Denk dat ik beter kan oppassen voor UIM'ers met losse handjesquote:Op zondag 23 juni 2013 08:44 schreef jitzzzze het volgende:
Van alles, ga straks zelf maar kijkenPas wel uit voor jet-intakes
Al zou je één van die gasten ook maar een beetje kennen dan zou je weten dat wat je nu zegt pure onzin is.quote:Op zondag 23 juni 2013 08:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Denk dat ik beter kan oppassen voor UIM'ers met losse handjes
Take a jokequote:Op zondag 23 juni 2013 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al zou je één van die gasten ook maar een beetje kennen dan zou je weten dat wat je nu zegt pure onzin is.
Ja, ik bedoelde het natuurlijk bloedserieusquote:Op zondag 23 juni 2013 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zegt ie nu, nu je beseft hebt dat je weer eens onzin typt
Pff... Sterktequote:Op zondag 23 juni 2013 10:47 schreef Transmittendus het volgende:
7 maanden in het gebied geweest, terug komen en je relatie van 4 jaar zegt tot ziens, binnen slapen vanwege een nieuwe functie in de andere kant van het land en een nieuw appartement in je eigen stad.
Een hoop veranderd in een hele korte tijd waar ik wel problemen mee heb.
Toch maar eens babbelen met een psych.
Goedemorgen trouwens.
Heb je ook nog nieuws? No offence maar dat is allemaal vrij standaard bij militairen.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:47 schreef Transmittendus het volgende:
7 maanden in het gebied geweest, terug komen en je relatie van 4 jaar zegt tot ziens, binnen slapen vanwege een nieuwe functie in de andere kant van het land en een nieuw appartement in je eigen stad.
Goedemorgen trouwens.
Sterkte ermeequote:Op zondag 23 juni 2013 10:47 schreef Transmittendus het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Daarom, morgenochtend prio 1 langs gv of huisarts voor DOORVERWIJZING naar Pshygoloogquote:Op zondag 23 juni 2013 11:13 schreef Transmittendus het volgende:
Ik kan gewoon niet aarden. Ik heb een compleet ander leven. Daar gaat wel tijd overheen, maar het is wel fucked.
Ben ik het niet geheel mee eens.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je ook nog nieuws? No offence maar dat is allemaal vrij standaard bij militairen.
Been there done that t-shirt enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |