Ik zie dat in de link het centrum van Amsterdam weer genomen is.... nou ja, kleine hint: Chufi woont niet, ik herhaal: NIET, in het paleis op de Damquote:
Ik doe mee. Mijn godquote:Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef sacha het volgende:
[..]
nu lig ik echt onder de tafel van het lachen
Die heeft ook geen mooie tuin.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie dat in de link het centrum van Amsterdam weer genomen is.... nou ja, kleine hint: Chufi woont niet, ik herhaal: NIET, in het paleis op de Dam
Ik woon wel aan de grachtquote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie dat in de link het centrum van Amsterdam weer genomen is.... nou ja, kleine hint: Chufi woont niet, ik herhaal: NIET, in het paleis op de Dam
Dat is waarquote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, hij brengt jullie wel weer bij elkaar.... jullie zijn het gewoon eens
Ja, dat dan weer welquote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
En het houdt maar niet op.... wat een liefde in dit topic
Donder opquote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
En het houdt maar niet op.... wat een liefde in dit topic
quote:
Ik heb er wel lol omquote:
Jullie ouwehoeren soms te veel meiden... !! Forget the past..quote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig slap van de lachquote:Op maandag 24 juni 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja hou nou maar op want we hebben ruzie
Ja, en dat je dat maar even goed onthoudt.... dus les voor de volgende keer; ook bij een gezamenlijke "vijand" niet hetzelfde gaan roepen, want dat is verwarrend voor de rest.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja hou nou maar op want we hebben ruzie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |