Oh, half 2 pas, dan lig ik al te knorrenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe laat laat ie zich eigenlijk zien? of is het een 'ze'?
Het mannetje in de maan is een 'ze'...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe laat laat ie zich eigenlijk zien? of is het een 'ze'?
Leuk liedje vond ik dat, ik heb het jaren niet gehoord.quote:
Leuk toch? Soms heb je dat ...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik open maanden geen topic en dan heb ik ineens 2 keer achter elkaar the joy om de lapo te hebben
Inderdaad lang geleden dat ik dat hoorde. Vind het nog steeds zo raar als vroeger, zo onmelodieus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk liedje vond ik dat, ik heb het jaren niet gehoord.
waardeoordeel mijn billenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En Sas, niet om het een of het ander hoor, maar IK ben niet begonnen met opmerkingen maken in andere topics. En dat jij niet alles wenst te lezen maar wel meteen een waardeoordeel over mijn post hebt, is op zijn minst opmerkelijk te noemen.
Tune van Space Mountain in Disneylanf Parijs toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad lang geleden dat ik dat hoorde. Vind het nog steeds zo raar als vroeger, zo onmelodieus.
Nee, dan deze, kent ook iedereen geloof ik
O ja, je K is kapotquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
OK gooi maar over Spype... Ben nog wel wakker hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |