Jatoch.quote:
Het is bij mij om de hoek. Nog geen 15 minuutjes rijden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je nog nooit een Efteling kroket op
Ze zijn lekker groot en heerlijk van smaak
Ik wil naar de Efteling
Johquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Jatoch.
Ik dacht toen ik die foon kreeg nu zal ik wel veel gaan filmen, foto's enzo maar ik doe er alsnog geen kanker mee.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een zin die ook anders geinterpreteerd kan worden
Waar werk je? Wel 200% toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:56 schreef Saind het volgende:
Ik zal eens een potje gaan slapen, mag morgen weer om half 8 eruit om te werken
Later boelers
ik heb nog een vrijkaartje liggen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is bij mij om de hoek. Nog geen 15 minuutjes rijden.
Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij de eerste zijn om je een like te geven, geen dank.
welterusten!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:56 schreef Saind het volgende:
Ik zal eens een potje gaan slapen, mag morgen weer om half 8 eruit om te werken
Later boelers
Vriendelijk van je.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog een vrijkaartje liggen.
Schuine opmerkingen doen het altijd goedquote:
Ja, af en toe heb ik 't idee dat je jezelf bij Miranda beter als een halve zool kunt gedragen dan zinnige dingen zeggen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schuine opmerkingen doen het altijd goed
Homo worden. Al die vunzige mannen zijn stuk voor stuk hetzelfde.quote:
AL is al te klunzig ook niet goed. Friendzone enzoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, af en toe heb ik 't idee dat je jezelf bij Miranda beter als een halve zool kunt gedragen dan zinnige dingen zeggen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, af en toe heb ik 't idee dat je jezelf bij Miranda beter als een halve zool kunt gedragen dan zinnige dingen zeggen.
Tot wanneer zijn ze geldig? Ik kan eind augustus pas eigenlijk of half juli. Maar half juli is 't echt teringdruk natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb er 3Dus alsjeblieft. Wanneer gaan we kroketje eten?
haar omgeving verwacht de zwangerschap toch alquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Homo worden. Al die vunzige mannen zijn stuk voor stuk hetzelfde.
Ze maken je zwanger en laten vervolgens niks meer van zich horen vanuit Amersfoort.
ik heb gewoon Goed contact hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Homo worden. Al die vunzige mannen zijn stuk voor stuk hetzelfde.
Ze maken je zwanger en laten vervolgens niks meer van zich horen vanuit Amersfoort.
maart 2014 staat eropquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tot wanneer zijn ze geldig? Ik kan eind augustus pas eigenlijk of half juli. Maar half juli is 't echt teringdruk natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |