Seems legit. Mongool.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waar is Kesef als je hem nodig hebt.
Speciaal voor Kesef: een arabische chimeid:
[ afbeelding ]
Jij bent die poot met die flikkerschoentjesquote:Op zondag 23 juni 2013 16:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Aah oké.
Verder tracht ene beer bestaande uit chocolade mij niet te kennen.Belachelijk!
prima, ill bring da bawwwngggquote:Op zondag 23 juni 2013 16:59 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, zullen we pizza bestellen en hele avond op de bank filmpjes kijken?
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:59 schreef Chloroform het volgende:
Als jij dat wilt, mag dat.quote:
Jij bent niet uitgenodigd.quote:
Welke film? en ik wil wel lasagne ipv pizza :Squote:Op zondag 23 juni 2013 16:59 schreef Chloroform het volgende:
Zal jou eens bestellen en dan filmen.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:59 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 17:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zal jou eens bestellen en dan filmen.
Alle Die Hard-films.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke film? en ik wil wel lasagne ipv pizza :S
Jij bent niet eens oud genoeg om mij te bestellen.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zal jou eens bestellen en dan filmen.
Die werden elk deel slechter. Heb de laatste halverwege uitgezet.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alle Die Hard-films.Zin in namelijk. En fine. We bestellen ook nog wel een bakje broccoli met zalm voor krio.
Ga je m'n paspoort controlerenquote:Op zondag 23 juni 2013 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent niet eens oud genoeg om mij te bestellen.
Ik begin mij zo langzamerhand toch wel af te vragen waartoe Chloroform allemaal toe in staat is voor vijftig euro.quote:
Moet de nieuwste nog kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die werden elk deel slechter. Heb de laatste halverwege uitgezet.
YippiKaye Chloquote:Op zondag 23 juni 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alle Die Hard-films.Zin in namelijk. En fine. We bestellen ook nog wel een bakje broccoli met zalm voor krio.
Lekker vingeren op de bankquote:Op zondag 23 juni 2013 16:59 schreef Chloroform het volgende:
Wat probeer je hiermee te zeggen :s?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:13 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik begin mij zo langzamerhand toch wel af te vragen waartoe Chloroform allemaal toe in staat is voor vijftig euro.
Waarom rectificeer je zijn 'waartoe' niet? dat is namelijk een dubbeling.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat probeer je hiermee te zeggen :s?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |