quote:Op zondag 9 februari 2014 01:36 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat zou ik heel jammer vinden. een goed boek hoort gewoon op papier, lekker tastbaar
...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 07:26 schreef livelink het volgende:
Bij ons in de bieb zijn het vaak kinderen die filmpjes zitten te kijken. Toen ik een stel kinderen van een jaar of 10 zag die zich zaten te verlekkeren aan onthoofdingsfilmpjes en alsnog zaten te juichen bij een foto van Theo van Gogh met het mes door zijn lichaam, heb ik toch wel even een melding gemaakt en gevraagd of er iets van toezicht of beveiligingssettings plaatsvond.
hebben ze goed gedaan danquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:25 schreef SEMTEX het volgende:
Bibliotheek Eindhoven doet goede zaken. Hebben net hun centrale bibliotheek helemaal vernieuwd en je merkt echt dat er veel mensen aanwezig zijn, boeken lezen en in het cafeetje in de bieb rondhangen. Ik merkte ook echt dat ik rond bleef lopen op zoek naar meer boeken
Maar hoe stil je dan nu je leeshonger?quote:[b]Op zaterdag 1 maart 2014 12:59 schreef Sarasi
Ik ben geen lid meer, want geld, maar kom er nog wel regelmatig. Fijne sfeer, gezellige mensen...
Ja, maar als ik een boek goed vind, wil ik het HEBBEN. Dus dan betaal ik dubbel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:08 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Maar hoe stil je dan nu je leeshonger?
Ik bedoel, een jaarabonnement bij de bieb kost net zo veel als twee nieuwgekochte romans, het geld is voor mij juist een reden om wel lid te zijn.
Sowieso.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:30 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hehe, de slimste en goedkoopste oplossing
Welke idiooit doet nu zoiets?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:42 schreef Chule het volgende:
Boek geleend, kom ik tot de ontknoping van het verhaal, is er een bladzijde uitgescheurd.
[ afbeelding ]
Wat stom, ik was van plan het aan te geven maar ik zoek dat eerst wel even uit. En als die regels ook in R'dam van toepassing zijn, wacht ik wel tot het boek weer in de kast ligt en geef ik het dan aan. En terwijl ik dit typ bedacht ik me: maar dan kunnen ze alsnog in de pc zien dat ik de laatste was die het boek heeft geleend.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:14 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Welke idiooit doet nu zoiets?
Je zou het kunnen aangeven bij de bib, maar in onze bib tellen de regels dat je er dan zogezegd zélf verantwoordelijk voor bent als je het niet vooraf (dwz. vóór je het uitgeleend hebt) aangeeft.
(![]()
)
Dus misschien toch maar beter niks zeggen als het bij jouw bib ook zo is.
Ik zou gewoon bovenstaande uitprinten en achter in het boek plakken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:42 schreef Chule het volgende:
Boek geleend, kom ik tot de ontknoping van het verhaal, is er een bladzijde uitgescheurd.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:19 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik zou gewoon bovenstaande uitprinten en achter in het boek plakken.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:19 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik zou gewoon bovenstaande uitprinten en achter in het boek plakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |