tuurlijk als ik mijn 65kg squat zet wil ik niet dat er een plukje shag onder mijn oksel vandaan komtquote:
ok manquote:Op zondag 23 juni 2013 16:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n meisje waar je helemaal van ondersteboven van kan raken.![]()
Hallo zij is niet blondquote:Op zondag 23 juni 2013 16:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Loopt jij je zelf nog steeds te bevochtigen bij het teruglezen van één qualiteitspost van mij een half uur geleden over superieure haarkleuren.quote:
Ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:26 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Loopt jij je zelf nog steeds te bevochtigen bij het teruglezen van één qualiteitspost van mij een half uur geleden over superieure haarkleuren.
Kun je het nog een keer posten, dan hoef ik niet steeds naar de gesloten topicafdeling.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Oké ga je gang. Je bent her helemaal vrij in.![]()
Blonde haarkleur is superieur ten op zichte van alle andere haarkleuren.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kun je het nog een keer posten, dan hoef ik niet steeds naar de gesloten topicafdeling.
Ja bedankt, verkeerde topic wel exdeequote:Op zondag 23 juni 2013 16:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mag niet van onsquote:
Legionquote:
hahahahahaha grapnignen plaatjens hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ze moest wel eerst contributie betalen hequote:Op zondag 23 juni 2013 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
De leden van de SC. Niet opletten, zelfs Ambipur is uiteindelijk toegelaten
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hahahahahaha grapnignen plaatjens hahaWaar is Kesef als je hem nodig hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor Kesef: een arabische chimeid:![]()
Ik zou het wel op prijs stellen als je er een enthousiast poppetje bij doet.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Blonde haarkleur is superieur ten op zichte van alle andere haarkleuren.
Die is allang weg.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Eens, toevallig heb ik het de eerste keer zo gedragen, maar toch vind ik té veel zwart met te warm weer altijd beetje winterachtig aan doen. Wel jammer want zwart.
Maarja hou sowieso niet zo van spijkerbroeken eigenlijk
Waar heb je je billenmaatje voor nodig danquote:Op zondag 23 juni 2013 16:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waar is Kesef als je hem nodig hebt.
Speciaal voor Kesef: een arabische chimeid:
[ afbeelding ]
Aah oké.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Seems legit. Mongool.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waar is Kesef als je hem nodig hebt.
Speciaal voor Kesef: een arabische chimeid:
[ afbeelding ]
Jij bent die poot met die flikkerschoentjesquote:Op zondag 23 juni 2013 16:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Aah oké.
Verder tracht ene beer bestaande uit chocolade mij niet te kennen.Belachelijk!
prima, ill bring da bawwwngggquote:Op zondag 23 juni 2013 16:59 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, zullen we pizza bestellen en hele avond op de bank filmpjes kijken?
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:59 schreef Chloroform het volgende:
Als jij dat wilt, mag dat.quote:
Jij bent niet uitgenodigd.quote:
Welke film? en ik wil wel lasagne ipv pizza :Squote:Op zondag 23 juni 2013 16:59 schreef Chloroform het volgende:
Zal jou eens bestellen en dan filmen.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:59 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 17:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zal jou eens bestellen en dan filmen.
Alle Die Hard-films.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke film? en ik wil wel lasagne ipv pizza :S
Jij bent niet eens oud genoeg om mij te bestellen.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zal jou eens bestellen en dan filmen.
Die werden elk deel slechter. Heb de laatste halverwege uitgezet.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alle Die Hard-films.Zin in namelijk. En fine. We bestellen ook nog wel een bakje broccoli met zalm voor krio.
Ga je m'n paspoort controlerenquote:Op zondag 23 juni 2013 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent niet eens oud genoeg om mij te bestellen.
Ik begin mij zo langzamerhand toch wel af te vragen waartoe Chloroform allemaal toe in staat is voor vijftig euro.quote:
Moet de nieuwste nog kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die werden elk deel slechter. Heb de laatste halverwege uitgezet.
YippiKaye Chloquote:Op zondag 23 juni 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alle Die Hard-films.Zin in namelijk. En fine. We bestellen ook nog wel een bakje broccoli met zalm voor krio.
Lekker vingeren op de bankquote:Op zondag 23 juni 2013 16:59 schreef Chloroform het volgende:
Wat probeer je hiermee te zeggen :s?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:13 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik begin mij zo langzamerhand toch wel af te vragen waartoe Chloroform allemaal toe in staat is voor vijftig euro.
Waarom rectificeer je zijn 'waartoe' niet? dat is namelijk een dubbeling.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat probeer je hiermee te zeggen :s?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |