Nee, een deel van de wetgeving omtrent de 'langstudeerdersmaatregel' is blijven bestaan: het deel van de OV-Studentenkaart. Deze is van zeven jaar gekort naar nominaal plus één (bachelor + 1, master + 1).quote:
Wanneer gaat u afstuderen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, een deel van de wetgeving omtrent de 'langstudeerdersmaatregel' is blijven bestaan: het deel van de OV-Studentenkaart. Deze is van zeven jaar gekort naar nominaal plus één (bachelor + 1, master + 1).
Dat ik de angst voor deze zin te boven ben gekomen, beschouw ik als mijn meest memorabele verrichting.quote:
Dat ligt eraan wat u daaronder verstaat. Mijn bachelor- en masterdiploma heb ik binnenkort beide op zak (bachelor heb ik al, master de allerlaatste loodjes). Maar in september begin ik aan een universitaire lerarenopleiding.quote:
Ten einde docent filosofie te kunnen worden, neem ik aan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat u daaronder verstaat. Mijn bachelor- en masterdiploma heb ik binnenkort beide binnen (bachelor heb ik al, master de allerlaatste loodjes). Maar in september begin ik aan een universitaire lerarenopleiding.
Mocht dat zo zijn, dan beken ik schuld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:07 schreef Reya het volgende:
Is het cliché om het acteerwerk van Steve Buscemi te bewonderen?
Dat is correct, al is dat geen ambitie die ik kosten wat het kost wil realiseren. Banen voor maatschappijvakken (maatschappijleer, filosofie, levensbeschouwing) in het onderwijs liggen immers niet voor het oprapen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Ten einde docent filosofie te kunnen worden, neem ik aan?
Laten we voor je hopen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is correct, al is dat geen ambitie die ik kosten wat het kost wil realiseren. Banen voor maatschappijvakken (maatschappijleer, filosofie, levensbeschouwing) in het onderwijs liggen immers niet voor het oprapen.
Contraslip op de curbstones.. zijwaarts de muur in. Hij is in het ziekenhuis overleden. 34 jaar oud.quote:
Ach, ik download toch lekker alles al en stream het door naar m'n tv.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:36 schreef remlof het volgende:
Gouden Eeuw van de televisie breekt aan: all you can watch met Netflix
Ik zou u aanraden zo wijd mogelijk te kijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is correct, al is dat geen ambitie die ik kosten wat het kost wil realiseren. Banen voor maatschappijvakken (maatschappijleer, filosofie, levensbeschouwing) in het onderwijs liggen immers niet voor het oprapen.
Tja, ergens een zeer begrijpelijke ontwikkeling. Op papier hoezanna nu de content nog.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:36 schreef remlof het volgende:
Gouden Eeuw van de televisie breekt aan: all you can watch met Netflix
Waarmee je aantoont dat jouw baankans aanzienlijk is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:19 schreef GSbrder het volgende:
Ik zou de baankansen als volgt willen beschrijven.
Lim k->inf sigma(k=1,inf) 1/k! x^k.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:19 schreef GSbrder het volgende:
Welnee. Slechts zijn eigen afgeleide. M.a.w. baankansen smaankansenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarmee je aantoont dat jouw baankans aanzienlijk is.
Neem aan dat x de kansfactor is. If so... dan moet deze boven de verdeelstreep staan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:19 schreef GSbrder het volgende:
Waarschijnlijk verwart de formulering je. Zo duidelijker?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Neem aan dat x de kansfactor is. If so... dan moet deze boven de verdeelstreep staan.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verwart de formulering je. Zo duidelijker?
Algemene formulering:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |