abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128604253
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2013 08:12 schreef Karrs het volgende:

[..]

_O-

"De laatste tijd" :')

Als er iemand is die in al die jaren dat ik hier kom (vanaf 2008 plm) geen enkel positief woord over Israël of haar inwoners heeft kunnen geven, ben jij 't wel, ouwe jodenhater. ;)

Werkelijk waar. "De laatste tijd" :D
De laatste tijd worden de argumenten van benodigde ruimte en verdediger tegen een barbaars geloof meer gebruikt.
Dat zijn andere argumenten dan de veiligheid jegens Hamas-raketten en oorlogsmisdaden en Iran en illegale nederzettingen.
Verder ben ik geen jodenhater, maar Israel mag van mij wel beëindigd worden: experiment mislukt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_128604373
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juli 2013 10:01 schreef waht het volgende:

[..]

Slechte vergelijking.
Riekt naar een Godwin en zo.
Ik heb een vergelijking met Groot-Servië, Groot-Rusland en dergelijke achterwege gelaten. Deze waanideeën zijn van alle tijden en plaatsen.
Maar Groot-Servië etc. moet uitgelegd worden, Lebensraum en Herrenvolk niet.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_128604538
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 10:58 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Eigen bronnen werkt ook niet omdat het niet alleen om de bron gaat, maar ook de manier waarop je met de bron omgaat. De hele methodiek van redeneren.
Redeneren? o|O

Ik geloof dat het de eerste keer is in deze serie dat het over het godsdienstige aspect gaat. Ik ben agnost tot op het bot, maar kan uiteraard wel op basis van een premisse doorredeneren. Ben wel benieuwd waar we stranden, maar ik geloof dat het al aan het verzanden is.
pi_128604663
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:30 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Dat kan ook gezegd worden waar en wanneer ook ter wereld. Voor iedereen, voor elke ramp, elke oorlog: waar blijft de Schepper Allah (Elōhîm/Alāhā) ? Hij grijpt niet in.................

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128604874
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Zeker, dat is mijn ogen zeker niet aan G''d te danken maar aan het Zionisme, het ongeloof van de Joden. Ze hadden nooit de Tora op spel mogen zetten om een eigen staat op te richten. maar ach,
De grondlegger van het zionisme was atheïst, toch.
Maar ach?
Ze hadden nooit van de appel mogen eten, maar ach?
Maar ach is een trotsering van gods gebod.
Dat leidde tot de verdrijving uit het paradijs.
Het maar ach van de zionisten maakt van Israel een van de gevaarlijkste plaatsen om te wonen voor joden.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:43 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Weet ik niet. Mijn vader heeft altijd gezegd dat de zionisten het grootste kwaad zijn voor de joden, en verantwoordelijk voor de Shoah

Dat laatste vind ik een hele nare uitspraak. Ik weet niet. Mijn vader is geboren in Amerika uit Satmar Hasidic familie
Dat kun je wel naar vinden. Maar als ik god was, zou ik een reactie als maar ach toch ook niet pikken. En als een atheïst dacht dat hij wel even mijn werk kon verbeteren, zou ik het hem en zijn volgelingen toch echt wel moeilijk maken.

Maar ach en naar zijn geen adequate reacties op het trotseren van een almachtige god.

[ Bericht 35% gewijzigd door Kees22 op 05-07-2013 00:05:18 ]
pi_128604959
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:43 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Weet ik niet. Mijn vader heeft altijd gezegd dat de zionisten het grootste kwaad zijn voor de joden, en verantwoordelijk voor de Shoah

Dat laatste vind ik een hele nare uitspraak. Ik weet niet. Mijn vader is geboren in Amerika uit Satmar Hasidic familie
Ik kan zijn standpunt vanuit de Satmar beweging wel begrijpen/ Maar niet alle orthodoxen zijn Satmar. Er zijn nog zoveel meer stromingen.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_128604998
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:47 schreef vladesk het volgende:

[..]

er zijn orthodox joodse groepen die de staat israel vervloeken

maar één ding is zeker, als er een nieuwe holocaust uitbreekt op hen zullen wij zeggen: sorry jongens, trek nu maar jullie plan. Doei
Zo, dat is raar. Wel steun van het westen verwachten omdat Israel de westerse waarden verdedigt tegen de barbaarse horden, maar de eigen, bedreigde volks- en geloofsgenoten laten stikken als het er op aankomt?
pi_128605382
quote:
Lijkt me wat aan de royale kant, nog los van de erg tendentieuze laatste zin uit dat artikel.
Is gewoon de waarheid, en die mag gezegd worden in onze vrije pers

quote:
Palestina is het vaderland van de Palestijnen en het huidige grondgebied van Israel (1967) ligt in dat Palestina.
Dat het Palestijnse nationalisme gegroeid is door het zionisme is uiteraard niet vreemd: de joden zonderden zich af uit Palestina en namen grond en macht in beslag. Actie roept reactie op.
Dan heb ik een vraag: waarom was er voor ’67 niemand die een palestijnse staat wou stichten? Of waarom bestaat er geen palestijnse staal? Geen palestijnse cultuur?
Over actie-reactie heb je gelijk: het joodse volk was de eeuwenlange vernederingen beu en besloot daarom om terug te keren naar hun land
quote:
Ik zou jou misschien niet vertrouwen, al was het maar wegens vermeende erfelijke belasting, denk ik. Daar heb je gelijk in. Maar mijn vader heeft geen enkele jood vermoord, dus ik heb geen last van overgedragen schuld. En dat geldt voor de meeste Europeanen.
En de joden hebben elkaar ook aardig verlinkt, dus als je het hebt over collectief schuldgevoel, dan zouden die daar ook onder gebukt moeten gaan.
Hoezo hebben de joden elkaar verlinkt?

quote:
Natuurlijk ben je niet akkoord. Maar je argument is waardeloos, omdat je het baseert op wat je niet kunt weten: de denkwereld van de ander. En je projecteert: ik las pas een artikeltje over chutzpah en freier. [quote]
Dus jij denkt dat de Palestijnen met bijna 10 miljoen mensen (met vluchtelingen bij) op de grootte van 2 nederlandse provincies gaan blijven wonen? Iemand die een beetje de Islamitische cultuur kent, weet dat de arabieren Israël gaan proberen terug te veroveren van zodra die kans zich voordoet. Daarom is het van uiterst belang dat we hen nooit laten terug komen
[quote]Stabiel? Bondgenoot? Met zulke bondgenoten heb je geen vijanden meer nodig.
Stabiel? Stabielste van het midden oosten in ieder geval
Bondgenoot? Jazeker, Israël beschermt de wereld en dan vooral het Westen
quote:
Oh ja? Tegen wie?
Tegen de radicale Islam
pi_128605483
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zo, dat is raar. Wel steun van het westen verwachten omdat Israel de westerse waarden verdedigt tegen de barbaarse horden, maar de eigen, bedreigde volks- en geloofsgenoten laten stikken als het er op aankomt?
Joodse anti zionisten zijn geen geloofsgenoten noch volksgenoten. Zij zijn mijn grootste vijanden, groter dan wie dan ook
pi_128606250
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef vladesk het volgende:

[..]

Is gewoon de waarheid, en die mag gezegd worden in onze vrije pers
Ik moet even wennen aan het aantal van 1,5 miljard moslims. Dat verstoort mijn berekening. Ik ging uit van 1 miljard moslims, 1 miljard katholieken, 1 miljard andere christenen en 15 miljoen joden. In het kader van de wereldgodsdiensten, waarbij het jodendom ook altijd genoemd wordt. 15 miljoen op 3 miljard is goed te berekenen, maar 15 miljoen op 4 miljard komt niet goed uit.
quote:
[..]

Dan heb ik een vraag: waarom was er voor ’67 niemand die een palestijnse staat wou stichten? Of waarom bestaat er geen palestijnse staal? Geen palestijnse cultuur?
Over actie-reactie heb je gelijk: het joodse volk was de eeuwenlange vernederingen beu en besloot daarom om terug te keren naar hun land
Is dat zo? In 1948 werd Palestina verdeeld in twee delen. Maar door de oorlog werd alles herverdeeld en werd de Westoever bezet door Jordanië.
Je vragen zijn niet relevant: een Palestijnse taal en cultuur? De vraag is of die niet bestonden. Jij kunt dat wel zeggen, maar je hebt geen enkele aanwijzing van je gelijk en er zijn wel aanwijzingen, bijvoorbeeld bij de aanval op Hebron, dat er wel degelijk een Palestijnse cultuur was. Waar joden, moslims en christenen deel aan hadden.
Mijn stelling over actie-reactie keer je wel fraai om, en voor jouw stelling heb ik ook wel begrip. Maar daarmee antwoord je niet op mijn stelling: de agressieve houding van de zionisten riep vanzelf een krachtdadig verzet van de lokale Palestijnse bevolking op.
quote:
[..]

Hoezo hebben de joden elkaar verlinkt?
Was er geen joodse raad die de Duitsers adviseerde?
Maar dan nog: waarom zou ik me in godsnaam schuldig voelen voor iets wat ik niet gedaan heb?
quote:
[..]

Stabiel? Stabielste van het midden oosten in ieder geval
Bondgenoot? Jazeker, Israël beschermt de wereld en dan vooral het Westen
Laten we een maat bedenken over de stabiliteit van een land/regering. Dan praten we verder.
Bondgenoot. Hoe zat het ook al weer met dat schip van de VSvA dat door Israel naar de kelder gejaagd is? En hoe beschermt Israel het westen dan precies?
quote:
[..]

Tegen de radicale Islam
Israel beschermt het westen tegen de radicale islam.
Een land dat een ??deel van de wereld beschermt tegen een extreme variant van een religie.

Wat betekent deze zin??

6 miljoen joden die 2,2 miljard christenen beschermen tegen 1,5 miljard moslims?
Nee, dat klopt niet.
Maar wat dan wel?
pi_128606306
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef vladesk het volgende:

[..]

Joodse anti zionisten zijn geen geloofsgenoten noch volksgenoten. Zij zijn mijn grootste vijanden, groter dan wie dan ook
Pardon?
pi_128607293
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef vladesk het volgende:

[..]

Pardon?
pi_128607863
quote:
Is dat zo? In 1948 werd Palestina verdeeld in twee delen. Maar door de oorlog werd alles herverdeeld en werd de Westoever bezet door Jordanië.
Je vragen zijn niet relevant: een Palestijnse taal en cultuur? De vraag is of die niet bestonden. Jij kunt dat wel zeggen, maar je hebt geen enkele aanwijzing van je gelijk en er zijn wel aanwijzingen, bijvoorbeeld bij de aanval op Hebron, dat er wel degelijk een Palestijnse cultuur was. Waar joden, moslims en christenen deel aan hadden.
Mijn stelling over actie-reactie keer je wel fraai om, en voor jouw stelling heb ik ook wel begrip. Maar daarmee antwoord je niet op mijn stelling: de agressieve houding van de zionisten riep vanzelf een krachtdadig verzet van de lokale Palestijnse bevolking op.
Feit is dat tijdens de bezetting door Egypte (Gaza) en Jordanië (Westbank) tussen ’48 en ’67 er geen vraag was naar een Palestijnse staat, terwijl dat na de ’67 er wel was, als wapen tegen het zionisme.
Een Palestijnse taal en cultuur bestaat er gewoon niet, zoals die bv bij de Koerden er wel is. Koerden zijn een volk, Palestijnen zijn gewoon een dezelfde arabieren als in Libanon, Syrië, Jordanië… een beetje zoals Vlamingen eigenlijk Nederlanders zijn. Koerden hebben meer recht op een eigen staat want zij zijn een volk.
Het Palestijns nationalisme groeit niet door het ‘agressieve gedrag’ van de zionisten maar wel omdat ze slim genoeg zijn om te weten dat een Palestijnse staat de eerste stap is naar de vernieting van Israël. En dat weten de Israëli’s uiteraard ook en dat zullen wij niet laten gebeuren. Israël is niet te koop

quote:
Was er geen joodse raad die de Duitsers adviseerde?
Maar dan nog: waarom zou ik me in godsnaam schuldig voelen voor iets wat ik niet gedaan heb?
Wat is je bron dat een joodse raad de Duitsers adviseerde? En wat was hun exacte rol hierin? Daar weet ik niets van
Jij moet je daar niet schuldig over voelen, ik zeg alleen dat er na WO2 in Europa een schuldgevoel heerste en dat ze daarom pal achter Israël stonden. Iets wat we nu niet meer terug zien door allerlei factoren

quote:
Laten we een maat bedenken over de stabiliteit van een land/regering. Dan praten we verder.
Bondgenoot. Hoe zat het ook al weer met dat schip van de VSvA dat door Israel naar de kelder gejaagd is? En hoe beschermt Israel het westen dan precies?
Israël is gewoon behoorlijk stabiel ondanks de 1001 problemen die het land kent. Van alle landen in het Midden Oosten zou ik als rationeel persoon toch het liefst in Israël willen wonen
Dat was het verleden, feit is dat Israël de beste bondgenoot is van Amerika, niet de sterkste maar wel de beste. Israël beschermt het Westen omdat het de eerste land is dat het opkomende islamofacisme tegengaat in de wereld. Bekijk de buren: moslimbroeders in Egypte, Hamas in Gaza, Fatah in Westbank, Hezbollah in Zuid-Libanon, bekijk Syrië. Dat zijn geen mensen waar je met rede naar de onderhandelingstafel stapt. Israël ligt exact aan de grens van jihad en terreur. Valt Israël, dan volgen Athene, Parijs, Amsterdam en uiteindelijk New York

quote:
Israel beschermt het westen tegen de radicale islam.
Een land dat een ??deel van de wereld beschermt tegen een extreme variant van een religie.

Wat betekent deze zin??

6 miljoen joden die 2,2 miljard christenen beschermen tegen 1,5 miljard moslims?
Nee, dat klopt niet.
Maar wat dan wel?
Israël beschermt de wereld tegen de radicale Islam. Natuurlijk niet alleen Israël maar het is wel een onderdeel ervan. Ook het Westen doet dit, zoals in Mali of Afghanistan
pi_128607915
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:29 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Pardon?
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 01:11 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Pardon?
Ja wat? Joodse anti zionisten daar wil ik niets met te maken hebben.
pi_128608810
quote:
Israël beschermt de wereld tegen de radicale Islam. Natuurlijk niet alleen Israël maar het is wel een onderdeel ervan. Ook het Westen doet dit, zoals in Mali of Afghanistan
De onwetendheid is stuitend. Slecht gekozen voorbeelden. Het westen heeft Mali en Afghanistan zelf, door directe wapenleveranties aan moslimterroristen, veroorzaakt.

Daarnaast wordt de radicale islam in de palestijnse gebieden door Israelisch beleid alleen maar aangewakkerd. Niet zozeer door de onderdrukking, maar door het feit dat zij HAMAS steunen en de seculiere, enigszins voor rede vatbare Fatah-partij dood-negeren, letterlijk of figuurlijk.

quote:
When Israel first encountered Islamists in Gaza in the 1970s and '80s, they seemed focused on studying the Quran, not on confrontation with Israel. The Israeli government officially recognized a precursor to Hamas called Mujama Al-Islamiya, registering the group as a charity. It allowed Mujama members to set up an Islamic university and build mosques, clubs and schools. Crucially, Israel often stood aside when the Islamists and their secular left-wing Palestinian rivals battled, sometimes violently, for influence in both Gaza and the West Bank.

At the time, Gaza was ruled by Egypt. The country's then-president, Gamal Abdel Nasser, was a secular nationalist who brutally repressed the Brotherhood. In 1967, Nasser suffered a crushing defeat when Israel triumphed in the six-day war. Israel took control of Gaza and also the West Bank.

"We were all stunned," says Palestinian writer and Hamas supporter Azzam Tamimi. He was at school at the time in Kuwait and says he became close to a classmate named Khaled Mashaal, now Hamas's Damascus-based political chief. "The Arab defeat provided the Brotherhood with a big opportunity," says Mr. Tamimi.

In Gaza, Israel hunted down members of Fatah and other secular PLO factions, but it dropped harsh restrictions imposed on Islamic activists by the territory's previous Egyptian rulers. Fatah, set up in 1964, was the backbone of the PLO, which was responsible for hijackings, bombings and other violence against Israel. Arab states in 1974 declared the PLO the "sole legitimate representative" of the Palestinian people world-wide.

http://online.wsj.com/article/SB123275572295011847.html

En dan heb je nog tientallen 'unconfirmed' reports waaruit blijkt dat de Mossad, Hamas van tijd tot tijd actief steunt. Maar goed, hier zijn geen bronnen voor omdat een van de beste inlichtendiensten ter wereld heus geen sporen zal achterlaten in zo'n gevoelige affaire.

[ Bericht 74% gewijzigd door Terminator2000bc op 05-07-2013 04:08:47 ]
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_128610140
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 01:56 schreef vladesk het volgende:

[..]

[..]

Met religieuzen joden dus. Ben je tegen joden?

[ Bericht 1% gewijzigd door Skillsy op 05-07-2013 08:58:34 ]
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:30:44 #137
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128610873
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 01:56 schreef vladesk het volgende:

[..]

[..]

De meeste Joden, vooral ook die omkwamen tijdens de Tweede Wereldoorlog, waren voor 1940 antizionistisch.

De hasidische ultraorthodox-joodse gemeenschappen vooral, maar ook veel communistische atheistische joden, seculiere liberale joden. Assimilationisme was lang het devies bij de seculiere liberale joden zelfs.

Jouw uitspraak is ronduit anti-joods, aangezien je koste wat kost jodendom met zionisme/Israël gelijkstelt. Terwijl dit historische kolder en verzinsels zijn!
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:43:50 #138
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128611154
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 01:51 schreef vladesk het volgende:

[..]

Feit is dat tijdens de bezetting door Egypte (Gaza) en Jordanië (Westbank) tussen ’48 en ’67 er geen vraag was naar een Palestijnse staat, terwijl dat na de ’67 er wel was, als wapen tegen het zionisme.
Een Palestijnse taal en cultuur bestaat er gewoon niet, zoals die bv bij de Koerden er wel is. Koerden zijn een volk, Palestijnen zijn gewoon een dezelfde arabieren als in Libanon, Syrië, Jordanië… een beetje zoals Vlamingen eigenlijk Nederlanders zijn. Koerden hebben meer recht op een eigen staat want zij zijn een volk.
Het Palestijns nationalisme groeit niet door het ‘agressieve gedrag’ van de zionisten maar wel omdat ze slim genoeg zijn om te weten dat een Palestijnse staat de eerste stap is naar de vernieting van Israël. En dat weten de Israëli’s uiteraard ook en dat zullen wij niet laten gebeuren. Israël is niet te koop

Onzin. Ook toen bestond de Palestijnse Bevrijdingsorganisatie PLO al. Net zoals in Syrië en Egypte is het Palestijns nationalisme wel vooral ook een pan-Arabisch nationalisme.

Palestijnen zijn in de geschiedenis gearabiseerd, zijn echter autochtonen van het H. Land.

Jouw typisch extreeemrechtse zionistische ontkenning van de etnogenese en nationale rechten van de Palestijnen gaat tegen het volkenrecht en tegen geschiedenis in.

Er is wel degelijk een Palestijnse cultuur, zelfs typisch Palestijnse vormen en uitdrukkingen van zowel soennitische islam, druzen en Palestijns christendom. Met eigen tradities. Gebruiken, eeuwenoude overleveringen, trouw aan de profeten en patriarchen van wie zij evenzeer afstammen als veel Joden. Veel Joden stammen er zelfs minder van af dan de Palestijnen. Los van religie.

quote:
Wat is je bron dat een joodse raad de Duitsers adviseerde? En wat was hun exacte rol hierin? Daar weet ik niets van
Jij moet je daar niet schuldig over voelen, ik zeg alleen dat er na WO2 in Europa een schuldgevoel heerste en dat ze daarom pal achter Israël stonden. Iets wat we nu niet meer terug zien door allerlei factoren

De Joodsche Raad ken je niet? Brevet van onkunde.

quote:
Israël is gewoon behoorlijk stabiel ondanks de 1001 problemen die het land kent. Van alle landen in het Midden Oosten zou ik als rationeel persoon toch het liefst in Israël willen wonen
Dat was het verleden, feit is dat Israël de beste bondgenoot is van Amerika, niet de sterkste maar wel de beste. Israël beschermt het Westen omdat het de eerste land is dat het opkomende islamofacisme tegengaat in de wereld. Bekijk de buren: moslimbroeders in Egypte, Hamas in Gaza, Fatah in Westbank, Hezbollah in Zuid-Libanon, bekijk Syrië. Dat zijn geen mensen waar je met rede naar de onderhandelingstafel stapt. Israël ligt exact aan de grens van jihad en terreur. Valt Israël, dan volgen Athene, Parijs, Amsterdam en uiteindelijk New York

[..]

Een PVV-verhaaltje. Juist Israël financiert, steunt en grondvestte bijv. islamistische Hamas tegenover de seculiere inclusievere PLO.

In Libanon kan men als christen vrijer leven dan in Israël.

En ondanks het hoge technologische niveau blijft Israël gebouwd op de ellende en verdrijving van het merendeel van de oorspronkelijke autochtone bevolking, van de Palestijnen, vooral in 1948-1967.

De maronitische katholieken van Libanon staan veel dichter bij het Westen en onze beschaving dan de Israëlische staat. Beschaving omvat ook verdraagzaamheid. Israel is vervuld van haat en paranoia helaas.

Ik kom liever in Beiroet, zelfs in de Hezbollah-gebieden, dan in Ariël (nederzetting in bezet Palestijns gebied). In Libanon wordt geen bisschop bespuwd zoals wel door Israëlische kolonisten en radicale zionistische jeugd.

Desalniettemin kan men goed in Israël verblijven. Maar ik slaap niet fijn te weten dat mijn hotel gebouwd is op een afgebroken Palestijns kerkhof en verderop een ingestorte moskee als ruïne staat in een overwoekerd stukje groenzone.

De miljoenen Palestijnen in ballingschap geven hun erfdeel nooit zomaar op. Israel leeft op gekochte tijd.

Qua islamisme en gevaren zijn we het misschien wel eens, maar ik zie in Israël eerder de reden voor meer islamisme en radicalisme in de regio. Israël steunt ook de salafisten en andere islamistische terroristen die in buurland Syrië tegen de seculiere president Assad vechten en zelfmoordaanslagen plegen. Israël verpleegt deze zgn. rebellen zelfs op de bezette Syrische Golan.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 12:24:00 #139
176916 Karrs
2007-2017
pi_128616398
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De laatste tijd worden de argumenten van benodigde ruimte en verdediger tegen een barbaars geloof meer gebruikt.
Dat zijn andere argumenten dan de veiligheid jegens Hamas-raketten en oorlogsmisdaden en Iran en illegale nederzettingen.
Beide soorten argument zijn altijd al gebruikt.
quote:
Verder ben ik geen jodenhater
Oh, gelukkig. Ik had er bijna wat van gedacht, van jarenlange eenzijdig anti-joodse en -Israëlische betogen!
quote:
maar Israel mag van mij wel beëindigd worden: experiment mislukt.
Israël gaat nergens heen.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_128618559
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:50 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Met religieuzen joden dus. Ben je tegen joden?
Er zijn genoeg religieuze joden in Israël. Ik heb helemaal niets tegen joden, wel tegen anti zionisten. (en dan vooral joodse anti zionisten)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')