abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128312253
Heel veel sterkte vandaag
pi_128312925
Ik denk aan jullie vandaag. Heel veel sterkte en kracht.
pi_128314565
Sterkte.

In het bijzonder vandaag.
pi_128314639
Hoop dat jullie er een mooie herinnering aan toe kunnen voegen vandaag, sterkte :*
pi_128314839
Bluuf, kinderen en familie heel veel sterkte vandaag. Ik hoop dat het voor jullie een dag wordt die je met een mooie herinnering aan jullie geliefde vrouw,moedern,dochter,vrienden kunt afsluiten.
pi_128314915
Bluuf en allen die Nanadu kende: Sterkte en voor vandaag in elk geval hoop ik op een mooie dag met een bijzonder en passend afscheid. :*
pi_128315577
Heel veel sterkte vandaag :*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_128315579
Sterkte vandaag
pi_128321443
Heel veel sterkte, maar vooral ook moed vandaag.
pi_128321498
Ik hoop dat het een "mooie" dienst zal zijn en veel sterkte morgen en de komende dagen. Ik hoop dat de dag vandaag voor je stil staat
pi_128324519
Ik sluit me aan bij bovenstaande. Veel sterkte bluuf :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 27 juni 2013 @ 16:31:54 #162
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_128326528
heel veel sterkte vandaag. Ik hoop dat het een mooie dienst was.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_128333894
Ik hoop dat het een mooi en waardig afscheid was vandaag.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 28 juni 2013 @ 09:50:51 #164
76108 bluuf
Powershell fan
pi_128351939
De uitvaart was heel mooi. De opkomst was enorm, wij hadden op zo'n 100 mensen gerekend, dit zijn er uiteindelijk ruim het dubbele geworden.
Mijn dochter (3 1/2 jaar) wilde toch in de kist kijken ; ik wist van tevoren niet of ik haar zou laten kijken maar toen zij zelf aangaf mama toch nog even te willen zien ben ik toch met haar gaan kijken. Uiteindelijk is zij daarna nog 3x wezen kijken met familieleden.
Aan het begin van de dienst moest zij nog even verkondigen door de hele zaal "mijn mama is dood", je hart breekt daar natuurlijk van. Mijn zoon (hij wordt 1 over 2 weken) heeft zich gedurende de dienst ook rustig gehouden maar dat was wel logisch aangezien ik een voorraad soepstengels en andere lekkernijen voor hem had meegenomen.

Toen de kist naar het graf gedragen werd liep mijn dochter ook netjes achter de kist aan met haar eigen rouwboeket en een ballon ; wij hadden ballonnen besteld om omhoog te laten voordat men de kist zou laten zakken. Mijn dochter wilde echter haar ballon graag houden dus mocht zij dat uiteraard. Ook besloot zij voordat men de kist liet zakken dat het toch wel zonde was om zo'n mooi boeket te begraven dus wilde zij perse haar eigen rouwboeket weer meenemen - daar zijn het natuurlijk kinderen voor. Uiteindelijk heeft zij ook nog bepaald wanneer er op de knop gedrukt moest worden om de kist te laten vallen en was zij nog de eerste die een schep zand op de kist gooide.
Het koffiedrinken wat altijd achteraf komt heb ik bewust kort gehouden omdat de kinderen dit nooit lang vol zouden houden.
pi_128352035
Klinkt als een intense maar mooie dag, en fijn dat je dochter zich er zo bij betrokken mocht voelen. Sterkte in de komende tijd :*
Ja doei.
pi_128356665
Fijn dat het een mooie uitvaart was.. en je dochter.. O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_128356883
Klinkt als een mooi en passend afscheid voor nanadu vooral m.b.t. De beleving van jullie dochter.
pi_128357083
Fijn, dat het een mooi en waardig afscheid was. Wat goed om te lezen dat je dochter dit bewust mee heeft gemaakt en er een eigen invulling aan heeft gegeven O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_128357335
Fijn Bluuf. Sterkte voor de toekomst :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_128357455
Mooi om te lezen dat de uitvaart zo is gegaan....

Veel sterkte in deze moeilijke periode.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:10:26 #171
11682 Moonah
Jolie femme
pi_128366641
Ach gosh... ;(
Zo'n grietje... Heftig hoor. Dat beinvloedt je rouwproces natuurlijk enorm, dat je twee van die hummels hebt. Ik hoop van harte dat je ook genoeg gelegenheid hebt om echt goed aan je eigen rouw toe te komen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:26:28 #172
386633 Adnap
I love Life !
pi_128371365
Zo te lezen heb je de regie zelf goed in de hand gehad en heeft je kleine meid heel goed aangegeven wat ze zelf wel en niet wilde, hoe knap voor zo'n kleine dame _O_

Ik hoop dat jullie samen goed dit verdriet een plek kunnen geven, het verlies samen mogen dragen en wens je voor de nabij en verre toekomst veel kracht en wijsheid toe
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  donderdag 10 september 2015 @ 10:48:01 #173
76108 bluuf
Powershell fan
pi_155968512
Even een enorme schop : enkele maanden na het overlijden heb ik een vrouw ontmoet. Van het één kwam het ander en om 1 uur vandaag geven wij elkaar het ja woord.

Kortom : alles gaat weer goed. Met de kinderen gaat het ook erg goed en ze zijn echt gek op hun stiefmoeder (ik heb er ook een stiefzoon dus wij zijn gezellig met zijn 5en).
pi_155968548
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:48 schreef bluuf het volgende:
Even een enorme schop : enkele maanden na het overlijden heb ik een vrouw ontmoet. Van het één kwam het ander en om 1 uur vandaag geven wij elkaar het ja woord.

Kortom : alles gaat weer goed. Met de kinderen gaat het ook erg goed en ze zijn echt gek op hun stiefmoeder (ik heb er ook een stiefzoon dus wij zijn gezellig met zijn 5en).
Goed nieuws ^O^
pi_155968675
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:48 schreef bluuf het volgende:

O wat lekker voor jullie!!! ^O^

Ik moet er niet aan denken zelf in de situatie terecht te moeten komen dat een dierbare van mij overlijdt (het heeft weinig gescheeld of ik had zelf zo'n topic aan kunnen maken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')