SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.
Dat wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:30 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen bij (anime)films maak ik een uitzondering, daar is meestal WEL (enige) verbetering te zien
The gay is strong in this one.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die van mij ook(no heaummeauks)
homoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die van mij ook(no heaummeauks)
dat soort gifjes geeft me gewoon een reden om nichijou te herkijken, al is het alleen vanwege de geniale intromuziek.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Grapje toch schatje still love you enzo.
[ afbeelding ]
SHINAPUSU BUREEEEKUUUquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:11 schreef mschol het volgende:
Gisteren de eerste episode van chuunbu-dinges gekeken, vond et maar vreemd
Een week? Weet niet...quote:Op zondag 23 juni 2013 10:19 schreef banaantjeEE het volgende:
Wanneer komt die eigenlijk? Swim Boys?
Thanksquote:
ffbsjfbsfnfkquote:Op zondag 23 juni 2013 13:07 schreef Qunix het volgende:
[gg] Chuunibyou demo Koi ga Shitai! - OVA .mkv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
quote:
Slowpoke.jpgquote:Op zondag 23 juni 2013 15:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Welk leuke extra episode
Oh en ik kwam dit tegen: http://myanimelist.net/anime.php?id=18671 Seizoen 2!
Het gaat mij veel te sloomquote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef Qunix het volgende:
Shingeki is bij chapter 14 en volgende episode (13) is ook chapter 14. Chapter 15 is namelijk voor episode 14 met een nieuwe arc.
Volgende episode ook, daarna niet meer.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het gaat mij veel te sloom
Wat gebeurde er deze episode ook al weer? O ja, Armin schreeuwde tegen Eren.
Joechei.
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef marp0 het volgende:
Idd goeie episode!De typische volhoud protagonisten zijn kut en moralistisch, maar in dat soort series zouden ze het gevecht tussen Kite en het mier-kattenmeisje wèl hebben laten zien en ook een gevecht tussen Hisoka en Chrollo zou zo een soort serie zijn publiek niet schuldig blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat Hunter x Hunter niet zo een soort serie is en meestal ben ik daar dankbaar om, maar nu even niet.“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Chuunibyou is de nieuwe sailor moon.HmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dronken? Van de pepsi zeker.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Joh, ik vind het allemaal best.
Alleen was ze wel erg dronken.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Chuunibyou is de nieuwe sailor moon.meh, eerder ergens een pose van de transformatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in anime worden ze toch al dronken van een glas water met een druppeltje siroop?quote:zinspelingen, ze blijven bij tijd en wijlen leukquote:![]()
Dus aanrader? Subs? Dan downloaden we hem ook...quote:Op maandag 24 juni 2013 14:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nerawareta Gakuen mooie film
Dat music
Dat quality
ja ben pas op 30 min, GG subsquote:Op maandag 24 juni 2013 14:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus aanrader? Subs? Dan downloaden we hem ook...
tis een remake he, niet een vervolg ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef wdn het volgende:
Vakantie zit er weer op dus ik moet even 3 weken bijhalen
Ik zie een nieuwe Rozen Maiden![]()
Ik vond Rozen Maiden erg tegenvallen, vooral al die desu- en kawaiipoppen. Als de remake echter beter blijkt, zal ik hem wel kijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
tis een remake he, niet een vervolg ofzo
mja, ik heb mij daar niet heel erg aan gestoord v.z.i.w., wel stoorde ik mij aan de hoofdpersonage.. die kwam echt als totale pussy over..quote:Op maandag 24 juni 2013 17:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vond Rozen Maiden erg tegenvallen, vooral al die desu- en kawaiipoppen. Als de remake echter beter blijkt, zal ik hem wel kijken.
Accel World... NGE... Alle harems...quote:Op maandag 24 juni 2013 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ik heb mij daar niet heel erg aan gestoord v.z.i.w., wel stoorde ik mij aan de hoofdpersonage.. die kwam echt als totale pussy over..
Ik vond het wel leuk. Behalve de achtergrond dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vond Rozen Maiden erg tegenvallen, vooral al die desu- en kawaiipoppen. Als de remake echter beter blijkt, zal ik hem wel kijken.
en dan te bedenken dat ik het in veel series niet een ramp vind.. dan moet het wel een heel erg pussy hoofdkarakter zijn..quote:
Erger dan Kodaka?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik het in veel series niet een ramp vind.. dan moet het wel een heel erg pussy hoofdkarakter zijn..
zo staatie me wel bij ja..quote:
ik heb alleen het eerste seizoen gezien... alle screens uit S2 of laat mijn geheugen mij weer eens in de steek?quote:
Allemaal.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb alleen het eerste seizoen gezien... alle screens uit S2 of laat mijn geheugen mij weer eens in de steek?
moet je doenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:58 schreef robin007bond het volgende:
![]()
Cowboy Bebop ga ik eens kijken deze vakantie.
Rond 2 uur 's nachts?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi,brt/badderen was lekker*
[..]
moet je doen
Er komen 2 nieuwe Ghibli's. Vast te vinden op MAL of jouw favo anime sitequote:
het is d'r laatste dag als 16 jarige, dat betekent dat je te vroeg juichtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Er is er een jarig, hoera, hoera! Maar ik weet niet of deze topic op tijd gevuld is...
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:23 schreef Qunix het volgende:
16???
Damn, da's lang geleden voor mij...
Voel me oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My sweet 17?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Er is er een jarig, hoera, hoera! Maar ik weet niet of deze topic op tijd gevuld is...
Ik weet dat je eigenlijk naar de naar de vrouw in zwembroek met Chinese tatoeage en haar in drie kleuren moet kijken, maar wat een poseur daar linksboven.quote:
Hij viel mij ook al op ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik weet dat je eigenlijk naar de naar de vrouw in zwembroek met Chinese tatoeage en haar in drie kleuren moet kijken, maar wat een poseur daar linksboven.
Ik zie hem nuquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik weet dat je eigenlijk naar de naar de vrouw in zwembroek met Chinese tatoeage en haar in drie kleuren moet kijken, maar wat een poseur daar linksboven.
Maar dan ben ik een vieze spammert.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef Kyubey het volgende:
Post die dan apart, dan raakt het topic eens vol.
Ganzenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
LOLJAPAN. LOLCHINA. LOLVOLKSREPUBLIEKCHINA. LOLHONGKONG.
Maar de stem (ondertitels) is briljant:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ganzen
oh toen die stem begon heb ik 'm weggeklikt.
Ik heb shingeki nog niet gezien....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar de stem (ondertitels) is briljant:
‘They are cognizant of the fear their home is being invaded, and the humiliation their resources are being looted. ’
‘The invasion of the locusts corrupts this city. [Hierna alles wat er mis is met... hun politieke tegenstrevers]’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
barechattaka...........quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ook alle parodie OP's die hier gepost zijn niet?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:11 schreef Arashimashou het volgende:
Oke oke oke volgens mij heb ik er wel eentje gezien.
Ik al die dingen niet op mijn computer staan dus de eerste link die ik via google reverse image search tegen kwam gepakt.quote:[..]
Kroatische site gebruikt?
quote:
Robin007 heeft haar al alle hoeken van de kamer laten zienquote:
wie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef Amnon het volgende:
[..]
Robin007 heeft haar al alle hoeken van de kamer laten zien
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef Amnon het volgende:
[..]
Robin007 heeft haar al alle hoeken van de kamer laten zien
Inferno Cop was een stuk leukerquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:23 schreef Qunix het volgende:
ターニングガールズ EPISODE 01 「åˆã‚³ãƒ³ã«ã¯è‡ªåˆ†ã‚ˆã‚Šå¯æ„›ããªã„女ã—ã‹å‘¼ã°ãªã„ã€Turning Girls
ターニングガールズ EPISODE 02 「ç§ã«ä½•ã‹ã‚ã£ãŸã‚‰ãƒãƒ¼ãƒ‰ãƒ‡ã‚£ã‚¹ã‚¯ã”ã¨ç ´å£Šã—ã¦ãã ã•ã„〠Turning Girls
Nieuwe Inferno Cop?
Coole profielfoto Robin!quote:
Dankuwel allen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Coole profielfoto Robin!En hallo
Gefeliciteerd KyubeyIk hoop dat je veel van je 18e levensjaar zal genieten
En kijk dat filmpje dat Robin postte nog maar een keer, maar doe dit keer alsof het van mij komt
quote:
Akkoord ik had ook wel op wat meer van een reactie gehoopt op zo'n kwaliteitspost.quote:
Ik ben nooit op Robins kamer geweestquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Akkoord ik had ook wel op wat meer van een reactie gehoopt op zo'n kwaliteitspost.
Zou hij Chuunibyou gezien hebben?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Edward Snowden was/is een van ons. [bron is: het Reuters persbureau]
Klopt, had ik al echt een tijdje terug gelezen op ArsTechnica.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Edward Snowden was/is een van ons. [bron is: het Reuters persbureau]
Thanks! Halloquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Coole profielfoto Robin!En hallo
Gefeliciteerd KyubeyIk hoop dat je veel van je 18e levensjaar zal genieten
En kijk dat filmpje dat Robin postte nog maar een keer, maar doe dit keer alsof het van mij komt
SPOILER: clannadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
stiekem wel grappigSPOILER: clannadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
Inderdaad stiekem een beetje grappig.SPOILER: clannadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kukuku, it bores you to DEATH?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:06 schreef mschol het volgende:
ik heb een soort van haat/liefde verhouding met Chuunibyou demo Koi ga Shitai!
aan de ene kant vind ik het karakter design, setting e.d. prima om naar te kijken..
maar aan de andere kant vind ik dat syndroom gedoe echt godschuwelijk irritant...
ik heb de hele serie zitten kijken..quote:
Zonde, Japanse auto's met anime stickers beplakkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:07 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check de velgen
Jij bent gewoon jaloers. Jij wilt eigenlijk ook een foto van jezelf waarbij je met een anime-figuurtje kust.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:51 schreef marp0 het volgende:
[..]
Zonde, Japanse auto's met anime stickers beplakken
Die velgen zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:07 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check de velgen
Nee, ben wel jaloers dat hun best dikke auto's hebben (op die stickers na) en ik niet eens een auto hebquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers. Jij wilt eigenlijk ook een foto van jezelf waarbij je met een anime-figuurtje kust.
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:55 schreef marp0 het volgende:
[..]
Nee, ben wel jaloers dat hun best dikke auto's hebben (op die stickers na) en ik niet eens een auto heb
loserquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:55 schreef marp0 het volgende:
[..]
Nee, ben wel jaloers dat hun best dikke auto's hebben (op die stickers na) en ik niet eens een auto heb
Doe niet alsof je het had kunnen voorkomen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:18 schreef mschol het volgende:
uhoh, wat heb ik over dit topic afgeroepen...
ik had gewoon niets moeten zeggen en stilletjes die serie moeten gaan kijken...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doe niet alsof je het had kunnen voorkomen.
U bent nu een Chuunibroeder. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had gewoon niets moeten zeggen en stilletjes die serie moeten gaan kijken...
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
U bent nu een Chuunibroeder. Gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
Fucking dit. My little redhead autist cant be this heroic.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Valvrave the liberator AOTS voor mij kan niet wachten op Fall season
Waarom heb ik niet zo'n toffe ceremonie gekregen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
U bent nu een Chuunibroeder. Gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Waarom heb ik niet zo'n toffe ceremonie gekregen?
Het begin van het genre cute adults doing cute thingsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet niet doen denken aan Seitokai Yakuindomo voor of tegen de serie spreekt, maar Servant x Service gaat niet over middelbare scholieren en dus heeft het wat mij betreft een streepske voor op de rest van de roedel.
Na het een paar keer gezien te hebben zal de nieuwigheid er wel van af slijten en dan gaat ook dat genre net zo dood als moé. En tot die tijd:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het begin van het genre cute adults doing cute things
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Na het een paar keer gezien te hebben zal de nieuwigheid er wel van af slijten en dan gaat ook dat genre net zo dood als moé. En tot die tijd:
Moe soll nie untergehen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oid.
waarom zitten sommigen van jullie eigenlijk niet in de skype chat![]()
boycot Skype..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Moe soll nie untergehen.
oid.
waarom zitten sommigen van jullie eigenlijk niet in de skype chat
quote:
ik draai msn nog, zodra die servers uitgaan kan ik mijn Hotmail accountje definitief gedag zeggenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je wel gelijk hoor. Alleen tja, het werkt tot nu toe. U weet hoe dat soort dingen gaan.
Live messenger heeft mij gedwongen naar skype te gaan. Maar hotmail als naam bestaat nog, gelukkig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik draai msn nog, zodra die servers uitgaan kan ik mijn Hotmail accountje definitief gedag zeggen(steam chat ftw
)
Ik kan me niet precies meer herinneren waarom we zijn overgestapt...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 04:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Skype Chat? Ik dacht dat dit topic een IRC kanaal had als chat.
Overgestapt naar Skype Chat? Dat hoor ik voor het eerst dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik kan me niet precies meer herinneren waarom we zijn overgestapt...
ik heb live messenger geforceerd zijn bek te houdenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Live messenger heeft mij gedwongen naar skype te gaan. Maar hotmail als naam bestaat nog, gelukkig.
aird vanavond waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
danganronpa staat als airing maar er is nog geen episode te vinden
Verder: Eerste paar eps van samurai champloo gezien, en ik vind het nogal cheesy, niet meeslepend, amerikaanse arrogantie qua characters.. En heb het idee dat het niet een doorlopend verhaal gaat worden.
Een Skype Chat-groep?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:55 schreef Kyubey het volgende:
Raad eens wat Arasu voor mijn verjaardag heeft gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een Skype Chat-groep?
Een pak slaag?Iets... Digitaals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Zie spoilerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een proeflidmaatschap op het digitale tijdschrift van scientology met een gratis engram?
Een tamagochi?
Hij ligt nu op mijn boekenplank, dan gebruik ik hem in de vakantie voor programmeerwerk.quote:
SPOILER: oreimobitchOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Was jij ook al gebanned?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Aah, eindelijk weer unban.
Shingeki manga gelezen, het wordt wel heel erg.
En met erg bedoel je?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Aah, eindelijk weer unban.
Shingeki manga gelezen, het wordt wel heel erg.
Had 2 weken ban, 3 dagen unban, 4 dagen weer banquote:
Dat het wel een beetje ver gezocht raakt. Vooral wanneer je meer te weten komt over de Titans.quote:
Ja, ik las al iets overquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had 2 weken ban, 3 dagen unban, 4 dagen weer ban. Het leed dat VBL heet.
[..]
Dat het wel een beetje ver gezocht raakt. Vooral wanneer je meer te weten komt over de Titans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik de manga lees, maar dingen op internet je weet wel.Helemaal super.
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja, ik las al iets overUhm, moet je eens lezen overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik de manga lees, maar dingen op internet je weet wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm, moet je eens lezen overJa dat heb ik ook gelezen, maar ik wil mijzelf niet verder spoileren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gelezen, maar ik wil mijzelf niet verder spoileren.
GrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Met Bible Black onder de gordel kom je de zondagen wel door. Veel bloed en het is goor. Ze gebruiken zwaarden, magie en plastic om hun slachtoffers te bevechten.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:50 schreef Montelly het volgende:
Hoi anime liefhebbers![]()
Ik zoek nog een leuke anime om zondag door te komen, suggesties?
ps..mijn smaak is meer van Vampire Hunter D ect,..dus veel guns bloed en gore![]()
Helsing OVAquote:Op zondag 30 juni 2013 14:50 schreef Montelly het volgende:
Hoi anime liefhebbers![]()
Ik zoek nog een leuke anime om zondag door te komen, suggesties?
ps..mijn smaak is meer van Vampire Hunter D ect,..dus veel guns bloed en gore![]()
Helsing OVA, nice thxquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hij ligt nu op mijn boekenplank, dan gebruik ik hem in de vakantie voor programmeerwerk.
Nigguh wat, programmerende meidjesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hij ligt nu op mijn boekenplank, dan gebruik ik hem in de vakantie voor programmeerwerk.
Programmeren dat is iets wat je in de keuken doet, met de oven? Dan is het toch geen probleem?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nigguh wat, programmerende meidjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Sarcasme niveau 1quote:Op maandag 1 juli 2013 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nigguh wat, programmerende meidjesHelemaal super.![]()
Ik ken drie meidjes in het IT-wereldje. Meidje 1 had een hekel aan andere meisjes, lachte als een paard en droeg onmodieuze kutkleren, meidje twee woog met gemak 130kg en meidje drie is AdoraBelle en die moet mij nog pics van haar reet sturen.quote:
Drie negatieve ervaringen dus.
Ik vertrouw er dan maar op dat jij beter bent, aan jou om het beeld van de IT-vrouw te veranderen.![]()
Ik ga helaas voor jou niet de IT inquote:Op maandag 1 juli 2013 18:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik ken drie meidjes in het IT-wereldje. Meidje 1 had een hekel aan andere meisjes, lachte als een paard en droeg onmodieuze kutkleren, meidje twee woog met gemak 130kg en meidje drie is AdoraBelle en die moet mij nog pics van haar reet sturen.
Drie negatieve ervaringen dus.
Ik vertrouw er dan maar op dat jij beter bent, aan jou om het beeld van de IT-vrouw te veranderen.
Helemaal super.![]()
Ze programmeert een programmerend programma. Om ervoor te zorgen dat iets dergelijks niet meteen de wereld overneemt doet ze dit op een oude Z80.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja wat programmeer je danquote:quote:![]()
![]()
Krijgt het deze keer wel een competente animatiestudio?quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Aiura
Toffe anime, alleen VEEEELSTE kort
[ Bericht 28% gewijzigd door Qunix op 01-07-2013 21:17:55 ]![]()
Biskyquote:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
GitS is altijd goedquote:
Dog & Scissor
Wat moet ik daar nou van verwachten
variatie hierop:quote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef wdn het volgende:
Dog & Scissor
Wat moet ik daar nou van verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
variatie hierop:Nou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plot
The absurd mystery comedy centers around Kazuhito Harumi, a high school boy who is obsessed with reading books. One day, he is killed in the middle of a robbery and resurrected as a dachshund dog. Unable to read in his new form, the hapless Kazuhito now belongs to Kirihime Natsuno, a sadistic novelist who uses scissors on Kazuhito to abuse him.Only in Japan
Ikke.Minstens eps 1quote:Op maandag 1 juli 2013 22:32 schreef Kyubey het volgende:
Wie gaat honden en scharen kijken?
Ik misschien, ik heb toch niets beters te doen.
apart.. zal em wel gaan checken denk ikquote:Op maandag 1 juli 2013 22:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou...
Plot
The absurd mystery comedy centers around Kazuhito Harumi, a high school boy who is obsessed with reading books. One day, he is killed in the middle of a robbery and resurrected as a dachshund dog. Unable to read in his new form, the hapless Kazuhito now belongs to Kirihime Natsuno, a sadistic novelist who uses scissors on Kazuhito to abuse him.Only in Japan
ik heb wel bleach op de planning staan komende week, dan wil ik hem helemaal zien... (nooit afgemaakt)![]()
Die moeten allemaal nog of zijn net begonnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Free
Danganronpa
Servant x Service
Hont en schaar
...AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
chihayafuja dinges?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die moeten allemaal nog of zijn net begonnen.![]()
Ik kijk toch.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:23 schreef Kyubey het volgende:
Als je Maus heet kun je beter niet gaan kijken, hij heeft net een nieuwe hond
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ja misschien krijg je er een paar africhtingsideeën van.quote:
“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja misschien krijg je er een paar africhtingsideeën van.
Ik wou een foto van mijn armen/handen posten, maar bij nader inzien lijkt me dat niet verstandig. Zitten écht helemaal onder de wondjes, sneetjes en blauwe plekken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:40 schreef Arashimashou het volgende:
Dat is bij Dexter misschien wel nodig ja
Hebben jullie de tweede helft van Guren no Yumiya al gehoord?
Die clip is trouwens echt heel slecht
Helemaal super.![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:22 schreef Kyubey het volgende:
Hebben jullie de tweede helft van Guren no Yumiya al gehoord?
Die clip is trouwens echt heel slecht
Ze hebben het beste stukje gebruik.![]()
*hoi*12 ep dus!!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Qunix het volgende:
Aiura
Toffe anime, alleen VEEEELSTE kort
[ afbeelding ]![]()
![]()
2 minuten intro, 1 minuut show en 1 minuut outro.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
1 minuut show en 3 minuten intro/outtro?
Wel een leuke intro
(links boven is de opening en rechts onder de trailer)![]()
Eventjes een subtiele troll post geplaatst.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:04 schreef Kyubey het volgende:
TV / Shingeki no Kyojin of Attack on titan.
Kijk eens, een apart topic''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Zoveel mensen die deze reeks links laten liggen. Ga me niet zeggen dat deze reeks bekend staat als shithole![]()
![]()
Le hipsterhole xDquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef Arashimashou het volgende:
Zoveel mensen die deze reeks links laten liggen. Ga me niet zeggen dat deze reeks bekend staat als shitholeHelemaal super.![]()
Ik zou ons liever de ''fervente anime kijkers met een verfijnde smaak'' noemen.quote:
Onze smaken komen overeen toch?quote:Met andere woorden, dan heb je zelf ook een voorkeur voor plebtier shit.
De meeste hebben pleb test,quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Onze smaken komen overeen toch?Met andere woorden, dan heb je zelf ook een voorkeur voor plebtier shit.
Maus broeder pls./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Jij mag daar niet over oordelen, want jij weet niks van Bleach, Naruto, One Piece of welke andere grote shounen dan ook. Bleach heeft een above average verhaal voor zo'n grote shounen. Beter dan Free! in ieder geval.quote:
Zegt iemand met een Attaak on Tytan UI van het beste meisje personage uit de serie... ow... ehhhh.... laat maar.quote:Mee eens. Ze begrijp helemaal niets van hoe diep die series zijn. En al helemaal niets van de duistere diepten van Ichigo's ziel. Om maar te zwijgen over de puntige gevatheid van Naruto en One Piece.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij mag daar niet over oordelen, want jij weet niks van Bleach, Naruto, One Piece of welke andere grote shounen dan ook. Bleach heeft een above average verhaal voor zo'n grote shounen. Beter dan Free! in ieder geval.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Oh boy, do you really wonna go there? Ik zeg niet dat ze diep zijn, maar ze hebben wel een leuk en redelijk goed plot. Ze emogift Bleach, maar ze weet er eigenlijk niks van. Dat is gewoon iets waar ik me aan erger.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Attaak on Tytan UI van het beste meisje personage uit de serie... ow... ehhhh.... laat maar.
[..]
Mee eens. Ze begrijp helemaal niets van hoe diep die series zijn. En al helemaal niets van de duistere diepten van Ichigo's ziel. Om maar te zwijgen over de puntige gevatheid van Naruto en One Piece.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Okquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh boy, do you really wonna go there? Ik zeg niet dat ze diep zijn, maar ze hebben wel een leuk en redelijk goed plot. Ze emogift Bleach, maar ze weet er eigenlijk niks van. Dat is gewoon iets waar ik me aan erger.Helemaal super.![]()
Ik bedoelde er verder niks verkeerds me hoor, zijn we nog vriendjes?quote:
Neequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik bedoelde er verder niks verkeerds me hoor, zijn we nog vriendjes?
Helemaal super.![]()
quote:Met wie moet ik dan over Free! praten straks?
Dexter.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Met wie moet ik dan over Free! praten straks?
Helemaal super.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: