abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128460078
:* Hobbesje
pi_128460319
Aurum, succes!

B en ik hebben donderdag een afspraak in het ziekenhuis om alle resultaten te bespreken en een behandelplan.

Ondertussen is een goede vriendin van me voor de tweede keer ongepland zwanger, in de tijd dat ik probeer zwanger te worden. Het lijkt bij anderen zo makkelijk en natuurlijk te gaan..

Het voelt echt klote dat ik het hele medische circus nodig heb en ik het niet zelf kan. Aan de andere kant ben ik blij dat er medische mogelijkheden zijn.
pi_128467481
Hobbesje; nee toch -O- verdorie :*
  maandag 1 juli 2013 @ 18:07:31 #104
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_128468137
Hobbesje :*
pi_128470388
Hè nee Hobbes! :( Dat is al wel heel snel na de punctie toch? Hopelijk kun je direct weer starten na een cyclus rust. :*

Ik heb vandaag de hele dag een beetje een zeurderig gevoel in mijn baarmoeder. Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dat bij eerdere terugplaatsingen gehad heb en snap ook niet helemaal hoe het komt. Het geeft me gewoon een beetje een 'blegh' gevoel.
pi_128474048
Hobbesje :( Wat klote.... en snel inderdaad al na tp (of heb ik dat mis?).... Hopelijk kun je snel door met de volgende ronde. :*

Nikki :* Ook voor jou

Aurum, wat goed dat er actie is! Hopelijk is IUI inderdaad dat zetje dat je nodig hebt.

Zonder al te veel in details te treden (dat wil ik liever niet) zitten wij nu in het voorstadium diezelfde kant op. Morgen een belletje of het HSG -> IUI wordt of direct IVF. De HSG wordt dan komende cyclus (over een week ongeveer) al ingepland *O* Ben benieuwd hoe rap het dan (kan) zal gaan!
  maandag 1 juli 2013 @ 22:27:07 #107
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128479737
Hobbesje :( klote meid. Dikke knuf :*

Aurum ik hoop dat de IUI net het zetje is wat je nodig hebt :*
Be happy with the little things in life
pi_128479801
Lijnloos; spannend zeg! En fijn dat het zo snel gaat nu! Ben benieuwd welk traject het gaat worden.
  maandag 1 juli 2013 @ 22:29:53 #109
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_128479913
Tnx ladies. Het is idd belachelijk snel na de terugplaatsing voor mijn gevoel...
pi_128480601
Hobbesje; Dit was wel een beetje een teleurstellende poging in tegenstelling tot eerdere pogingen, niet?
  maandag 1 juli 2013 @ 22:43:03 #111
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_128480764
Poezebeest: dit was voor mij wel een teleurstelling ja. En dan al zo snel over....! Volgende keer toch maar weer wat meer hormonen spuiten (al zeiden ze aan de tel dat dat niet nodig was, maar ik heb er een belafspraak voor gemaakt).
pi_128489888
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef Hobbesje het volgende:
Poezebeest: dit was voor mij wel een teleurstelling ja. En dan al zo snel over....! Volgende keer toch maar weer wat meer hormonen spuiten (al zeiden ze aan de tel dat dat niet nodig was, maar ik heb er een belafspraak voor gemaakt).
Klote zeg. :* Ik dacht ook dat je nog minstens 1,5 week wachtweek had.
pi_128494115
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef Arja het volgende:
Aurum, succes!

B en ik hebben donderdag een afspraak in het ziekenhuis om alle resultaten te bespreken en een behandelplan.

Ondertussen is een goede vriendin van me voor de tweede keer ongepland zwanger, in de tijd dat ik probeer zwanger te worden. Het lijkt bij anderen zo makkelijk en natuurlijk te gaan..

Het voelt echt klote dat ik het hele medische circus nodig heb en ik het niet zelf kan. Aan de andere kant ben ik blij dat er medische mogelijkheden zijn.
Ik ben niet heeeel de wereld, maar mijn ervaring is dat er best veel stellen zijn die moeite hebben. Niet precies dezelfde moeite die wij hebben, maar bijv. dat het langer duurt of problemen hebben om zwanger te blijven of juist wel zoals wij.

Maar het is denk ik nog not done om het erover te hebben....Als de een begint met praten....

En het gras is _altijd_ groener aan de overkant.

Succes donderdag!

@hobbesje: :* balen -O-

@: Lijnloos: Ben benieuwd wat eruitkomt, er gebeurt iig iets ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128495345
Nou inderdaad Aurum, ik denk dat er nog een behoorlijk taboe op heerst, of schaamte misschien... En eerlijk is eerlijk, ik heb het ook niet op Facebook staan en alleen onze ouders en beste vrienden ongeveer weten er vanaf... maar ondertussen ken ik wel steeds meer mensen (ook in real life) die er moeite mee hebben of hadden. Collega's, vrienden en familie, allemaal wel. Dus ik denk dat er meer zijn die er moeite mee hebben dan we denken en dat er daarom veel meer gras groen lijkt dan het werkelijke beige of bruine stro :D
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:13:40 #115
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128496555
Ik heb laatst ergens gelezen (in Google straks even als ik thuis ben voor een linkje) dat 1:6 stellen problemen heeft rondom vruchtbaarheid, er eerst idd heel veel taboe op. Wij zijn naar iedereen hier erg open over, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat prettig vind, zich misschien zelfs schamen.

Rondje Google levert 1:6 stellen op ik dacht 1:3
http://mens-en-gezondheid(...)ij-man-en-vrouw.html
pi_128499082
Ik kwam dus in het ziekenhuis vorige behandeling een juffie van het kdv van mijn dochter tegen en deze behandeling onze overbuurvrou. :X Het was echt zo van: "hoi buurvrouw". :')
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:14:59 #117
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_128529063
IVF is afgebroken en word iui.. Had maar 3 grote eiblaasjes.
Baal er flink van... Heb niet heel veel hoop op iui, maar we zullen zien. Ben blij dat het een iui kon worden heb ik tenminste nog een beetje het idee dat ik niet al die rotzooi voor jan lul heb gespoten.
En zo ben ik ook geen IVFpoging kwijt.
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:30:55 #118
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_128531384
Balen Snoenk... maar wel fijn dat er iig nog een iui van gemaakt kan worden. Hoop dat het toch werkt!
pi_128534576
Hè Snoenk wat een tegenvaller. :* Fingers crossed voor de IUI. Spoot je al het max. aan hormonen of niet?
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:48:51 #120
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_128536651
geloof van niet nikki, weet eigenlijk niet wat de max dosis is maar ik spoot 100 puregon en 1 voorgevulde spuit orgalutran
pi_128545231
Ohh dat is nog lang niet de max volgens mij. Ik spoot in ieder geval altijd 150. Maar er zijn ook mensen die 300 spuiten. Ik weet niet exact waar ze de eenheden op baseren, maar het heeft vast ook te maken met hoe heftig je eierstokken op de stimulatie reageren.
pi_128549253
Hobbesje een dikke knuffel voor jou. verdrietig dat het zo snel over is.

Dat is naar Snoenk maar wel fijn dat er iig nog een iui van gemaakt kan worden. Het geeft nog perspectieven.

Aurum actie is fijn. al dat wachten word je ook zo naar van

Arja dikke knuffel voor jou. het is gewoon moeilijk als andere het zo makkelijk afgaan. en jij midden in het circus zit.

Lijnloos dat is erg spannend allemaal! Fijn dat het zo snel gaat nu! Ben benieuwd welk traject het gaat worden.

En voor de rest van de dames (wie ik vergeten ben) ook een dikke knuffel
pi_128551838
Volgens mij is er weer een nieuwe afspraak dat de maximale dosis 225 is. Onderzoek zou hebben uitgewezen dat een hogere dosis niet voor beter resultaat zorgt. Ik denk echter dat het gewoon een geldkwestie is.
pi_128553382
snoenk, balen van zo weinig eiblaasjes. Ik zal voor je duimen dat je escape-IUI gewoon een mooi mensje wordt.
pi_128559864
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:22 schreef kahlie het volgende:
snoenk, balen van zo weinig eiblaasjes. Ik zal voor je duimen dat je escape-IUI gewoon een mooi mensje wordt.
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 4 juli 2013 @ 08:00:07 #126
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_128569483
iedereen bedankt! Voel me ondertussen gelukkig wel weer beter. De pregnyl zit er weer in en we gaan gewoon weer vol hoop voor de iui.

Iedereen een dikke :*
pi_128606846
Heel veel succes skoenk!

Wij kregen vandaag de uitslagen. B zijn zaad is gelukkig prima. Het had nog iets beweeglijker mogen zijn, maar dit werd weer gecompenseerd door het volume.

Op mijn echo waren geen afwijkingen. Het feit dat ik geen eisprong heb, wordt verklaard door te weinig FSH en oestradiol, waardoor mijn lichaam in een nep-overgang zit.
De gyn gaat in zijn team bespreken of ik in aanmerking kom voor een soort computertje die onder mijn huid wordt geprikt en die de hypofyse stimuleert om die hormonen weer aan te maken. Als er dan weer een cyclus is, hebben we waarschijnlijk het ziekenhuis niet meer nodig en kunnen we "gewoon" zelf zwanger worden.
Volgende week heb ik een bel-afspraak met de gyn.

Ik heb nog nooit van deze behandeling gehoord. Ik lees hier op fok alleen maar over mensen die zichzelf moeten spuiten.
Is hier iemand die ervaring heeft met een dergelijk computertje?
pi_128609360
Arja, ik heb er nog niet eerder van gehoord...het klinkt wel heel fijn, al is t alleen maar omdat je het ziekenhuis niet nodig hebt... Kunnen ze dat dan ook van buitenaf 'herprogrammeren'? Lijkt me dat je weer andere verhoudingen in je hormoonspiegel aan maakt als je zwanger bent?

Snoenk, succes!

Hier gaat t goed...Uit de bloeduitslagen is gekomen dat ik geen stollingsziekte heb en al wel antistoffen voor vijfde ziekte. Op de echo zagen ze dat m'n baarmoeder netjes schoon was en links en rechts waren alweer eitjes aan het groeien...Volgende week mag ik weer terug om ze weer te laten meten. Eind juli krijgen we de uitslag van het chromosomenonderzoek. Bij drie miskramen achter elkaar en geen afwijkingen, heb je bij de vierde zwangerschap 65% kans dat het goed gaat... Dus wij zitten vol goede moed in de volgende ronde!

Iedereen veel succes!!
  Moderator vrijdag 5 juli 2013 @ 08:01:03 #129
5428 crew  miss_sly
pi_128609521
Ik heb, heeeeel lang geleden, iets dergelijks gehad. Het was een computertje met een capsule met vloeistof en een constant infuus in mijn buik. Dat computertje gaf druppeltjes vloeistof af gedurende de dag om mijn hormoonspiegel op peil te houden. Het deed hier overigens niets, maar dat had waarschijnlijk te maken met het feit dat ik PCOS had en het niet simpelweg een kwestie van te weinig FSH was.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_128609614
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:24 schreef laziness het volgende:
Aurum eindelijk actie!

Ik hoop dat jij net als LadyBlack aan dat kleine zetje van IUI al genoeg hebt. Succes!
^^ Lees het nu pas! Maar dat zou echt super zijn!! Succes :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_128619572
Babbel, fijn dat er geen afwijkingen gevonden zijn en 65% kans is best een goede kans.

Ik weet nog niet hoe die pomp werkt babbel. Rondje google naar LHRH pomp leverde wel wat info op, maar het klinkt niet zo eenvoudig als de gyn het deed voorkomen. Er is ook sprake van een apparaatje buiten het lichaam/op de buik en er moet wel wekelijks een naald vervangen en vloeistof bijgevuld. Er is niet heel veel info op internet , vind ik.

Miss sly: hoe ben jij uiteindelijk aan een cyclus gekomen en zwanger geraakt?
  Moderator vrijdag 5 juli 2013 @ 14:03:19 #132
5428 crew  miss_sly
pi_128619860
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:56 schreef Arja het volgende:
Babbel, fijn dat er geen afwijkingen gevonden zijn en 65% kans is best een goede kans.

Ik weet nog niet hoe die pomp werkt babbel. Rondje google naar LHRH pomp leverde wel wat info op, maar het klinkt niet zo eenvoudig als de gyn het deed voorkomen. Er is ook sprake van een apparaatje buiten het lichaam/op de buik en er moet wel wekelijks een naald vervangen en vloeistof bijgevuld. Er is niet heel veel info op internet , vind ik.

Miss sly: hoe ben jij uiteindelijk aan een cyclus gekomen en zwanger geraakt?
Dat pompje heb ik ook gehad inderdaad. Ik wilde je niet meteen negatieve punten erover geven, maar ik vond het verre van ideaal. Uiteraard had ik het er met alle liefde voor over, en als het werkt, ben je de ongemakken uiteraard zo vergeten, zeker als je dan zelf zwanger kunt worden.
Het is een pompje dat met een riempje buiten je lijf op je buik komt te zitten, onder je kleding. Er zit een capsule in met hormoon dat dan dus druppelsgewijs wordt ingebracht. Je hebt dus een permanente infuusnaald in je buik en daarmee mocht ik bijvoorbeeld niet douchen, dan moest het worden afgeplakt. Een keer per week moest ik naar het ziekenhuis voor een nieuwe naald en schoonmaken en zo.

Ik had PCOS, dus ik heb, toen dit niet werkte, met zowel clomid (tabletten) als met het spuiten van hormonen gewerkt. Ik ben uiteindelijk zwanger geworden van de combinatie clomid en suikervrij dieet waar ik van afviel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_128670456
Hier begint de moed me een beetje in de schoenen te zakken. Ik heb sinds een paar uur een zeurende pijn in mijn rug, normaliter het teken dat mijn menstruatie er binnen een paar dagen aan zit te komen. :(
Vorige keer had ik qua timing morgen een positieve test, maar ik heb nog geen tests in huis dus kan niet testen. Sowieso maak ik mezelf al de hele week gek met elk pijntje en dingetje wat ik voel daar beneden. Pfff kortom, ik ben het wachten een beetje beu. /einde kaagmodus

Poezebeest hoe is het met jou?
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:32:23 #134
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_128670592
Arme Hobbes... :* :*

Arja, ik herken helemaal wat je schrijft over het nodig hebben van die medische circus. Ik ken die behandeling trouwens helemaal niet. Klinkt ingrijpend, maar ik kan me voorstellen dat het goed kan werken!

Lijnloos, ik gun jullie ook vooruitgang in jullie situatie! :* ben benieuwd wat het wordt qua behandeling.

Snoenk, balen, maar inderdaad fijn dat je er geen ivf-poging door kwijt bent... :*

Babbel, wat 'fijn' dat er vooralsnog geen oorzaak aan te wijzen is. Het lijkt me zo heftig wat jij hebt meegemaakt...

Voor alle andere dames een welgemeende knuffel en :*

Ik heb hier een enorme prutweek en -weekend, helaas. -O- Vooral dit weekend enorme huilbuien; ik kan het allemaal eventjes niet verkroppen dat het nog niet gelukt is. Ik weet dat sommige dames hier al veel langer onderweg zijn, maar relativeren is vandaag lastig... :'( Sorry voor mijn gezeur. Alle zwangere buiken en baby's om me heen worden me momenteel even te veel.

edit: Nikki, even een dikke knuffel voor jou :* wat zal dat wachten slopend zijn...
pi_128677847
Nikki; hier is het niet veel beter, alle pms kwaaltjes zijn aanwezig dus ik heb er weinig vertrouwen in, als ik woensdag niet ongesteld ben ga ik donderdag testen.
pi_128678257
Wat knap dat je zo lang kunt wachten poezebeest. Ik zou het liefst vandaag al testen, gewoon om duidelijkheid te hebben. Ik denk dat ik vanmiddag maar even naar de drogist ga om een test te halen. Vorige mislukte poging werd ik morgen ongesteld en ik wil er eigenlijk niet door verrast worden op mijn werk.
Het is allemaal heel dubbel, want alle dingetjes die we hebben kunnen door zwangerschap of door hormoongebruik komen.
We hebben inmiddels wel besloten om het toch op de normale manier te gaan proberen als deze poging mislukt. Met alle gevolgen (een 'abortus' en zelf weten dat ik drager van de ziekte ben) van dien. Natuurlijk zouden we door kunnen gaan met PGD, maar rond 6000 euro neerleggen voor een behandeling waarvan er geen garantie op succes is gaat ons te ver. Zonde om daar een stuk spaargeld in de stoppen, dat bestreden we liever aan wat we wél hebben, onze dochter bijvoorbeeld. Het zure is dat we na een eventuele abortus na 13 weken zwangerschap dan gewoon weer 3 PGD pogingen vergoed krijgen. Sowieso ga ik dan een gesprek bij de klinisch geneticus regelen, want ik wil bijvoorbeeld ook weten of ik gewoon zou mogen 'bevallen' mocht het fout zijn. Een abortus van een kindje wat we eigenlijk heel graag willen maar dat ziek is geeft me nu al steken in mijn hart. Met 'gewoon' bevallen zou het voor mij een stuk fijner voelen, niet als weggehaald, maar als te jong geboren om op deze wereld te kunnen overleven. Klinkt misschien heel zweverig enzo, maar het voelt gewoon goed om het op die manier te doen. Anyway, eerst maar eens kijken of er toch niet 1% kans is dat het toch is gelukt dit keer.
pi_128679752
Nikki; ik heb al getest, maar er komt steeds een heel licht streepje, 4x (in 2 dagen :')) een indroogstreepje lijkt me stug, maar het streepje wordt nog niet donkerder. Alle testen zijn nu op en uit zelfbescherming wacht ik tot donderdag. Vorige poging werd ik 14 dgn na de punctie ongesteld en dat is woensdag.
Moeilijk besluit om het zelf te gaan proberen met de kans op een ziek kindje, succes met knopen doorhakken en hopelijk is het gewoon niet nodig omdat je nu zwanger bent!
pi_128679932
Och jeetje poezebeest, dat is ook killing! Met nog zo weinig hcg is het best mogelijk dat het niet echt donkerder wordt binnen een dag, ik kan me voorstellen dat je er echt gek van wordt hoor. Maar als het streepje er binnen de tijd was is het een streepje toch?! Ik duim voor je. :*
pi_128680789
Poezebeest, wat spannend. Ik duim voor je hoor!

Nikki, voor jou duim ik uiteraard ook! Wat een moedig besluit hebben jullie nu al genomen. Dat zal niet makkelijk geweest zijn! Wat krom eigenlijk dat je na een abortus wel weer 3 pogingen zou krijgen, hoewel dit natuurlijk ook wle weer hoop geeft. Laten we hopen dat het allemaal niet nodig is en dat deze poging succesvol is!

Voor alle andere :*
pi_128680884
Ik wacht rustig af tot eind van de week, dan zal er duidelijkheid zijn. Ik voel me totaal niet zwanger dus ik weet het niet. Gelukkig een drukke week voor de boeg.
pi_128681372
Sull, iedereen heeft na een 'doorgaande' zwangerschap van minimaal 13 weken weer recht op 3 nieuwe pogingen. Stom stelsel. Ik vind wel dat er een max. op moet zitten, maar drie behandelingen vind ik gewoon weinig. Een normaal stel is toch ook niet altijd na drie maanden zwanger. Maargoed, daar kunnen we weinig aan doen.

Ik voel me ook helemaal niet zwanger poezebeest, maar ik heb me bij de zwangerschap van L. negen maanden lang niet echt zwanger gevoeld. Dus echt een graadmeter is het niet. ;) Het leven tussen hoop en vrees ben ik nu even klaar mee en het heeft ook effect op mijn functioneren. Ik heb al drie weken de strijk niet gedaan, ik kan me er gewoon niet toe zetten. Op mijn werk kan ik me ook niet echt goed concentreren, gelukkig is het rustig op mijn werk nu en kan ik het me veroorloven, maar ik baal er gewoon van.
pi_128682127
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 12:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sull, iedereen heeft na een 'doorgaande' zwangerschap van minimaal 13 weken weer recht op 3 nieuwe pogingen. Stom stelsel. Ik vind wel dat er een max. op moet zitten, maar drie behandelingen vind ik gewoon weinig. Een normaal stel is toch ook niet altijd na drie maanden zwanger. Maargoed, daar kunnen we weinig aan doen.
Ik dacht dat dat pas na 20 weken zwangerschap gold, maar ik las idd dat het gelukkig al na 10-12 weken geldt. Zeker in jullie geval, waarin je naast de PGD behandelingen gewoon echt geen andere kansen hebt gehad is 3 wel heel weinig. Ik kan me voorstellen dat het qua kosten na clomid, iui en dan nog IVF anders zou liggen.

Ik heb me ook niet zwanger gevoeld voor de test, had juist veel minder klachten dan alle IUI pogingen daarvoor, ben ook na de test nooit misselijk geweest of pijnlijke borsten gehad en toch is het wel zo (al 33 weken). Dus dames houd moed, ik duim dat jullie tijd er ook aan komt! :*
pi_128695602
Ik heb net op de valreep nog een test gekocht bij Kruidvat...

Het resultaat onder de spoiler..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128695744
En streep is een streep! :Y *O*
pi_128695971
Noh, Nikki!!! *O* Dat ziet er toch geweldig uit?!!!

Poezebeest, ik uim even door voor je, dat jij donderdag maar net zo'n streep mag laten zien O+

Frummeltje :* kut is het he? Zo af en toe een gruwelijk baal hebben is volgens mij heel normaal, althans ik heb het ook wel es hoor.

Snoenk, kut dat de opbrengst zo laag is, maar wel fijn dat je door kunt met een IUI en geen IVF-poging kwijt raakt hierdoor. :*

Hier nog geen duidelijkheid, men wil et tch nog eerst een keer bespreken in het team en helaas kunnn wij pas volgende maand terug komen voor de afspaak met bespreken van het plan. DUs terug in niemandsland :(
pi_128696297
Woehoe Nikki! *O*
Zo'n streep had ik niet hoor! Die van mij zijn net te zien met het blote oog en totaal niet fotografeerbaar. Ik hoop donderdag ook zo'n streep te hebben.

Lijnloos; wat vervelend dat wachten! Knuffel voor jou :*
pi_128696352
Nikki, toch een voorzichtige jompel voor jou hoor *O*
Hoop zo voor je dat het goed blijft gaan! :*

Poezebeest ook nog spannend, mijn duimen draaien.
pi_128696358
Ohhh Poezebeest ik duim echt voor je! Kunnen we samen door naar Z&G. O+
  zondag 7 juli 2013 @ 20:10:59 #149
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_128696392
Streepjes zijn altijd leuk, maar in dit topic zijn ze toch altijd extra bijzonder. Ik vind het een heel mooie streep Nikki, dus ook vanaf hier toch alvast gefeliciteerd *O*

Poezebeest, ik duim voor jou nog ff door. Kom op! :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 7 juli 2013 @ 20:30:03 #150
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128697130
*O* nikki *O* dat is een duidelijke streep hoor!!!!

Poezebeest ik duim verder! Deze week wil ik ook strepen zien bij jou!! :*

Ik krijg steeds weer kippenvel als er hier streepjes gepiest worden :D

@lijnloos niemandsland is k*t dikke knuf voor jouw :* ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt
  zondag 7 juli 2013 @ 20:33:54 #151
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_128697285
*O* nikki ik jompel ook voor dit beginnetje. Hopelijk wordt dit een knalstreep en over een maand of 8 een wolk van een baby O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_128697471
Nikki gefeliciteerd, dat zijn mooi strepen *O*
  zondag 7 juli 2013 @ 20:47:53 #153
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_128697856
Nikki gefeliciteerd! *O*
pi_128697893
Nikki, ik duim voor een of zelfs twee mooie plakkers! Hopelijk is het alternatieve plan dat je al klaar had liggen niet nodig.
pi_128697946
Nikki! *O*

Ik heb mijn Clomid achter de kiezen, maar volgens mij heb ik geen last van bijwerkingen. Da's wel fijn. Al had ik mijn lief ingeseind dat ik mental kon gaan doen :+ Just to be on the safe side :D

Sterkte Lijnloos, niemandsland is k*t.
pi_128697948
Oohh Nikki meid, mooie strepen!!! Wat superrr!!
Met een meidenkwartet
pi_128698350
Nikki wat reuzeleuk en natuurlijk ook spannend!! O+
  zondag 7 juli 2013 @ 21:13:24 #158
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128698855
Oh Nikki, wat spannend!

Poezebeest, ik duim nog voor je :*
  zondag 7 juli 2013 @ 21:20:34 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128699166
Nikki! Gefeliciteerd!! *O*

En Poezebeest dus misschien ook?? Ik duim hoor! En woensdag hoop ik hier weer te komen jompelen ^O^
pi_128699763
Nikki! Gefeliciteerd! *O*
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_128700166
Nikki!! Gefeliciteerd! *O* *O*
*poef* nu is het weg
pi_128701066
Jeujjjj! Strepen! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 7 juli 2013 @ 22:23:09 #163
313574 klumsy
Lola O+
pi_128701945
Nikki, wat een super streepje O+ *O*

En Poezebeest voor jou ook al zo spannend! ga heel hard duimen dat jij ook zo een mooie streep hebt straks :*

Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft! Ik ga proberen wat meer met jullie mee te lezen.... :*

Lijnloos, gaan jullie het traject bij het Meander in, of naar Utrecht?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_128704263
quote:
11s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:51 schreef _NIKKI_ het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat geweldig! Gefeliciteerd!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 7 juli 2013 @ 23:10:17 #165
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_128704293
Nikki *O* super!

Poezebeest: spannend! Maar zovaak 2 streepjes... moet een goed teken zijn toch? Duim voor je.
  zondag 7 juli 2013 @ 23:40:22 #166
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_128705701
Nikki wat goed!! 2 heuse streepjes!! *O*

Lijnloos wat balen dat je weer in niemandsland zit. Het is tijd voor wat actie voor jullie! :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_128710469
Nikki, wat een moie streepjes! Ik duim voor je dat ik nog met je in Z&G mag meeposten!
  maandag 8 juli 2013 @ 07:30:23 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_128710557
Nikki, van harte gefeliciteerd met je 2e streepje! *O*
pi_128710739
Gefeliciteerd Nikki!!! :D
pi_128710744
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 22:23 schreef klumsy het volgende:
Nikki, wat een super streepje O+ *O*

En Poezebeest voor jou ook al zo spannend! ga heel hard duimen dat jij ook zo een mooie streep hebt straks :*

Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft! Ik ga proberen wat meer met jullie mee te lezen.... :*

Lijnloos, gaan jullie het traject bij het Meander in, of naar Utrecht?
Zitten nu bij Meander... voorlopig blijven we denk ik wel hier. 1 van de 2 artsen vinden we wel tof, de ander is een beetje botte hork, dat wel. We zien wel.
pi_128712264
Nikki, dat zijn echt wel mooie streepjes hoor!

Poezebeest, je houd ons wel in spanning hoor! Kan me bijna niet voorstellen dat het niet goed zit na zoveel streepjes. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_128713258
quote:

SPOILER
Yay!! dat is super :)
pi_128728116
Thanks voor de felicitaties meiden! O+

Poezebeest hoe is het met je?

Lijnloos wat rot dat je voorlopig weer in niemandsland zit. Ik hoop maar dat je niet lang meer hoeft te wachten zodra ze dan eindelijk de beslissing hebben genomen. :*

Aurum, fijn dat je tot nu toe geen last hebt van de clomid!
pi_128730443
Ik ga het je niet nadoen Nikki :N Nog steeds een licht streepje, maar totaal niet donkerder dan eerder, ik zie deze poging als mislukt, op naar de cryo over 6 weken.
pi_128730897
Hè nee Poezebeest! :( :*
Dan wordt het gewoon een mooie eskimo volgende keer!

Ik ben dus nu heel bang om nog een keer te testen, als de dood dat het streepje niet beter of zelfs minder wordt. Bluh, die miskraam van vorige keer hakt er dan nu toch wel in. Onbezorgd genieten deed ik al nooit, maar nu word ik er echt een beetje panisch van. Echt jammer want ik zou heel graag gewoon onbezorgd willen zijn, gewoon alsof ik een IQ van 0,0 heb en niet verder kan denken dan die dag en hupsakee in genietstand. Maargoed dat is helaas niet zo.
  maandag 8 juli 2013 @ 20:11:09 #176
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_128731936
Pfoe Poezebeest... je maakt het wel spannend zeg! En dat de streepjes nog niet donkerder geworden zijn, zegt volgens mij ook niet alles. Je bent nog wel erg vroeg met testen natuurlijk... Houd hoop! ^O^

Nikki, ondanks je eigen onzekerheid wil ik toch even flink jompelen voor jou! *O* *O* *O* Ik ga zo knetterhard duimen voor een plakkertje!

Wat een K*tnieuws, Lijnloos... Hadden ze dat niet al even eerder kunnen doen? :( :* voor jou.

aurum, fijn dat het bij jou meevalt! ;) En natuurlijk flink hopen op een mooi follikel dat aan het groeien is!

:* voor alle andere dames.
  maandag 8 juli 2013 @ 20:42:08 #177
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128733164
Poezebeest :* flink balen zeg..
  maandag 8 juli 2013 @ 20:43:43 #178
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_128733225
quote:

SPOILER
* Chanty rent even juichend door het topic voor Nikki's streepjes *O* Supertof O+ Ik duim voor een mooie plakkert! *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 8 juli 2013 @ 20:45:27 #179
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_128733297
Voor alle anderen: ik ben wel bij gelezen maar tijd/ energie om uitgebreid te reageren.
Dus ik wil iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel geven en ik duim ook voor jullie dat er snel twee strepen komen :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_128736229
Terug van vakantie. Nikki wat fijn! *O*

Streepjesregen, streepjes regen!!! Ik duim dat de rest gauw mag volgen.
pi_128747707
Ik zit al bij de bloedprikbalie in ons durp. Bij L. op het kdv is vijfde ziekte bij een kindje ontdekt. Ik heb L. vanaf het moment dat ik dat bericht vorige week las al thuisgehouden, maar toch zit het me niet lekker. Na de positieve test van zondag heb ik nu toch maar gisteren de HA gebeld en ik mag nu antistoffen prikken. Ik hoop maar dat ik die heb, want ondanks dat de kans op besmetting nu klein is zou het me toch een fijner gevoel geven.
pi_128750688
Hoelang moet je wachten op de uitslag Nikki?

Wij zijn bij het zkh geweest, ik ben de drager van 3 eitjes, 11, 12 en 14mm, donderdag iig nog terug en waarschijnlijk zaterdag de IUI. Wat eigenlijk best relaxed is want dan hoeven we ons niet door de ochtendspits heen naar het zkh te haasten.
pi_128751777
Wow, gefeliciteerd Nikki! Geweldig.

En aurum: dat klinkt voorspoedig. Succes!
pi_128752533
En met eitjes bedoel ik dus follikels he, /lamme tak :P :D

Thanks Arja, hoop dat er bij jou ook snel vooruitgang inzit :Y
pi_128757522
Ik moet 5-10 werkdagen op de uitslag wachten. Het moest opgestuurd worden of iets dergelijks. Een heel poosje wachten nog dus. Gelukkig heb ik L. al anderhalve week thuisgehouden nu, maar de incubatietijd is max. een paar weken. Nog even fingers crossed dat L. het niet toevallig heeft opgelopen dus, maar het zal vast loslopen.

Aurum, dat klinkt heel positief. Het zou mooi zijn als de IUI lekker in het weekend is, kun je alles lekker op je gemak doen.

Ik ben net naar huis gegaan van mijn werk. Ik ben echt zo ontzettend zenuwachtig, ik herken mezelf echt niet meer. ;( Ik leef echt naar vrijdag toe, dan mag ik eindelijk HCG laten prikken. Ik hoop echt dat ik naar aanleiding van de uitslag weer iets relaxter zal worden, want op deze manier werkt het gewoon niet.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:46:24 #186
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_128777162
*O* *O* Nikki, dat zijn mooie streepjes hoor! Gefeliciteerd!! *O* *O*

Poezebeest... :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_128780119
Oh Nikki, wat spannend en wat leuk!

Hier weer een echo gehad en nu zonder medicijnen een prachtig ei van 16mm..een week lang om de dag huiswerk gehad ivm de onvoorspelbaarheid van mn mooie ei ;)

Stiekem toch wel confronterend dat de streepjesregen die ik in december begon mag gaan bevallen, terwijl ik na drie miskramen weer zit te wachten op een positieve test... maar het kan veel erger, dus ik probeer zoveel mogelijk positief vooruit te kijken...
pi_128781282
Herkenbaar, babbel :*
Ik duim voor je ei *O*

Je had extra onderzoeken gehad naar de oorzaak van de miskramen, toch? Wanneer weet je daar meer over?
pi_128785455
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:54 schreef zandsculptuur het volgende:
Herkenbaar, babbel :*
Ik duim voor je ei *O*

Je had extra onderzoeken gehad naar de oorzaak van de miskramen, toch? Wanneer weet je daar meer over?
Ja, klopt! Ik heb geen stollingsziekte, wel antistoffen voor de vijfde ziekte en m'n schildklier werkt goed. Alleen de uitslag van het chromosomenonderzoek krijg ik pas eind juli, maar de rest was allemaal goed.

Leuk en aardig trouwens dat mijn moeder nu van alles op de hoogte is en dat ze zo meeleeft, maar als ze me succes gaat wensen met het doktersrecept 'vandaag beginnen, dan om de dag en dit een week volhouden ivm onvoorspelbaar ei'..dan voelt dat toch een beeeeetje raar!
pi_128786262
Preconceptie gesprek gehad.

Pluspunten:
De kans op een miskraam/erfelijke aandoening is lager dan gedacht. Er is meer bekend en ze kunnen je dus beter de zwangerschap door loodsen.

Minpunten:
Ze vonden me niet goed genoeg ingesteld voor een zwangerschap dus ze willen me eerst nog begeleiden voor het OK gegeven kon worden. Ik moet rekenen op 9 maanden plat liggen als ik zwanger ben, want de kans is hoog dat ze me te hoog instellen (wat beter is voor het kind, maar niet voor mij). Minimaal elke 4-5 weken bloedcontrole maar in mijn geval dus meer en mogelijk ook echo's.

Voldoende om over na te denken. Er blijken veel meer risico's te zijn voor mij, maar niet voor het kind. Eerder werd juist andersom gedacht.

Bloedgeprikt en over 3 weken gaan we weer verder... ze gaan me ook in de groep bespreken, want ik ben een bijzonder geval. *zucht*
  woensdag 10 juli 2013 @ 09:11:01 #191
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_128786611
Lief, Chanty :* ik hoop voor jou dat je de MMM niet nodig hebt om uiteindelijk een kindje te krijgen.

Nikki toch... :* gelukkig weer een nachtje dichter bij vrijdag! Ik blijf voor je duimen hoor meis :) Ik hoop dat er antistoffen in je bloed aangetroffen worden; dat zal je een stuk zekerheid geven!

aurum, flink aan het broeden dus! ;) Klinkt goed!!

Babbel ook al een ei klaarliggen. Meis, ik hoop zo dat deze blijft plakken :* Ik ben dan nog niet zwanger geweest, maar ik het prikt bij mij ook inderdaad...

kahlie, toch wel een heftig gesprek dan zo voor jullie! Op zich wel heel fijn dat de risico's voor jullie kindje dan kleiner zijn dan gedacht, maar tegelijkertijd wel een hoger risico voor jou... Pfoe, en dan ook nog negen maanden platliggen als het zover is. Misschien ligt het aan mij dat ik het niet meegekregen heb, maar heb je zelf iets chronisch o.i.d. waardoor ze dat nu al weten? Ik hoop dat jullie er in ieder geval samen goed over kunnen praten. Dat is wel belangrijk heb ik gemerkt :*

---
Hier hoogstwaarschijnlijk een springer gehad, dus ik verwacht over 14 dagen mijn NOD. Ik weet nog dat ik toen ik begon met clomid in februari, al dacht dat het pas in de zomer zou slagen. Te meer omdat ik dan ook zeven weken vrij ben (onderwijs...) Dan pas ook echt de rust die ik nodig denk te hebben om het een kans van slagen te geven. Ik hoop zo hard dat ik in september met een beebje in mijn buik weer ga werken!
pi_128788271
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:11 schreef Frummeltje86 het volgende:
kahlie, toch wel een heftig gesprek dan zo voor jullie! Op zich wel heel fijn dat de risico's voor jullie kindje dan kleiner zijn dan gedacht, maar tegelijkertijd wel een hoger risico voor jou... Pfoe, en dan ook nog negen maanden platliggen als het zover is. Misschien ligt het aan mij dat ik het niet meegekregen heb, maar heb je zelf iets chronisch o.i.d. waardoor ze dat nu al weten? Ik hoop dat jullie er in ieder geval samen goed over kunnen praten. Dat is wel belangrijk heb ik gemerkt :*
Ik heb een auto-imuumziekte en daardoor weten we dat er risico's zijn, want deze speelt 100% zeker op tijdens een zwangerschap. Er moet dus sowieso aan de medicatie worden gekloot in het eerste trimester. Aangezien mijn lijf heel wisselvallig en heftig heeft gereageerd in het verleden zijn we normaal gesproken erg voorzichtig met medicatieveranderingen. Alleen kan dat dan niet, want te laag betekend risico voor het kind. Dus gaan ze je gewoon lekker hoog instellen, want je kunt pas na 4-5 weken vaststellen in het bloed hoe het opgenomen wordt. Liever dan te hoog (en kind veilig, maar jij met klachten) dan te laag (en kind onveilig/miskraam en jij ok).

Het was heftig, maar beter gesprek dan ik had verwacht. Zelf kan ik prima leven met klachten, dus te hoog is niet zo'n probleem. Alleen is de belasting wel hoger dan verwacht. Aangezien ik morgen nog een hoorzitting heb bij de Universiteit, omdat er nog steeds geen Bachelorprogramma is vastgesteld voor mij is dat pittig. Ik wil graag m'n studie afronden, maar ik word ook ouder... hoe doe ik dat dan netjes.... *zucht*

Veel suc6 met je springer en geniet van je 7 weken vakantie.
pi_128789421
Babbel :*

Nikki, ik duim zo voor je!

Voor de andere dames heel veel succes en sterkte!
Home is where the O+ is...
pi_128795713
Babbel spannend hoor! Het lijkt me inderdaad wel maf als je moeder je succes wenst. :D

Kahlie wat fijn dat je eindelijk een stukje duidelijkheid hebt over het hoe en wat voor als je straks zwanger bent. Het wordt zo te lezen best zwaar voor je, maar achteraf vind je het vast alle ellende waard. :*

Hier gaat het niet zo goed. Ik heb sinds gisteren af en aan een zeurende pijn in mijn onderrug. Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken want ik had ongeveer hetzelfde bij de miskraam afgelooen najaar. :( It freaks me out! :(
pi_128799462
Nikki; ik snap je angsten en de spanning. Ik kan niks zeggen of doen om het weg te nemen. In ieder geval een dikke knuffel voor jou :*

Vandaag mijn 'nod' maar niks wijst op een naderende menstruatie, zo irritant, ik wil door!
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:03:23 #196
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128799872
Kahlie, wat een fijn en heftig gesprek. Goed om te weten waar je dan aan toe bent als jullie groen licht krijgen om zwanger te raken.

Babbel en frummel beide een spannende periode weer. Ik hoop dat jullie snel mogen doorschuiven naar Z&G

Nikki ik hoop dat het niks betekend en die krampjes te wijten zijn aan je zwangerschap :*

Poezebeest :* pff lijkt me ook niet makkelijk, kun je niet bloed laten prikken zodat je wat meer zekerheid krijgt?? Of heb je nog een keer getest??

Ik begin steeds meer last te krijgen van bijwerkingen, ik merk dat het warme weer dit uitlokt, best irritant als je gek bent op dit weer. Een paar weken terug toen het zo warm was had ik dat ook al. En hoe meer klachten ik heb, hoe somberder ik me voel en hoe eens te meer ik merk dat ik er ontzettend klaar mee ben en het tijd word om door te kunnen. Ondertussen zijn we gewoon al bijna 9 maanden niks aan het doen en in wachtmodus, waarvan de eerste 3 bewust voor gekozen omdat we echt toe waren aan rust, maar die laatste 6 maanden waren toch eigenlijk niet helemaal de bedoeling
pi_128805368
Poezebeest moet je nog voor een bloedafname naar het zh? Kan het niet zijn dat je ongi wat later komt door de licht positieve test?

DV ik kan me voorstellen dat je het nu wel weer eens tijd vind worden voor actie. En dat je dan ook nog last krijgt van bijwerkingen helpt ook niet echt mee. Sterkte met wachten meid! :*

Ik mag vrijdag voor de bloedtest naar het zh. Ik heb vandaag nog een test gedaan omdat ik het echt niet meer hield en die was bijna even donker als de controlestreep, behoorlijk donkerder dan de vorige dus. Dat geeft weer wat moed. Ditkeer is mijn man trouwens helemaal positief en zit ik er eigenlijk even helemaal doorheen. Zijn de rollen eens omgedraaid. ;)
Ik heb trouwens wel behoorlijk last van mijn eierstokken. De hele dag 'zeuren' ze en soms bij het opstaan of bij het omdraaien in bed krijg ik een enorme steek waardoor ik echt even muisstil in de positie waarin ik op dat moment verkeer moet blijven liggen, want anders verga ik van de pijn. Vorige keren heb ik ook wel wat last gehad met omdraaien in bed, maar niet de hele dag zo'n zeurend gevoel. Vrijdag in het zh maar even vragen of dat wel oké is.
pi_128827106
Hier ongesteld geworden vanmorgen dus mijn gevoel wordt bevestigd, nu op naar de cryo!
pi_128828331
Wat jammer Poezebeest :*
Ik ga hard duimen voor een mooi eskimootje dat heel lang blijft plakken :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:18:50 #200
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_128828747
Jammer poezebeest, maar toch ook wel 'fijn' dat je nu dan toch ongesteld bent. Kan je weer verder.

Nikki: hoop dat je antistoffen hebt (ik weet helaas al dat ik ze niet heb en daar wordt je niet rustiger van). Volgens de gyn moet je er zelf toch ook wel echt ziek van worden van de vijfde ziekte als je het niet hebt gehad. Succes/sterkte met het wachten.

Kahlie: pff, het vooruitzicht om 9 maanden plat te moeten liggen is wel heftig lijkt me. Maar voor het doel wat je voor ogen hebt, is dat natuurlijk iets wat je er wel voor over hebt. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt over je studie! Doe je een nieuwe opleiding dat ze het programma nog niet hebben vastgesteld??

Hier gaat alles weer z'n gangetje. Ben eindelijk weer eens wat actiever in en om huis (nu ik na een paar weken eindelijk geen buikpijn meer heb). Heb afgelopen zaterdag schandalig voor mezelf geshopt (nu ik niet zwanger ben heb ik toch wel weer nieuwe zomerkleding nodig - altijd leuk in de uitverkoop). En nu lekker voorbereiden op de vakantie, dat scheelt iig voor mijn gevoel een heleboel wachttijd voor ik me weer kan aanmelden.
Hier nog wel een punt om over te dubben: we hebben al een beetje zitten rekenen en als de volgende poging wel gaat lukken ben ik echt net voor de bruiloft van mijn schoonzusje uitgeteld... en met een keizersnede in het vooruitzicht misschien niet heel handig. Anderzijds wordt ik er ook niet jonger op en wil ik graag verder....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')