Een Jos Brinkie is geen bereklauw hoor lul.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Matige grap en matig gerecht.
Laatst een goede vijf minuten moeten kankeren om een nieuwe berenklauw te krijgen nadat die mongool er ongevraagd pindasaus overheen geflikkerd had, ik mot 't nie.
Goeie vriend ben jij zeg.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee nee...deze ga ik zelf eerst ff een veeg geven.
ik illustreer alleen mijn haat voor pindasaus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een Jos Brinkie is geen bereklauw hoor lul.
neequote:
Maar patatje oorlog is het chillst.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Als je frietje saté besteld, dan krijg je friet en 3 stokje saté,
Het is patatje pinda en friet pinda
Lul met poepquote:
Dat is je eigen tekortkoming. Die hoef je niet zo geforceerd op anderen te projecteren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:27 schreef Saind het volgende:
[..]
ik illustreer alleen mijn haat voor pindasaus.
Jos Brink was een bekende homosensuele meneer, de naam "Jos Brink" om een snack aan te duiden komt van het met schijt besmeerde mannelijk lid na anale seks met een man.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Als je frietje saté besteld, dan krijg je friet en 3 stokje saté,
Het is patatje pinda en friet pinda
Op een kadetje met mosterdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens eet ik liever een kroket
ik ben saai en eet patatje met mayoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar patatje oorlog is het chillst.
Einde discussie.
Ja hèhèquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Jos Brink was een bekende homosensuele meneer, de naam "Jos Brink" om een snack aan te duiden komt van het met schijt besmeerde mannelijk lid na anale seks met een man.
Ach jij bent een vrouw. Jij mag dat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben saai en eet patatje met mayo
Dat potentieeltje beuken?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ah fuck it. Ik ga morgen wel extra hard beuken. Dit is geen tijdstip meer.
wtf is een lihanboutje?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:29 schreef Caland het volgende:
Ik ben helemaal into het lihanboutje.
Een beetje gay is oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |