Chloroform will do the jobquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef Adames het volgende:
[..]
als ze een beetje lijkt op haar broer, maak je geen kans. goede smaak zit daar wel in de familie
vriendinnetje komt nooit in de legioenzaalquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bewijs eens dat het niet zo is dan.
Ik weet niet wat ik hiervan moet denkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:51 schreef Saind het volgende:
De beste gehaktstaven zijn toch wel de gehaktstaven uit de muur bij het tankstation.
Ook handig dat ze ongeveer 37 graden zijn, schuif je zo naar binnen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Chloroform will do the job [ afbeelding ]
laat die opmerking over goede smaak maar zittenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:51 schreef Saind het volgende:
De beste gehaktstaven zijn toch wel de gehaktstaven uit de muur bij het tankstation.
Ook handig dat ze ongeveer 37 graden zijn, schuif je zo naar binnen
die van de Efteling zijn lekkerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Dat is prut wat daar in zit. Ik wil in mijn kroket draadjesvlees.
Ik bestel dat ook nooit. Maar ik was benieuwdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Dat is prut wat daar in zit. Ik wil in mijn kroket draadjesvlees.
Wat doe je op mijn youyube account?quote:
Ik ben om.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vriendinnetje komt nooit in de legioenzaal
ga huilen johquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Waz met jullie en je frituurfetisj joh.
Af en toe een kroket/frikandel is prima, maar verder..
Ik eet meestal elke zondag frituur. Mijn hele leven al.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat hoor ik wel vaker. Wat is daar zo speciaal aan dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die van de Efteling zijn lekker
Je ignorance level is stuitend te noemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
heb je nog nooit een Efteling kroket opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker. Wat is daar zo speciaal aan dan?
Ik was als kind altijd bang voor Holle Bolle Gijs. Of was die niet van de Efteling?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je nog nooit een Efteling kroket op
Ze zijn lekker groot en heerlijk van smaak
Ik wil naar de Efteling
Een zin die ook anders geinterpreteerd kan wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil naar de Efteling
Jatoch.quote:
Het is bij mij om de hoek. Nog geen 15 minuutjes rijden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil naar de Efteling
Johquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Jatoch.
Ik dacht toen ik die foon kreeg nu zal ik wel veel gaan filmen, foto's enzo maar ik doe er alsnog geen kanker mee.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een zin die ook anders geinterpreteerd kan worden
Waar werk je? Wel 200% toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:56 schreef Saind het volgende:
Ik zal eens een potje gaan slapen, mag morgen weer om half 8 eruit om te werken
Later boelers
ik heb nog een vrijkaartje liggen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is bij mij om de hoek. Nog geen 15 minuutjes rijden.
Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij de eerste zijn om je een like te geven, geen dank.
welterusten!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:56 schreef Saind het volgende:
Ik zal eens een potje gaan slapen, mag morgen weer om half 8 eruit om te werken
Later boelers
Vriendelijk van je.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog een vrijkaartje liggen.
Schuine opmerkingen doen het altijd goedquote:
Ja, af en toe heb ik 't idee dat je jezelf bij Miranda beter als een halve zool kunt gedragen dan zinnige dingen zeggen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schuine opmerkingen doen het altijd goed
Homo worden. Al die vunzige mannen zijn stuk voor stuk hetzelfde.quote:
AL is al te klunzig ook niet goed. Friendzone enzoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, af en toe heb ik 't idee dat je jezelf bij Miranda beter als een halve zool kunt gedragen dan zinnige dingen zeggen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, af en toe heb ik 't idee dat je jezelf bij Miranda beter als een halve zool kunt gedragen dan zinnige dingen zeggen.
Tot wanneer zijn ze geldig? Ik kan eind augustus pas eigenlijk of half juli. Maar half juli is 't echt teringdruk natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb er 3Dus alsjeblieft. Wanneer gaan we kroketje eten?
haar omgeving verwacht de zwangerschap toch alquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Homo worden. Al die vunzige mannen zijn stuk voor stuk hetzelfde.
Ze maken je zwanger en laten vervolgens niks meer van zich horen vanuit Amersfoort.
ik heb gewoon Goed contact hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Homo worden. Al die vunzige mannen zijn stuk voor stuk hetzelfde.
Ze maken je zwanger en laten vervolgens niks meer van zich horen vanuit Amersfoort.
maart 2014 staat eropquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tot wanneer zijn ze geldig? Ik kan eind augustus pas eigenlijk of half juli. Maar half juli is 't echt teringdruk natuurlijk.
Ja ok... maar dat ze nou net een zwaarlijvige dwarse hooligan aan de haak moet slaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:59 schreef Adames het volgende:
[..]
haar omgeving verwacht de zwangerschap toch al
Oh. Op die manier is alimentatie niet aan de orde. Ik dacht dat het gewoon stoere praat van zijn kant was.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb gewoon Goed contact hoor
Oh dat is matigquote:Op zondag 23 juni 2013 00:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Kano en fietsverhuur, toerisme en recreatie dus niks geen 200%
ja werken in de toerismebranche is inderdaad echt heel rustigquote:Op zondag 23 juni 2013 00:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh dat is matigWel chill toch? Geen fluit te doen.
we gaan ons kind opvoeden met stroopwafels ja, sowieso wordt het een jongetje, en gaat als hij 1 maand is al met papa mee naar Feijenoordquote:Op zondag 23 juni 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ok... maar dat ze nou net een zwaarlijvige dwarse hooligan aan de haak moet slaan.
[..]
Oh. Op die manier is alimentatie niet aan de orde. Ik dacht dat het gewoon stoere praat van zijn kant was.
Prima baantje idd, beetje rondrijden in t busje en aan t water hangen. Naja trustenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh dat is matigWel chill toch? Geen fluit te doen.
Beetje geld innen, kano in het water slingeren en klaarquote:Op zondag 23 juni 2013 00:02 schreef Adames het volgende:
[..]
ja werken in de toerismebranche is inderdaad echt heel rustig
Mooie tijdenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we gaan ons kind opvoeden met stroopwafels ja, sowieso wordt het een jongetje, en gaat als hij 1 maand is al met papa mee naar Feijenoord
Succes. Toch niet nuchter naar bed he?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Prima baantje idd, beetje rondrijden in t busje en aan t water hangen. Naja trusten
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Prima baantje idd, beetje rondrijden in t busje en aan t water hangen. Naja trusten
ik denk niet dat mensen willen kanoën en fietsen in die regenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:02 schreef Adames het volgende:
[..]
ja werken in de toerismebranche is inderdaad echt heel rustig
Je denkt toch zeker niet dat ze die koter naar een jood gaan sturen he? Die komt gewoon bij Ome HMF en Ome Kapo op bezoek. Beetje in Panorama bladeren met een glaasje fanta en een bakje chips.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie tijdenIk wil mij niet direct opwerpen als peetvader, maar als je een oppas nodig hebt hoor ik het wel.
dit dusquote:Op zondag 23 juni 2013 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ze die koter naar een jood gaan sturen he? Die komt gewoon bij Ome HMF en Ome Kapo op bezoek. Beetje in Panorama bladeren met een glaasje fanta en een bakje chips.
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we gaan ons kind opvoeden met stroopwafels ja, sowieso wordt het een jongetje, en gaat als hij 1 maand is al met papa mee naar Feijenoord
Nee joh 'zacht eitje'
Hoe geloofwaardig ben ik nou nog te nemen als jood met Onlogisch als mijn Goebbels.quote:
morgen alweer regenen? ah kut, wilde nog gaan wielrennenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk niet dat mensen willen kanoën en fietsen in die regen
Matig.quote:
Ik kan ook niet wachten totdat mijn zoon oud genoeg isquote:Op zondag 23 juni 2013 00:05 schreef vandermar het volgende:
Ik wil ook kinderenLekker met de jongens naar de Kuip
Moet je opschieten, voor je het weet staat hij er niet meer.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:05 schreef vandermar het volgende:
Het idee is leuk. De uitvoering vaak wat lastiger denk ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:05 schreef vandermar het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xavi was al lid van de kameraadjes voordat ie bij de burgelijke stand was aangegeven
Mooi hoe toekomstige vaders er altijd maar vanuit gaan dat ze jongens krijgen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:05 schreef vandermar het volgende:
Ik kreeg er éénquote:Op zondag 23 juni 2013 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi hoe toekomstige vaders er altijd maar vanuit gaan dat ze jongens krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |