en ze hebben maar 1 koopavond, itt tot alle ander supermarkten. Of verschilt dat per vestiging?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:01 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Bij AH hebben ze dan ook van alles 15 verschillende soorten en moet alles uit de dozen gehaald worden. Aldi heeft een kleiner assortiment en het spul wordt gewoon met doos en al in het schap geplaatst. Dat kun je echt met veel minder personeel voor elkaar krijgen.
quote:Op zondag 23 juni 2013 09:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en wat als nou net moet buiten de pauzes om?
quote:Op zondag 23 juni 2013 09:28 schreef betyar het volgende:
Van die mensen die na de pauze naar het toilet gaan puur om minder te werken, toiletbezoek doe je in de pauze en niet na de pauze!
Niet echt, ik vertegenwoordig hier even de gedachtegang van de vrijemarktdenkers en libertariers.quote:
Aldi hier is standaard tot 20.00 geopend en op donderdag en vrijdag tot 21:00.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:39 schreef computergirl het volgende:
en ze hebben maar 1 koopavond, itt tot alle ander supermarkten. Of verschilt dat per vestiging?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Je hoeft er niet te komen, je hoeft er niet te werken etc. etc. etc.
Eigen keuzes mensen! Bevalt het werk je niet dan ga je toch ergens anders werken?
Werknemers dienen zich aan regels te houden, klaar. Ze krijgen betaalt om te werken en niet om te schijten of een "leuk praatje" met de klant te maken.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee.
Werkgevers dienen zich aan regels te houden, klaar.
En dat je als burger dus zelf de morele keuze maakt om hier consument te zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 08:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Perfecte voorbeeld hoe vrijheid werkt, Van de ene kant heb je het personeel dat er zelf voor kiest om er te gaan werken (eigen keuzes).
Van de andere kant heb je een bedrijf dat zijn bedrijfsvoering op een bepaalde manier wil uitvoeren zoals zo min mogelijk regeltjes uitvoeren die zijn opgelegd door de overheid ten nadele van de werknemer, ofwel rechten en plichten beperkt.
Veel liberaler kan dus niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
En dat je als burger dus zelf de morele keuze maakt om hier consument te zijn.
Even zoeken op de website van de Aldi leert me dat elke vestiging zijn eigen openingstijden hanteert. Maar geen van de Aldi's hier is zo lang open als AH.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
en ze hebben maar 1 koopavond, itt tot alle ander supermarkten. Of verschilt dat per vestiging?
Heb dezelfde ervaring, na schooltijd is de AH niet normaal begaanbaar en sta je als klant alleen maar in de weg.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:32 schreef lyolyrc het volgende:
Overigens vind ik 's avonds winkelen bij AH helemaal niet prettig. De laatste keer dat ik dat deed was het een survivaltocht langs rolcontainers, dozen en afvalplastic. De belangrijkste reden daarvoor zijn die vijftien- en zestienjarige vakkenvullers die meer met elkaar staan te kletsen dan dat ze aan het werk zijn.
Het domme is dus dat ze wel heel correct zijn als je ze wat vraagt, dan blijken ze dus keurig geinstrueerd. Maar ze leren die hangjongeren dan niet meteen even aan oog voor klanten te hebben en hoe je je gedraagt als er niemand wat vraagt.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Ooit een beoordelingsformulier van mijn supermarkt in moeten vullen en aangegeven dat de vakkenvullers zich gedroegen als tieners op schoolkamp (veel lawaai, met chipszakken naar elkaar gooien, totaal onbewust van klanten etc). Werd daarna een stuk minder(denk dat ik niet de enige ben geweest die dat heeft ingevuld).
Welke supermarkt was dat?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Ooit een beoordelingsformulier van mijn supermarkt in moeten vullen en aangegeven dat de vakkenvullers zich gedroegen als tieners op schoolkamp (veel lawaai, met chipszakken naar elkaar gooien, totaal onbewust van klanten etc). Werd daarna een stuk minder(denk dat ik niet de enige ben geweest die dat heeft ingevuld).
Ik lul altijd met de cassieres.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Werknemers dienen zich aan regels te houden, klaar. Ze krijgen betaalt om te werken en niet om te schijten of een "leuk praatje" met de klant te maken.
Ik vind het altijd leuk om te zien dat ze met plezier werken. Zijn er zat die helemaal niet werken.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:32 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Even zoeken op de website van de Aldi leert me dat elke vestiging zijn eigen openingstijden hanteert. Maar geen van de Aldi's hier is zo lang open als AH.
Overigens vind ik 's avonds winkelen bij AH helemaal niet prettig. De laatste keer dat ik dat deed was het een survivaltocht langs rolcontainers, dozen en afvalplastic. De belangrijkste reden daarvoor zijn die vijftien- en zestienjarige vakkenvullers die meer met elkaar staan te kletsen dan dat ze aan het werk zijn.
Zulke dingen heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar als we echt een vrije markt hadden waren er niet zo veel mensen die in een positie zaten dat ze dat accepteerden.quote:Op zondag 23 juni 2013 08:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Perfecte voorbeeld hoe vrijheid werkt, Van de ene kant heb je het personeel dat er zelf voor kiest om er te gaan werken (eigen keuzes).
Van de andere kant heb je een bedrijf dat zijn bedrijfsvoering op een bepaalde manier wil uitvoeren zoals zo min mogelijk regeltjes uitvoeren die zijn opgelegd door de overheid ten nadele van de werknemer, ofwel rechten en plichten beperkt.
Ik voor deze supermarkt (nieuw in de buurt) ook nietquote:
Wel heel zwart wit. Tegenstander zeker van de vrijemarktdenkers en libertariers?quote:Op zondag 23 juni 2013 10:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet echt, ik vertegenwoordig hier even de gedachtegang van de vrijemarktdenkers en libertariers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |