PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
haha ja met clubs ook hij vond dat we moesten pacehoeren maar zijn koter wordt er altijd uitgelopen, dikzakquote:
Natrappen is meer Real style. Janken op de grond is meer Barcaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Landing.
Gaat lekker zo bij Italië. En Neymar kan zo bij Barca met nare trekjes
kan hij ook wel goed, onschuldige actie Maggio en neymar begon meteen te pratenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natrappen is meer Real style. Janken op de grond is meer Barca
Steeds een bepaalde grapjas die dat doet geloof ik..quote:
japan om onze Aziaat te steunenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal je niet verbazen: het was baje.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Steeds een bepaalde grapjas die dat doet geloof ik..
Daar doelde ik ook op ja. Niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen: het was baje.
die gozer vanaf season 3.. irritante mongool is dat zegquote:
Nee man hij is ook een baas.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die gozer vanaf season 3.. irritante mongool is dat zeg
Maak je niet druk. Dit gaat nog veel vaker gebeuren als wefut.nl bij het grote publiek bekend wordt. Zeker bij de Engelse fanbase van Futhead.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen: het was baje.
Echt zonde dat die andere gast eruit ging..die maakte echt de serie eigenlijk. Niemand van die nieuwe karakters was eigenlijk tof..vond die "schizofreen" dan nog het minst irritant..alleen in het begin wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die gozer vanaf season 3.. irritante mongool is dat zeg
quote:
Ik kom dan ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, is het is toch een kutwedstrijd.
Ik vind het prima maar liever wel 4 man.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, is het is toch een kutwedstrijd.
Na een paar afleveringen ben je dat wel gewend. Maar na Seizoen 3 moet je gewoon niet meer kijken imo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]gozer al focking irritant, dan ook nog dat kut accent
cr00kpoek, Thorbnerd, Randbal en ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind het prima maar liever wel 4 man.
Dan is echt iedereen wegquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:00 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Na een paar afleveringen ben je dat wel gewend. Maar na Seizoen 3 moet je gewoon niet meer kijken imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |