^^ Lees het nu pas! Maar dat zou echt super zijn!! Succesquote:Op maandag 1 juli 2013 11:24 schreef laziness het volgende:
Aurum eindelijk actie!
Ik hoop dat jij net als LadyBlack aan dat kleine zetje van IUI al genoeg hebt. Succes!
Dat pompje heb ik ook gehad inderdaad. Ik wilde je niet meteen negatieve punten erover geven, maar ik vond het verre van ideaal. Uiteraard had ik het er met alle liefde voor over, en als het werkt, ben je de ongemakken uiteraard zo vergeten, zeker als je dan zelf zwanger kunt worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:56 schreef Arja het volgende:
Babbel, fijn dat er geen afwijkingen gevonden zijn en 65% kans is best een goede kans.
Ik weet nog niet hoe die pomp werkt babbel. Rondje google naar LHRH pomp leverde wel wat info op, maar het klinkt niet zo eenvoudig als de gyn het deed voorkomen. Er is ook sprake van een apparaatje buiten het lichaam/op de buik en er moet wel wekelijks een naald vervangen en vloeistof bijgevuld. Er is niet heel veel info op internet , vind ik.
Miss sly: hoe ben jij uiteindelijk aan een cyclus gekomen en zwanger geraakt?
Ik dacht dat dat pas na 20 weken zwangerschap gold, maar ik las idd dat het gelukkig al na 10-12 weken geldt. Zeker in jullie geval, waarin je naast de PGD behandelingen gewoon echt geen andere kansen hebt gehad is 3 wel heel weinig. Ik kan me voorstellen dat het qua kosten na clomid, iui en dan nog IVF anders zou liggen.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sull, iedereen heeft na een 'doorgaande' zwangerschap van minimaal 13 weken weer recht op 3 nieuwe pogingen. Stom stelsel. Ik vind wel dat er een max. op moet zitten, maar drie behandelingen vind ik gewoon weinig. Een normaal stel is toch ook niet altijd na drie maanden zwanger. Maargoed, daar kunnen we weinig aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |