quote:Op zondag 23 juni 2013 13:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik had het meer over de bouw
Hoeft niet per se. Meloewa heeft ongeveer dezelfde 'specs' en heeft tieten waar alleen dat krulletje misschien overheen gaatquote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef krullenbolletje het volgende:
Ts ziet er waarschijnlijk zo uit![]()
[ afbeelding ]
Je hebt ook nog zo iets als er tussen inquote:Op zondag 23 juni 2013 13:54 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Beter dan een vetzak die flubbert.
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volgens puntentelling vonden ze je een grotere dan ik. Dus go home.
[..]
Ga jij snel je foto verwijderen
dun is ook goed, mollig, dik of varken nietquote:Op zondag 23 juni 2013 13:54 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Maar je hebt het over slanke meisjes, ts is een dun meisje.
Ja maar vrouwen geven JUIST altijd complimenten die ze eigenlijk niet menenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt niet. Anders zou ze niet altijd te horen krijgen dat ze een super figuur heeft.
Denk meer een Verona van de Leur figuur.
neequote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch FOK! om alleen in uitersten te denken.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je hebt ook nog zo iets als er tussen in
Terechte post.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:22 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ik lees al een tijdje en alsjeblieft niet zeg. Zelden zo'n domme user gezien.
ik dacht dat meloewa dik isquote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Meloewa heeft ongeveer dezelfde 'specs' en heeft tieten waar alleen dat krulletje misschien overheen gaat
klopt, Maar dit topic gaat over dikkerds.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je hebt ook nog zo iets als er tussen in
Het waren ook mannen hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen geven JUIST altijd complimenten die ze eigenlijk niet menen
Meloewa heeft een jongensfiguur met dikke tieten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ik-reageer-maar-op-een-heel-onschuldige, gekwetste-manier-zodat-de-andere-FOK!'ers-mij-in-bescherming-gaan-nemen. Altijd een goed wapen, echt een klassieker.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meloewa heeft een jongensfiguur met dikke tieten.Jij dan met je mannenlengte en gare verhoudingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Meloewa weegt meer zei ze netquote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Meloewa heeft ongeveer dezelfde 'specs' en heeft tieten waar alleen dat krulletje misschien overheen gaat
Nee joh. Meloewa is klein. Die neem ik niet srs.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:57 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
De ik-reageer-maar-op-een-heel-onschuldige, gekwetste-manier-zodat-de-andere-FOK!'ers-mij-in-bescherming-gaan-nemen. Altijd een goed wapen, echt een klassieker.
Dun mooi vinden. :") Mollig is dan beter. Maar slank is het beste met op de juiste plaatsen rondingen is het beste.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
dun is ook goed, mollig, dik of varken niet
Heb je mijn lichaam gezien dan? Qua verhoudingen zit het nml wel goed.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij dan met je mannenlengte en gare verhoudingen.
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meloewa heeft een jongensfiguur met dikke tieten.Haten op meloewa's figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De-ik-kom-kijken-en-ben-ook-een-kloon-speel-lekker-mee-met-dit-topic-samen-met-louise-19-ff-samen-klonen-lol-xD- post.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:57 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
De ik-reageer-maar-op-een-heel-onschuldige, gekwetste-manier-zodat-de-andere-FOK!'ers-mij-in-bescherming-gaan-nemen. Altijd een goed wapen, echt een klassieker.
Meloewa heeft een jongensfiguur mens. Geen heupen. Goddank is God lief geweest en heeft ze wel boobies gekregen.quote:
Ja en ik was er niet over te spreken.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb je mijn lichaam gezien dan? Qua verhoudingen zit het nml wel goed.
Wel een beetje waar Melouwaquote:Op zondag 23 juni 2013 13:57 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |