En jij moet niet zo &^#&$$^dom zijn, is ook zonde van je leven.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:44 schreef Louise19 het volgende:
[..]
jij moet geen kontenlikker worden, is zonde van je leven.
En jij dan ook meteen.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kunnen jij en Meloewa beiden niet even optyfen?
ja je hebt gelijk. Het enige wat ik zei was ook dat ik die Meloewa gewoon een inhoudloze user vond en niet met haar vergeleken wou worden. En toen was het hek van de dam. Ik bedoel kom op 99 procent van haar post zijn toch gewoon onzin?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Jeetje TS, waarom zo onzeker? Zij zijn jaloers en proberen jou af te breken, in wezen dien je het te zien als een groot compliment. Kom op joh, je weet toch wel beter.
Ditquote:
Wil je mijn tieten er buiten laten? Jij begon over mijn tieten.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:46 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ja ja wees maar blij met je tietjes hoor die over 20 jaar zullen hangen als theezakjes terwijl je eenzaam in je flatje met je 10 katten naar dr.phil kijkt genietend van je uitkering.
Hahahaha, godverdomme.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Duw jij maar een honkbalknuppel in je kut, zodat je ook wat inhoud hebt.
![]()
Oh, ik reageer enkel op de OP.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:51 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk. Het enige wat ik zei was ook dat ik die Meloewa gewoon een inhoudloze user vond en niet met haar vergeleken wou worden. En toen was het hek van de dam. Ik bedoel kom op 99 procent van haar post zijn toch gewoon onzin?
dit hoor ik dus ook altijd van dikke wijven maar van slanke meiden en mannen hoor ik toch dat ik een super mooi figuur heb.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:49 schreef RubenSosa het volgende:
49 kilo is gewoon eng dun. Je kan waarschijnlijk je botten tellen.
Nee, je formuleerde het heel anders, je zei: "Nee, alsjeblieft zeg, zelden zo'n domme user gezien."quote:Op zondag 23 juni 2013 13:51 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk. Het enige wat ik zei was ook dat ik die Meloewa gewoon een inhoudloze user vond en niet met haar vergeleken wou worden. En toen was het hek van de dam. Ik bedoel kom op 99 procent van haar post zijn toch gewoon onzin?
Volgens puntentelling vonden ze je een grotere dan ik. Dus go home.quote:
Ga jij snel je foto verwijderenquote:
Ja, doe ik.. onee, toch niet... of toch wel? hmmm nee laat hem staanquote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volgens puntentelling vonden ze je een grotere dan ik. Dus go home.
[..]
Ga jij snel je foto verwijderen
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:52 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Terechte klacht ts! Dikke wijven zijn smerig en hebben vieze dikke kutten. Daarnaast moeten ze ook vaseline tussen die spekbenen smeren om te zorgen dat er niet teveel wrijving/irritatie komt tussen de vieze vette bovenbenen
Dikke mensen moeten eens naar zichzelf kijken en niet naar slanke mensen. Ik snap dat het frustrerend is als je zelf een speklap bent en er een leuk knap slank meisje voor je loopt, maar hey! Dan moet je maar niet zoveel vreten vieze dikke zeug.
Beter dan een vetzak die flubbert.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef krullenbolletje het volgende:
Ts ziet er waarschijnlijk zo uit![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat pics hier een mooie toevoeging zullen zijn!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:52 schreef Louise19 het volgende:
[..]
dit hoor ik dus ook altijd van dikke wijven maar van slanke meiden en mannen hoor ik toch dat ik een super mooi figuur heb.
die is geen 1.63quote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je hebt het over slanke meisjes, ts is een dun meisje.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:52 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Terechte klacht ts! Dikke wijven zijn smerig en hebben vieze dikke kutten. Daarnaast moeten ze ook vaseline tussen die spekbenen smeren om te zorgen dat er niet teveel wrijving/irritatie komt tussen de vieze vette bovenbenen
Dikke mensen moeten eens naar zichzelf kijken en niet naar slanke mensen. Ik snap dat het frustrerend is als je zelf een speklap bent en er een leuk knap slank meisje voor je loopt, maar hey! Dan moet je maar niet zoveel vreten vieze dikke zeug.
Echt niet. Anders zou ze niet altijd te horen krijgen dat ze een super figuur heeft.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahha. Ik heb zelden zo'n psycho gezien. Vergeet je gewichtsproblemen en maak je maar zorgen over je mentale problemen. Het gaat niet goed met jou.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:46 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ja ja wees maar blij met je tietjes hoor die over 20 jaar zullen hangen als theezakjes terwijl je eenzaam in je flatje met je 10 katten naar dr.phil kijkt genietend van je uitkering.
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik had het meer over de bouw
Hoeft niet per se. Meloewa heeft ongeveer dezelfde 'specs' en heeft tieten waar alleen dat krulletje misschien overheen gaatquote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt ook nog zo iets als er tussen inquote:Op zondag 23 juni 2013 13:54 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Beter dan een vetzak die flubbert.
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volgens puntentelling vonden ze je een grotere dan ik. Dus go home.
[..]
Ga jij snel je foto verwijderen
dun is ook goed, mollig, dik of varken nietquote:Op zondag 23 juni 2013 13:54 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar je hebt het over slanke meisjes, ts is een dun meisje.
Ja maar vrouwen geven JUIST altijd complimenten die ze eigenlijk niet menenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt niet. Anders zou ze niet altijd te horen krijgen dat ze een super figuur heeft.
Denk meer een Verona van de Leur figuur.
neequote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch FOK! om alleen in uitersten te denken.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je hebt ook nog zo iets als er tussen in
Terechte post.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:22 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ik lees al een tijdje en alsjeblieft niet zeg. Zelden zo'n domme user gezien.
ik dacht dat meloewa dik isquote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Meloewa heeft ongeveer dezelfde 'specs' en heeft tieten waar alleen dat krulletje misschien overheen gaat
klopt, Maar dit topic gaat over dikkerds.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je hebt ook nog zo iets als er tussen in
Het waren ook mannen hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen geven JUIST altijd complimenten die ze eigenlijk niet menen
Meloewa heeft een jongensfiguur met dikke tieten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ik-reageer-maar-op-een-heel-onschuldige, gekwetste-manier-zodat-de-andere-FOK!'ers-mij-in-bescherming-gaan-nemen. Altijd een goed wapen, echt een klassieker.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meloewa heeft een jongensfiguur met dikke tieten.Jij dan met je mannenlengte en gare verhoudingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Meloewa weegt meer zei ze netquote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Meloewa heeft ongeveer dezelfde 'specs' en heeft tieten waar alleen dat krulletje misschien overheen gaat
Nee joh. Meloewa is klein. Die neem ik niet srs.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:57 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
De ik-reageer-maar-op-een-heel-onschuldige, gekwetste-manier-zodat-de-andere-FOK!'ers-mij-in-bescherming-gaan-nemen. Altijd een goed wapen, echt een klassieker.
Dun mooi vinden. :") Mollig is dan beter. Maar slank is het beste met op de juiste plaatsen rondingen is het beste.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
dun is ook goed, mollig, dik of varken niet
Heb je mijn lichaam gezien dan? Qua verhoudingen zit het nml wel goed.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij dan met je mannenlengte en gare verhoudingen.
[..]
Meloewa heeft een jongensfiguur met dikke tieten.Haten op meloewa's figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De-ik-kom-kijken-en-ben-ook-een-kloon-speel-lekker-mee-met-dit-topic-samen-met-louise-19-ff-samen-klonen-lol-xD- post.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:57 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
De ik-reageer-maar-op-een-heel-onschuldige, gekwetste-manier-zodat-de-andere-FOK!'ers-mij-in-bescherming-gaan-nemen. Altijd een goed wapen, echt een klassieker.
Meloewa heeft een jongensfiguur mens. Geen heupen. Goddank is God lief geweest en heeft ze wel boobies gekregen.quote:
Ja en ik was er niet over te spreken.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb je mijn lichaam gezien dan? Qua verhoudingen zit het nml wel goed.
Wel een beetje waar Melouwaquote:Op zondag 23 juni 2013 13:57 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
[..]
Meloewa heeft een jongensfiguur met dikke tieten.Bij mollige(/op een andere manier sterk van het ideale figuur afwijkende) mensen verdwijnt een 'objectieve' mening over het figuur van mensen, maar is hun mening altijd gebaseerd op jaloezie in plaats van wat ze echt vinden. Wist je dat niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima toch. Ik zou niet willen ruilen met jou.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat mag Meloewa. De een valt op jongensfiguren zonder heupen en de ander op mollig.
Dun wordt vaak naarmate mensen ouder worden normaal. Mollige vrouwen daarentegen zijn op hun 40e obesitas patiënt en hebben een kort pittig kapsel.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:58 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Dun mooi vinden. :") Mollig is dan beter. Maar slank is het beste met op de juiste plaatsen rondingen is het beste.
46/47 kg bij 160 cm lees is. Dat is ongeveer gelijk aan de 49 kg voor 163 cm van TS.quote:
Oh man wie dat beweert spoort niet. Ik was zaterdag uit met een vrouw wiens figuur to die for is. Lang, rondingen, slank. Damnz, daar zou ik het zo op doen als ik man was.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mollige(/op een andere manier sterk van het ideale figuur afwijkende) mensen verdwijnt een 'objectieve' mening over het figuur van mensen, maar is hun mening altijd gebaseerd op jaloezie in plaats van wat ze echt vinden. Wist je dat niet?
De ik-ben-zo-ontiegelijk-dom-dat-ik-niet-zie-dat-Anonymousforlife-het-niet-met-de-ts-eens-is. Misschien klopt het nog ook wat ze over je zeggen.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
De-ik-kom-kijken-en-ben-ook-een-kloon-speel-lekker-mee-met-dit-topic-samen-met-louise-19-ff-samen-klonen-lol-xD- post.
En waarom ineens haten op haar figuur?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meloewa heeft een jongensfiguur mens. Geen heupen. Goddank is God lief geweest en heeft ze wel boobies gekregen.
Goddank, want ik zou geen jongensfiguur willen, waarop vrouwen van bijna 1.80 op kunnen stampenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Prima toch. Ik zou niet willen ruilen met jou.
Zonder heupen is logisch hoor. Kan een behoorlijke belemmering zijn voor de vruchtbaarheid/geschiktheid om te baren.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh man wie dat beweert spoort niet. Ik was zaterdag uit met een vrouw wiens figuur to die for is. Lang, rondingen, slank. Damnz, daar zou ik het zo op doen als ik man was.
Ik vind meisjes zonder heupen, klein etc gewoon niet mooi en dat heeft niets te maken met mijn figuur.
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meloewa heeft een jongensfiguur mens. Geen heupen. Goddank is God lief geweest en heeft ze wel boobies gekregen.
Als je nou nog een tondeuse zou kopen om die snor van je eraf te kappen zou het misschien ook nog wat worden met de verhoudingen in je gezicht.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb je mijn lichaam gezien dan? Qua verhoudingen zit het nml wel goed.
Ik vertoon studieontwijkend gedrag. Help me.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
En waarom ineens haten op haar figuur?
Cognitieve dissonantie heet datquote:Op zondag 23 juni 2013 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mollige(/op een andere manier sterk van het ideale figuur afwijkende) mensen verdwijnt een 'objectieve' mening over het figuur van mensen, maar is hun mening altijd gebaseerd op jaloezie in plaats van wat ze echt vinden. Wist je dat niet?
Nee je komt idd even een schepje erbij doen als ''midden'' partij.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:01 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
De ik-ben-zo-ontiegelij-dom-dat-ik-niet-zie-dat-Anonymousforlife-het-niet-met-de-ts-eens-is. Misschien klopt het nog ook wat ze over je zeggen.
Meloewa is geliefd door God, want ze heeft tieten. Dat redt haar. Net als bij jou. Zonder tieten zou jij nml geen aandacht krijgen. Zeggen ze. Ik zeg het niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit een jongensfiguur noemen
Godver... dan ben ik homoquote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dat een jongensfiguur is, dan word ik homo denk ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is meloewa?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De verhouding tussen borstomvang en heupen/billen omvang is toch wel beetje uit proportie.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHHAH!!!! Dat is wel echt een typysche reactie van een gefrustreerde FOK!'-er die het daglicht al jaren niet meer heeft gezien en hier op FOK! op vrouwen gaat haten, omdat hij zel fnooit succes heeft gehad.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:01 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Dun wordt vaak naarmate mensen ouder worden normaal. Mollige vrouwen daarentegen zijn op hun 40e obesitas patiënt en hebben een kort pittig kapsel.
Maargoed, smaken verschillen. Je zal zelf wel mollig zijn. Laat je dat patatje vanavond wel staan?
Kijk Meloewa, ik fok je maar. Deze is echt jaloers op je.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De verhouding tussen borstomvang en heupen/billen omvang is toch wel beetje uit proportie.
Dit is meloewa?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dat meloewa?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zeggen ze"quote:Op zondag 23 juni 2013 14:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meloewa is geliefd door God, want ze heeft tieten. Dat redt haar. Net als bij jou. Zonder tieten zou jij nml geen aandacht krijgen. Zeggen ze. Ik zeg het niet.
Okay danquote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Als je nou nog een tondeuse zou kopen om die snor van je eraf te kappen zou het misschien ook nog wat worden met de verhoudingen in je gezicht.
is dat meloewa?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit mag je niet zeggen want dan ben je meteen jaloers.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De verhouding tussen borstomvang en heupen/billen omvang is toch wel beetje uit proportie.
Je weet wat ze zeggen over jou. Jij sherlockt je zelfquote:Op zondag 23 juni 2013 14:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
"Zeggen ze"Meid veel plezier met je "maatje meer".
Lekker jochiequote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wát?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vertoon studieontwijkend gedrag. Help me.
Is dat Meloewa dan? Wist ik niet eens. Gaf gewoon eerlijk mijn mening. Ik weet niet zo goed waar ik jaloers op moet zijn eigenlijk..quote:Op zondag 23 juni 2013 14:04 schreef Ambipur het volgende:
Kijk Meloewa, ik fok je maar. Deze is echt jaloers op je.
Dat vind ik echt niet erg als vrouw man.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
jaloersquote:Op zondag 23 juni 2013 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening over de posts hier, daar is FOK! ook voor bedoeld. En trouwens Meloewa, wat je figuur betreft, laat mensen maar haten. Gewoon niet op ingaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee je komt idd even een schepje erbij doen als ''midden'' partij.
Bedankt voor het bevestigen van het voorbeeld. (cognitieve dissonantie)quote:Op zondag 23 juni 2013 14:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is dat Meloewa dan? Wist ik niet eens. Gaf gewoon eerlijk mijn mening. Ik weet niet zo goed waar ik jaloers op moet zijn eigenlijk..
Blijkbaar. Ik kan er niet echt van wakker liggenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:05 schreef Louise19 het volgende:
dit mag je niet zeggen want dan ben je meteen jaloers.
quote:
Meloewa en jij hebben dezelfde figuur he zowat.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als dat een jongensfiguur is, dan word ik homo denk ik.
op foto lijkt net of ze c of d heeft.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:06 schreef Splutje het volgende:
Dat is niet Meloewa die heeft kleinere kwarktassen
Oh god een paar fokkers zouden mij niet moeten met kleine borstenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over jou. Jij sherlockt je zelf
jaloers.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:05 schreef Louise19 het volgende:
[..]
dit mag je niet zeggen want dan ben je meteen jaloers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |