En wat was de aanleiding tot dat antwoord?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
"Het is eigenlijk een beetje een geschreven regel"
Van dezelfde ontwerper als de DeltaWing van vorig jaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:21 schreef RAVW het volgende:
lol die Nissan van volgend jaar ziet er ook maf uit
[ afbeelding ]
http://www.autowereld.be/2013/06/21/le-mans-2014-nissan-zeod-rc/
Deltawing-achtig hèquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:21 schreef RAVW het volgende:
lol die Nissan van volgend jaar ziet er ook maf uit
[ afbeelding ]
http://www.autowereld.be/2013/06/21/le-mans-2014-nissan-zeod-rc/
Het ging over voorrangsregel van lmp op gte, en dat het daar tijdens de rijdersbriefing over ging.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En wat was de aanleiding tot dat antwoord?
aha dat waren ook al van de vreemde dingen maar ze rijden welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Van dezelfde ontwerper als de DeltaWing van vorig jaar.
Verbaast me niets. Senna is een goede coureur.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:25 schreef M90 het volgende:
Moet wel zeggen dat Senna mij enigszins verbaasd, die is echt razendsnel
Is gewoon een goede coureur.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:25 schreef M90 het volgende:
Moet wel zeggen dat Senna mij enigszins verbaasd, die is echt razendsnel
absoluut. Komt net tekort op het hoogste niveau, maar net daaronder is hij een van de allerbesten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verbaast me niets. Senna is een goede coureur.
quote:
was een pitsstop met coureurswisselquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:44 schreef Nattekat het volgende:
#8 Toyota erg trage ronde afgelope ronde.
Was weer te snel voor een pitstop. 4 nogwat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was een pitsstop met coureurswissel
Dat bedoel ik dus met dramaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Van top naar flop in 2 rondes... het is zo voorbij.
Als dat zo is zijn ze makkelijk 1.5 uur kwijtquote:
Staat nu ook in pitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Ben benieuwd of de #7 het gered heeft
is vaak het rondje naar de stop, maar het kan ook zijn dat er een foutje gemaakt isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was weer te snel voor een pitstop. 4 nogwat.
Dat bedoel ik dus, een foutjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is vaak het rondje naar de stop, maar het kan ook zijn dat er een foutje gemaakt is
Had al ge-editquote:
Als dat zo blijft doorgaan ga ik ook een kan zetten denk ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:52 schreef RAVW het volgende:
dit gaat veel koffie worden vannacht ben ik bang
Dat was die Mardenborough gast. Niemand dat gezien met die GT academy van Gran Turismo en Nissan, wekelijks op Eurosport?quote:
Af en toe gekeken, maar niet regelmatig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat was die Marborough gast. Niemand dat gezien met die GT academy van Gran Turismo en Nissan, wekelijks op Eurosport?
[ afbeelding ]
Heb het ook niet wekelijks gezien, maar was wel gaaf om te zien. Die gasten konden wel al een aardig potje sturen, als je de begeleiders mag geloven. Het enige wat die gastjes mistte was het uithoudingsvermogen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Af en toe gekeken, maar niet regelmatig.
Dit zal hij meer voelen dan op zo'n PlayStation.
Ondertussen bevestigd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ze zeggen dat de #1 een probleem met een sensor van de krukas heeft.
Ben je mooi klaar mee ...
Das jammer ja, voor die gasten heb ik wel sympathie. Gewoon achter de grootste jongens rijden, en af en toe je graantjes meepikken. En dat terwijl je ook mee kan in de LMP2 en daar vooraan kan rijden.quote:
Naar Net5 met Sex and the City ?quote:
Doe ik ook steeds. Moet alleen niet vergeten weer terug te zappen.quote:
Nee, van ES 1 naar ES 2quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Naar Net5 met Sex and the City ?
logisch, met een zak chips en een blikje cola voor de tv is iets minder vermoeiend natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heb het ook niet wekelijks gezien, maar was wel gaaf om te zien. Die gasten konden wel al een aardig potje sturen, als je de begeleiders mag geloven. Het enige wat die gastjes mistte was het uithoudingsvermogen.
Ik zelf ook dus, kreeg het wat laat in de gaten dat ES1 ging overschakelenquote:
twitter:Audi__Sport twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 22:05:15No.1 @BenoitTreluyer, changing the alternator @24hoursoflemans #24LM @FIAWEC #r18 reageer retweet
Ja voorgaande 2 jaren was het om de 3 uur wisselenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:06 schreef ddx het volgende:
Kan me herinneren van aantal jaar geleden dat je continu zat te wisselen van es1 en es2
Wat bedoel je daarmeequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:07 schreef Nattekat het volgende:
De gevestigde orde tussen LM P1 en LM P2 is zojuist verbroken.
Beeld is echt rete goed hier op 32" schermquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik zelf ook dus, kreeg het wat laat in de gaten dat ES1 ging overschakelen![]()
ES2 via XBMC in HD
Hoe zuidelijker je komt, hoe vroeger het donker wordt. Winter op het zuidelijk halfront enzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:09 schreef ddx het volgende:
Lijkt het nou zo donker door die camera's trouwens of is het daar gewoon zo vroeg donker ?
Ik wist helemaal niet dat die lmp2 autos dat überhaupt kondenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat de eerste LM P2 de #1 Audi heeft ingehaald.
het verschil met hier zal klein zijn lijkt me tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe zuidelijker je komt, hoe vroeger het donker wordt. Winter op het zuidelijk halfront enzo.
Wordt wel erg makkelijk als die in de pit stilstaatquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat die lmp2 autos dat überhaupt konden
zit hier op een 46 inc te kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:08 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Beeld is echt rete goed hier op 32" scherm
commentaarverbinding verbrokenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:09 schreef ddx het volgende:
Lijkt het nou zo donker door die camera's trouwens of is het daar gewoon zo vroeg donker ?
ES2 doet weinig aan commentaar trouwens ?
Komt ook een beetje door camera's, het licht daar komt overeen met oost-Duitsland nu.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:11 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
het verschil met hier zal klein zijn lijkt me toch
Dat dus. Nog niet eens HD ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik maar op een 26'' tvEn nu een oude beeldbuis ook
![]()
Wel breedbeeld hierquote:
twitter:baekdal24hours twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 22:13:21Tom Kristensen is now in the #2 Audi … the master of the night.
reageer retweet
Breedbeeld heb ik ook. Maar een oude beeldbuis tv en geen HD LED.quote:
Bij jou komen ze de kamer binnenrijden?quote:
twitter:Toyota_Hybrid twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 22:19:24Drizzle on pit lane #LM24 #24LM #Toyota #FIAWEC reageer retweet
ja, 't was enkel om 24 minutes op ES1 uit te kunnen zenden, en toch de race continue uit te kunnen zendenquote:
Ze hadden een break van 24 minuten op ES1. Met hun 24 minutes update. Komen nu weer terug.quote:
Zelfs dan gaan ze het niet halen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:28 schreef M90 het volgende:
Krijgen we rondjes 3:20x te zien met Lotterer als het droog blijft
mja, het gas zal er iig vol op gaan bij die bolidequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:28 schreef M90 het volgende:
Krijgen we rondjes 3:20x te zien met Lotterer als het droog blijft
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zelfs dan gaan ze het niet halen.
hij leest mee zo te horenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:39 schreef sasquatsch het volgende:
Allard die weer wat moois zegt. Op de vraag waarom het 90 jaar Le Mans is en maar de 81ste editie zet ie omdat de race in de Tweede en Eerste Wereldoorlog niet is gehouden.
90 jaar geleden was de Eerste Wereldoorlog al afgelopen.
Opvallend inderdaad. Had ook niet gehoeven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:33 schreef ddx het volgende:
Wel appart trouwens dat ze naam van Simonsen vervangen hebben bij achterstanden ?
Beide. ES met Engels commentaar en in de reclame breaks of 24 minutes update naar RTL7quote:
RTL7, Engels kost meer moeite om te ontcijferen dan Nederlandsquote:
Wat was daar ook alweer mee?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:46 schreef Sinister-D- het volgende:
WOW, Fisichella had gewoon de tranen in zijn ogen
De Dempsey Porsche.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Porsche #77 rear view mirror camera has come adrift and bouncing all over cockpit!
Die zou ik wel eens willen zien
Die zal met Simonsen in z'n kop hebben gezeten. ''Today is a very sad day, and the result doesn't matter. It's just hard to race and continue''. Heeft het niet letterlijk genoemd iig. De ES commentator kon het er iig niet uithalen wat Fisi bedoelde.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Als het goed is, liggen de nummer 1 en 2 erg dicht bij elkaar nu.
zou mooi zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Als het goed is, liggen de nummer 1 en 2 erg dicht bij elkaar nu.
Vooral met een SC nu
Niet meer zo erg nu. De LMP2 klasse voor een groot deel ook in dezelfde ronde.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Deze reed in het begin toch aardig vooraan?
ik gok op één safety car verschilquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:54 schreef DeeBee het volgende:
Zitten (net) niet achter dezelfde sc neem ik aan?
Wel leuk dat het nog aardig lang spannend lijkt te blijven!
Ik geloof het niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Is er eigenlijk al een HH geweest van wat er gebeurt is?
... en Audi iets aan hun techniek.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je mag wel iets aan je Duits doen
Weltschmerz, ben jij dat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je mag wel iets aan je Duits doen
Ze moesten ook wel (fuel)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
Verstandig van Toyota om de #8 nu te pitten. Valt zo wel een safety car terug, maar blijft in de lead lap
mja, ze hadden anders over twee rondjes gemoeten.quote:
nee hier ook nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:00 schreef kol.pluskat het volgende:
Hebben jullie ook geen geluid bij de onboard beelden op dailymotion.
twitter:baekdal24hours twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 23:05:15Audi #3 just overtook a car during yellow… Braked to let the morgan come back in front….
reageer retweet
Ninja editquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Een switch bij RTL7, gaat flink achteruit opeens
Audi #2 met Tom Kristensenquote:
Ja, in Audi #1quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Thanks doet Lotterer mee trouwens ?
Bij RTL gingen ze even geleden nog middenin een terugblik over naar reclame. Soms vraag je je af of ze daar wel op zitten te letten bij de zenders.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat een moment om reclame te doen bij ES1Midden in een interview
daat gaat nu niet lukken, maar ik denk wel dat het unlappen er gedurende de nacht misschien wel van gaat komenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:20 schreef M90 het volgende:
Als Sarrazin trouwens zo doorgaat dan unlapt hij zich wel binnen nu en kwartier ofzo
Het is een uithoudingsrace, niet een inhaalrace. Kijk maar naar #3 en #1 Audi's.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarom snap ik dit soort 24 uurs races ook niet.
Reed vlak achter Kristensen (15 sec) en was aldoor sneller. Nu paar snelle rondjes van TK maar kan nog altijdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daat gaat nu niet lukken, maar ik denk wel dat het unlappen er gedurende de nacht misschien wel van gaat komen
dat was omdat Nakajima naar de pits gingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:30 schreef Nattekat het volgende:
Toyota's beginnen op elkaar in te lopen, nog maar 3s verschil.
Neemt niet weg dat ze op elkaar inlopenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat was omdat Nakajima naar de pits ging
Sarrazin zit nu voor Nakajima. En als hij naar de pit gaat zal het weer andersom zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze op elkaar inlopen
quote:
precies. Kan nog veel gebeuren wat dat betreftquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sarrazin zit nu voor Nakajima. En als hij naar de pit gaat zal het weer andersom zijn.
1 meer of minderquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
1 coureur is overleden en men laat de race doorgaan?
Tja, het is geen Formule 1 met 20 races per jaar met slechts 22 coureurs. Het is een groot event met vele coureurs wat hen minder hecht maakt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
1 coureur is overleden en men laat de race doorgaan?
Gewoon die fotografen letterlijk bij hun nek wegslepen van die autoquote:
Ik kan me ook niet herinneren dat er een F1 race is stilgelegd waarin doden vielen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja, het is geen Formule 1 met 20 races per jaar met slechts 22 coureurs. Het is een groot event met vele coureurs wat hen minder hecht maakt.
Diverse hier (zie ook onder video)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:36 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er ook nog ergens in-car streams te zien?
Dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat er een F1 race is stilgelegd waarin doden vielen.
Dit zegt genoegtwitter:TheCheckerFlag twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 18:40:53The remaining 4 Aston Martin Racing cars will continue, at the specific request of Allan Simonsen's family #LM24 reageer retweet
Is ook al erg lang geleden... ik dacht dat de race na Senna's crash was stilgelegd?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat er een F1 race is stilgelegd waarin doden vielen.
Was sarcastisch héquote:
Nee die won Schumi toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook al erg lang geleden... ik dacht dat de race na Senna's crash was stilgelegd?
nee, race werd uitgereden, waarbij Schumacher uiteindelijk als eerste afgevlagd werd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook al erg lang geleden... ik dacht dat de race na Senna's crash was stilgelegd?
Thxquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef M90 het volgende:
[..]
Diverse hier (zie ook onder video)
http://www.dailymotion.co(...)2013/1#video=x10uqru
Dan Wheldon in de Indy.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:43 schreef tralalala het volgende:
Simoncelli zal de laatste geweest zijn in grote racewedstrijden denk ik?
Ja, om de rotzooi van de crash op te ruimen, maar daarna is de race herstart.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die werd uitgereden, ik kan me dat echt nog goed herinneren, was toen een jaar of 5.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een van de weinige wedstrijden die echt is gecancelled. Al heeft dat denk ik meer te maken met dat het te gevaarlijk voor de IndyCars was dan door de dood van Wheldon.quote:
Was in de zelfde week, dat wist ik nog wel. Maar Simoncelli is 26 okt. 2011 verongelukt, en Wheldon idd de week ervoor. Moest het wel even opzoeken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Simoncelli was een week na Wheldon, dacht ik
En nu naam vervangen door ...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:33 schreef ddx het volgende:
Wel appart trouwens dat ze naam van Simonsen vervangen hebben bij achterstanden ?
Zoals ik al eerder zei, en wat niet geaccepteerd werd, ze zitten lekker dicht bij elkaarquote:
Eerst door Nygaard en nu leeg.quote:
twitter:JordanBatts twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 23:51:58Another driver has lost his life at Nurburgring today. Such a sad day for Motorsport, RIP Wolf http://t.co/4U8xzmVTEW reageer retweet
Toen kwam het door de pitstop (dachten wij).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, en wat niet geaccepteerd werd, ze zitten lekker dicht bij elkaar
alweer heb net een pizza naar binnen zitten werken zeg wacht wel even een paar uurtjesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:56 schreef HiDiHo het volgende:
Mooi ff tijd om wat versnaperingen te pakken
Enkel de Toyota's, de Audi's zitten er een ronde voor of ronde achter.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:56 schreef Peterselieman het volgende:
mooi dat de leiders nu zeer dicht bij elkaar rijden
jup, maar gewoon op de baan zo dicht bij elkaar rijdenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enkel de Toyota's, de Audi's zitten er een ronde voor of ronde achter.
Dat hoef je niet elke keer te melden hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enkel de Toyota's, de Audi's zitten er een ronde voor of ronde achter.
zou best kunnen, want het team is een aantal plaatsen teruggevallenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:01 schreef LWD-Godius het volgende:
Klopt het dat Bleekemolen in zijn laatste stint van de baan was gegaan en zijn auto had beschadigd? Volgens mij hadden ze dat bij RTL niet door.
Volgens mij ging hij bij 1 van de chicanes eraf, maar weet niet of daar schade door wasquote:Op zondag 23 juni 2013 00:01 schreef LWD-Godius het volgende:
Klopt het dat Bleekemolen in zijn laatste stint van de baan was gegaan en zijn auto had beschadigd? Volgens mij hadden ze dat bij RTL niet door.
Spannend ja, een SC.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:06 schreef tralalala het volgende:
Wat is dat toch elke keer met die stomme samenvattingen van RTL, gewoon livebeelden aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |