En wat was de aanleiding tot dat antwoord?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
"Het is eigenlijk een beetje een geschreven regel"
Van dezelfde ontwerper als de DeltaWing van vorig jaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:21 schreef RAVW het volgende:
lol die Nissan van volgend jaar ziet er ook maf uit
[ afbeelding ]
http://www.autowereld.be/2013/06/21/le-mans-2014-nissan-zeod-rc/
Deltawing-achtig hèquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:21 schreef RAVW het volgende:
lol die Nissan van volgend jaar ziet er ook maf uit
[ afbeelding ]
http://www.autowereld.be/2013/06/21/le-mans-2014-nissan-zeod-rc/
Het ging over voorrangsregel van lmp op gte, en dat het daar tijdens de rijdersbriefing over ging.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En wat was de aanleiding tot dat antwoord?
aha dat waren ook al van de vreemde dingen maar ze rijden welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Van dezelfde ontwerper als de DeltaWing van vorig jaar.
Verbaast me niets. Senna is een goede coureur.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:25 schreef M90 het volgende:
Moet wel zeggen dat Senna mij enigszins verbaasd, die is echt razendsnel
Is gewoon een goede coureur.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:25 schreef M90 het volgende:
Moet wel zeggen dat Senna mij enigszins verbaasd, die is echt razendsnel
absoluut. Komt net tekort op het hoogste niveau, maar net daaronder is hij een van de allerbesten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verbaast me niets. Senna is een goede coureur.
quote:
was een pitsstop met coureurswisselquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:44 schreef Nattekat het volgende:
#8 Toyota erg trage ronde afgelope ronde.
Was weer te snel voor een pitstop. 4 nogwat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was een pitsstop met coureurswissel
Dat bedoel ik dus met dramaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Van top naar flop in 2 rondes... het is zo voorbij.
Als dat zo is zijn ze makkelijk 1.5 uur kwijtquote:
Staat nu ook in pitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Ben benieuwd of de #7 het gered heeft
is vaak het rondje naar de stop, maar het kan ook zijn dat er een foutje gemaakt isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was weer te snel voor een pitstop. 4 nogwat.
Dat bedoel ik dus, een foutjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is vaak het rondje naar de stop, maar het kan ook zijn dat er een foutje gemaakt is
Had al ge-editquote:
Als dat zo blijft doorgaan ga ik ook een kan zetten denk ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:52 schreef RAVW het volgende:
dit gaat veel koffie worden vannacht ben ik bang
Dat was die Mardenborough gast. Niemand dat gezien met die GT academy van Gran Turismo en Nissan, wekelijks op Eurosport?quote:
Af en toe gekeken, maar niet regelmatig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat was die Marborough gast. Niemand dat gezien met die GT academy van Gran Turismo en Nissan, wekelijks op Eurosport?
[ afbeelding ]
Heb het ook niet wekelijks gezien, maar was wel gaaf om te zien. Die gasten konden wel al een aardig potje sturen, als je de begeleiders mag geloven. Het enige wat die gastjes mistte was het uithoudingsvermogen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Af en toe gekeken, maar niet regelmatig.
Dit zal hij meer voelen dan op zo'n PlayStation.
Ondertussen bevestigd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ze zeggen dat de #1 een probleem met een sensor van de krukas heeft.
Ben je mooi klaar mee ...
Das jammer ja, voor die gasten heb ik wel sympathie. Gewoon achter de grootste jongens rijden, en af en toe je graantjes meepikken. En dat terwijl je ook mee kan in de LMP2 en daar vooraan kan rijden.quote:
Naar Net5 met Sex and the City ?quote:
Doe ik ook steeds. Moet alleen niet vergeten weer terug te zappen.quote:
Nee, van ES 1 naar ES 2quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Naar Net5 met Sex and the City ?
logisch, met een zak chips en een blikje cola voor de tv is iets minder vermoeiend natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heb het ook niet wekelijks gezien, maar was wel gaaf om te zien. Die gasten konden wel al een aardig potje sturen, als je de begeleiders mag geloven. Het enige wat die gastjes mistte was het uithoudingsvermogen.
Ik zelf ook dus, kreeg het wat laat in de gaten dat ES1 ging overschakelenquote:
twitter:Audi__Sport twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 22:05:15No.1 @BenoitTreluyer, changing the alternator @24hoursoflemans #24LM @FIAWEC #r18 reageer retweet
Ja voorgaande 2 jaren was het om de 3 uur wisselenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:06 schreef ddx het volgende:
Kan me herinneren van aantal jaar geleden dat je continu zat te wisselen van es1 en es2
Wat bedoel je daarmeequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:07 schreef Nattekat het volgende:
De gevestigde orde tussen LM P1 en LM P2 is zojuist verbroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |