Precies, Tof. Maar er een leuk feestje van. Het is jullie gegundquote:Op zondag 23 juni 2013 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verstandig, kun je m zo weer gebruiken
Verstandige jongenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
Kijk m handsfree met papa bellen![]()
[ afbeelding ]
Ik moet wel lachen hoor, hij legt die telefoon overal neer als hij met papa aan het bellen is.... hij heeft m ook al eens in een plant in de vensterbank gezet, want dat kwam mooi uit terwijl hij naar buiten keekquote:
Hij gaat straks vast naar het montesorie ...quote:Op zondag 23 juni 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen hoor, hij legt die telefoon overal neer als hij met papa aan het bellen is.... hij heeft m ook al eens in een plant in de vensterbank gezet, want dat kwam mooi uit terwijl hij naar buiten keek
Nee, daar hebben we nog wel even aan gedacht, maar de montessorischool is nog verder weg dan de school waar hij wel heengaat, en precies aan de andere kant van de berg, dus daar zou ik dan overheen moeten fietsen, dat zie ik niet zitten....quote:Op zondag 23 juni 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij gaat straks vast naar het montesorie ...
Ja, zo heet die heuvel plaatselijk.... en gezien mijn fysieke ellende is het voor mij een flinke berg.quote:
Dus als het gesprek beëindigd is moet jij vaak op zoek naar het toestel?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen hoor, hij legt die telefoon overal neer als hij met papa aan het bellen is.... hij heeft m ook al eens in een plant in de vensterbank gezet, want dat kwam mooi uit terwijl hij naar buiten keek
Nee dat valt mee, ik hou m in de gaten, maar het is wel een van de redenen dat ik hem niet met mijn mobiel laat bellenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus als het gesprek beëindigd is moet jij vaak op zoek naar het toestel?
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, ook al kan het zwemmen, je weet maar nooit waar het terecht komt en het is meteen een goede manier om hem van je telefoon af te laten blijvenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat valt mee, ik hou m in de gaten, maar het is wel een van de redenen dat ik hem niet met mijn mobiel laat bellen
Idd, daarbij heeft hij streken.... vanavond voor het naar bed gaan waren we aan het opruimen, er moest nog één blokje op een kar, hij vindt dat blokje, staat op, loopt naar de bank en geeft zo dat blokje een schuiver onder de bankquote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, ook al kan het zwemmen, je weet maar nooit waar het terecht komt en het is meteen een goede manier om hem van je telefoon af te laten blijven
Je woont in het verre Limbabwe dan zeker?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zo heet die heuvel plaatselijk.... en gezien mijn fysieke ellende is het voor mij een flinke berg.
Maar voor iemand met een normaal referentiekader is het een heuveltje en is die berg een behoorlijke overdrijving in de naam.
Ik wist niet dat je fysieke ellende had?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zo heet die heuvel plaatselijk.... en gezien mijn fysieke ellende is het voor mij een flinke berg.
Maar voor iemand met een normaal referentiekader is het een heuveltje en is die berg een behoorlijke overdrijving in de naam.
Nee, dat kan, ik loop er niet zo mee te koop, en als ik te beroerd ben om te posten of om iets te volgen of bij te houden dan doe ik dat gewoon niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
Maar goed... Leandra is verkocht aan een fokker ... Who's next?Ben al getrouwd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Gelukkig. Hoop ik .. ? En je mag wel eens op een borrel of zo ... Met fokkers als dat zo uitkomt ?quote:
Ja, al 15 jaar (we zijn al bijna 32 jaar samen)...quote:Op zondag 23 juni 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
En Gelukkig. Hoop ik .. ? En je mag wel eens op een borrel of zo ... Met fokkers als dat zo uitkomt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |