SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Dat betekent dusquote:
dat voor het eerst in de historie een Europees land buiten Europa wereldkampioen wordt.quote:
okequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:35 schreef vluggejapie99 het volgende:
Bianconeri: "Juve is op alle vlakken beter dan Bayern"
Is hij niet op vakantie? Zie geen posts meer van hem.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:35 schreef vluggejapie99 het volgende:
okequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:35 schreef vluggejapie99 het volgende:
hjb nou eens. Italië 2-0 Duitsland.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:35 schreef vluggejapie99 het volgende:
Wel jammer dat hij er weinig is de laatste tijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is hij niet op vakantie? Zie geen posts meer van hem.
bets die ik verlies deel ik niet mede, dat snap je zeker wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beginnersgeluk of een nieuwe carriere. Je gaat in ieder geval lekker
gokkers laten ze altijd de eerste keer winnen zodat ze door blijven gaanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beginnersgeluk of een nieuwe carriere. Je gaat in ieder geval lekker
unibet fikst al die metsjen alleen omdat ze mij als klant willen houden?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
gokkers laten ze altijd de eerste keer winnen zodat ze door blijven gaan
Iedere keer een nieuw account aanmaken via andere proxy, profit!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
unibet fikst al die metsjen alleen omdat ze mij als klant willen houden?
sympathiek van ze
Goffedomme. Aangegeven, je zet straks Stijn nog aan het gokken doordat je het makkelijk doet lijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bets die ik verlies deel ik niet mede, dat snap je zeker wel.
ik heb ook ingezet op: Japan gaat winnen -> foutquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goffedomme. Aangegeven, je zet straks Stijn nog aan het gokken doordat je het makkelijk doet lijken.
Gewoon netjes je verloren bets ook plaatsen vanaf nu. Ook jij bent een voorbeeld voor de jeugd.
Toch Ambrosios?
De risico bets geen mazzel mee dus. Kan gebeurenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik heb ook ingezet op: Japan gaat winnen -> fout
Italie speelt gelijk -> fout?
goed:
ita- bra: both to score en minstens 2.5 goals
jap-mex: both to score en minstens 2.5 goals
voor Italië gelijkspel was de odd 3,60.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De risico bets geen mazzel mee dus. Kan gebeuren
bij mij geen 300 maar wel winstquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:49 schreef DaveDave09 het volgende:
fred schiet even mij even naar 300euro winst
kijk zoveel geld zet ik nou ook weer niet inquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:49 schreef DaveDave09 het volgende:
?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:49 schreef DaveDave09 het volgende:
Echt he, wat een idioot.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:50 schreef theodoor9 het volgende:
Nee arno, volgens de regels mag dit niet. Veel onzin uit zn mond gehoord vanavond zeg.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:50 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Nice, ik had bra-it met handicap 0-1 en mex-japan over 2.5
Klein beginnen. Ik win ook maar een paar euro'squote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kijk zoveel geld zet ik nou ook weer niet in
Ik dacht ook al, wat lult die vent allemaal, beschamend gewoon.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:50 schreef theodoor9 het volgende:
Nee arno, volgens de regels mag dit niet. Veel onzin uit zn mond gehoord vanavond zeg.
ik ga straks eens kijken of ik vandaag winst gemaakt heb, denk het eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:50 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Nice, ik had bra-it met handicap 0-1 en mex-japan over 2.5
Lijkt me wel dan toch? allemaal zelfde inzet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik ga straks eens kijken of ik vandaag winst gemaakt heb, denk het eigenlijk wel.
Heb 5 bets gewonnen, 2 verloren.
Oh goed dat ik het hier lees. Want ik dacht ook al dat de commentator het verkeerd had.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:50 schreef theodoor9 het volgende:
Het is niet voor niks een witte Chineesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
Vermeulen snapt de buitenspelregel niet.
En dat is chef voetbal bij de nos..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
Vermeulen snapt de buitenspelregel niet.
Nee dat niet, daarom weet ik niet zeker of ik winst gemaakt heb.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:52 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Lijkt me wel dan toch? allemaal zelfde inzet?
haha , dit zei ik hardop naar de tv !quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:52 schreef inZanity het volgende:
Sinds wanneer is Argentinie een favoriet voor het WK?![]()
Denk ook niet dat ze kans maken. Veel te weinig inwoners dat Argentinië!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:52 schreef inZanity het volgende:
Ik ben blij dat je dit topic toch wat Messi <> Ronaldo temperament wil meegeven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:52 schreef inZanity het volgende:
Sinds ze goede spelers hebben?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:52 schreef inZanity het volgende:
Hij is van plan om hem te belonen: tijdens het volgend WK krijgt Arno alle wedstrijden van Spanjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:52 schreef Gramulanion het volgende:
Toch schijnt het dat de Chef Sport van de NOS dik tevreden is met deze commentator.
Verschrikkelijk dit, is het niet de witte noord-koreaan in plaats van chinees?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:52 schreef Gramulanion het volgende:
Toch schijnt het dat de Chef Sport van de NOS dik tevreden is met deze commentator.
Hij staat ook bekend als 'de blikken dominee'quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dit, is het niet de witte noord-koreaan in plaats van chinees?
Messiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:52 schreef inZanity het volgende:
Het is de witte belchinees.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:54 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dit, is het niet de witte noord-koreaan in plaats van chinees?
Alleen Bale.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |