ben er in de snackbar ook geen fan van nee. als ik al wat anders pak dan mayonaise, dan is het zuurvleesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:27 schreef Saind het volgende:
[..]
ik illustreer alleen mijn haat voor pindasaus.
Ja godver. Laat je ons al die tijd voor niks inspanning. Dan eis ik morgen wel een uitgebreid verslag hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ah fuck it. Ik ga morgen wel extra hard beuken. Dit is geen tijdstip meer.
Zuurvlees?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:31 schreef Adames het volgende:
[..]
ben er in de snackbar ook geen fan van nee. als ik al wat anders pak dan mayonaise, dan is het zuurvlees
Broodjes zuurvlees van de rotishopquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:31 schreef Adames het volgende:
[..]
ben er in de snackbar ook geen fan van nee. als ik al wat anders pak dan mayonaise, dan is het zuurvlees
nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Soort kip drumstick uit de frituur geloof ik
kip op een stickquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Soort kip drumstick uit de frituur geloof ik
Ooh op hamburger flikker ik voor de rest wel allemaal groente en sausen. Doe er de volgende keer wel wat mosterd bij. Niks mis mee.quote:
Ik hoor het graagquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik weet het echt niet knuppel.
Ik ga Googlen
Moest je niet naar Defqon vandaag?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
Eierbal was ook nog verrassend lekker. Maar niet echt voor herhaling vatbaar.
Nooit van gehoord, soort Schots ei?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
Gepaneerd ei ofzo?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
in wat voor toko kom jijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |