PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
haha ja met clubs ook hij vond dat we moesten pacehoeren maar zijn koter wordt er altijd uitgelopen, dikzakquote:
Natrappen is meer Real style. Janken op de grond is meer Barcaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Landing.
Gaat lekker zo bij Italië. En Neymar kan zo bij Barca met nare trekjes
kan hij ook wel goed, onschuldige actie Maggio en neymar begon meteen te pratenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natrappen is meer Real style. Janken op de grond is meer Barca
Steeds een bepaalde grapjas die dat doet geloof ik..quote:
japan om onze Aziaat te steunenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal je niet verbazen: het was baje.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Steeds een bepaalde grapjas die dat doet geloof ik..
Daar doelde ik ook op ja. Niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen: het was baje.
die gozer vanaf season 3.. irritante mongool is dat zegquote:
Nee man hij is ook een baas.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die gozer vanaf season 3.. irritante mongool is dat zeg
Maak je niet druk. Dit gaat nog veel vaker gebeuren als wefut.nl bij het grote publiek bekend wordt. Zeker bij de Engelse fanbase van Futhead.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen: het was baje.
Echt zonde dat die andere gast eruit ging..die maakte echt de serie eigenlijk. Niemand van die nieuwe karakters was eigenlijk tof..vond die "schizofreen" dan nog het minst irritant..alleen in het begin wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die gozer vanaf season 3.. irritante mongool is dat zeg
quote:
Ik kom dan ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, is het is toch een kutwedstrijd.
Ik vind het prima maar liever wel 4 man.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, is het is toch een kutwedstrijd.
Na een paar afleveringen ben je dat wel gewend. Maar na Seizoen 3 moet je gewoon niet meer kijken imo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]gozer al focking irritant, dan ook nog dat kut accent
cr00kpoek, Thorbnerd, Randbal en ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind het prima maar liever wel 4 man.
Dan is echt iedereen wegquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:00 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Na een paar afleveringen ben je dat wel gewend. Maar na Seizoen 3 moet je gewoon niet meer kijken imo.
en die shit met Hitler gezien? ging echt helemaal nergens meer overquote:
haha ja..idee was wel tof, maar de uitwerking was wel zooo kutquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en die shit met Hitler gezien? ging echt helemaal nergens meer over
Ja, normaal tikt iedereen dan de doelpunten maker in en dan wat guitige smileys.quote:
Dat was wel de reden inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, normaal tikt iedereen dan de doelpunten maker in en dan wat guitige smileys.
Alleen nu had de doelpuntenmaker een wat ingewikkelde achternaam
kutquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doorzie jullie gedachtegangen. Nu gaat iedereen Neymar tikken.
Eigenlijk wel..had die hoek niet verwacht..was ook wel echt verrassend.quote:
Als Brazilie verliest, dan wordt de situatie daar niet meer te overzien. Ik denk toch dat het één en ander van te voren geregisseerd is.quote:
Hoezo? Dit is een mooie transfer van Neymar en hij maakt nu een mooie goal. Daar kun je weinig negatiefs van maken denk ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:18 schreef FCsuarez het volgende:
wat zijn die commentatoren toch altijd enorm barca geil
De witte neger is wel snel omgeslagen hoor..voor rust zat hij alleen te bitchen op Neymar. Ook wel terecht hoor, maar nu doet hij ineens alles goed en krijgt hij zelfs complimenten over zijn meeverdedigenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:18 schreef FCsuarez het volgende:
wat zijn die commentatoren toch altijd enorm barca geil
na die goal kan het opzich nog, maar gaat hij ook gewoon te lang door. daarvoor was het helemaal erg, zit italie brazilie te kijken. niet om de opstelling van barca volgend jaar te horenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is een mooie transfer van Neymar en hij maakt nu een mooie goal. Daar kun je weinig negatiefs van maken denk ik.
Scoren.quote:
Insain.quote:
Goeie speler is datquote:
ik wil chiellini motm (it both ain't gonna happen)quote:
Traag, 3* skills..verder ook niet heel boeiend op finish en shot power na.quote:
Heb je Bernard vaak zien spelen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Goeie speler is dat
Waarom speelt el sha niet basis ?
Weet iemand dat
Vorig jaar had hij nog 5 toch ?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Traag, 3* skills..verder ook niet heel boeiend op finish en shot power na.
it is going to happenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wil chiellini motm (it both ain't gonna happen)
2 jaar geleden was dat volgens mij..not sure.quote:
fluittequote:
Goeie oude tijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 jaar geleden was dat volgens mij..not sure.
Chiellini TOTS - Silva TOTSquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:33 schreef Toefjes het volgende:
Ik zie Thiago Silva als oud ploeggenoot van Chiellini, omdat ik die 2 vorig jaar in bijna elk team als centraal verdedigingsduo had staan
Vind hem weer precies dezelfde balo van Inter toen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Balotelli ziet er echt normaal uit met haar
Ik!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:36 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand met TOTS Mbokani gespeeld ? Wat een bazen stats heeft hij voor iemand van 185![]()
Jij ben echt de hipster van het FUT forumquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Goeie speler is dat
Waarom speelt el sha niet basis ?
Weet iemand dat
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Jij ben echt de hipster van het FUT forumje kent Bernard natuurlijk al heel lang en je heb hem ook heel vaak zien spelen
Wat sta je nou te haten ?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Jij ben echt de hipster van het FUT forumje kent Bernard natuurlijk al heel lang en je heb hem ook heel vaak zien spelen
Nee. Maar hij komt over van NAC. Ben je bekend met Nederlands?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ben je bekend met de jeugd van AZ de A's of de B's
Ja, maar ik vroeg me gewoon wat afquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Maar hij komt over van NAC. Ben je bekend met Nederlands?
Het valt gewoon op dat je bij "nieuwe" spelers al heel snel doet alsof je ze heel goed kentquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat sta je nou te haten ?
Omdat iemand in Brazilie voetbalt kan ik hem opeens nooit zien voetballen ?
Doe niet zo kinderachtig
Nee hoor ik volg gewoon veel talenten, omdat ik dat leuk vindquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:42 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Het valt gewoon op dat je bij "nieuwe" spelers al heel snel doet alsof je ze heel goed kent
jij zit alle campeonato's af te zappen om 3 uur 's nachts op zoek naar een of andere braziliaan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat sta je nou te haten ?
Omdat iemand in Brazilie voetbalt kan ik hem opeens nooit zien voetballen ?
Doe niet zo kinderachtig
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Maar heb je van Bernard meer gezien dan een highlights filmpje op youtube?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij zit alle campeonato's af te zappen om 3 uur 's nachts op zoek naar een of andere braziliaan?
Ik heb weinig met MGMTquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:37 schreef Reemi het volgende:
Iedereen hier kent natuurlijk Kids van MGMT. Maar ik vraag me nou echt af wat jullie van andere nummers van hun vinden, zoals deze
Bij voorbaat dank
Wat ik dus ook dacht.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Maar heb je van Bernard meer gezien dan een highlights filmpje op youtube?
Ik vind ze echt tofquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb weinig met MGMT. Is af en toe wel leuk als het op de achtergrond voorbij komt, maar zet het zelf niet snel op.
Nee iemand die daar in speelt (mocht afgelopen seizoen mee trainen tijdens de voorbereiding met het 1e).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over de A jeugd? Plannen daar te gaan spelen?
Zeg maar dat als hij heel hard traint, dat hij dan een goede kans heeft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee iemand die daar in speelt (mocht afgelopen seizoen mee trainen tijdens de voorbereiding met het 1e).
Vroeg me af of hij een beetje kans maakt op speeltijd bij het eerste
Bonesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik vind ze echt tof
Jij luistert me op dit moment een goed nummer
Hij heeft ook een contractquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeg maar dat als hij heel hard traint, dat hij dan een goede kans heeft.
dat is ook het enige wat er toe doet in fifaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Bernard nog nooit zien spelen. Ik weet in ieder geval wel dat hij 5* heeft in FIFA en hij is snel. De rest boeit me niet echt.
Nogmaals, dit is geregisseerd. Bij een Nederlaag breekt de pleuris uit daar. Brazilië wint ook het toernooi. Anders geen WK.quote:
djeetje volgt de campeonato brasileirão op de voet hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:49 schreef Revontulet het volgende:
Dit gaat dan niet over een speler, maar paar dagen terug had je ook een post in de richting van: ik vind japan altijd een leuke ploeg om naar te kijken. Hoeveel wedstrijden van Japan heb je al gezien dan...
Ja duhquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
djeetje volgt de campeonato brasileirão op de voet hoorhij kijkt alle wedstrijden van Bernard
Waar wil je dan volgend jaar het WK doen ?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:52 schreef Fuszy het volgende:
Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar als de overheid daar echt zo kut is dan hoort dit toernooi toch niet door te gaan? Zeker het WK ook niet als het niet verbeterd is tegen die tijd. Leuk zo'n WK en Confed cup, maar als dit al belangrijker is dan het hele land. tja...
Denemarken. Of Finland.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waar wil je dan volgend jaar het WK doen ?
Desnoods niet als het niet anders kan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waar wil je dan volgend jaar het WK doen ?
Staat Blatter never toe die laat zijn gratis geld niet zomaar lopenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Desnoods niet als het niet anders kan.
Waar ze van balen is dat er miljarden in dat toernooi gepompt worden, terwijl ze meer behoefte hebben aan gezondheidszorg, onderwijs, onderdak en een minder corrupte overheid. Nu is het enige wat ze na zon WK overhouden 12 gloed nieuwe stadions waar ze toch weinig mee gaan doen. Daar zijn ze boos over.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:52 schreef Fuszy het volgende:
Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar als de overheid daar echt zo kut is dan hoort dit toernooi toch niet door te gaan? Zeker het WK ook niet als het niet verbeterd is tegen die tijd. Leuk zo'n WK en Confed cup, maar als dit al belangrijker is dan het hele land. tja...
Het gaat hier niet om Blatter. Waar hij het dan wil laten plaatsvinden. I don't know en I don't carequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Staat Blatter never toe die laat zijn gratis geld niet zomaar lopen
Hij zweet ook steeds onder zijn tietjesquote:
Ja ik zag het op de tv (volgens mij had Romario het er over) 2,3 miljard euro verpest aan een WK toewel ze het geld veel harder nodig hebben voor andere dingen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waar ze van balen is dat er miljarden in dat toernooi gepompt worden, terwijl ze meer behoefte hebben aan gezondheidszorg, onderwijs, onderdak en een minder corrupte overheid. Nu is het enige wat ze na zon WK overhouden 12 gloed nieuwe stadions waar ze toch weinig mee gaan doen. Daar zijn ze boos over.
Ja het is toch ook belachelijk. Daarnaast komen ze met een enorme schuldenpost te zitten. Als het goed is hebben veel landen dat overgehouden aan een WK.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waar ze van balen is dat er miljarden in dat toernooi gepompt worden, terwijl ze meer behoefte hebben aan gezondheidszorg, onderwijs, onderdak en een minder corrupte overheid. Nu is het enige wat ze na zon WK overhouden 12 gloed nieuwe stadions waar ze toch weinig mee gaan doen. Daar zijn ze boos over.
Daarom hoeft Nederland zoiets niet te organiseren van mij. De Fifa wordt gewoon de baas in je land. Dat zit ze ook niet lekkerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja het is toch ook belachelijk. Daarnaast komen ze met een enorme schuldenpost te zitten. Als het goed is hebben veel landen dat overgehouden aan een WK.
En lekker iedereen uit de huizen kicken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2016 RIoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:58 schreef Djeetje het volgende:
Brazilie wou ook nog de OS organiseren over een paar jaar toch ?
Jij weet niet zoveel van Brazilie. Daarbij was de eerste wedstrijd gewoon in Brasiliaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom organiseert Brazilie het niet in de hoofdstad net als iedereen
Je account beschermt je?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik wil packs openen maar mij Consumables en TP zit vol
Vond het ook een beetje raar. Maar Cr00kk en Thor willen niet dat hij meedoet.quote:
Doe wel ff zonder party, toch geen zin om te pratenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:15 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Vond het ook een beetje raar. Maar Cr00kk en Thor willen niet dat hij meedoet.
Hij heeft teveel geld?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:23 schreef Djeetje het volgende:
Hij heeft ook nog een team met:
Suarez, van persie, cazorla, hazard, fellaini, ferdinand, vertonghen en Cech allemaal TOTS
Zelfs Kouyate TOTS
Was het dan geen bekende Youtuber of iemand van het EA forum?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
denk dat het wel rond de 7m is wat hij heeft aan teams
Waarom? Zoveel mensen hebben miljoenen...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was het dan geen bekende Youtuber of iemand van het EA forum?
nee het is een nederlanderquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was het dan geen bekende Youtuber of iemand van het EA forum?
okquote:
Dat klopt. Maar een Nederlander die zoveel heeft is wel bijzonder. Ik dacht dat die alleen hier posten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom? Zoveel mensen hebben miljoenen...
Genoeg Nederlanders met veel posts op EA forum die hier niet komen hoor. Meestal zit er wel een verband tussen veel coins en veel posts. Bakkert/GJE is een uitzondering.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok
[..]
Dat klopt. Maar een Nederlander die zoveel heeft is wel bijzonder. Ik dacht dat die alleen hier posten.
Er is nog een wereld buiten Fok! FUT SCquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok
[..]
Dat klopt. Maar een Nederlander die zoveel heeft is wel bijzonder. Ik dacht dat die alleen hier posten.
Die Choepiechakie, die AFC_AJAX_NR_1 en Gyan33 ofzo zijn al een paar inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg Nederlanders met veel posts op EA forum die hier niet komen hoor. Meestal zit er wel een verband tussen veel coins en veel posts. Bakkert/GJE is een uitzondering.
Dacht ik eerst ook, maar zal wel over Neymar gaan..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:57 schreef Baje het volgende:
Gaymar is uiteraard een combo tussen gay en vdmar?
Komt van die George filmpjes.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar zal wel over Neymar gaan..
Ik kom niet in mn databasequote:Op zondag 23 juni 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
Ik kan gewoon niet dat nieuwe toernooi winnen
Zo hinderlijk als een speler in het baan van je schot looptquote:
Nu kan ik mn prijzen niet aanpassenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zo hinderlijk als een speler in het baan van je schot loopt
Van je AB?quote:
Ik ga morgen wel lekker heel cheap hopelijk TOTS Vidal, TOTS Marchetti en TOTS Barzagli halenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben nu officieel een zwerver, ik kan die packs niet betalen
Ik denk dat ik er dadelijk voor het eerst dit jaar 1 ga kopenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben nu officieel een zwerver, ik kan die packs niet betalen
All day every dayquote:
quote:
Klopt.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:07 schreef detennismaster het volgende:
MOTM Fred schijnt al uit te zijn:
[ afbeelding ]
na 3 uur ga ik ook virtueel een paar rondjes rijden op Le Mans denk ikquote:Op zondag 23 juni 2013 01:05 schreef Maver24 het volgende:
nu is het tijd om naar bed te gaan, wekker om 7 uur gezet voor de 24 uur van lemans weer verder te kijken. Ben heel de dag al aan het kijken zonder dat ik ook maar iets anders heb gezien of gedaan
Wow, ik ben oud genoeg om deze te snappenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gek dat EA niks heeft getwitterdquote:
Stay tuned!quote:Op zondag 23 juni 2013 01:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gek dat EA niks heeft getwitterd
Ik ben volgens mij jonger dan jij en maak hemquote:Op zondag 23 juni 2013 01:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wow, ik ben oud genoeg om deze te snappen
Zou zo kunnen, maar denk dat de Dreetjes en bakkerts hier m niet snappenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij jonger dan jij en maak hem
Maar
Nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 23 juni 2013 01:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou zo kunnen, maar denk dat de Dreetjes en bakkerts hier m niet snappen
ik wil niet bij die categorie horenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou zo kunnen, maar denk dat de Dreetjes en bakkerts hier m niet snappen
Ha ha!quote:Op zondag 23 juni 2013 01:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil niet bij die categorie horen
Maar je snapt m niet?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil niet bij die categorie horen
Zie nu wel dat het nog ouders is dan dat ik benquote:
Zit je op je telefoon ofzoquote:Op zondag 23 juni 2013 01:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zie nu wel dat het nog ouders is dan dat ik benMaarja denk niet dat er iemand is die het niet kent. Alleen de naam miss niet
Nee ik ben leip moe.quote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 23-06-2013 om 01:50:43The new orange #MOTM is Fred! Available now for the next 24hrs. #FUT http://t.co/bEoed3NNpU reageer retweet
Komen ze nu nog es meequote:Op zondag 23 juni 2013 01:57 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 23-06-2013 om 01:50:43The new orange #MOTM is Fred! Available now for the next 24hrs. #FUT http://t.co/bEoed3NNpU reageer retweet
oh palquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Fred fred fred fred fred fred fred fred fred fred fred fred fred fred fred fred fred fred
Hoezo na 1x winnen is de reward toch 7,5k?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:20 schreef Tim86 het volgende:
Even de pack openen nu
mental powers mental powers mental powers mental powers mental powers mental powers
neequote:Op zondag 23 juni 2013 02:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoezo na 1x winnen is de reward toch 7,5k?
Ik eerste keer jumbo volgens mij staat er bij mij nu dat ik 7,5k coins krijgquote:Op zondag 23 juni 2013 02:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb een pack van 24 kaarten ofzo trouwens? Vorige keer had ik een normale premium en geen jumbo dacht ik?
Bij mij nu nog steeds 10k en premium gold jumbo...kijk je wel goed? Zou wel heel bizar zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik eerste keer jumbo volgens mij staat er bij mij nu dat ik 7,5k coins krijg
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:20 schreef Tim86 het volgende:
Even de pack openen nu
mental powers mental powers mental powers mental powers mental powers mental powers
quote:
hier nog eentje voor je gr grquote:Op zondag 23 juni 2013 03:24 schreef Thorb het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/159118861
wat een goal
Bizar man..ik krijg nu weer gewoon 10k en de pack..Misschien omdat de eerste keer een quit was van mijn tegenstander dat er iets is blijven hangen ofzoquote:Op zondag 23 juni 2013 02:54 schreef ThadCastle het volgende:
Tim ik heb even gecheckt maar ik krijg maar 7,5k coins en verder geen packs
100k pack, beste speler Vermaelen, 82 rated
Hoeveel geld heb je nog over?quote:Op zondag 23 juni 2013 09:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
@Toef: ik heb er nog het beste van het team waar ik toen zo heerlijk mee speelde gemaakt
[ afbeelding ]
Wie op goal?
Ik ben geil op Llorisquote:
Ik neem het liefste Hart, kan niet zo goed overweg met kleine keepersquote:Op zondag 23 juni 2013 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben geil op LlorisAnders gewoon Hart, moet je maar even kijken waar je persoonlijke voorkeur ligt. En misschien Kaboul als CB er nog bij? Die zal ook wel zo goed als gratis zijn
Ik vind de keuze van keepers altijd moeilijk, de ene keeper is goed van dichtbij en niet van verweg, de andere is 't weer andersom..quote:Op zondag 23 juni 2013 10:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb 2 keer Hart gebruikt maar hij zat er best vaak naast
Zou m dan ipv Figueroa doen. Win je 11 centimeterquote:Op zondag 23 juni 2013 09:59 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik neem het liefste Hart, kan niet zo goed overweg met kleine keepersKaboul oppikken ipv. Yanga -Mwiba neem ik aan?
//edit: is het middenveld verder goed in balans?
Inderdaad, zocht ook al een vervanger voor Figueroa, dus dat komt mooi uit. Kaboul dan als buitenste CB of midden en dan Yanga buitenste?quote:Op zondag 23 juni 2013 10:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou m dan ipv Figueroa doen. Win je 11 centimeterEn is gewoon op het defending en heading vlak beter, wel 1 puntje pace minder, maar dat merk je niet. Verder prima team, zelf zou ik Valencia op rechts zetten, maar ik ben een pacehoer, en geen skiller
Ja, gewoon die gasten uit dat ontwikkelingsland er uit flikkeren, en Fransen er neer zettenquote:Op zondag 23 juni 2013 10:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Inderdaad, zocht ook al een vervanger voor Figueroa, dus dat komt mooi uit. Kaboul dan als buitenste CB of midden en dan Yanga buitenste?![]()
Zelf vind ik Barfa heerlijk spelen en dan heb ik het nog niet eens over de skillsIk heb nog geld over, Palacios ook niet vervangen?
Sissoko en Matuidi lekker gvdquote:Op zondag 23 juni 2013 10:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, gewoon die gasten uit dat ontwikkelingsland er uit flikkeren, en Fransen er neer zettenSissoko is je man op CDM
Ja precies is ook persoonlijk en hangt van je speelstijl af, één van de fijnste keepers vind ik nog altijd Julio Cesarquote:Op zondag 23 juni 2013 10:04 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik vind de keuze van keepers altijd moeilijk, de ene keeper is goed van dichtbij en niet van verweg, de andere is 't weer andersom..
Inderdaad, vind ik ook een topkeeper! Als Hart slecht presteert flikker ik hem eruit voor Cesarquote:Op zondag 23 juni 2013 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja precies is ook persoonlijk en hangt van je speelstijl af, één van de fijnste keepers vind ik nog altijd Julio Cesar
Lekker!quote:Op zondag 23 juni 2013 10:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het zit bepaald niet tegen vanochtend
ik ook net gedaanquote:Op zondag 23 juni 2013 10:34 schreef Reemi het volgende:
Mijn verdiende coins maar eens verneuken aan een 100k pack.
[ afbeelding ]
vrijdagnacht tots ibra, net tots mata en heb ook nog tots benat, tots muller en nif ronaldo gehad.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Jezus.. hoeveel TOTS heb je al gepulld?
//edit: ook nog Neymar
Ik heb dit jaar heel veel pakjes geopend en m'n beste was IF Holtbyquote:Op zondag 23 juni 2013 10:43 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
vrijdagnacht tots ibra, net tots mata en heb ook nog tots benat, tots muller en nif ronaldo gehad.
maar ook heel veel pakjes geopend
Yellow Clawquote:Op zondag 23 juni 2013 10:55 schreef DePresident. het volgende:
Gister echt een geniaal feest gehad met Yellow Claw en Vato Gonzalez.
Ik vind die muziek van Yellow Claw ook maar troep, maar iedereen werd gek. Geinig.quote:
Daar heb je wel een punt, ze maken er altijd een gekke boel vanquote:Op zondag 23 juni 2013 10:56 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik vind die muziek van Yellow Claw ook maar troep, maar iedereen werd gek. Geinig.
Ze hadden een mix gemaakt van dat nieuwe bekende liedje van ze, Thunder geloof ik? In ieder geval was dat keiharde teringherrie, maar iedereen stond als een malloot gek te worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, ze maken er altijd een gekke boel vanDe muziek die ze maken komt vooral van Boaz af, dat vind ik het ergste van ze. Zoals neem Krokobil: ze strijken een beetje met de eer op terwijl Mr. Polska & Boaz het meeste hebben gewerkt aan dat nummer..
Daar kan ik me vreselijk aan ergeren
Thunder vind ik nog wel redelijk, maar als zeeen nummer zelf maken is het meestal pokkeherrie dat nergens op slaat..quote:Op zondag 23 juni 2013 10:59 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ze hadden een mix gemaakt van dat nieuwe bekende liedje van ze, Thunder geloof ik? In ieder geval was dat keiharde teringherrie, maar iedereen stond als een malloot gek te worden.
2.5quote:Op zondag 23 juni 2013 10:51 schreef SV-Spakenburg het volgende:
@Toef: welke packs open jij steeds? 2,5 / 3,75?
Ik zojuist Ajax home kitquote:Op zondag 23 juni 2013 11:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hier ook, alleen nog geen shiny player gepulld de laatste dagen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |