Hoe kun je eigenlijk Eddy Planckaert niet kennen als je Van Poppel als avatar hebt? Die 2 reden zowat in de zelfde jaren in het peloton. En de Planckaerts waren een echte wielergeslacht.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, ik laat me verrassen. Hij heeft i.i.g een vlotte babbel. Geef hem het voordeel van de twijfel.
Behalve als het gelijk staat bij 24-24, dan gaan ze door, er moet minstens twee punten verschil zijn. Of is het de 5e set? Dan gaat het maar tot 15.quote:
25, 2 punten verschilquote:
Nee, 2e set pasquote:Op zondag 23 juni 2013 14:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Behalve als het gelijk staat bij 24-24, dan gaan ze door, er moet minstens twee punten verschil zijn. Of is het de 5e set? Dan gaat het maar tot 15.
Bas van der Goor heb ik al wel gezien.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:44 schreef marcodej het volgende:
Doet die Zwerver nog mee, of hoe zit dat?
Wel streams voor de afscheidswedstrijd van Teun de Nooijer en het CHIO in Rotterdamquote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef marcodej het volgende:
Geld dus.twitter:hendriksmj twitterde op zondag 23-06-2013 om 14:37:36En helaas is er op NOS.nl géén aparte stream voor het #NKwielrennen. Lang verhaal. Maar heeft met capaciteiten bij #NPO te maken. reageer retweet
Pirazzi voor Malori, Cataldo en Boaroquote:Op zondag 23 juni 2013 14:31 schreef wimderon het volgende:
Verrassende uitslag in de tijdrit in Italië.
1. Pinotti
2. Pirazzi +1:11
3. Malori +1:28
4. Cataldo +1:40
5. Boaro +1:51
Prioriteiten hé. Daarnaast is het hockey natuurlijk veel schoner.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel streams voor de afscheidswedstrijd van Teun de Nooijer en het CHIO in Rotterdam
Ik neem aan de regenboogtrui.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:47 schreef Mani89 het volgende:
En welke trui gaat Gilbert dragen als hij wint?
Apart volk blijft het, die wielrenners en hun publiekquote:Op zondag 23 juni 2013 14:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Prioriteiten hé. Daarnaast is het hockey natuurlijk veel schoner.
Er zijn nog best veel hockeyers betrapt, gezien het relatief lage aantal controles.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:49 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Apart volk blijft het, die wielrenners en hun publiek
Dopingquote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Ut Beest met nog 70km te gaan, alleen op kop. Hij heeft ruim 2 minuten voorsprong op het peloton.
Demaré gaat het nog lastig krijgen, zit volgens mij nog een heuveltje vlak voor het einde. Hoewel het voor een sprinter misschien net kort genoeg is.quote:
Getrouwd met een Belgische, woont in België en voelt zich daardoor meer Belg dan Fransman.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
David Boucher is tegenwoordig blijkbaar ook Belg. Apart, rijdt bijna zijn hele leven in Belgische ploegen, laat zich dan naturaliseren en rijdt nu in Frankrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |