PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
haha ja met clubs ook hij vond dat we moesten pacehoeren maar zijn koter wordt er altijd uitgelopen, dikzakquote:
Natrappen is meer Real style. Janken op de grond is meer Barcaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Landing.
Gaat lekker zo bij Italië. En Neymar kan zo bij Barca met nare trekjes
kan hij ook wel goed, onschuldige actie Maggio en neymar begon meteen te pratenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natrappen is meer Real style. Janken op de grond is meer Barca
Steeds een bepaalde grapjas die dat doet geloof ik..quote:
japan om onze Aziaat te steunenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal je niet verbazen: het was baje.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Steeds een bepaalde grapjas die dat doet geloof ik..
Daar doelde ik ook op ja. Niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen: het was baje.
die gozer vanaf season 3.. irritante mongool is dat zegquote:
Nee man hij is ook een baas.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die gozer vanaf season 3.. irritante mongool is dat zeg
Maak je niet druk. Dit gaat nog veel vaker gebeuren als wefut.nl bij het grote publiek bekend wordt. Zeker bij de Engelse fanbase van Futhead.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen: het was baje.
Echt zonde dat die andere gast eruit ging..die maakte echt de serie eigenlijk. Niemand van die nieuwe karakters was eigenlijk tof..vond die "schizofreen" dan nog het minst irritant..alleen in het begin wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die gozer vanaf season 3.. irritante mongool is dat zeg
quote:
Ik kom dan ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, is het is toch een kutwedstrijd.
Ik vind het prima maar liever wel 4 man.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, is het is toch een kutwedstrijd.
Na een paar afleveringen ben je dat wel gewend. Maar na Seizoen 3 moet je gewoon niet meer kijken imo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]gozer al focking irritant, dan ook nog dat kut accent
cr00kpoek, Thorbnerd, Randbal en ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind het prima maar liever wel 4 man.
Dan is echt iedereen wegquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:00 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Na een paar afleveringen ben je dat wel gewend. Maar na Seizoen 3 moet je gewoon niet meer kijken imo.
en die shit met Hitler gezien? ging echt helemaal nergens meer overquote:
haha ja..idee was wel tof, maar de uitwerking was wel zooo kutquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en die shit met Hitler gezien? ging echt helemaal nergens meer over
Ja, normaal tikt iedereen dan de doelpunten maker in en dan wat guitige smileys.quote:
Dat was wel de reden inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, normaal tikt iedereen dan de doelpunten maker in en dan wat guitige smileys.
Alleen nu had de doelpuntenmaker een wat ingewikkelde achternaam
kutquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doorzie jullie gedachtegangen. Nu gaat iedereen Neymar tikken.
Eigenlijk wel..had die hoek niet verwacht..was ook wel echt verrassend.quote:
Als Brazilie verliest, dan wordt de situatie daar niet meer te overzien. Ik denk toch dat het één en ander van te voren geregisseerd is.quote:
Hoezo? Dit is een mooie transfer van Neymar en hij maakt nu een mooie goal. Daar kun je weinig negatiefs van maken denk ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:18 schreef FCsuarez het volgende:
wat zijn die commentatoren toch altijd enorm barca geil
De witte neger is wel snel omgeslagen hoor..voor rust zat hij alleen te bitchen op Neymar. Ook wel terecht hoor, maar nu doet hij ineens alles goed en krijgt hij zelfs complimenten over zijn meeverdedigenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:18 schreef FCsuarez het volgende:
wat zijn die commentatoren toch altijd enorm barca geil
na die goal kan het opzich nog, maar gaat hij ook gewoon te lang door. daarvoor was het helemaal erg, zit italie brazilie te kijken. niet om de opstelling van barca volgend jaar te horenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is een mooie transfer van Neymar en hij maakt nu een mooie goal. Daar kun je weinig negatiefs van maken denk ik.
Scoren.quote:
Insain.quote:
Goeie speler is datquote:
ik wil chiellini motm (it both ain't gonna happen)quote:
Traag, 3* skills..verder ook niet heel boeiend op finish en shot power na.quote:
Heb je Bernard vaak zien spelen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Goeie speler is dat
Waarom speelt el sha niet basis ?
Weet iemand dat
Vorig jaar had hij nog 5 toch ?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Traag, 3* skills..verder ook niet heel boeiend op finish en shot power na.
it is going to happenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wil chiellini motm (it both ain't gonna happen)
2 jaar geleden was dat volgens mij..not sure.quote:
fluittequote:
Goeie oude tijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 jaar geleden was dat volgens mij..not sure.
Chiellini TOTS - Silva TOTSquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:33 schreef Toefjes het volgende:
Ik zie Thiago Silva als oud ploeggenoot van Chiellini, omdat ik die 2 vorig jaar in bijna elk team als centraal verdedigingsduo had staan
Vind hem weer precies dezelfde balo van Inter toen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Balotelli ziet er echt normaal uit met haar
Ik!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:36 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand met TOTS Mbokani gespeeld ? Wat een bazen stats heeft hij voor iemand van 185![]()
Jij ben echt de hipster van het FUT forumquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Goeie speler is dat
Waarom speelt el sha niet basis ?
Weet iemand dat
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Jij ben echt de hipster van het FUT forumje kent Bernard natuurlijk al heel lang en je heb hem ook heel vaak zien spelen
Wat sta je nou te haten ?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Jij ben echt de hipster van het FUT forumje kent Bernard natuurlijk al heel lang en je heb hem ook heel vaak zien spelen
Nee. Maar hij komt over van NAC. Ben je bekend met Nederlands?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ben je bekend met de jeugd van AZ de A's of de B's
Ja, maar ik vroeg me gewoon wat afquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Maar hij komt over van NAC. Ben je bekend met Nederlands?
Het valt gewoon op dat je bij "nieuwe" spelers al heel snel doet alsof je ze heel goed kentquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat sta je nou te haten ?
Omdat iemand in Brazilie voetbalt kan ik hem opeens nooit zien voetballen ?
Doe niet zo kinderachtig
Nee hoor ik volg gewoon veel talenten, omdat ik dat leuk vindquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:42 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Het valt gewoon op dat je bij "nieuwe" spelers al heel snel doet alsof je ze heel goed kent
jij zit alle campeonato's af te zappen om 3 uur 's nachts op zoek naar een of andere braziliaan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat sta je nou te haten ?
Omdat iemand in Brazilie voetbalt kan ik hem opeens nooit zien voetballen ?
Doe niet zo kinderachtig
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Maar heb je van Bernard meer gezien dan een highlights filmpje op youtube?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij zit alle campeonato's af te zappen om 3 uur 's nachts op zoek naar een of andere braziliaan?
Ik heb weinig met MGMTquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:37 schreef Reemi het volgende:
Iedereen hier kent natuurlijk Kids van MGMT. Maar ik vraag me nou echt af wat jullie van andere nummers van hun vinden, zoals deze
Bij voorbaat dank
Wat ik dus ook dacht.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Maar heb je van Bernard meer gezien dan een highlights filmpje op youtube?
Ik vind ze echt tofquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb weinig met MGMT. Is af en toe wel leuk als het op de achtergrond voorbij komt, maar zet het zelf niet snel op.
Nee iemand die daar in speelt (mocht afgelopen seizoen mee trainen tijdens de voorbereiding met het 1e).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over de A jeugd? Plannen daar te gaan spelen?
Zeg maar dat als hij heel hard traint, dat hij dan een goede kans heeft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee iemand die daar in speelt (mocht afgelopen seizoen mee trainen tijdens de voorbereiding met het 1e).
Vroeg me af of hij een beetje kans maakt op speeltijd bij het eerste
Bonesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik vind ze echt tof
Jij luistert me op dit moment een goed nummer
Hij heeft ook een contractquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeg maar dat als hij heel hard traint, dat hij dan een goede kans heeft.
dat is ook het enige wat er toe doet in fifaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Bernard nog nooit zien spelen. Ik weet in ieder geval wel dat hij 5* heeft in FIFA en hij is snel. De rest boeit me niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |