wel ietwat aan.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een ander land met een andere manier van werken en omgaan met elkaar en zaken doen.
Iets waar veel Nederlanders zich op verkijken, of helemaal niet merken dat ze flaters slaan.
Het is maar wat je wilt zien, ik zie heel veel meer overeenkomsten dan verschillen.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een ander land met een andere manier van werken en omgaan met elkaar en zaken doen.
Iets waar veel Nederlanders zich op verkijken, of helemaal niet merken dat ze flaters slaan.
Ja maar het is Piet, jeweettochquote:Op zondag 23 juni 2013 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft je ook geen exoot te wanen Piet. Je stelt je soms wel ietwat aan.
Probeer ik er soms in te krijgen!quote:
quote:
en toch zijn er behoorlijk wat verschillen. zeker in de zakelijke en dienstverlenend bedrijven.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is maar wat je wilt zien, ik zie heel veel meer overeenkomsten dan verschillen.
echtt??quote:Op zondag 23 juni 2013 18:55 schreef z80 het volgende:
[..]
en toch zijn er behoorlijk wat verschillen. zeker in de zakelijke en dienstverlenend bedrijven.
ook zijn de omgangsvormen een stuk formeler.
Ik heb een lekkere mexicaanse bonenschotel gemaakt met tortilla's en kaasquote:Op zondag 23 juni 2013 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, pannetje van mijn favo tomaten-groentesoep gemaakt om de nodige vitamines weer aan te vullen die ik gister gemist hebHeerlijk toch en zo simpel
Het lukt mijn wonderwel om ondanks de drukte en weinig inspiratie toch nog aardig wat groente te blijven eten.. Maar ik zou blij zijn als straks mijn studie klaar is en ik weer meer aandacht aan weekmenu's en zo kan bestedenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een lekkere mexicaanse bonenschotel gemaakt met tortilla's en kaas
De laatste weken nog niet zoveel groenten gezien
Heb je geen fietstassen?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:09 schreef AnneX het volgende:
Wat een rust in de polder![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)rukte-bij-bosch.html
# geentreinendoormijntuinvoor ruim twee weken.
En altijd de spoorbomen open als ik kom aanfietsen met boodschappen aan het stuur![]()
is dat lekker wat?quote:
Bij mij niet echt, maar het helpt wel om in conditie en in 'lijn' te blíjven. Om af te vallen moet ik zo belachelijk veel wandelen, zeker hier in NL zonder bergen/heuvels. Schiet niet zo op.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:05 schreef Sarabi het volgende:
Hier is het eten ook echt bagger de laatste weken/maanden.
Nooit geweten dat ik een emo-eter ben.
Vanaf morgen weer lekker veel bewegen en groente/fruit eten.
Ben van plan veel te gaan wandelen, ben benieuwd of dat ook helpt met afvallen.
Join the clubquote:
Ik denk dat dit vooral is wat jij erin wilt zienquote:Op zondag 23 juni 2013 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft je ook geen exoot te wanen Piet. Je stelt je soms wel ietwat aan.
Natuurlijk, men draagt ook schoenen en sokkenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is maar wat je wilt zien, ik zie heel veel meer overeenkomsten dan verschillen.
Ja, tuurlijk, dat is het. Meer weet ik er ook niet van natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurlijk, men draagt ook schoenen en sokken
Nouja, afhankelijk van hoe je emo-eten wil definieren, als we teveel consumeren omdat het ons op korte termijn goed laat voelen zonder dat we daadwerkelijk honger hebben en de energie uit het voedsel nodig hebben, dan gaat het al gauw naar emo-eten.quote:
Hoe doe je dat? Vloeibare stikstof? Droogijs?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef borisz het volgende:
Vandaag het één-minuut ijs klaargemaakt uit masterchef Aussie.
Was best lekker, al had het nog iets langer kunnen draaien, was nu soms nog iets te korrelig.
Bevroren fruit in de keukenmachine, suiker erbij. Aanzetten en later eiwit en evt Room of citroen/limoensap toevoegen afhankelijk welke smaak ijs je hebt.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Vloeibare stikstof? Droogijs?
Ah, geen wonder dat korrelig is, maar wel zonder ijsmachinequote:Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Bevroren fruit in de keukenmachine, suiker erbij. Aanzetten en later eiwit en evt Room of citroen/limoensap toevoegen afhankelijk welke smaak ijs je hebt.
Zie ook http://www.masterchef.com.au/recipes/1-minute-ice-cream.htm
Er is weer wat om naar uit te kijken bij HBOquote:HBO confirmed Friday that it is developing a third World War II miniseries from Tom Hanks and Steven Spielberg.
Joining an oeuvre that already includes 2001's Band of Brothers and 2010's The Pacific, the untitled miniseries will explore the aerial wars through the eyes of enlisted men of the Eighth Air Force -- known as the men of the Mighty Eighth.
Dat zou wel eens een toffe serie kunnen wordenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Sun, TAV,
[..]
Er is weer wat om naar uit te kijken bij HBO
Tijd om The Pacific te gaan kijken dan....quote:Op zondag 23 juni 2013 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Sun, TAV,
[..]
Er is weer wat om naar uit te kijken bij HBO
Dat dusquote:Op zondag 23 juni 2013 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, afhankelijk van hoe je emo-eten wil definieren, als we teveel consumeren omdat het ons op korte termijn goed laat voelen zonder dat we daadwerkelijk honger hebben en de energie uit het voedsel nodig hebben, dan gaat het al gauw naar emo-eten.
Die vond ik niet zo heel erg tof. Althans, lang niet zo goed als BoB. Komt ook omdat het conflict aan die kant van de aardbol me minder zegt dan wat hier is gebeurd.. Het is wel weer erg mooi gemaaktquote:Op zondag 23 juni 2013 21:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tijd om The Pacific te gaan kijken dan....
Ja daar ben ik ook bang voor.....heb ooit wel de eerste aflevering gekeken maar daarna niet meer verder gekeken.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die vond ik niet zo heel erg tof. Althans, lang niet zo goed als BoB. Komt ook omdat het conflict aan die kant van de aardbol me minder zegt dan wat hier is gebeurd.. Het is wel weer erg mooi gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De echte kwaliteitsfoto's en filmpjes van alle fotografen ontvang ik later. Weet alleen dat er heeeeel veel foto's zijn gemaakt
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ahuh.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat dit vooral is wat jij erin wilt zien
Haha ja klopt. Ook andere kleding die ik zelf graag draag maar dit had ik niet voor t zeggen want was hun promotie.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
wat een gekke kleding/haardingen
![]()
Leuk om te zienEn CoolCat maakt dus nog steeds kinderkleding zie ik
![]()
Ik ging er vroeger nog wel eens heen, maar toen ik eenmaal de 15 voorbij was en rondingen kreeg paste niets me meerquote:Op zondag 23 juni 2013 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha ja klopt. Ook andere kleding die ik zelf graag draag maar dit had ik niet voor t zeggen want was hun promotie.
Ja alles valt daar wel kleiner in vergelijking met andere winkels.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ging er vroeger nog wel eens heen, maar toen ik eenmaal de 15 voorbij was en rondingen kreeg paste niets me meer
Ik vond het verhaal chaotischer. Drie verhaallijnen door elkaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die vond ik niet zo heel erg tof. Althans, lang niet zo goed als BoB. Komt ook omdat het conflict aan die kant van de aardbol me minder zegt dan wat hier is gebeurd.. Het is wel weer erg mooi gemaakt
Kleiner en in model 'plank'. Hebben meer winkelketens last van overigens, die vergeten dat vrouwen van nature rond zijn en niet recht. Althans, de meeste..quote:Op zondag 23 juni 2013 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja alles valt daar wel kleiner in vergelijking met andere winkels.
Denk dat er meer kleding is voor de ronde vormen. Ik kan bv geen strapless tops aan en daar baal ik echt van want die zijn zo leukquote:Op zondag 23 juni 2013 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kleiner en in model 'plank'. Hebben meer winkelketens last van overigens, die vergeten dat vrouwen van nature rond zijn en niet recht. Althans, de meeste..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:24 schreef golfer het volgende:
TAFNAB is weer thuis na een geslaagd optreden.
Zaal ging helemaal uit z'n dak.
Voorprogramma van andere koor duurde 3 kwartier dus Popkoor Haarlem begon pas om 21:30 en het optreden duurde tot 23:00 uur.
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog eentje voor het slapen gaanWat een toffe foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een kleine still van het filmpje van haar optreden met excuses voor de slechte kwaliteit:quote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben ook benieuwd. Kom maar op met de foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 24-06-2013 00:06:12 (typo) ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja ging goedquote:Op zondag 23 juni 2013 23:46 schreef Isabeau het volgende:
Ging het plotse solo-nummer goed, Bluezz?Leuk dat de zaal enthousiast was
Suc6 met de scriptie Boor, ik vind je al wat stilletjes overal.. goed bezigquote:Op zondag 23 juni 2013 23:52 schreef borisz het volgende:
Top Bloes. Misschien in januari maar weer groupie spelen.
. Ik heb eigenlijk op dit moment twee standen 1. scriptie. 2. rust. Overige dingen denk ik eigenlijk niet over na
. Morgen om 9u is de eerste knop weer ingedrukt. Nu
Nog eentje voor het slapen gaanDeze is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Golfer, ik vond die argentijnse tango dans een leuk filmpje!quote:Op zondag 23 juni 2013 23:24 schreef golfer het volgende:
TAFNAB is weer thuis na een geslaagd optreden.
Zaal ging helemaal uit z'n dak.
Voorprogramma van andere koor duurde 3 kwartier dus Popkoor Haarlem begon pas om 21:30 en het optreden duurde tot 23:00 uur.
Nou dat dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik vind dat nogal wat, maar 2 dagen voor een optreden een nummer gaan instuderenKnap hoor! En inderdaad heel erg dapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nog eentje voor het slapen gaanJe moet je okselhaar scheren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder echt een leuke foto!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Even een kleine still van het filmpje van haar optreden met excuses voor de slechte kwaliteit:Mooi met dat blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Whaha mn haar kwam tegen mn oksel zie ik nu ookquote:Op maandag 24 juni 2013 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet je okselhaar scheren.
Verder echt een leuke foto!![]()
Isaquote:
Slecht geslapen. Ik lag al om 10.00 uur in bed, maar heb de klok van 12 uur nog gezienquote:Op maandag 24 juni 2013 07:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Te laat naar bed gegaan of slecht geslapen?
Ik die van 2 uur nog. En toen om 3u, 4u, 5u, 6u en 7u.quote:Op maandag 24 juni 2013 07:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slecht geslapen. Ik lag al om 10.00 uur in bed, maar heb de klok van 12 uur nog gezien
Wat je bikkeldag noemtquote:Op maandag 24 juni 2013 07:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik die van 2 uur nog. En toen om 3u, 4u, 5u, 6u en 7u.
Maandag bikkeldag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het goede nieuws: ik liep daarnet de keukenzaak binnen om een nieuw kastje te bestellen en ik had dezelfde verkoper als 7 jaar geledenNieuw kastje was nog te bestellen
Heb ik zometeen weer drie planken extra in de keuken als de badkamergeiser is geplaatst
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
http://www.haarlem105.nl/(...)t-patronaat-swingen/quote:Op maandag 24 juni 2013 07:12 schreef Bluezz het volgende:
Er staat een leuke recensie op Haarlem 105 kan het op mijn mobiel niet delen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
Op kantoor. De klussenier gaat het iig niet worden voor de badkamer. 't Is dat er nog meer moet gebeuren in de keuken dat het niet netjes hoeft te worden afgewerkt, maar oh oh oh oh
Kruidenkastje ? erbij...dat gaat lekker ruimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het goede nieuws: ik liep daarnet de keukenzaak binnen om een nieuw kastje te bestellen en ik had dezelfde verkoper als 7 jaar geledenNieuw kastje was nog te bestellen
Heb ik zometeen weer drie planken extra in de keuken als de badkamergeiser is geplaatst
en ruiken...
Werkt dezelfde klussenier bij andere bewoners?
Je zoekt een ervaren ! tegelaar en en een loodgieter dan?
Heeft de bk meneer positieve referenties?
Geen kruidenkastje. Een plekkie om alle bakvormen in op te bergenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kruidenkastje ? erbij...dat gaat lekker ruimenen ruiken...
Ik heb wat verhalen gehoord van een dame uit de flat. De betreffende man heeft werk geleverd bij familie. Geen idee of hij bij andere bewoners werkt.quote:Werkt dezelfde klussenier bij andere bewoners?
Je zoekt een ervaren ! tegelaar en en een loodgieter dan?
Heeft de bk meneer positieve referenties?
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:18 schreef AnneX het volgende:
Kwaliteit gaat boven pennywise - poundfoolish
Heb je nog stucwerk nodig? Want daar ken ik een zeer getalenteerd en zeer schoon werkend mannetje voorquote:Op maandag 24 juni 2013 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb nu besloten dat het gaat gebeuren en ik wil gewoon dat het goed gebeurt. Dan natuurlijk wel het liefste tegen een zo laag mogelijk bedrag, maar goed....liever kwaliteit dan goedkoop
Zit allemaal in de offerte. De tegelmeneer die de installateur gebruikt gaat ook stucen (het plafond).quote:Op maandag 24 juni 2013 13:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je nog stucwerk nodig? Want daar ken ik een zeer getalenteerd en zeer schoon werkend mannetje voor
Het grove stucwerk is door een stucadoor gedaan, de rest van de badkamer is door kaas en zijn vader gedaan. Maar kaaspa is een klusgodquote:Op maandag 24 juni 2013 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
Zit allemaal in de offerte. De tegelmeneer die de installateur gebruikt gaat ook stucen (het plafond).
Kaas heeft de badkamer helemaal zelf gedaan he?
Oh wat heerlijk, zo'n schoonvader!quote:Op maandag 24 juni 2013 13:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het grove stucwerk is door een stucadoor gedaan, de rest van de badkamer is door kaas en zijn vader gedaan. Maar kaaspa is een klusgod
En gewoon pertinente leugens vertellen. Van bekenden van mij is ooit de tas van de docent met daarin hun Natuurkunde examen gestolen en dezelfde dag terug gevonden. Alle examens leken er nog in te zitten maar iedereen moest gewoon opnieuw examen maken voor dat vak.quote:Vies spelletje
Het doet Belgaçem Naas, oprichter van het Ibn Ghaldoun en sinds 4 jaar officieel op non-actief, pijn dat het niet goed gaat met zijn school. 'Het is belachelijk wat er nu gebeurt,' zegt hij boos. 'Ik word er niet blij van, maar fraude met eindexamens kan op elke school voorkomen. Het verschil is dat als het elders was gebeurd, de diploma's gewoon waren uitgereikt.' Naas vermoedt dat er een vies spelletje wordt gespeeld. 'Dit is van buiten aangestuurd om de school in problemen te brengen. De leerlingen die dit hebben gedaan, zijn hiertoe aangezet. Ze zijn ingepalmd.''
Jaaaaa, ik denk het wel.quote:
Daar is ie weer, de maandelijkse inhoudelijke D_H postquote:Op maandag 24 juni 2013 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
hoe erg kun je je kop in het zand steken en iedereen anders de schuld geven
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oedt-vuil-spel.dhtml
[..]
En gewoon pertinente leugens vertellen. Van bekenden van mij is ooit de tas van de docent met daarin hun Natuurkunde examen gestolen en dezelfde dag terug gevonden. Alle examens leken er nog in te zitten maar iedereen moest gewoon opnieuw examen maken voor dat vak.
Als je de tekortkomingen niet onder ogen kunt/wilt zien kun je ook niet verbeteren.
+ Die school staat 4 mln in het rood. Dat die school nog open is, is mij een raadsel.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
hoe erg kun je je kop in het zand steken en iedereen anders de schuld geven
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oedt-vuil-spel.dhtml
[..]
En gewoon pertinente leugens vertellen. Van bekenden van mij is ooit de tas van de docent met daarin hun Natuurkunde examen gestolen en dezelfde dag terug gevonden. Alle examens leken er nog in te zitten maar iedereen moest gewoon opnieuw examen maken voor dat vak.
Als je de tekortkomingen niet onder ogen kunt/wilt zien kun je ook niet verbeteren.
Borissie, ik ga weer naar Marc-Marie!quote:Op maandag 24 juni 2013 14:11 schreef borisz het volgende:
[..]
+ Die school staat 4 mln in het rood. Dat die school nog open is, is mij een raadsel.
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het grove stucwerk is door een stucadoor gedaan, de rest van de badkamer is door kaas en zijn vader gedaan. Maar kaaspa is een klusgod
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik denk het wel.
Je bedoelt dus dat elders ook gewoon examens over moesten en niet alleen op deze school, zoals die meneer beweert.
Toch?
Ik kan je melden dat dat niet altijd opgaatquote:Op maandag 24 juni 2013 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat ga je doen Pee?
Je bent vaak handiger dan je denkt.
Omdat het zielig is dat er anders geen speciaal onderwijs voor moslims is.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:11 schreef borisz het volgende:
[..]
+ Die school staat 4 mln in het rood. Dat die school nog open is, is mij een raadsel.
Oeps..hopelijk valt het allemaal een beetje mee?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:31 schreef AnneX het volgende:
Sch.va is gevallen![]()
# in afwachting van verdere berichten.
Oh.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat dat niet altijd opgaat
Wat leuk!quote:Op maandag 24 juni 2013 14:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Borissie, ik ga weer naar Marc-Marie!
Nee nee, nu juichenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:49 schreef Sarabi het volgende:
Nou hoofdpijn en trillende handen maar het laatste verslag is ingeleverd...
Nu afwachten en duimen.
Dat durf ik echt nog niet, het is zo'n zwaar vak.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, nu juichen![]()
Het is vast wel een voldoende, dus nu mag je juichen!
Ik wil de koofjes netter afwerken.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat ga je doen Pee?
Je bent vaak handiger dan je denkt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:49 schreef Sarabi het volgende:
Nou hoofdpijn en trillende handen maar het laatste verslag is ingeleverd...
Nu afwachten en duimen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:45 schreef Sunnythesun het volgende:
gaarnog 4 dagen te gaan *aan vakantie toe*
Eerst nog even 24 rapporten schrijven...
Nee, aan het klooien met een linkquote:Op maandag 24 juni 2013 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
teruggefloten door de greenkeeper, golfer?
Verrassend.quote:
Gelukkig dus niks gebroken bij hem.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef AnneX het volgende:
Sch.va is een beetje beduusd.
De ft. was ook " besteld" door de huisarts.
In beweging is het devies: use it or loose it .
Daarom nemen wij meestal de nachtboot met slaapplek. Als je 's morgens wakker wordt ben je er al bijna.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:41 schreef Vork het volgende:
Laatste avond in Newcastle. Morgen moet ik helaas weer vertrekken, met de boot. Deze doet er 15 uur over en na een uurtje aan boord heb ik het meestal wel gehad. Morgenochtend nog maar gauw ergens een boek vandaan zien te halen.
Nachtboot hoop ik?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:41 schreef Vork het volgende:
Laatste avond in Newcastle. Morgen moet ik helaas weer vertrekken, met de boot. Deze doet er 15 uur over en na een uurtje aan boord heb ik het meestal wel gehad. Morgenochtend nog maar gauw ergens een boek vandaan zien te halen.
Kun je je dat nog herinneren??quote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef borisz het volgende:
Nog even wat (sport)geschiedenis. Helemaal nu Mandela zeer wrs binnenkort overlijdt. Vandaag 18 jaar geleden. Zuid-Afrika werd in eigen land wereldkampioen Rugby.
[ afbeelding ]
De Culishop is weg. Maar er zit nog wel eeeeuhhhh... Leuk & Lekker, volgens mij. Had ook altijd Britse producten!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Dude, hoe heet dat Engelse winkeltje in Groningen en waar zit het precies?
Wat een bijzondere kapsels zegquote:
Apart, met andere muziek dan er gezongen werd er onder.quote:
Dit toernooi niet bewust, maar wel achteraf.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kun je je dat nog herinneren??
ah ja dat takkewijf. Ik moest lachen om 4:55. Tijdens het optreden lopen er een paar mensen weg hahaha.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Apart, met andere muziek dan er gezongen werd er onder.
Leuke kapsels wel. En het leukste vond ik die wandelende tak.
Ziet er ook lekker uit!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:
De Culishop is weg. Maar er zit nog wel eeeeuhhhh... Leuk & Lekker, volgens mij. Had ook altijd Britse producten!
http://www.leuklekker.nl/
Ik dacht alquote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit toernooi niet bewust, maar wel achteraf.Dat WK Rugby in 1995 gaat over meer dan alleen een wereldkampioenschap.
Mijn eerste sportherinneringen zijn wel uit 1995, Ajax.
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Wie kijkt er nu naar Ned2? Nachtvlinder. Prachtige documentaire over de laatste periode van een 26-jarig meisje dat euthanasie pleegt.
Dat klopt. Slapen op zo'n boot lukt ook wel, alleen slaap ik maar de helft van de totale vaartijd.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Vanuit Newcastle gaat alleen maar een nachtboot
Ben benieuwd naar je foto's Vork![]()
Slaapt erg onrustig en warm vind ik, maar goed..quote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klopt. Slapen op zo'n boot lukt ook wel, alleen slaap ik maar de helft van de totale vaartijd.
Ik heb een bescheiden hoeveelheid aan foto's met veel steden. Ik zal dat binnenkort eens uit gaan zoeken. Dat opzich is nog best een hele klus.
Bleef bij mij niet bij éénquote:Op maandag 24 juni 2013 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moest aan het eind een traantje wegpinken..
Veel gezien, veel gedaan en nog meer gemist gok ik zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Slaapt erg onrustig en warm vind ik, maar goed..
Ben wel benieuwd hoor!Volgens mij heb je veel gezien
Neuh, beetje veel te dure whisky zuipen in de bar bij zo'n matige muzikant.. als je dan maar genoeg whisky drinkt wordt dat vanzelf gezelligquote:Op maandag 24 juni 2013 21:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Veel gezien, veel gedaan en nog meer gemist gok ik zo.
Warm is het wel, maar onrustig, dat valt me erg mee. Die hutten zijn helemaal zo slecht nog niet. Ik had het veel erger verwacht. Maar het blijft een drijvende flatgebouw dat verder niet echt iets te bieden heeft
Ik vond het beregezellig. Maar dat was meer vanwege het hoge cultgehalte...quote:Op maandag 24 juni 2013 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neuh, beetje veel te dure whisky zuipen in de bar bij zo'n matige muzikant.. als je dan maar genoeg whisky drinkt wordt dat vanzelf gezellig![]()
Met de te dure biertjes werkte dat ook primaquote:Op maandag 24 juni 2013 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neuh, beetje veel te dure whisky zuipen in de bar bij zo'n matige muzikant.. als je dan maar genoeg whisky drinkt wordt dat vanzelf gezellig![]()
Die hadden we op de heenweg op het zonnedekquote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Met de te dure biertjes werkte dat ook prima
Ik zit meestal binnen. Heb altijd regen als ik die kant uit ga.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die hadden we op de heenweg op het zonnedek3 buds voor 2
![]()
Op de heenweg dronk TAV nog geen whisky![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het geld is nu wel op. Ik ga liever zo nog wat drinken in de stad (en morgen de tassen extra volproppen met bier), dan dat over de balk boord te gooien op zo'n boot.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Geef je groot gelijk hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Het geld is nu wel op. Ik ga liever zo nog wat drinken in de stad (en morgen de tassen extra volproppen met bier), dan dat over de balk boord te gooien op zo'n boot.
Iron Sky. Op HBO zeker?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk hoor![]()
![]()
Zit trouwens echt een bizarre film te kijken, een sci-fi over Nazi's van de maan
Soort nog foutere versie van Mars Attacksquote:Op maandag 24 juni 2013 22:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iron Sky. Op HBO zeker?Die film is zo fout dat-ie eigenlijk gewoon heel grappig is
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Soort nog foutere versie van Mars Attacks
Ik vind het echt heel grappig iddquote:Op maandag 24 juni 2013 22:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iron Sky. Op HBO zeker?Die film is zo fout dat-ie eigenlijk gewoon heel grappig is
Ik zag net een of andere horrorfilm over nazi-zombi's. Af en toe heeft HBO een twijfelachtige smaakquote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel grappig idd![]()
Nu? Veel plezier met de midges danquote:Op maandag 24 juni 2013 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
En door al dat gepraat heb ik weer zin om richting Schotland te gaan
Geweldig camp gewoonquote:Op maandag 24 juni 2013 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zag net een of andere horrorfilm over nazi-zombi's. Af en toe heeft HBO een twijfelachtige smaak
Nah, als wij gaan is het in de zomer en dat valt best mee. Gewoon zorgen dat je niet uit de wind zit en skin so soft bij de hand hebtquote:
Gelukkig had ik er nu ook weinig last van. Ik zat ook redelijk zuidelijk en daar zijn er sowieso al wat minder.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nah, als wij gaan is het in de zomer en dat valt best mee. Gewoon zorgen dat je niet uit de wind zit en skin so soft bij de hand hebt
Het hangt van zo veel factoren af.. Wind, vocht, atmosfeer. Als je pech hebt zit je er elke avond midden in, als je geluk hebt kom je er geen één tegen de hele vakantie..quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Gelukkig had ik er nu ook weinig last van. Ik zat ook redelijk zuidelijk en daar zijn er sowieso al wat minder.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou de Nazi's zijn weer verslagen, tijd om te gaan slapen
Opgenomen en gaan we zo kijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Wie kijkt er nu naar Ned2? Nachtvlinder. Prachtige documentaire over de laatste periode van een 26-jarig meisje dat euthanasie pleegt.
Geloof wel dat 'Sara Palin' en atoomoorlog heeft veroorzaakt ter plaatsvervanging maar dat zien we morgen wel weerquote:
wat zijn het voor een vliegjes die midges? dondervliegjes? die kleine zwarte dingen die in een grote zwerm pressies op mond en ooghoogte boven het fietspad hangen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:28 schreef Vork het volgende:
In Nederland kun je er ook zeer plaatselijk erg veel last van hebben ja. Gelukkig heb ik maar een korte kennismaking gehad. Dat was ook meer dan genoeg. Nee degewone, kleine standaard rotvliegjes zijn een stuk vervelender. Sinds ik m'n zonnebril ben verloren, heb ik die nog een paar keer uit m'n ogen moeten spoelen.
Nee dat zijn andere. Midges steken ook en zijn nog kleiner.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:49 schreef z80 het volgende:
[..]
wat zijn het voor een vliegjes die midges? dondervliegjes? die kleine zwarte dingen die in een grote zwerm pressies op mond en ooghoogte boven het fietspad hangen.
ik moest ze even opzoeken maar hier in de omgeving zijn die dingen bekend als knaasjes.quote:
Kan ook, zullen vast meer streeknamen voorzijnquote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef z80 het volgende:
[..]
ik moest ze even opzoeken maar hier in de omgeving zijn die dingen bekend als knaasjes.
Ik zeg altijd pulletjes tegen jonge eendjes en dat moest g ff opzoeken waar dat nou weer vandaan kwam... van mijn moederquote:
Zetquote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef z80 het volgende:
ik moest ze even opzoeken maar hier in de omgeving zijn die dingen bekend als knaasjes.
Das heel Noord-Holland-Noords, pulletjes. Dacht vroeger dat iedereen ze zo noemde maar hier in Twente dachten ze dat ik kleine bierpullen in de sloot zag zwemmen..quote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zeg altijd pulletjes tegen jonge eendjes en dat moest g ff opzoeken waar dat nou weer vandaan kwam... van mijn moeder![]()
Maar het blijkt gewoon te bestaan.
Dus ik geloof je wel hoor
Nee, de zon was ook weg en ik heb het toch al niet zo op brillen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:52 schreef AnneX het volgende:
En die stomme knutten zijn er ook in Finland, eind augustus![]()
Heb je geen andere bril gekocht, Vork !
Intussen bekeken en we hielden het allebei niet droog.quote:
Kende jij haar? Je kijkt haast nooit naar Publieke Omroep?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet. Over. Brillen. Beginnen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:52 schreef AnneX het volgende:
En die stomme knutten zijn er ook in Finland, eind augustus![]()
Heb je geen andere bril gekocht, Vork !
Had je Poort des Doods al gelezen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Heeft er nog iemand boekentips voor de komende vakantie? Ik hou wel van fantasy zoals van schrijfster Robin Hobb. De meeste series van haar heb ik al gelezen...
Volgens mij wel. Klinkt erg bekend. En we vertrekken vrijdag of zaterdag.quote:
Tijd om "Het Lied van IJs en Vuur" dan te gaan lezenquote:
Slaap lekker dan!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Volgens mij wel. Klinkt erg bekend. En we vertrekken vrijdag of zaterdag.
Maar het is bedtijd hier.
Ook een goedequote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:35 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om "Het Lied van IJs en Vuur" dan te gaan lezen
Je hebt genoeg leesvoer dan voorlopigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook een goedeWil ik ook nog snel in beginnen.
Ik heb wel prima geslapen op de boot naar Schotland. En me ook reuze goed vermaakt met zicht op dronken Engelsen en anrsoortige tokkies. Ik vond het wel geinig. Op de terugweg wel zelf een flesje wijn meegenomen, want die prijzen zijn inderdaad ongehoord.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:57 schreef Vork het volgende:
Ja het kan natuurlijk altijd erger, zoals de nachttrein met stoelen die al niet lekker zitten, laat staan liggen of een busreis van 24 uur in een bus met eveneens rotstoelen. Wat dat betreft is de boot lang zo slecht nog niet.
Hebbie een e-Reader?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet alleen nog iemand vinden van wie ik de boeken kan lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |