Zowel die "donder op" van Soury als die "ik woon wel aan de gracht" van Chufi waren tegen mij, en geloof me.... wie er hier ook ruzie met elkaar hebben, Soury en Chufi hebben geen ruzie met mij.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:16 schreef drakin het volgende:
Ik llees donder op en ik woon WEL aan de gracht en wie nou op wie valt. pff lijkt mij ruzie.
Hebben wij een gezamenlijke vijand?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dat je dat maar even goed onthoudt.... dus les voor de volgende keer; ook bij een gezamenlijke "vijand" niet hetzelfde gaan roepen, want dat is verwarrend voor de rest.
Ja? Duidelijk?
Dat komt vast wel weer een keerquote:Op maandag 24 juni 2013 00:17 schreef drakin het volgende:
o en sssst en godsamme, hoe kan ik nu zien dat dat geen ruzie is?
Nee, dat "vijand" was een beetje overtrokken, maar jullie waren het allebei niet met Chufi eensquote:Op maandag 24 juni 2013 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben wij een gezamenlijke vijand?
Welnee ik weet tegen wie ik dat zegquote:Op maandag 24 juni 2013 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zowel die "donder op" van Soury als die "ik woon wel aan de gracht" van Chufi waren tegen mij, en geloof me.... wie er hier ook ruzie met elkaar hebben, Soury en Chufi hebben geen ruzie met mij.
Ah.. maar Chuf is geen vijandquote:Op maandag 24 juni 2013 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat "vijand" was een beetje overtrokken, maar jullie waren het allebei niet met Chufi eens
okquote:
Ja fijn, zometeen leest Deisyy terug en moet ze haar leesbril weer pakkenquote:
quote:
Nou dat donder je maar opquote:Op maandag 24 juni 2013 00:20 schreef drakin het volgende:
Ik ga er niet op wachten om ruzie wel te kunnen herkennen.
Nee, daarom stond het ook "tussen haakjes"quote:Op maandag 24 juni 2013 00:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.. maar Chuf is geen vijand
Daar zijn we het over eensquote:Op maandag 24 juni 2013 00:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.. maar Chuf is geen vijand
Ik denk dat ik toch een bril voor veraf moet hebben, maar wil ik nietquote:Op maandag 24 juni 2013 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja fijn, zometeen leest Deisyy terug en moet ze haar leesbril weer pakken![]()
@ Deisyy, er stond eigenlijk:
[..]
awwwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |