En de Indy 500quote:Op zondag 23 juni 2013 12:59 schreef Jigzoz het volgende:
"Formule 1 en Le mans is toch wel een van de grootste eh... dingen in de autosport."
en dat met zulke afstanden ... en zo lange tijd rijden ...quote:Op zondag 23 juni 2013 12:59 schreef sasquatsch het volgende:
2 minuten verschil tussen de #8 en de #3.
3 seconden verschil tussen de #3 en #7
En 10 seconden verschil tussen de #97 en #92 in de Pro klasse
Heel graag.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:01 schreef Breaker.Faker het volgende:
wordt tijd dat Jan Lammers terug komt
Die komt niet meer.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:01 schreef Breaker.Faker het volgende:
Maar die vind ik er wel bijhoren.quote:
Daarom luister ik Engels commentaar op ES1quote:Op zondag 23 juni 2013 13:02 schreef Jigzoz het volgende:
"Als je over je kunnen moet gaan om die auto te passeren kan het fout aflopen."
Zeg dan niks.
maar dan wel met zulke soort auto'squote:Op zondag 23 juni 2013 13:01 schreef Breaker.Faker het volgende:
op een of andere manier brengen de Engelsen het enthousiasme meer overquote:Op zondag 23 juni 2013 13:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom luister ik Engels commentaar op ES1
En het is in Dolbyquote:Op zondag 23 juni 2013 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op een of andere manier brengen de Engelsen het enthousiasme meer over
Mwah, die zou ik niet in het rijtje GP Monaco, Le Mans en Indy 500 willen zettenquote:
Dat is wel jammer ja. Er gaat te veel door de center.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:07 schreef ddx het volgende:
[..]
Receiver geeft bij rtl en es 5.1 aan, maar er komt weinig geluid uit achterspeakers
Toen ie de pit in ging lag hij nog 2e. Nu 3e dus branden ze alle drie. Het enige zinnige wat ik erover kan zeggen.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:22 schreef exile79 het volgende:
Op toyota #7 branden twee rode lampen, dat moeten er toch drie zijn?
Edit: Nu brandt alleen de middelste. Ik snap het niet meer.
twitter:johndagys twitterde op zondag 23-06-2013 om 10:33:04The @Level5Racing fire fighters. This happened during nearly every pit stop! #SPEEDLM24
reageer retweet
De #7 ligt nu weer vierde achter de #3 Audiquote:Op zondag 23 juni 2013 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ie de pit in ging lag hij nog 2e. Nu 3e dus branden ze alle drie.
Hij ligt wisselend 3e en 4e, maar bij lange na geen 2e, ook niet voor dat hij de pits in ging.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ie de pit in ging lag hij nog 2e. Nu 3e dus branden ze alle drie. Het enige zinnige wat ik erover kan zeggen.
Lapierre zal dat pedaal weer wat dieper in moeten gaan trappen en dan krijgen we alsnog een gevecht op de baanquote:Op zondag 23 juni 2013 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De #7 ligt nu weer vierde achter de #3 Audi
Zat maar 50s tussen, zou zomaar kunnen. Anders hadden er geen 2 lichten gebrand.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hij ligt wisselend 3e en 4e, maar bij lange na geen 2e, ook niet voor dat hij de pits in ging.
Aan de leiding in de LMP2.quote:
Verkeerde AM. Porsche ligt 5 sec voor op de goede AMquote:Op zondag 23 juni 2013 13:22 schreef sasquatsch het volgende:
Aston Martin pakt de Porsche weer die net uit de pits komt.
Toch valt het aantal uitvallers mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:27 schreef Nattekat het volgende:
HPD #33 retired with engine problems and #45 Morgan retired abandoned on track - 13 retirements
Weer 2 erbij dus.
Het record staat sinds vorig jaar op 33 finishers, nu zijn er nog 43 auto's overquote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch valt het aantal uitvallers mee.
idd, daarom zijn die monteurs ook zo'n helden. Die zetten gewoon alles op die auto tijdens de race om hem toch de baan op te krijgenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch valt het aantal uitvallers mee.
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:30 schreef TargaFlorio het volgende:
BTW: Jaap van LagenPrettige commentaar geeft die.
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:31 schreef Jigzoz het volgende:
En nou opflikkeren met die Jaap van Lagen. Wat een retard.
Nee nou begint Kalff weer, daar wordt je vrolijk van.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:31 schreef Jigzoz het volgende:
En nou opflikkeren met die Jaap van Lagen. Wat een retard.
Kalff is helemaal niet zo slecht.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nee nou begint Kalff weer, daar wordt je vrolijk van.
Niet wát hij zegt misschien, maar vooral. Hoe. Hij. Het. Zegt.quote:
Jammer maar helaas.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:33 schreef exile79 het volgende:
[..]
Niet wát hij zegt misschien, maar vooral. Hoe. Hij. Het. Zegt.
Iddquote:Op zondag 23 juni 2013 13:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat scheelde toch niet veel voor Davidson
Dat hij zo tergend dom is.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met Jaap van Lagen?
NASCAR is dan ook een vrij ingewikkelde raceklassequote:Op zondag 23 juni 2013 13:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
kalff weet aardig veel maar hij moet geen commentaar doen tijdens Nascar op motorstv dat kan hij helemaal niet
Ik hoorde vooral kromme, nietszeggende zinnetjes met heel veel rare fouten en om de twee woorden 'eh'.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij vertelde nuttige dingen.
twitter:Lemansrace twitterde op zondag 23-06-2013 om 13:34:38Ant Davidson has a deja vu moment. Approaching Mulsanne corner he comes upon a Ferrari. This year he brakes and the Ferrari doesn't. #LM24 reageer retweet
Ik als leek zeg dan: 4 bochten en een buizenframe met een Amerikaans uiterlijk bodyworkquote:Op zondag 23 juni 2013 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
NASCAR is dan ook een vrij ingewikkelde raceklasse
Hij maakt hier anders ook genoeg fouten.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
kalff weet aardig veel maar hij moet geen commentaar doen tijdens Nascar op motorstv dat kan hij helemaal niet
Vandaag rijden ze op Road America, met Jacques Villeneuve die weer een keer meedoet.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik als leek zeg dan: 4 bochten en een buizenframe met een Amerikaans uiterlijk bodywork
Er komt wel iets meer bij kijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik als leek zeg dan: 4 bochten en een buizenframe met een Amerikaans uiterlijk bodywork
Prachtig circuit is datquote:Op zondag 23 juni 2013 13:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vandaag rijden ze op Road America, met Jacques Villeneuve die weer een keer meedoet.
Dus iets meer dan 4 bochten en links- en rechtsaf.
Is ook zo, maar ik heb gewoon geen interesse in Nascar daarom verdiep ik me er ook niet in. Maar als outsider komt dat (grotendeels) wel zo overquote:
Jammer genoeg tegelijk met de IndyCar race.quote:
Het is racen met zware bolides, close racing, veel safety cars en veel strategiequote:Op zondag 23 juni 2013 13:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, dacht even dat 't Buemi wasquote:Op zondag 23 juni 2013 13:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de bandenstapel gezeten, maar hij rijdt weer
ja joh, heb me even vergistquote:Op zondag 23 juni 2013 13:50 schreef exile79 het volgende:
[..]
Joh. Die heeft net in de banden gezeten.
En terecht, die had van mij de oude band in zijn mik kunnen krijgen nadat de auto weg was.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Whaha, die Audi monteur beukt daar gewoon die camera man opzij
In slaap gevallen rond een uur of vier. Half zeven weer wakker.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:52 schreef Beach het volgende:
Is hier iemand die alle 24 uur heeft volgemaakt?
Maar die coureur was al meer dan een aantal meter van de auto af.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de bandenstapel gezeten, maar hij rijdt weer
quote:c) During the race, unless instructed by the marshals, if the driver strays more than 10 metres from his car, the car will be considered as having retired from the race;
helaas 3 uurtjes gemist ( inslaap gevallen op de bank)quote:Op zondag 23 juni 2013 13:52 schreef Beach het volgende:
Knap dat je het probeert. Ik begon pas 10 uur 's avonds met kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In slaap gevallen rond een uur of vier. Half zeven weer wakker.
Die ligt er dus uit nu denk ik zo.quote:
ja (en dan ga ik er even vanuit dat ik laatste uur haalquote:Op zondag 23 juni 2013 13:52 schreef Beach het volgende:
quote:
twitter:Toyota_Hybrid twitterde op zondag 23-06-2013 om 13:52:08#7 @Nico_Lapierre makes it make to pits, pushed in now, will try to repair #LM24 #24LM #Toyota #FIAWEC reageer retweet
Idd, was een stuk meer zo op camera.quote:
Rechtuit de banden in door de regen.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
wat gebeurde er met de Toyota van Lapierre? Heb het laatste uur gemist
Die gleed in de bandenstapelsquote:Op zondag 23 juni 2013 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
wat gebeurde er met de Toyota van Lapierre? Heb het laatste uur gemist
#92 nu binnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:00 schreef Maver24 het volgende:
Strijd met porsche en aston martin is dus ook gelopen
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rechtuit de banden in door de regen.
zonde, die ging best lekker dacht ikquote:
Heeft nog geen plekken verloren, de strijd om de 3e plek is wel voorbij.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
zonde, die ging best lekker dacht ik
quote:
Zeg ik toch ook nietquote:
Dankzij de Ferrari die ons van die lelijke auto heeft verlostquote:Op zondag 23 juni 2013 14:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet
Maar ik neem toch aan dat je met de Ferrari opmerking de ongelukken van McNish en Rockenfeller bedoelde
Hij heeft die Audi van Jarvis niet meer ingehaald zeker?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft nog geen plekken verloren, de strijd om de 3e plek is wel voorbij.
ohquote:Op zondag 23 juni 2013 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankzij de Ferrari die ons van die lelijke auto heeft verlost
Nee, de Toyota heeft gewoon de snelheid niet als de Audi coureurs echt het gas intrappen.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hij heeft die Audi van Jarvis niet meer ingehaald zeker?
Toen volgde ik het nog nietquote:Op zondag 23 juni 2013 14:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
oh![]()
Nou ja, Audi en Ferrari hebben ook al een aardig verleden gehad in 2011
In de regen hebben ze best een kans, maar een rondje achterstand komt niet goed.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, de Toyota heeft gewoon de snelheid niet als de Audi coureurs echt het gas intrappen.
Autosport.com verwacht dat #92 Porsche nog moet pitten.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:09 schreef sasquatsch het volgende:
RTL7 heeft duidelijk andere ideeen over het nog moeten pitten van de #92 Porsche dan ES1. Volgens RTL niet meer en volgens ES1 pas niet meer als de SC nog 15 minuten duurt.
Verschil is ca 3 sec per ronde. Audi's snelste is 3.22 terwijl beide Toyota's op 3.25 zitten met hun snelste ronde.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, de Toyota heeft gewoon de snelheid niet als de Audi coureurs echt het gas intrappen.
Toch jammer. Aan de andere kant, zo heel slecht doen die jappen het niet. Maargoed, het gaat om de winst natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Qua betrouwbaarheid zit het wel goed, de #8 heeft nog geen enkel probleem gehad.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Toch jammer. Aan de andere kant, zo heel slecht doen die jappen het niet. Maargoed, het gaat om de winst natuurlijk.
ES1 dus ook. En ook de AM #97 moet nog een keer naar binnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Autosport.com verwacht dat #92 Porsche nog moet pitten.
Waarom is dat in vredesnaam goedquote:
ik dacht dat dat vorig jaar was joh, al weer twee jaar geledenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mcnish crash:
[ afbeelding ]
Rockenfellar crash (onduidelijk op beelden, maar was heftig. Met blessures.
[ afbeelding ]
Nee vorig jaar was een vol Audi podium. De stevigste crash toen kwam van Davidson, ook met een Ferrari trouwensquote:Op zondag 23 juni 2013 14:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat dat vorig jaar was joh, al weer twee jaar geleden
Die fotograaf toen die bijna die achterband op zijn kop kreeg weet ik nog welquote:Op zondag 23 juni 2013 14:13 schreef vosss het volgende:
Die van mcnish was wel stevig ja. Dat daar niemand serieus gewond is geraakt sta ik nog steeds van te kijken.
Die van Rockenfeller ook hoor, met 320 haaks link de vangrail inquote:Op zondag 23 juni 2013 14:13 schreef vosss het volgende:
Die van mcnish was wel stevig ja. Dat daar niemand serieus gewond is geraakt sta ik nog steeds van te kijken.
hij wegrennen met zn camera in de hand en die band rolde rustig achter hem aan :pquote:Op zondag 23 juni 2013 14:14 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Die fotograaf toen die bijna die achterband op zijn kop kreeg weet ik nog wel
Idd, die mensen net achter de vangrail kwamen goed weg.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:13 schreef vosss het volgende:
Was die niet te ver van de auto geweest? Datbheb ik ff gemistquote:Op zondag 23 juni 2013 14:15 schreef Breaker.Faker het volgende:
zo te zien komt Toyota zo weer terug de baan op
Zolang de wedstrijdleiding er niets van zegt gewoon gaan racen.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Was die niet te ver van de auto geweest? Datbheb ik ff gemist
Ducktape kan alles, bewezen bij Mythbustersquote:Op zondag 23 juni 2013 14:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Tay-raps fixen alles bij ToyotaTay-raps en ducktape
McGyver racing
Ty-rapsquote:
P de groene vlagquote:
die tape bestaat ook al niet. Ducttape is hetquote:Op zondag 23 juni 2013 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ducktape kan alles, bewezen bij Mythbusters
En dat zullen ze niet doen want a) fabrieksteam b) Franse coureurquote:Op zondag 23 juni 2013 14:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zolang de wedstrijdleiding er niets van zegt gewoon gaan racen.
Weet ik ook niet. Regen zou geen reden voor SC moeten zijn. Crashes en opruimen daarvan wel, maar dat hebben ze volgens mij al gedaan.quote:
Hehe, klopt. Maar:quote:Op zondag 23 juni 2013 14:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ty-rapsKijk maar eens naar Thomas & Betts
http://www.tnb.com/pub/node/186
Werk er de hele dag mee![]()
quote:Omdat T&B er als eerste mee op de markt kwam is de merknaam als soortnaam gaan fungeren. Maar ook Colsonbandje verwijst naar de fabrikant. Tiewrap als eigennaam is dus onjuist, maar de Nederlandse spelling is dus wel tiewrap.
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die tape bestaat ook al niet. Ducttape is het
Knap hoorquote:
Met eendentapequote:
twitter:Lemansrace twitterde op zondag 23-06-2013 om 14:19:38No news yet on the safety car coming in. 41 minutes to go. #LM24 reageer retweet
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:17 schreef Nattekat het volgende:
Audi wint dus wsl in LMP1, Oak in LMP2, GTE Pro is nog spannend en Ook GTE Am lijkt nog niet beslist.
Misschien nog GTE-Pro, als er een nog naar binnen moet.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:25 schreef Fir3fly het volgende:
Is er nog spanning ergens of is het allemaal beslist? P1 in ieder geval wel...
De baan is haast droog (!), zo benadeel je toch echt wel de gasten die zijn overgestapt naar nat of inters. Zelfde verhaaltje bij f1, SC gaat pas weg als er bijna een droge lijn ontstaat.quote:
Gaat naar binnen op de plek waar die naar buiten komt, dus nog een halve baan verder.quote:
uhuh en het valt me op dat de safety car bij #3 sneller rijdt dan de safety car waar #8 achter zitquote:Op zondag 23 juni 2013 14:27 schreef exile79 het volgende:
Een half uur is niet erg veel voor #3 Audi om nog tweede te worden.
Of er moet er 1 de banden in gaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:32 schreef Nattekat het volgende:
LM P1 lijkt helemaal beslist, alle gaten zijn minstens 3 minuten.
Kristensen rijdt in 2 geloof ik, die gaat er echt niet af.quote:
Misschien als Buemi hem een duwtje geeft.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kristensen rijdt in 2 geloof ik, die gaat er echt niet af.
#2 rijdt ook op wets toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kristensen rijdt in 2 geloof ik, die gaat er echt niet af.
Iedereen denk ik.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef exile79 het volgende:
Iemand op twitter: Audi is een mooier merk, maar ik gun het Peugot meer. Wordt lastig.
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef exile79 het volgende:
Iemand op twitter: Audi is een mooier merk, maar ik gun het Peugot meer. Wordt lastig.
Nou, mag toch? Ik gun het Bentley meer.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef exile79 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |