Maar je kan naar Superman ofzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee anders had ik het niet eens hoeven vragen.
ah ok, gelukkigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:37 schreef Saind het volgende:
[..]
wachtwachtwacht ik lul slap uit m'n nek
Ik zit aan zoutvlees te denken
dat bestaat toch heel lang al?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:37 schreef Adames het volgende: [..] heel gek dat geen van die nieuwe snacks aanslaat. Is een viandel trouwens redelijk nieuw?
Dan beter een gehaktballetje Kiekeboe idd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
Maar ok. Een gekookt ei in je kroket, creatief valt het wel te noemen.
ja ik weet het niet, of dat nou 10 jaar is of toch al veel langer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat bestaat toch heel lang al?
Mijlpaal. Dit moet gevierd worden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na 2241 topics is eindelijk het moment daar: johannes_vermeer heeft een topic in de SC geopend.
Meest overschatte snack ever ook, net voor de frikandel.quote:
Party hardquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijlpaal. Dit moet gevierd worden.
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat die Man of Steel ofzoiets?
Moet echt weer eens naar de rotishop toequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:38 schreef Adames het volgende:
[..]
ah ok, gelukkig
anders stond ik morgen raar te kijken als ik zuurvlees wilde bij die suri
Ja, maar gewoon naar Spijt gaan. Ik weet dat je een groot bewonderaar van Carry Slee bent.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat die Man of Steel ofzoiets?
Waarom wil je dat weten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef vandermar het volgende:
Zit niemand bij een studentenvereniging hier?
Nee. Dat is in Tilburg niet echt nodig ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef vandermar het volgende:
Zoals ik je net al vroeg, wat dan? Je gaat in Groningen studeren toch? Kom ik vrij geregeld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef vandermar het volgende:
Is daar een film van?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon naar Spijt gaan. Ik weet dat je een groot bewonderaar van Carry Slee bent.
ik ben oud, dus neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef vandermar het volgende:
Ervaringen van anderen.quote:
Krijg ik daar geen spijt van?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon naar Spijt gaan. Ik weet dat je een groot bewonderaar van Carry Slee bent.
Ik vind snacks over het algemeen niet echt overschat of onderschat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meest overschatte snack ever ook, net voor de frikandel.
Zit je bij één? Wat zijn je ervaringen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zoals ik je net al vroeg, wat dan? Je gaat in Groningen studeren toch? Kom ik vrij geregeld.
http://www.pathe.nl/quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijg ik daar geen spijt van?
Ik heb namelijk uit betrouwbare bron dat er geen Celine Dion in die soundtrack zit.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind snacks over het algemeen niet echt overschat of onderschat.
Ja de kaasoufle.
ik weet niet eens welke je bedoelt, beetje vreemd, fiets er wel vakerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet echt weer eens naar de rotishop toe
Wel eens naar die andere toko op de Kruisstraat geweest? Die hele kleine, stukkie voor de Sang Lee. Die hebben fucking lekkere noedelsoepLullen ook alleen Chinees die gasten
Dat is dus letterlijk mijn tweede tabblad. Dus je opmerking is volledig misplaatst. Maar jullie zijn toch persoonlijker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/
Zoek zelf dan, schobbejak.
Mijn tip dusdanig afkraken
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:42 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vandaag niet in het topic van maatje meer vrouwen moeten komen
Ik ga hem vast downloadenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is dus letterlijk mijn tweede tabblad. Dus je opmerking is volledig misplaatst. Maar jullie zijn toch persoonlijker.
http://www.pathe.nl/film/17202/spijt
Dat is dus slechts 95 minuten, te weinig waar voor mijn niet geld.
Heb wel gekkere filmpjes gezien van de Legioenzaal.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:41 schreef onlogisch het volgende:
Als ik dat zie, baal ik toch steeds weer dat de legioenzaal voor W etc niet toegankelijk is in de pauze
Nee. Kom weleens bij Albertus en Vindicat. Ik weet niet wat voor gast je bent, maar Albertus is vrij regular. Vindi is voor ballen waar een groot deel van vroeger zwaar gepest is, en nu tof kunnen doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zit je bij één? Wat zijn je ervaringen?
waarom opnieuw een film hieroverquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/
Zoek zelf dan, schobbejak.
Mijn tip dusdanig afkraken
De Kroket (met een hoofdletter ja) is onderschat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind snacks over het algemeen niet echt overschat of onderschat.
Ja de kaasoufle.
Ik ben een keertje bij Albertus geweest maar ik vond het een beetje gayquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee. Kom weleens bij Albertus en Vindicat. Ik weet niet wat voor gast je bent, maar Albertus is vrij regular. Vindi is voor ballen waar een groot deel van vroeger zwaar gepest is, en nu tof kunnen doen.
ik vind dat geduw maar niks, zie overigens wel een vriend staan in dat filmpje en me exquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:41 schreef onlogisch het volgende:
Als ik dat zie, baal ik toch steeds weer dat de legioenzaal voor W etc niet toegankelijk is in de pauze
Daar heb ik ook een filmpjen van. Wel fijn om in de winter even op te warmen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben geen balletjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee. Kom weleens bij Albertus en Vindicat. Ik weet niet wat voor gast je bent, maar Albertus is vrij regular. Vindi is voor ballen waar een groot deel van vroeger zwaar gepest is, en nu tof kunnen doen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Kroket (met een hoofdletter ja) is onderschat.
ik vind een kroket al behoorlijk hoog gewaardeerd door eenieder, maar goed, ik zal proberen te zorgen voor nog meer waardering.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon de meest populaire snack toch met de frikandel?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Albertus is wel lachen. Wel veel zuipen en je eerste jaar uni gaat sowieso naar de kanker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben geen balletjevriend van mij zit wel bij vindicat en is ook gelijk de enige bij een SV
Chin ofzo heet iequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ik weet niet eens welke je bedoelt, beetje vreemd, fiets er wel vaker
Dat heb ik liever niet want ik heb al twee jaar op hbo verneuktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Albertus is wel lachen. Wel veel zuipen en je eerste jaar uni gaat sowieso naar de kanker.
Deze video is privé.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een filmpjen van. Wel fijn om in de winter even op te warmen.
Ff zoeken
Bekijk deze YouTube-video
M'n zus (nee geen pics) zit bij Albertus. Best een leuke vereniging. De rest daar is sowieso kut iigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb ik liever niet want ik heb al twee jaar op hbo verneukt
Mwoah...er wordt overal zo gefapt op de frikandel, die in mijn ogen gewoon een inferieure snack is. Totaal inspiratieloos, homogeen smakenpallet in alle stadia van consumptie. Het is niet voor niks dat mensen het moeten opleuken met sauzen en uitjes. Nee, neem dan de Kroket. Zowel qua textuur als smaak elke keer weer een verassing. Hard van buiten, zacht van binnen. De Happel onder de snacks.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind een kroket al behoorlijk hoog gewaardeerd door eenieder, maar goed, ik zal proberen te zorgen voor nog meer waardering.
Niet doen dus. Genoeg feestjes in Gro, geen studentenvereniging voor nodig. Je hebt vrij veel verplichtingen, helemaal in een clubhuis.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb ik liever niet want ik heb al twee jaar op hbo verneukt
Mooi, dan ga ik daar bij en je zus pakkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n zus (nee geen pics) zit bij Albertus. Best een leuke vereniging. De rest daar is sowieso kut iig
opgezocht op streetview, nu je het zegt ..quote:
Oh hoer. Nouja, toch niet echt heel bijzonder verder. Was meer om even die camera op mijn phone te testen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze video is privé.
Het spijt ons.
frikandellen zijn echt baggerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...er wordt overal zo gefapt op de frikandel, die in mijn ogen gewoon een inferieure snack is. Totaal inspiratieloos, homogeen smakenpallet in alle stadia van consumptie. Het is niet voor niks dat mensen het moeten opleuken met sauzen en uitjes. Nee, neem dan de Kroket. Zowel qua textuur als smaak elke keer weer een verassing. Hard van buiten, zacht van binnen. De Happel onder de snacks.
Dat zuigt wel. Het schijnt dat je wel chille kamers kan krijgen als je bij een SV zit en deze ook makkelijker kan krijgen. Verplichtingen heb ik een kanjer hekel aan. Liever een eigen plan trekken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet doen dus. Genoeg feestjes in Gro, geen studentenvereniging voor nodig. Je hebt vrij veel verplichtingen, helemaal in een clubhuis.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik daar bij en je zus pakken
Wat jammer. De brunette van CA stond daar op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze video is privé.
Het spijt ons.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat jammer. De brunette van CA stond daar op.
Gehakstaven zijn nog erger dan een frikandel man. Zo'n gehakstaaf proef je nog als je de volgende dag wakker wordt en je een boer laat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef Saind het volgende:
[..]
frikandellen zijn echt bagger
Gehaktstaven all the way, zit iig smaak aan
ik vind hem vooral vettig en soms wat prikkelbaar als hij wat lang heeft gelegen. maar goed, dat zei je eigenlijk ook al in je laatste zin.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...er wordt overal zo gefapt op de frikandel, die in mijn ogen gewoon een inferieure snack is. Totaal inspiratieloos, homogeen smakenpallet in alle stadia van consumptie. Het is niet voor niks dat mensen het moeten opleuken met sauzen en uitjes. Nee, neem dan de Kroket. Zowel qua textuur als smaak elke keer weer een verassing. Hard van buiten, zacht van binnen. De Happel onder de snacks.
Valt wel mee, het is wel een voordeel als je wat lui kent. Zoek je gewone kamer? Ik laat je wel weten als ik iets hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zuigt wel. Het schijnt dat je wel chille kamers kan krijgen als je bij een SV zit en deze ook makkelijker kan krijgen. Verplichtingen heb ik een kanjer hekel aan. Liever een eigen plan trekken.
Kroket is de beste ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gehakstaven zijn nog erger dan een frikandel man. Zo'n gehakstaaf proef je nog als je de volgende dag wakker wordt en je een boer laat.
Don't even go therequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat jammer. De brunette van CA stond daar op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ze een beetje lijkt op haar broer, maak je geen kans. goede smaak zit daar wel in de familiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik daar bij en je zus pakken
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind hem vooral vettig en soms wat prikkelbaar als hij wat lang heeft gelegen. maar goed, dat zei je eigenlijk ook al in je laatste zin.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gehakstaven zijn nog erger dan een frikandel man. Zo'n gehakstaaf proef je nog als je de volgende dag wakker wordt en je een boer laat.
Ik blijf eerst reizen met de trein dat is prima te doen maar in de loop van het jaar wil ik wel op kamers. Er haken in de eerste paar maanden veel mensen af en komen er veel kamers vrij. Sowieso een kamer dicht bij Pathé. Maar ik houd mij aanbevolenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is wel een voordeel als je wat lui kent. Zoek je gewone kamer? Ik laat je wel weten als ik iets hoor.
Vind jij McKroket lekker?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar je moet het ook direct consumeren. Dat spreekt voor zich natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |