Dreamfields volgende week.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moest je niet naar Defqon vandaag?
vraag me af of we wel dezelfde zuurvlees bedoelen, aangezien ik het ken als iets Limburgs.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:35 schreef Saind het volgende:
[..]
ga broodje zuurvlees halen maandag
Die shit
Nee, watdan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
Wie zijn er hier lid van een studentenvereniging?
De Surinamer doet het iig moeilijk goedquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:36 schreef Adames het volgende:
[..]
vraag me af of we wel dezelfde zuurvlees bedoelen, aangezien ik het ken als iets Limburgs.
Decibel en mysteryland. En nog een 90's party outdoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Staat er nog meer op het programma deze zomer?
Draait de Lion King niet meer?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand of er nog een leuke film in de bioscoop draait? Ik heb een bonnetje om dr een keer gratis heen te gaan.
wat is dat nou weerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
Over homosensuele snacks gesproken:
[ afbeelding ]
Geen aanrader als je snel last van maagzuur hebt overigens.
nee bah,quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
Maar ok. Een gekookt ei in je kroket, creatief valt het wel te noemen.
heel gek dat geen van die nieuwe snacks aanslaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie er een microfoon in.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |