abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136497096
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 01:36 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]

Dat zou ik heel jammer vinden. een goed boek hoort gewoon op papier, lekker tastbaar
pi_136507395
Hier vaak ook alleen nog sloebers die gebruik maken van de computers/gratis internet. Zitten er van open tot sluitingstijd, dag in dag uit.
pi_136674012
En daar wordt helemaal niets tegen gedaan? :{ Of wordt het zoals het heet gedoogd...
pi_137263583
Dat zijn vaak daklozen die er iets beter uitzien dan gewone zwervers maar geen eigen plek hebben, of thuislozen die openbare plekken afgaan omdat dit hun vorm van onder-de-mensen-zijn is. Zolang ze niemand kwaad doen lijkt het me prima. In onze bieb hebben ze wel een tijdslimiet van 1 uur per dag voor niet-leden aangemaakt zodat ze niet alle pc's continu bezet houden.
And the sex
and the drugs
and the complications
  zaterdag 1 maart 2014 @ 07:26:00 #55
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_137263687
Bij ons in de bieb zijn het vaak kinderen die filmpjes zitten te kijken. Toen ik een stel kinderen van een jaar of 10 zag die zich zaten te verlekkeren aan onthoofdingsfilmpjes en alsnog zaten te juichen bij een foto van Theo van Gogh met het mes door zijn lichaam, heb ik toch wel even een melding gemaakt en gevraagd of er iets van toezicht of beveiligingssettings plaatsvond.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_137264364
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 07:26 schreef livelink het volgende:
Bij ons in de bieb zijn het vaak kinderen die filmpjes zitten te kijken. Toen ik een stel kinderen van een jaar of 10 zag die zich zaten te verlekkeren aan onthoofdingsfilmpjes en alsnog zaten te juichen bij een foto van Theo van Gogh met het mes door zijn lichaam, heb ik toch wel even een melding gemaakt en gevraagd of er iets van toezicht of beveiligingssettings plaatsvond.
... :X :{
  zaterdag 1 maart 2014 @ 11:25:50 #57
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137266573
Bibliotheek Eindhoven doet goede zaken. Hebben net hun centrale bibliotheek helemaal vernieuwd en je merkt echt dat er veel mensen aanwezig zijn, boeken lezen en in het cafeetje in de bieb rondhangen. Ik merkte ook echt dat ik rond bleef lopen op zoek naar meer boeken O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 maart 2014 @ 12:52:43 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_137268595
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 11:25 schreef SEMTEX het volgende:
Bibliotheek Eindhoven doet goede zaken. Hebben net hun centrale bibliotheek helemaal vernieuwd en je merkt echt dat er veel mensen aanwezig zijn, boeken lezen en in het cafeetje in de bieb rondhangen. Ik merkte ook echt dat ik rond bleef lopen op zoek naar meer boeken O+
hebben ze goed gedaan dan :)
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_137268759
Vroegah, toen leende ik cds en kopieerde die met mijn stereo naar bandjes voor in mijn walkman. En we leenden games, Rayman 2 enzo. :D En natuurlijk gigaveel boeken, altijd janken in de zomervakantie vanwege de limiet van zes en we gingen drie weken weg dus dat was ECHT niet genoeg. En dan mocht ik er uiteindelijk nog zes lenen op broertjes pasje want die hield/houdt niet van lezen. :P

Ik ben geen lid meer, want geld, maar kom er nog wel regelmatig. Fijne sfeer, gezellige mensen... :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_137268962
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 1 maart 2014 12:59 schreef Sarasi
Ik ben geen lid meer, want geld, maar kom er nog wel regelmatig. Fijne sfeer, gezellige mensen... :)
Maar hoe stil je dan nu je leeshonger?
Ik bedoel, een jaarabonnement bij de bieb kost net zo veel als twee nieuwgekochte romans, het geld is voor mij juist een reden om wel lid te zijn. :)
pi_137269017
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:08 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Maar hoe stil je dan nu je leeshonger?
Ik bedoel, een jaarabonnement bij de bieb kost net zo veel als twee nieuwgekochte romans, het geld is voor mij juist een reden om wel lid te zijn. :)
Ja, maar als ik een boek goed vind, wil ik het HEBBEN. Dus dan betaal ik dubbel. :') Dus de goede boeken koop ik, en als ik een periode heb waarin ik shitty boeken uit een shitty genre wil lezen, download ik ze. Of ik ga naar de bieb en lees ze daar ter plekke. En als het echt moet, gebruik ik mijn vaders pasje. ;)
pi_137272950
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:10 schreef Sarasi het volgende:
mijn vaders pasje
Hehe, de slimste en goedkoopste oplossing :D
pi_137272995
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 15:30 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Hehe, de slimste en goedkoopste oplossing :D
Sowieso. :9
pi_137273357
Boek geleend, kom ik tot de ontknoping van het verhaal, is er een bladzijde uitgescheurd.

pi_137274428
quote:
18s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 15:42 schreef Chule het volgende:
Boek geleend, kom ik tot de ontknoping van het verhaal, is er een bladzijde uitgescheurd.

[ afbeelding ]
Welke idiooit doet nu zoiets? 8)7

Je zou het kunnen aangeven bij de bib, maar in onze bib tellen de regels dat je er dan zogezegd zélf verantwoordelijk voor bent als je het niet vooraf (dwz. vóór je het uitgeleend hebt) aangeeft.
( :') 8)7 )

Dus misschien toch maar beter niks zeggen als het bij jouw bib ook zo is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Little_Dolls op 01-03-2014 16:21:22 ]
pi_137275641
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 16:14 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Welke idiooit doet nu zoiets? 8)7

Je zou het kunnen aangeven bij de bib, maar in onze bib tellen de regels dat je er dan zogezegd zélf verantwoordelijk voor bent als je het niet vooraf (dwz. vóór je het uitgeleend hebt) aangeeft.
( :') 8)7 )

Dus misschien toch maar beter niks zeggen als het bij jouw bib ook zo is.
Wat stom, ik was van plan het aan te geven maar ik zoek dat eerst wel even uit. En als die regels ook in R'dam van toepassing zijn, wacht ik wel tot het boek weer in de kast ligt en geef ik het dan aan. En terwijl ik dit typ bedacht ik me: maar dan kunnen ze alsnog in de pc zien dat ik de laatste was die het boek heeft geleend. ;(
pi_137276618
quote:
18s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 15:42 schreef Chule het volgende:

Ik zou gewoon bovenstaande uitprinten en achter in het boek plakken.
pi_137277257
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:19 schreef Gwywen het volgende:

[..]

_O-
pi_137289794
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:19 schreef Gwywen het volgende:

[..]

:D
pi_137417885
Sinds vorig jaar weer lid van de bibliotheek!
geweldig vind ik het, moeders gaat soms mee zodat zij ook wat boeken uit kan zoeken.
Af en toe nuttigen we een koffie in het leescafé, reuze gezellig.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_137420465
Ja, heerlijk als je even niks te doen hebt, rondneuzen in de bibliotheek, lekker onder de mensen zijn zonder sociaal te hoeven doen.
And the sex
and the drugs
and the complications
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')