Dit is minachting van de kijker.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef marcodej het volgende:
Verslag van het NK wordt afgewisseld met volleybal.
Met 2 ploeggenoten (Devenijns en Serry) en Bart de Clercq.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:39 schreef groenen het volgende:
In Belgie denken ze dat er maar 30 renners de finish halen. Boonen is al in de aanval.
Serry kan wel lang standhouden. Is bij OPQS volgens mij ook één van de speerpunten.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met 2 ploeggenoten (Devenijns en Serry) en Bart de Clercq.
Zal wel in dienst zijn van Meersman, lijkt me niet dat ze dat gaan redden.
Maar geen enkele echte favoriet.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:17 schreef marcodej het volgende:
Wat Mollema zegt is wel terecht. Vacansoleil heeft ook gewoon 14 man in koers.
Mwah, Theo Bos maar die had hier toch niks te zoeken. Dennis van Winden en Rick Flens kan je ook niet echt grote namen noemen, verder ook geen grote namenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:05 schreef Pedroso het volgende:
Ben niet up-to-date verder, zijn er al 'grote' renners afgestapt ?
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef TheGOAT het volgende:
Gesink was gevallen zag ik, maar zei een van die verzorgers nou 'Kom op, we gaan het gewoon proberen?' Wat een lafbek die Gesink, mentaal zo ontzettend zwak, en altijd maar vallen...
Gewoon faalangst, overal waar er gevallen wordt gaat hij er bij liggen om een excuus te hebben als hij straks weer in de bus rijdt als het bergop gaat.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef TheGOAT het volgende:
Gesink was gevallen zag ik, maar zei een van die verzorgers nou 'Kom op, we gaan het gewoon proberen?' Wat een lafbek die Gesink, mentaal zo ontzettend zwak, en altijd maar vallen...
Ze gaan het combineren: wielrennen en volleybal (vanaf 3 uur). Als ik het verloop van volleybal zo kijk, vrees ik dat het vooral volleybal gaat zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 14:26 schreef theodoor9 het volgende:
Komt straks het laatste uur wel zonder volleybal op tv?
Soms is het niet onaardig.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Sowieso, wie zit er nou te wachten op deze kutsport.
[wielrenhaatmodus]Wie zit er nou te wachten op die dopingsport?[/wielrenhaatmodus]quote:Op zondag 23 juni 2013 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Sowieso, wie zit er nou te wachten op deze kutsport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |