Jammer is dat toch: alles verdwijnt langzaam.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:06 schreef Fred0w het volgende:
Vroeger had je op dit eiland in elke kern wel een bibliotheek maar die zijn allemaal wegbezuinigd op één na.
Zelfs de bibliobus zie ik in mijn dorpje niet meer.
De bakkerij, slager, speelgoedwinkel, klerenwinkel zijn ook jets.
Tegenwoordig komen kinderen naar de bieb om te rennen en te gillen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:42 schreef Giertje het volgende:
als kind zijnde kon ik dagen in de bieb zitten en lezen vond het heerlijk om te doen
mja en ik heb het idee dat boeken een beetje aan het verdwijnen zijn door oa E-readers en gebrek aan interesse door de jeugd want internet is leukerquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:56 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Tegenwoordig komen kinderen naar de bieb om te rennen en te gillen.![]()
Het wordt allemaal maar goedgevonden vanuit het idee dat een bibliotheek als stille leeszaal zijn tijd heeft gehad, en nu een soort ontmoetingsplek cq. mediacentrum is geworden.
Jammer, want boeken lezen doe ik er niet meer, het is iets uitzoeken en snel wegwezen, zeker als ik op woensdagmiddag ga. Zelfs mijn dochter (zelf nota bene een kind!) klaagt over de herrie.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
er is niks wat mij zo blij kan maken als een goed boek
en dan bij voorkeur een beetje oud met een muffe geur
quote:
als kind zijnde bracht ik uren door in de bieb en dan boeken uitzoeken die je dan een week/2 weken mocht lenen.quote:
Dat zou ik heel jammer vinden. een goed boek hoort gewoon op papier, lekker tastbaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en ik heb het idee dat boeken een beetje aan het verdwijnen zijn door oa E-readers en gebrek aan interesse door de jeugd want internet is leuker.
preciesquote:Op zondag 9 februari 2014 01:36 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat zou ik heel jammer vinden. een goed boek hoort gewoon op papier, lekker tastbaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |