En de Indy 500quote:Op zondag 23 juni 2013 12:59 schreef Jigzoz het volgende:
"Formule 1 en Le mans is toch wel een van de grootste eh... dingen in de autosport."
en dat met zulke afstanden ... en zo lange tijd rijden ...quote:Op zondag 23 juni 2013 12:59 schreef sasquatsch het volgende:
2 minuten verschil tussen de #8 en de #3.
3 seconden verschil tussen de #3 en #7
En 10 seconden verschil tussen de #97 en #92 in de Pro klasse
Heel graag.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:01 schreef Breaker.Faker het volgende:
wordt tijd dat Jan Lammers terug komt
Die komt niet meer.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:01 schreef Breaker.Faker het volgende:
Maar die vind ik er wel bijhoren.quote:
Daarom luister ik Engels commentaar op ES1quote:Op zondag 23 juni 2013 13:02 schreef Jigzoz het volgende:
"Als je over je kunnen moet gaan om die auto te passeren kan het fout aflopen."
Zeg dan niks.
maar dan wel met zulke soort auto'squote:Op zondag 23 juni 2013 13:01 schreef Breaker.Faker het volgende:
op een of andere manier brengen de Engelsen het enthousiasme meer overquote:Op zondag 23 juni 2013 13:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom luister ik Engels commentaar op ES1
En het is in Dolbyquote:Op zondag 23 juni 2013 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op een of andere manier brengen de Engelsen het enthousiasme meer over
Mwah, die zou ik niet in het rijtje GP Monaco, Le Mans en Indy 500 willen zettenquote:
Dat is wel jammer ja. Er gaat te veel door de center.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:07 schreef ddx het volgende:
[..]
Receiver geeft bij rtl en es 5.1 aan, maar er komt weinig geluid uit achterspeakers
Toen ie de pit in ging lag hij nog 2e. Nu 3e dus branden ze alle drie. Het enige zinnige wat ik erover kan zeggen.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:22 schreef exile79 het volgende:
Op toyota #7 branden twee rode lampen, dat moeten er toch drie zijn?
Edit: Nu brandt alleen de middelste. Ik snap het niet meer.
twitter:johndagys twitterde op zondag 23-06-2013 om 10:33:04The @Level5Racing fire fighters. This happened during nearly every pit stop! #SPEEDLM24
reageer retweet
De #7 ligt nu weer vierde achter de #3 Audiquote:Op zondag 23 juni 2013 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ie de pit in ging lag hij nog 2e. Nu 3e dus branden ze alle drie.
Hij ligt wisselend 3e en 4e, maar bij lange na geen 2e, ook niet voor dat hij de pits in ging.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ie de pit in ging lag hij nog 2e. Nu 3e dus branden ze alle drie. Het enige zinnige wat ik erover kan zeggen.
Lapierre zal dat pedaal weer wat dieper in moeten gaan trappen en dan krijgen we alsnog een gevecht op de baanquote:Op zondag 23 juni 2013 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De #7 ligt nu weer vierde achter de #3 Audi
Zat maar 50s tussen, zou zomaar kunnen. Anders hadden er geen 2 lichten gebrand.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hij ligt wisselend 3e en 4e, maar bij lange na geen 2e, ook niet voor dat hij de pits in ging.
Aan de leiding in de LMP2.quote:
Verkeerde AM. Porsche ligt 5 sec voor op de goede AMquote:Op zondag 23 juni 2013 13:22 schreef sasquatsch het volgende:
Aston Martin pakt de Porsche weer die net uit de pits komt.
Toch valt het aantal uitvallers mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:27 schreef Nattekat het volgende:
HPD #33 retired with engine problems and #45 Morgan retired abandoned on track - 13 retirements
Weer 2 erbij dus.
Het record staat sinds vorig jaar op 33 finishers, nu zijn er nog 43 auto's overquote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch valt het aantal uitvallers mee.
idd, daarom zijn die monteurs ook zo'n helden. Die zetten gewoon alles op die auto tijdens de race om hem toch de baan op te krijgenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch valt het aantal uitvallers mee.
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:30 schreef TargaFlorio het volgende:
BTW: Jaap van LagenPrettige commentaar geeft die.
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:31 schreef Jigzoz het volgende:
En nou opflikkeren met die Jaap van Lagen. Wat een retard.
Nee nou begint Kalff weer, daar wordt je vrolijk van.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:31 schreef Jigzoz het volgende:
En nou opflikkeren met die Jaap van Lagen. Wat een retard.
Kalff is helemaal niet zo slecht.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nee nou begint Kalff weer, daar wordt je vrolijk van.
Niet wát hij zegt misschien, maar vooral. Hoe. Hij. Het. Zegt.quote:
Jammer maar helaas.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:33 schreef exile79 het volgende:
[..]
Niet wát hij zegt misschien, maar vooral. Hoe. Hij. Het. Zegt.
Iddquote:Op zondag 23 juni 2013 13:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat scheelde toch niet veel voor Davidson
Dat hij zo tergend dom is.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met Jaap van Lagen?
NASCAR is dan ook een vrij ingewikkelde raceklassequote:Op zondag 23 juni 2013 13:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
kalff weet aardig veel maar hij moet geen commentaar doen tijdens Nascar op motorstv dat kan hij helemaal niet
Ik hoorde vooral kromme, nietszeggende zinnetjes met heel veel rare fouten en om de twee woorden 'eh'.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij vertelde nuttige dingen.
twitter:Lemansrace twitterde op zondag 23-06-2013 om 13:34:38Ant Davidson has a deja vu moment. Approaching Mulsanne corner he comes upon a Ferrari. This year he brakes and the Ferrari doesn't. #LM24 reageer retweet
Ik als leek zeg dan: 4 bochten en een buizenframe met een Amerikaans uiterlijk bodyworkquote:Op zondag 23 juni 2013 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
NASCAR is dan ook een vrij ingewikkelde raceklasse
Hij maakt hier anders ook genoeg fouten.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
kalff weet aardig veel maar hij moet geen commentaar doen tijdens Nascar op motorstv dat kan hij helemaal niet
Vandaag rijden ze op Road America, met Jacques Villeneuve die weer een keer meedoet.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik als leek zeg dan: 4 bochten en een buizenframe met een Amerikaans uiterlijk bodywork
Er komt wel iets meer bij kijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik als leek zeg dan: 4 bochten en een buizenframe met een Amerikaans uiterlijk bodywork
Prachtig circuit is datquote:Op zondag 23 juni 2013 13:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vandaag rijden ze op Road America, met Jacques Villeneuve die weer een keer meedoet.
Dus iets meer dan 4 bochten en links- en rechtsaf.
Is ook zo, maar ik heb gewoon geen interesse in Nascar daarom verdiep ik me er ook niet in. Maar als outsider komt dat (grotendeels) wel zo overquote:
Jammer genoeg tegelijk met de IndyCar race.quote:
Het is racen met zware bolides, close racing, veel safety cars en veel strategiequote:Op zondag 23 juni 2013 13:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |