Heb je kennis van stalkzaken?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:34 schreef n00b13 het volgende:
Of ze stelt natuurlijk een andere man/jongen voor als haar nieuwe vlam.
Die jongen zal dan vast stoppen misschien.
Nee. Je kan het wel proberen natuurlijk..quote:Op zondag 23 juni 2013 19:35 schreef Messina het volgende:
[..]
Heb je kennis van stalkzaken?
Dit is namelijk vaak niet het geval.
Altijd een goed plan, jaquote:Op zondag 23 juni 2013 19:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee. Je kan het wel proberen natuurlijk..
dan neemt die gast een ander nummer. Vergis je niet in hoe vindingrijk die lui zijn. Heb je in de tussentijd zijn telefoontjes beantwoord, TS? Meestal houdt het op als ze geen respons krijgen. Dit gaat wel lang door.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je wel contact opnemen met je provider dat die ziet dat het om stalking gaat zodat ze dat nummer (wat voor jou onbekend is) wel blokkeren. Ik zou in ieder geval een poging wagen.
Nee, in het ergste geval legt je stalker jou én je nieuwe vriend om.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
In het ergste geval heb je er nog een stalker bij
Nou, nou. Niet overdrijven nu.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:22 schreef Messina het volgende:
[..]
Nee, in het ergste geval legt je stalker jou én je nieuwe vriend om.
je hebt geen ideequote:Op zondag 23 juni 2013 19:34 schreef n00b13 het volgende:
Misschien dat hij juist door zijn ontwikkelde functie het fatsoen heeft..net zoals ik ben zelf ook WO-opgeleid.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:48 schreef Maanvis het volgende:
Wel raar hoor, een internationaal zakenman die niet eens het geld heeft om zijn dochter te beschermen.
Ik heb sinds Februari een nieuwe vriend, hele leuke relatie. Hij weet overal van, vindt het klote, maar verder...quote:Op zondag 23 juni 2013 19:34 schreef n00b13 het volgende:
kun jij even antwoord geven op de vraag of je nog contact met hem hebt gehad? Neem je de telefoon ook op of klik je hem weg? Zegt hij ook wat als je opneemt?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:58 schreef Maaike1986 het volgende:
[..]
Ik heb sinds Februari een nieuwe vriend, hele leuke relatie. Hij weet overal van, vindt het klote, maar verder...
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:56 schreef Maaike1986 het volgende:
m
[..]
Misschien dat hij juist door zijn ontwikkelde functie het fatsoen heeft..net zoals ik ben zelf ook WO-opgeleid.
En toch schrijf je februari met een hoofdletterquote:Op zondag 23 juni 2013 22:58 schreef Maaike1986 het volgende:
[..]
Ik heb sinds Februari een nieuwe vriend, hele leuke relatie. Hij weet overal van, vindt het klote, maar verder...
quote:Op maandag 24 juni 2013 09:59 schreef Horeval het volgende:
[..]
[..]
Verder is die nieuwe vriend van je een enorme beta als hij niks doet
Nee negeren, vaak laat hij hem maar twee keer overgaan. Ik neem niet meer op sinds een paar maanden. Hij spreekt wel regelmatig mijn voicemail in.quote:Op maandag 24 juni 2013 06:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
kun jij even antwoord geven op de vraag of je nog contact met hem hebt gehad? Neem je de telefoon ook op of klik je hem weg? Zegt hij ook wat als je opneemt?
Op dit moment weet ik sowieo niet waar ex is, maar buiten dat...wat schiet je er uiteindelijk mee op..quote:Op maandag 24 juni 2013 09:59 schreef Horeval het volgende:
[..]
[..]
En toch schrijf je februari met een hoofdletter![]()
Verder is die nieuwe vriend van je een enorme beta als hij niks doet en je vader ook.
bizar. Je zou verwachten dat ie opgeeft of eens wat anders zou proberen. Hij kan toch ook gewoon naar je huis gaan?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:24 schreef Maaike1986 het volgende:
[..]
Nee negeren, vaak laat hij hem maar twee keer overgaan. Ik neem niet meer op sinds een paar maanden. Hij spreekt wel regelmatig mijn voicemail in.
Heeft hij ook een aantal keren gedreigd dat te doen. We hebbe dus ook afspraak op locatie op ons huisquote:Op maandag 24 juni 2013 13:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
bizar. Je zou verwachten dat ie opgeeft of eens wat anders zou proberen. Hij kan toch ook gewoon naar je huis gaan?
Dat hij je met rust laat?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:25 schreef Maaike1986 het volgende:
[..]
Op dit moment weet ik sowieo niet waar ex is, maar buiten dat...wat schiet je er uiteindelijk mee op..
Uiteindelijk kom je met fatsoen toch het verst...quote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef Horeval het volgende:
[..]
Dat hij je met rust laat?![]()
Hij kan je niet stalken met een gebroken kaak en twee gebroken armen
Op telefoons met Android kan je telefoonnummers en berichten van bepaalde afzenders gewoon blokkeren. Is dat een optie?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:40 schreef Maaike1986 het volgende:
[..]
Zou je denken, ik negeer sinds Maart. Heb nu dus simkaart geblokkeerd, maandag nieuw nummer aanvragen. En blokkeren gaat dus minder makkelijk dan je zou denken...
Het leek een optie, tot ik 'Alberto Stegeman' las. Mijn vader heeft vandaag een smsje gehad waarin mn ex zegt dat hij stopt. Maar hij benadruk drie keer dat hij niet stopt omdat wij dat vragen, maar omdat hij dat zelf wil. Zegt dat genoeg over hem?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zie net een aankondiging van een nieuw programma:
www.sbs6.nl/gestalkt
Ze zoeken 'deelnemers' die hun verhaal willen doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |