Haha, ik heb ECHT geen spullen van :p nooit gehad ook...quote:Op zondag 23 juni 2013 01:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad eens tijd worden!
Kun je niet iemand anders zn topic gaan trollen met inhoudsloze comments?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Weer aangepast
Groepsapp weet ik niet, maar dan maar een sms. Kost wel geld, maar je moet toch wat over hebben voor de fouten van je dochter.
Zou je denken, ik negeer sinds Maart. Heb nu dus simkaart geblokkeerd, maandag nieuw nummer aanvragen. En blokkeren gaat dus minder makkelijk dan je zou denken...quote:Op zondag 23 juni 2013 15:38 schreef Fe2O3 het volgende:
Meeste smartphones kunnen onbekende nummers direct naar voice mail laten gaan ... of gewoon ophangen. Dan is de lol er toch snel vanaf.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:35 schreef Maaike1986 het volgende:
[..]
Pfff, hier reageer ik niet eens op..leer situaties kennen voor te oordelen, dat helpt echt
Hier reageer je weer niet op he...quote:Op zondag 23 juni 2013 12:30 schreef RubenSosa het volgende:
Waarom kan je vader zijn nummer niet veranderen. Die " internationaal zakenman en heeft dit nummer al 10 jaar." reden is natuurlijk een beetje achterhaald. 1 druk op de knop (bij wijze van spreken) en iedereen heeft zijn nieuwe nummer. We leven niet meer in 1995.
Je thuis nummer kan je natuurlijk ook gewoon veranderen.
Klopt heb ik hem al voorgesteld hoor. Maar ik vrees dat dat tijdelijk is, ik bedoel er is ook bedrijf dat op zijn naam staat dus gegevens moeten weer online komen te staan.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Hier reageer je weer niet op he...
Hij zegt dat mijn vader eerst aan zijn kant stond in onze relatie (is nooit zo geweest, mn vader is echt zo'n typische dochter-bescherm vader) en dat hij daarna voor mijn kant koos.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:41 schreef Fe2O3 het volgende:
Waarom zou ie trouwens je vader stalken? Heeft die em iets gedaan?
Anders es een keertje met de auto die kant op met paps en even face to face vragen of ie wilt ophouden.
Gokje hoor, maar wordt doorgaans een internationaal zakenman niet gewoon ofwel op zijn mobiel ofwel op zijn kantoor gebeld??quote:Voor mijn vader is het niet mogelijk zijn nummer te veranderen, internationaal zakenman en heeft dit nummer al 10 jaar. Maar goe dik weet het ook niet meer.
Er staat natuurlijk nergens hoe succesvol hij isquote:Op zondag 23 juni 2013 16:48 schreef Maanvis het volgende:
Wel raar hoor, een internationaal zakenman die niet eens het geld heeft om zijn dochter te beschermen.
Dat nummer heeft de ex-schoonzoon dan ook weer slimpie. Zo van de website af.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:57 schreef vosss het volgende:
Ow en mocht dit niet over zn thuisnummer gaan maar over zn mobiel, dat is een kwestie van niks; even al je contacten je nieuwe nummer sturen en de mannen van IT ff de website laten updaten met nieuw nummer. Zn handtekening onder zn mail kan ie zelf veranderen en morgen kunnen er nieuwe visitekaartjes zijn.
Ergo: dat is een lulverhaal dat het niet kan.
Dat inderdaad. En ook niet handig omdat hij dan klanten misloopt die alleen een oud visitekaartje hebben. Bovendien komt een onderneming die plotseling zonder reden het telefoonnummer verandert ook niet echt betrouwbaar over.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dat nummer heeft de ex-schoonzoon dan ook weer slimpie. Zo van de website af.
Heb je kennis van stalkzaken?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:34 schreef n00b13 het volgende:
Of ze stelt natuurlijk een andere man/jongen voor als haar nieuwe vlam.
Die jongen zal dan vast stoppen misschien.
Nee. Je kan het wel proberen natuurlijk..quote:Op zondag 23 juni 2013 19:35 schreef Messina het volgende:
[..]
Heb je kennis van stalkzaken?
Dit is namelijk vaak niet het geval.
Altijd een goed plan, jaquote:Op zondag 23 juni 2013 19:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee. Je kan het wel proberen natuurlijk..
dan neemt die gast een ander nummer. Vergis je niet in hoe vindingrijk die lui zijn. Heb je in de tussentijd zijn telefoontjes beantwoord, TS? Meestal houdt het op als ze geen respons krijgen. Dit gaat wel lang door.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je wel contact opnemen met je provider dat die ziet dat het om stalking gaat zodat ze dat nummer (wat voor jou onbekend is) wel blokkeren. Ik zou in ieder geval een poging wagen.
Nee, in het ergste geval legt je stalker jou én je nieuwe vriend om.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
In het ergste geval heb je er nog een stalker bij
Nou, nou. Niet overdrijven nu.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:22 schreef Messina het volgende:
[..]
Nee, in het ergste geval legt je stalker jou én je nieuwe vriend om.
je hebt geen ideequote:Op zondag 23 juni 2013 19:34 schreef n00b13 het volgende:
Misschien dat hij juist door zijn ontwikkelde functie het fatsoen heeft..net zoals ik ben zelf ook WO-opgeleid.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:48 schreef Maanvis het volgende:
Wel raar hoor, een internationaal zakenman die niet eens het geld heeft om zijn dochter te beschermen.
Ik heb sinds Februari een nieuwe vriend, hele leuke relatie. Hij weet overal van, vindt het klote, maar verder...quote:Op zondag 23 juni 2013 19:34 schreef n00b13 het volgende:
kun jij even antwoord geven op de vraag of je nog contact met hem hebt gehad? Neem je de telefoon ook op of klik je hem weg? Zegt hij ook wat als je opneemt?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:58 schreef Maaike1986 het volgende:
[..]
Ik heb sinds Februari een nieuwe vriend, hele leuke relatie. Hij weet overal van, vindt het klote, maar verder...
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:56 schreef Maaike1986 het volgende:
m
[..]
Misschien dat hij juist door zijn ontwikkelde functie het fatsoen heeft..net zoals ik ben zelf ook WO-opgeleid.
En toch schrijf je februari met een hoofdletterquote:Op zondag 23 juni 2013 22:58 schreef Maaike1986 het volgende:
[..]
Ik heb sinds Februari een nieuwe vriend, hele leuke relatie. Hij weet overal van, vindt het klote, maar verder...
quote:Op maandag 24 juni 2013 09:59 schreef Horeval het volgende:
[..]
[..]
Verder is die nieuwe vriend van je een enorme beta als hij niks doet
Nee negeren, vaak laat hij hem maar twee keer overgaan. Ik neem niet meer op sinds een paar maanden. Hij spreekt wel regelmatig mijn voicemail in.quote:Op maandag 24 juni 2013 06:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
kun jij even antwoord geven op de vraag of je nog contact met hem hebt gehad? Neem je de telefoon ook op of klik je hem weg? Zegt hij ook wat als je opneemt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |